Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 194

פוסטים מומלצים

מישהו יודע אם אפשר למכור את ה"זכות" לרכב לאדם אחר, ולמעשה לרשום עליו את הרכב (בטופס בעלות שממלאים)?

 

הזמנו את המודל 3, אבל כנראה שנאלץ לוותר עליה כרגע בגלל היעדר האפשרות להתקין עמדת טעינה ביתית.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 3.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שעה, mcaspi כתב:

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3905015,00.html

המשלוח הבא יוקדם בחודש למאי, ומספרי השלדה שנשלחו ללקוחות מעידים על ייצור בשנגחאי. לדגם הסיני סוללה חדשה ללא קובלט, עם ביצועים פחות טובים במזג אוויר קר. בטסלה "לא מפרטים היכן מיוצרות המכוניות", למרות שהחוק דורש להציג את המידע ללקוחות.

 

צריך להסביר לישראלים שקור של 2-3 מעלות בימי חורף קיצוניים במקומות מאוד ספציפיים בישראל לא נחשב לקור אמיתי.  סוללות מתחילות לאבד כוח בטמפרטורה מתחת ל-0 ואין את זה בשום מקום בארץ. 

  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 15.4.2021 בשעה 16:20, eitanuch כתב:

לפי שמפתחים עוד ג'יפונים שייצרו כבר את ההאצ'בק עבור משתמשים עם דרישות מינימאליסטיות כמוני 😄

https://www.carwow.co.uk/tesla/news/5220/new-tesla-ev-compact-electric-car-hatchback-price-specs-release-date

ציטוט

New Tesla hatchback confirmed

 

  • אהבתי 1

אייל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, mcaspi כתב:

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3905015,00.html

המשלוח הבא יוקדם בחודש למאי, ומספרי השלדה שנשלחו ללקוחות מעידים על ייצור בשנגחאי. לדגם הסיני סוללה חדשה ללא קובלט, עם ביצועים פחות טובים במזג אוויר קר. בטסלה "לא מפרטים היכן מיוצרות המכוניות", למרות שהחוק דורש להציג את המידע ללקוחות.

הסוללה הסינית  LFP אכן נטענת לאט יותר, 

אך יש הטוענים שזה נפתר/שוחרר בעדכון גירסה 

לא ברור לי איך טסלה הולכת לתמחר את הדגם מסין,

היות שטסלה תצטרך להוסיף עוד 9% מס , היות ואין לישראל הסכם סחר עם סין. 

יכול להיות שעלות הייצור והשינוע מסין מחפים על זה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 13.4.2021 בשעה 15:33, sperial כתב:

כאשר הפעילו בחיפה את car2go העיריה דאגה להקצות,

בתל אביב יש 700 מקומות חניה של car2go שתושבי העיר משלמים עליהן הרבה כסף.

אסור לחנות שם וכל פקח שיעבור שם ייתן דו"ח לרכב שעומד שם.

אבל עמדות הטעינה הן בתוך חניונים, פקחים לא מסתובבים בתוך חניונים.

ההסכם של בעלי העמדות הוא עם החניון ולא עם העירייה

אייל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הופה.. נראה שמתחיל להיות מעניין בארץ. הבנתי שהביאו אותן לתקינה. 

 

 

Screenshot_20210418-154418_Facebook.jpg

Screenshot_20210418-154426_Facebook.jpg

Screenshot_20210418-154433_Facebook.jpg

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, gadik6 כתב:

מישהו יודע אם אפשר למכור את ה"זכות" לרכב לאדם אחר, ולמעשה לרשום עליו את הרכב (בטופס בעלות שממלאים)?

הזמנו את המודל 3, אבל כנראה שנאלץ לוותר עליה כרגע בגלל היעדר האפשרות להתקין עמדת טעינה ביתית.

 

טסלה לא מאפשרים העברה של ההזמנה למישהו אחר. יש לכם שתי אפשרויות:

  1. לבטל את ההזמנה ולספוג את ההפסד של דמי ההזמנה.
  2. לקבל את הרכב ואז למכור אותו כמשומש. עקב הביקוש יש סיכוי שאפילו תרוויחו כסף.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, eitanuch כתב:

הופה.. נראה שמתחיל להיות מעניין בארץ. הבנתי שהביאו אותן לתקינה. 

 

 

Screenshot_20210418-154418_Facebook.jpg

Screenshot_20210418-154426_Facebook.jpg

Screenshot_20210418-154433_Facebook.jpg

מענין באמת יהיה כשיגיעו המתחרים הסיניים, אם כמובן. ממה שאני קורא ורואה בנוסף למבחר העצום, יש להם כמה דברים באמת פסיכיים, הן בטווח, הן בביצועים, הן באיבזור ואפילו באיכות הגימור. והכל, לפחות במחירי במחירי השוק המקומי, אטרקטיבי עד זול.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 דקות, רועי5 כתב:

מענין באמת יהיה כשיגיעו המתחרים הסיניים, אם כמובן. ממה שאני קורא ורואה בנוסף למבחר העצום, יש להם כמה דברים באמת פסיכיים, הן בטווח, הן בביצועים, הן באיבזור ואפילו באיכות הגימור. והכל, לפחות במחירי במחירי השוק המקומי, אטרקטיבי עד זול.

אני לא באמת יודע אם זה יהיה אטרקטיבי. מקווה שכן, מאמין שלא.

 

אני לא יודע מה התחרות שה-ID3 נותנת למודל 3 למשל (חוץ מזה שהלוק של מודל 3 הרבה יותר טוב לדעתי, אבל זה סובייקטיבי), חוץ מזה שהיא קטנה. צמפיון לא יכולה לתמחר אותה פחות מהגולף הנוכחית (כ-140 אלף ש"ח לדגם הבסיסי, 160K לקומפורטליין), וזה לא שהביקורות בעולם על ID3 מהללות, אבל זו התקדמות.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 31 דקות, eitanuch כתב:

צמפיון לא יכולה לתמחר אותה פחות מהגולף הנוכחית (כ-140 אלף ש"ח לדגם הבסיסי, 160K לקומפורטליין), וזה לא שהביקורות בעולם על ID3 מהללות, אבל זו התקדמות.

 

למה לא יכולים? יכולים. ועוד איך יכולים. רוב המוחלט של האנשים במדינה הזאת פוחדים ו/או לא מסוגלים לעבור לרכב 100% חשמלי. לכן בשלב הזה ה-ID לא באה להתחרות בגולף אלא להציע אפשרות לקבל רכב חשמלי אמיתי תוצרת פולקסווגן למי שיש לו את התשתית המתאימה. בעתיד הרחוק ה-ID תחליף את הגולף הרגילה, אבל זה יקח עוד הרבה, הרבה שנים. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 10 דקות, TheAvatar כתב:

למה לא יכולים? יכולים. ועוד איך יכולים. רוב המוחלט של האנשים במדינה הזאת פוחדים ו/או לא מסוגלים לעבור לרכב 100% חשמלי. לכן בשלב הזה ה-ID לא באה להתחרות בגולף אלא להציע אפשרות לקבל רכב חשמלי אמיתי תוצרת פולקסווגן למי שיש לו את התשתית המתאימה. בעתיד הרחוק ה-ID תחליף את הגולף הרגילה, אבל זה יקח עוד הרבה, הרבה שנים. 

מה אני אגיד? מהפה שלך לאלוהים... הלוואי ואתה צודק שצמפיון יכולים למכור את הID3 בפחות מ-140 אלף ש"ח, אבל אני סקפטי.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם ב-140... אפילו לובינסקי מתמחרים את MG הסינית ב-130 אלף ו-GAC מתמחרים את ה-GE ב-140 אלף. לדעתי 150-160 אלף זה מחיר יותר ריאלי. מעבר לזה היא תתקרב בצורה מסוכנת למחיר של הטסלה ובהתחשב בפער בין המכוניות זה יהיה ניצחון לטסלה בנוק-אאוט. 

 

בכל אופן מתחיל להיות מעניין בזירה. בקרוב תגיע KONA חשמלית, קיה סול חשמלית ועוד מספר דגמים Made in China שתוכננו מראש כרכבים חשמליים ונראים לא רע בכלל. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם XPENG? אין עלייה מתוכננת? P7 ניראה מעניין ומקבל ביקורות טובות.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 50 דקות, hwgeek כתב:

מה עם XPENG? אין עלייה מתוכננת? P7 ניראה מעניין ומקבל ביקורות טובות.

החברה הזו מייצרת 27 אלף רכבים בשנה שזה בערך 1/20 ממה שטסלה מייצרת. אני בטוח שישראל היא לא היעד שנמצא בסדר העדיפויות.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...