Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה סוד ההצלחה של הקוריאניות ?


Bob Ross
שימו לב! השרשור הזה בן 1442 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עד לפני קצת יותר מעשור  היו די נדירים  בשוק הישראלי ולא עוררו עניין יותר מדי, לא אצל היבואנים ולא אצל הצרכן הישראלי.

והיום יונדאי,  ביחד  עם קיה, החברות הכי דומננטית בארץ עם הכי הרבה נוכחות  ונתח שוק בכביש .

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם אמנם אמינות וזולות יחסית ליפניות. אך אני חושב שבעיקר בגלל הליסינג הם היציעו מחירים טובים. וודאי ברכבים הרגילים שלהם. נראה לי שיש דרך לבדוק כמה קוראניות פרטיות יש וכמה בליסינג תראה שרובם המוחץ הוא ליסינג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני הולך לרשום לא סותר את זה שהיצרנים הקוריאנים עשו קפיצת מדרגה עצומה בעשר שנים האחרונות.
בשורה התחתונה הובלת השוק היא בזכות חברות הליסינג.
היבואניות טלקאר וכלמוביל נותנות הנחות יפות על הרכבים לחברות הליסינג מה שמאפשר לחברות הליסינג להציע את הרכבים הקוריאנים במחירים חודשיים נמוכים יותר מהרכבים היפנים.

בשוק יד 2 מזהים בבירור שהירידת ערך של הרכבים הקוריאנים גבוהה יותר מהרכבים היפניים המקבילים.
רכבים קוריאנים שההנחה שלהם הייתה נמוכה יותר נעלמו די מהר מהשוק לדוגמא( קיה נירו רמת דגם ex כאשר התחילו להביא 2 רמות גימור לנירו), יונדאי איוניק ברמת גימור הגבוהה כמעט ולא רואים על הכביש, קיה קרניבל שהמחיר שלו גבוהה.
אני חושב שאם לא היה את חברות הליסינג היה הרבה יותר קשה לדחוף את המותגים הקוריאנים לשוק הישראלי השמרן.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקוראיניות מציעות שילוב מנצח של עיצוב, אבזור, יחידות הנעה טובות (אפרט בהמשך) והדגמים המוצעים במחיר תחרותי נמכרים בכמויות נאות.

האיוניק, הנירו, הספורטאז', הפיקנטו ובזמנו הסונטה והאופטימה שתג המחיר שלהם תחרותי - נמכרו בכמויות נאות.

 

האלנטרה, ה- I30 והסיד הנוכחיות אומנם אינן רכבי פנאי ואינן היברידיות אך לעומת מתחרה כמו סקודה אוקטביה - אינן מצליחות להימכר היטב (למרות שה- I30 והסיד הן מכוניות מעולות) בגלל מחיר לא מספיק אטרקטיבי. כך גם הסטוניק שיקר מהמתחרה העיקרית שלו - הארונה וכך גם צמד הסופר מיני I20 וריו.

 

לדעתי, הקוראניות כברו את רוב היפניות מבחינה טכנולוגית. מיצובישי נמצאת בקשיים והרכבים שלה כבר מיושנים, סובארו טובה רק בנישת ההנעה הכפולה, ניסאן גם לא מציעה חידושים מיוחדים ומאמצת את יחידות ההנעה של רנו (בג'וק, בקשקאי וב- X-TRAIL), מאזדה מכונת לפרימיום, אך יחידות ההנעה שלה בארץ מיושנות, סוזוקי לא מציעה שום חידוש וייחוד מלבד אמינות וטויוטה מתמקדת בהנעה היברידית וחוץ ממנה אינה מציעה שום ייתרון.

 

הקוריאניות שאימצו את מנועי הטורבו והתיבות כפולות המצמד (אפילו בהיברידיות) עברו לדעתי את רוב היצרנים היפניים והן אלה שקרובות יותר ליצרנים האירופאיים.

 

 

  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לתגובה מעליי. הקוריאניות מציעות חדשנות טכנולוגית שמתקרבת מאוד לאירופאיות בעוד היפניות פחות או יותר קופאים במקום. גם מבחינה עיצובית הם עשו כברת דרך......

היפניות שומרות בעיקר על מוניטין האמינות הידוע שלהם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות זאת, השוק הישראלי די שמרן ואם המחירים לא היו אטרקטיביים לא היינו רואים הרבה רכבים קוריאניים על הכביש.
זה מתחיל בחברות הליסינג שמקבלות הנחות טובות ובכך מצליחות לדחוף את הרכב לחברות השונות באמצעות מחיר חודשי נמוך.
אולם, בשוק יד שניה המחירים של הרכבים הקוריאניים נמוכים משמעותית מרכבים יפנים מקבילים וזאת למרות הטכנולוגיה והאבזור.
מספיק לראות איך טויוטה ראב 4 או מזדה cx5 שומר על מחיר לעומת צניחת המחיר של הספורטאג'.
ראו אלנטרה וקיה פורטה לעומת מזדה 3 וטויוטה קורולה. פריוס לעומת נירו ואיוניק.
מנקודת מבט אישית, לדעתי, למרות שהרכבים הקורייאנים עשו קפיצת מדרגה משמעותית והרכבים שלהם מאובזרים מאוד ביחס ליפניים חסר ליטוש סופי כדי שהמוצר יהיה בקו אחד עם היפניים והאירופאיים ואתן שתי דוגמאות:
1) מערכת בקרת אקלים. כוונו את המזגן על 21 מעלות וחנו את הרכב. כאשר תיכנסו לרכב ותפעילו את המזגן עם בקרת אקלים כאשר הוא מכוון ל 21 מעלות המפוח הפנימי יעבוד במהירות המקסימלית להרבה מאוד זמן. ברכב אירופאי או יפני הוא יתחיל במהירות המקסימלית לזמן קצר וירד מהר מאוד למהירות נמוכה יותר וזאת לתת תחושה נוחה יותר לנוסעים.
2) בקרת שיוט אדפטיבית - ביונדאי וקיה בדגמים הראשונים כאשר הרכב היה מאט הוא היה מגיע ל 10 קמ"ש ומעביר את השליטה לנהג ולא בולם את הרכב לחלוטין. בהמשך זה עודכן אך רק לאחר שגם הרכבים היפניים הפכו זאת לסטנדרט.

למרות מה שרשמתי, הרכבים אינם גרועים, ועושים בעיקר את מה שהצרכן הישראלי צריך שזה לייצר תחבורה טובה, איכותית , אמינה ויחסית זולה.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, mottis כתב:

לדעתי, הקוראניות כברו את רוב היפניות מבחינה טכנולוגית. מיצובישי נמצאת בקשיים והרכבים שלה כבר מיושנים, סובארו טובה רק בנישת ההנעה הכפולה, ניסאן גם לא מציעה חידושים מיוחדים ומאמצת את יחידות ההנעה של רנו (בג'וק, בקשקאי וב- X-TRAIL), מאזדה מכונת לפרימיום, אך יחידות ההנעה שלה בארץ מיושנות, סוזוקי לא מציעה שום חידוש וייחוד מלבד אמינות וטויוטה מתמקדת בהנעה היברידית וחוץ ממנה אינה מציעה שום ייתרון.

 

הקוריאניות שאימצו את מנועי הטורבו והתיבות כפולות המצמד (אפילו בהיברידיות) עברו לדעתי את רוב היצרנים היפניים והן אלה שקרובות יותר ליצרנים האירופאיים.

 

מצחיק, אבל מכול זה, היצרנית האירופאית היחידה(ממגוון האירופאיות, שהקוריאניות מתקרבות אליהם, והיפניות לא מדגדגות אותם, כמובן) שאשכרה מוכרת במספרים טובים זאת רק פולקסווגן, כול שאר היצרניות האירופאיות מוכרות רק באירופה והמספרים שלהם במכירות העולמיות לא מתקרבות בכלל לרוב היצרניות היפניות. 

 

אז עם כול הביקורת, כניראה שבמחלקות הרלוונטיות אצל הירצניות היפניות, קצת יודעים מה הם עושים. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוק הליסינג שולט פה. לא הצרכן הישראלי. מכיר מישהו שמהעבודה יכל לקבל רק יונדאי או טויוטה. אז ככה הן משיגות שליטה על השוק...

לא בגלל שהם רכבים טובים. אני למשל אחרי 6 שנים עם היונדאי I20, חושב שעושים מיונדאי יותר ממה שהיא בקשר לאמינות. 

זה רכב שעדיין איכות הפלסטיקה שלו לא מי יודע מה וכן, יש להן לא מעט תקלות פשוט עיתונות הרכב לא מפרסמת את הכל ודואגת להשתיק איפה שיש בעיות. 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, davemustaine87 כתב:

 

מצחיק, אבל מכול זה, היצרנית האירופאית היחידה(ממגוון האירופאיות, שהקוריאניות מתקרבות אליהם, והיפניות לא מדגדגות אותם, כמובן) שאשכרה מוכרת במספרים טובים זאת רק פולקסווגן, כול שאר היצרניות האירופאיות מוכרות רק באירופה והמספרים שלהם במכירות העולמיות לא מתקרבות בכלל לרוב היצרניות היפניות. 

 

אז עם כול הביקורת, כניראה שבמחלקות הרלוונטיות אצל הירצניות היפניות, קצת יודעים מה הם עושים. 

ניסאן עושה שימוש נרחב בשלדות \ מנועים של רנו , זה הופך את ניסאן לאירופאית ?

לא נשארו יותר מדי יצרנים יפנים עצמאים כאשר טויוטה הלכה למעשה רכשה את מרבית המותגים המקומים , ומענין שבתחום המסחריות טויוטה החליטה לרכוש את תוצרת PSA בשינוי לוגו בלבד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר. ישראלי ממוצע (ואנו בניהם) לא יכול להרשות לצערי הרב אוטו מהנה שיענה על הדרישות שלנו ונאלץ להסתפק ברכב שיביא אותו מ-A ל-B עם 0 רגש או הנאה. 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שהישראלי הממוצע גם לא נהנה במיוחד מנהיגה בלי קשר למחיר הרכב. יש הרבה סיבות לא להנות בכבישי ישראל גם אם יש לך רכב חלומותיך. לסיבות האלה קוראים נהגי ישראל.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, mottis כתב:

הקוראיניות מציעות שילוב מנצח של עיצוב, אבזור, יחידות הנעה טובות (אפרט בהמשך) והדגמים המוצעים במחיר תחרותי נמכרים בכמויות נאות.

האיוניק, הנירו, הספורטאז', הפיקנטו ובזמנו הסונטה והאופטימה שתג המחיר שלהם תחרותי - נמכרו בכמויות נאות.

 

האלנטרה, ה- I30 והסיד הנוכחיות אומנם אינן רכבי פנאי ואינן היברידיות אך לעומת מתחרה כמו סקודה אוקטביה - אינן מצליחות להימכר היטב (למרות שה- I30 והסיד הן מכוניות מעולות) בגלל מחיר לא מספיק אטרקטיבי. כך גם הסטוניק שיקר מהמתחרה העיקרית שלו - הארונה וכך גם צמד הסופר מיני I20 וריו.

 

לדעתי, הקוראניות כברו את רוב היפניות מבחינה טכנולוגית. מיצובישי נמצאת בקשיים והרכבים שלה כבר מיושנים, סובארו טובה רק בנישת ההנעה הכפולה, ניסאן גם לא מציעה חידושים מיוחדים ומאמצת את יחידות ההנעה של רנו (בג'וק, בקשקאי וב- X-TRAIL), מאזדה מכונת לפרימיום, אך יחידות ההנעה שלה בארץ מיושנות, סוזוקי לא מציעה שום חידוש וייחוד מלבד אמינות וטויוטה מתמקדת בהנעה היברידית וחוץ ממנה אינה מציעה שום ייתרון.

 

הקוריאניות שאימצו את מנועי הטורבו והתיבות כפולות המצמד (אפילו בהיברידיות) עברו לדעתי את רוב היצרנים היפניים והן אלה שקרובות יותר ליצרנים האירופאיים.

 

 

מדוע אתה חושב שתיבה כפולת מצמד טובה יותר מגיר רציף? ביפניות יש התמקדות בגיר רציף שהוא גיר עם פחות חלקים וכתוצאה מכך האמינות בו גבוהה,גיר רציף נעים לנסיעה,בגיר כפול מצמד יש הרבה יותר חלקים ותיחכום דבר הפוגם באמינות,מכיוון שהיפנים שמים דגש על אמינות הם לא ממהרים להכניס את הטכנולוגיה החדישה ביותר לרכבים שלהם.

יחידות ההנעה בקוריאניות לא ברמה של טויוטה והונדה,הקוריאנים משקיעים המון בעיצוב ומצליחים אבל זה שהרכב יפה זה לא אומר שיחידת ההנעה טובה יותר

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1442 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...