Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בשנה האחרונה טסלה יצרה 500K רכבים.

בהינתן הצפי לסיום המפעלים החדשים (ברלין וטקסס), הצפי לשנה הבאה הוא  800K.

 

מלבד היכולת להגביר את הייצור, השמועות אומרות שמתוכנן גם מפעל בהודו, מה שיוסיף עוד כח.

 

https://seekingalpha.com/article/4401003-tesla-2021-great-expectations-and-inescapable-realities

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני הרכבים האלה כאן כבר די מזמן. פגשתי את המודל X הזו ומודל S שחורה לפני בערך שנה בתחנת טעינה

20200127_121932.thumb.jpg.9d2741506755060e151ce6dd8160aaa3.jpg

 

לפני שעתיים, David32 כתב:

פבל טסלה יצרה 500K רכבים ב 2020. [ לינק]זה אומנם לא יצרן זעיר, אבל זה לא הרבה.

מאזדה שהיא יצרן "קטן" שכולם מסכימים שהוא קטן, יצרה 1.2M ב 2020 [שוב לינק]

😉

השוואה כזו מנקודת מבט עולמית היא קצת בעייתית משתי סיבות - הראשונה היא שטסלה פשוט לא פעילה באותה כמות שווקים כמו מאזדה, אז כרגע "אין לה אינטרס" לייצר יותר. השניה היא שקצב הגידול של המספרים האלה שלה הוא מטורף (86K ב-2016, ומשם עליה ל-103, 245, 367 ו-500 אלף ב-17, 18, 19 ו-2020 בהתאמה).

בהתחשב בשני הדברים האלה, אני לא חושב שתוספת ייצור של כמה עשרות אלפי רכבים לא נראה לי כמו משהו לא בר השגה, במיוחד בהינתן שהביקוש קיים וזה לא סתם ייצור של כלים שאולי יימכרו, ובמיוחד כשזה יביא לאילון כותרות כמו "המותג הנמכר ביותר במדינה". 

 

*כשכתבתי "לא יצרן קטן" התכוונתי אבסולוטית, כזה שכדי "להשתלט" על השוק הישראלי יצטרך להגדיל את התפוקה באחוז משמעותי (30-40 לפחות).

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, llaavvii כתב:

מעניין אם האפטר שוק של כניסת טסלה יהיה שוק יד שניה רותח לכונית שתמכר מעל עלות של אחת חדשה עם המתנה.

 

לא יקרה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתם חושבים שמה שהלך בימים האחרונים זה טירוף, תחשבו מה יקרה שהמכונית הקומפקטית של טסלה, במחיר משוער של $25,000 בארה"ב, תגיע ליצור.

 

https://www.tesmanian.com/blogs/tesmanian-blog/tesla-china-design-new-model-from-giga-shanghai-is-moving-forward-gov-doc-shows

 

לפני 13 דקות, מרק10 כתב:

לא יקרה.

 

כבר קרה בארה"ב בתחילת השיווק של המודל 3.

 

לפני 47 דקות, Mikelt89 כתב:

^^ האם המקום מאובטח? שואל בשביל חבר.. 

 

ברור, בטסלות מופעל Sentry Mode.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלא ברור לי זה איך טסלה מתכוונים למסור את כל המכוניות שהוזמנו. אין במתחם בפ"ת מספיק מקום. יכול להיות שהם יבצעו את המסירות במקום אחר (אולי בנמל) או יביאו את המכוניות לבתי הלקוחות, כמו שנעשה לפעמים בארה"ב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, פבל כתב:

ינואר הוא לא חודש חזק במכירות, הוא חודש חזק במסירות. יבואנים מוסרים בינואר רכבים שהוזמנו אפילו שלושה חודשים קודם אבל הרוכשים רצו לקבל את הרכב עם שנת עליה לכביש חדשה יותר. מבחינת מכירות, לפחות ממה שאני יודע, המספרים הגבוהים הם בנובמבר-דצמבר, חגי תשרי ופסח בגלל הרבה מבצעים והטבות. 

 

טסלה היא ממש לא יצרן קטן, בטח לא בקנה מידה ישראלי. לפי הנתונים פה היא מכרה ב-2020 כ-300K רכבים בארה"ב בלבד (ושאלוהים יקלל את האתר הזה על זה שהם לא עושים סה"כ שנתי של כל מותג ומאלצים אותי להשתמש במחשבון כמו איזה איש מערות...), פחות או יותר (כי לא היה לי כוח להתחיל לחשב ולהשוות) כמו פולקסווגן ומאזדה, ויותר מכל מותגי היוקרה (ככה במבט זריז, יש מצב שאני טועה). 

בגלל העיוות של השיטה הישראלית (מיסים/יבואנים וכל זה), טסלה יכולה למצוא את עצמה במצב שהיא ה-Sweetheart החדשה של השוק הישראלי כמו שהיו לפניה סובארו, מאזדה, טויוטה, ועכשיו יונדאי וקיה. זה ידרוש ממנה להזיז לכאן מלאי של פחות מ-10% ממה שהיא מוכרת בארה"ב כדי להעמיד פה את כל השוק על האוזניים, וזה לא נראה לי כמו משימה בלתי אפשרית.

 

זה יכול לגרום לנפילה משמעותית במכירות של מותגים אחרים, שבתורו יכול להביא לכך שהיצרנים ישקלו לעבור גם בישראל למודל של טסלה (שזה לא משהו זר להם, כי הם ככה עובדות רוב החברות ברוב העולם). 

 

בקיצור, אין ספק שהכניסה של טסלה לארץ וכמות המכירות הנוכחית שלה היא אבן קטנה, אבל היא יכולה לגרום לאפקט דומינו גדול הרבה יותר. 

בואו נגיד שלא הייתי רץ היום לקנות מניות של יבואני רכב ישראלים.

 

Come on, tell me something I don't know...

כבר קניתי מכונית חדשה אחת או שתיים בחיי.

כמו שכתבתי, אם המחירון של טסלה היה מודלף בדצמבר, כל ההזמנות הפתוחות בשווי מעל 150K שמחכות למסירה בינואר היו נכנסות לכל הפחות לסטרס אימים ורבות היו מתבטלות. טסלה במודע בחרה שלא לעשות את זה ולהמתין לפברואר.

עם יתר הניתוח שלך אני מסכים לחלוטין וגם נהנה לקרוא אותך.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אם מישהו מכלכליסט צופה בשרשור - מוטב שתתקנו ומהר את הטעות המבישה של תומר הדר, שטוען שמודל X עולה 644,000 שח בהשוואה למתחרות הגרמניות ה״זולות יותר״.

מעבר לטעות במחיר, למה להשוות את מודל X לסדרה 3 וA4? מה הקשר?

 

image.thumb.png.b21cb13abb1586cfc924515286f9a5e0.png

 

גם שאר התוכן בכתבה חובבני - הטענה שכל מי שהזמין אתמול עשה את זה משיקולי סטטוס, ולא בגלל שטסלה נותנת תמורה טובה יותר לכסף בכל סעיף, היא מוזרה. אבל ניחא, דעה יש לכל אחד. לפחות תדייקו בעובדות.

 

עריכה אחרונה על ידי עידן.
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@עידן.

לא חדש שהעיתונות בארץ ושאר ערוצי החדשות והתקשורת מביכים ברמה מוגזמת עם רמת דיוק של טירון שמנסה לעשות מקבץ עם כוונת לא מאופסת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, עידן. כתב:

 

אם מישהו מכלכליסט צופה בשרשור - מוטב שתתקנו ומהר את הטעות המבישה של תומר הדר, שטוען שמודל X עולה 644,000 שח בהשוואה למתחרות הגרמניות ה״זולות יותר״.

 

image.thumb.png.b21cb13abb1586cfc924515286f9a5e0.png

 

גם שאר התוכן בכתבה חובבני - הטענה שכל מי שהזמין אתמול עשה את זה משיקולי סטטוס, ולא בגלל שטסלה נותנת תמורה טובה יותר לכסף בכל סעיף, היא מוזרה. אבל ניחא, דעה יש לכל אחד. לפחות תדייקו בעובדות.

 

 

כל החלוקה לקטגוריות הזויה לגמרי. מודל 3 היא בקטיגוריה של סדרה 3, לא בקטיגוריה של הקומפקטיות. נראה שהכתב מתעקש להוכיח באותות ובמופתים שטסלה יקרה מהמתחרות והוא לא יתן למציאות לבלבל אותו. אני לא יודע אם זו בורות או אינטרס, כנראה שילוב של השניים.

 

מפתיע אותי גם שרוני אהרונוביץ' יוצא בצורה כזו נחרצת דרך טסלה, כאילו הוא קלארקסון לפני 10 שנים.

http://www.netcar.co.il/news/newsca.php?i=3093

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, עידן. כתב:

 

אם מישהו מכלכליסט צופה בשרשור - מוטב שתתקנו ומהר את הטעות המבישה של תומר הדר, שטוען שמודל X עולה 644,000 שח בהשוואה למתחרות הגרמניות ה״זולות יותר״.

מעבר לטעות במחיר, למה להשוות את מודל X לסדרה 3 וA4? מה הקשר?

 

image.thumb.png.b21cb13abb1586cfc924515286f9a5e0.png

 

גם שאר התוכן בכתבה חובבני - הטענה שכל מי שהזמין אתמול עשה את זה משיקולי סטטוס, ולא בגלל שטסלה נותנת תמורה טובה יותר לכסף בכל סעיף, היא מוזרה. אבל ניחא, דעה יש לכל אחד. לפחות תדייקו בעובדות.

 

הנה התקפה של יבואנים התחילה.

הטבלה בכלל לא קשורה למצאיות

  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבה הזויה. פולקסווגן גולף בגרסת בסיס עולה היום 150K. טסלה מודל 3 מגיעה מאובזרת כסטנדרט ועולה 180K. בהתחשב במחירים של מכוניות חדשות בישראל,  מודל 3 היא לחלוטין מכונית עממית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...