Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני שעה, TheAvatar כתב:

 

לא ממש. 

ממש , ממש 

הנה מקור נתונים  מהיימן 

https://finance.yahoo.com/quote/TSLA?p=TSLA

 

בשנת 2020 הרווח היה 

ברבעון 1  16M$

ברבעון 2 104M $

ברבעון 3 331M $ 

ברבעון 4 270M $ 

 

 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 7 שעות, eitanuch כתב:

עם זה אין לי בעיה. הטבע הראה שמחירים בשוק הטכנולוגיה יורדים עם הזמן. פעם לפטופ התחיל מ-8000 ש"ח. טלויזית LCD או פלזמה (טפי) עלתה לפחות 20,000 ש"ח. אתה רואה... (במקרה של מכוניות חשמליות אני בהחלט חושב שנכון להשוות לטכנולוגיה ולא לתעשיית הרכב).

 

ואני בהחלט חושב שטסלה בכיוון של mass production. תראה איזה חמודים:

115804231_.thumb.png.61b01fc70264658bbcf800a8b03d4e2d.png

 

 

כבר היו דברים מעולם. בין השנים 2012 ו-2014 טויוטה מכרה את ה-RAV4 EV עם מכלולי הנעה של טסלה. טויוטה אפילו החזיקו אז במניות טסלה, אבל מכרו מאז את כולן. בסך הכל השותפות הזו הגיונית, כי לכל אחת מהחברות יש משהו שהשנייה צריכה. לטסלה יש את הניסיון ביצור מכלולי הנעה חשמליים יעילים (מודל 3 יותר חסכונית מניסאן ליף, למשל) בעוד שלטויוטה יש את הנסיון ביצור המוני ואיכות הרכבה. אם מצרפים את שני אלו יחד, החלום של חשמלית לכל פועל יכול להפוך למציאות.
 

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, yoav911gt2 כתב:

טויוטה יחשפו חשמלית מלאה ב16 לאפריל

יהיה מעניין לצפות ב'טוויסט' של קלקליסט וליינט

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, yoav911gt2 כתב:

טויוטה יחשפו חשמלית מלאה ב16 לאפריל, בנתיים בשיתוף פעולה עם סובארו.

 

פורסטר חשמלי עם טווח נורמלי ואני קונה עכשיו (כלומר, ההורים שלי, או לפחות מנסה לשכנע אותם😁)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, YaronNahum כתב:

ממש , ממש 

הנה מקור נתונים  מהיימן 

https://finance.yahoo.com/quote/TSLA?p=TSLA

 

בשנת 2020 הרווח היה 

ברבעון 1  16M$

ברבעון 2 104M $

ברבעון 3 331M $ 

ברבעון 4 270M $ 

+ עוד לפחות כ1.5B$ ברבעון הזה ביזכות השקעה בביטקוין בתחילת השנה :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, TheAvatar כתב:

 

תקרא שוב ותחזור אלי. 

 

אין לו מה לקרוא שוב, והוא צודק. במקום לרמוז שאולי הוא קשה הבנה, מן הראוי שתענה על השאלה שלו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מעניינת שקראתי היום.

 

https://www.geektime.co.il/tesla-model-3-in-israel-full-review/

 

עם כמה אנקדוטות -

טכנית, המערכת של טסלה מציגה גופנים בעברית, אבל בבעיה שחשבתי שכבר פתרנו ב-2010, היא מציגה טקסט בעברית בצורה הפוכה. אם זו רק אי נוחות כללית, כדאי לקחת בחשבון שהממשק של המערכת לא הותאם כלל לעברית, כך שאם זהו חסם מבחינתכם, אין לכם מה לחפש כאן כרגע. אגב, זה גם אומר שאם אתם רוצים לנווט למקום מסוים, כדאי שתתחילו לחזק את ההיבריש שלכם, כדי לנסות ולאיית שמות רחובות עבריים בכתיב אנגלי

 

מכיוון שיש לא מעט חברות שונות שמקימות את התחנות הללו.(תחנות טעינה)

כל אחת מהחברות הללו, והאפליקציה שלה. מה שאומר שאתם לא רק צריכים לדעת איפה יש תחנה שאתם רוצים להשתמש בה, אלא גם שאתם לא יכולים פשוט להעביר את האשראי שלכם כמו בתחנה מסורתית. במקום זאת, אתם צריכים להירשם לאפליקציה, להזין פרטי אשראי וכמובן לטנף את הסמארטפון שלכם עם יותר מ-10 אפליקציות ישראליות שונות לכל מקרה שלא יהיה.

 

הגענו לתחנה אקראית על גבי כביש 2, שם חיכתה לנו דווקא בשורה בדמות תחנה “אולטרה מהירה” (להבדיל מעמדה ביתית או סופר-צ’ארג’ר, אליה נגיע מייד). ניר הצטייד מבעוד מועד באפליקציה הנחוצה, תכנננו להפעיל את ההטענה המהירה, כשלפתע המסך של העמדה התחלף בתצוגת הלינוקס של המחשב שמפעיל אותה – אחרי תקלה או לצורך עדכון והפעלה מחדש. עכשיו, כשזה קורה במסכי הענק ברחובות שמקרינים פרסומות, זה מצחיק והכל, אבל כשזה מונע מכם להמשיך את היום שלכם, זה יכול לחרב לכם את מצב הרוח או את התוכניות.

 

אבל השיא הוא בזו:

הסופרצ’ארג’ר בישראל: הישראליות במיטבה

בחצי שעה שבה חנינו בתחנת ה-SuperCharger הספקנו לראות כיצד נהגים ישראלים רבים חנו עם כלי בנזין בעמדות הטעינה, וכאשר הערנו בעדינות לאחד מהם (שירד במקרה מאחד הג’יפים היותר מזהמים שנמכרים בישראל) הוא סינן לעברינו “אני חונה איפה שבא לי” והשאיר את הרכב במקום שאמור לחכות לרכבי טסלה בלבד.

 

 

  • מבאס 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, zaf כתב:

אבל השיא הוא בזו:

הסופרצ’ארג’ר בישראל: הישראליות במיטבה

בחצי שעה שבה חנינו בתחנת ה-SuperCharger הספקנו לראות כיצד נהגים ישראלים רבים חנו עם כלי בנזין בעמדות הטעינה, וכאשר הערנו בעדינות לאחד מהם (שירד במקרה מאחד הג’יפים היותר מזהמים שנמכרים בישראל) הוא סינן לעברינו “אני חונה איפה שבא לי” והשאיר את הרכב במקום שאמור לחכות לרכבי טסלה בלבד.

 

 

זה היה כל כך צפוי. בישראל אם אין לכם עמדת טעינה פרטית בבית תשכחו מרכב חשמלי. חבל לכם על העצבים. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, zaf כתב:

הגענו לתחנה אקראית על גבי כביש 2, שם חיכתה לנו דווקא בשורה בדמות תחנה “אולטרה מהירה” (להבדיל מעמדה ביתית או סופר-צ’ארג’ר, אליה נגיע מייד). ניר הצטייד מבעוד מועד באפליקציה הנחוצה, תכנננו להפעיל את ההטענה המהירה, כשלפתע המסך של העמדה התחלף בתצוגת הלינוקס של המחשב שמפעיל אותה – אחרי תקלה או לצורך עדכון והפעלה מחדש. עכשיו, כשזה קורה במסכי הענק ברחובות שמקרינים פרסומות, זה מצחיק והכל, אבל כשזה מונע מכם להמשיך את היום שלכם, זה יכול לחרב לכם את מצב הרוח או את התוכניות.

 

אני לא בטוח שהם לא הגזימו עם ה"10 אפליקציות" אבל זה באמת איום ונורא. וזה איום ונורא לבעלים של כל רכב חשמלי ולא רק טסלות מן הסתם. 

אני לא יודע מי האידיוט שהחליט שכדי לשלם על משאב כלשהו אני חייב קודם להגיד מי אני, איזה רכב יש לי (כולל מספר רישוי) ושאי אפשר פשוט להעביר אשראי ולקבל מוצר כמו ליטרלי ב-100% מהמקרים האחרים בהם מעורבים לקוח, מוכר ומוצר, אבל זה כל כך עקום שזה לבדו יכול להוציא אדם מדעתו. כמובן שגם אין דרך לקבל מידע מרוכז וכולל בזמן אמת על אילו עמדות תפוסות ואילו פנויות, שלא לדבר כמובן על כל מיני "חונים איפה שבא להם". עכשיו, מילא אם טעינה הייתה לוקחת 5-10 דקות או שבכל מקום היו 10 עמדות, ניחא, אפשר לחכות קצת. אבל במצב הנוכחי שיש שתיים-שלוש עמדות בכל מקום, והן מרוחקות אחת מהשניה לא מעט קילומטרים, זה חתיכת קוץ בגרון שיכול ממש להרוס למישהו את היום.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינינו, זה לא שונה מפנגו/סלופארק או כביש 6 או תשלום בכ"א בתחנת דלק, בכולם אתה נדרש להזדהות ובחלקם גם לזהות את הרכב. מה שנכון הוא שבחלק (ולא כל) מהשירותים יש תחליף אנונימי במזומן.

 

לגבי חניה בעמדות טעינה - השאלה היא מה ההסדר החוקי. כאשר הפעילו בחיפה את car2go העיריה דאגה להקצות, לתמרר ולאכוף את מקומות החניה השמורים. איני יודע מה מצבן החוקי של עמדות הטעינה - הוא מצריך הסדרה ואכיפה. הבריון שתאר zaf ראוי לקנס של 250 או 500 ש"ח, אחרי זה הוא יפסיק להתנהג כך. אבל זה מחייב תקנות מתאימות.

 

דרך אגב, מגרש טעינה עם מחסום הנפתח רק ל -BEV/PHEV יכול לעזור. כמובן, זה מחייב זיהוי מספר הרישוי. חזרנו לסעיף 1.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק מחסום יכול לעזור.

כמו שרובכם מכירים, בין חניית נכים אחת לאחרת יש סימון מקווקו המורה על איסור חניה. אבל זה לא מונע ממר ישראל ישראלי לחנות, אז חניונים שיש בהם טיפה מחשבה השכילו להציב עמודים על הסימונים האלה בכדי למנוע מאנשים לחנות. רק ככה זה עובד בארץ.

קנסות לא מזיזים לאף אחד, חייבים למנוע פיזית את האפשרות שרכב בנזין יחנה בעמדות טעינה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, פבל כתב:

 

אני לא בטוח שהם לא הגזימו עם ה"10 אפליקציות" אבל זה באמת איום ונורא. וזה איום ונורא לבעלים של כל רכב חשמלי ולא רק טסלות מן הסתם. 

אני לא יודע מי האידיוט שהחליט שכדי לשלם על משאב כלשהו אני חייב קודם להגיד מי אני, איזה רכב יש לי (כולל מספר רישוי) ושאי אפשר פשוט להעביר אשראי ולקבל מוצר כמו ליטרלי ב-100% מהמקרים האחרים בהם מעורבים לקוח, מוכר ומוצר, אבל זה כל כך עקום שזה לבדו יכול להוציא אדם מדעתו. כמובן שגם אין דרך לקבל מידע מרוכז וכולל בזמן אמת על אילו עמדות תפוסות ואילו פנויות, שלא לדבר כמובן על כל מיני "חונים איפה שבא להם". עכשיו, מילא אם טעינה הייתה לוקחת 5-10 דקות או שבכל מקום היו 10 עמדות, ניחא, אפשר לחכות קצת. אבל במצב הנוכחי שיש שתיים-שלוש עמדות בכל מקום, והן מרוחקות אחת מהשניה לא מעט קילומטרים, זה חתיכת קוץ בגרון שיכול ממש להרוס למישהו את היום.

 

בארה"ב בחלק מחברות הטעינה יש אפשרות ללקוח מזדמן פשוט לשלם עם כרטיס אשראי ולטעון. בד"כ המחיר יהיה גבוה יותר ללקוחות מזדמנים. בסופרצ'רג'רים של טסלה עצמה הזיהוי נעשה ע"י תקשורת בין הרכב לעמדה בלי התערבות של הנהג, כך שזה עובד כמו דלקן. לא צריך אפליקציה ולא צריך להעביר כרטיס אשראי, פשוט מחברים וזהו. זה כנראה הכיוון שהתעשייה תעבור אליו כי זה עדיף לכולם. לגבי אכיפה, מה שמחנך אנשים זה רק גרירות. יש ליד מקום מגורי עמדות טעינה בחניון די עמוס של מרכז קניות. בחניון הזה רואים הרבה SUV ענקיים והונדות "משוברות", אבל אף אחד מהם לא מעז לחנות בעמדות הטעינה שעומדות ריקות רוב היום. למה? כי מפעילי החניון גוררים כל מי שחונה בניגוד לחוק.

jq8qkcip13211.jpg?width=640&crop=smart&a

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...