Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 190

פוסטים מומלצים

לפני 12 דקות, eladts כתב:

 

אתה מודע לכך שטסלה מייצרת את המודל Y?

אתה מודע שכל העולם רוצה לרכוש את זה,בגלל זה מחקים בקוצר רוח לפתיחה של 2 המפעלים,ברלין וטקסס ?

בסין,כל מה שיורד מפס יצור,כבר מכור.
עוד הרבה זמן הדגם הזה יהיה עם רשימת המתנה ארוכה,ובינתיים יגיעו הקוריאנים :mm_cool:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

לפי שמפתחים עוד ג'יפונים שייצרו כבר את ההאצ'בק עבור משתמשים עם דרישות מינימאליסטיות כמוני 😄

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חכה, מאסק הזמין את כל הGIGA PRESS הקיימים לכל המפעלים, בקרוב הרכבים יתבססו על 3 חלקים של יציקות ענק :-)

שימו לב לזמנים- מילוי התבנית בכ100 קילוגרם אלומיניום יקח סביב ה60~100 מילי שניות!

כל חלק כזה חוסך כ300 רובוטים, מודל 3 ללא יציקות דורש כ1100 רובוטים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם ההחלטה לייצר האצ'בק היא החלטה הזויה, זו קטגורייה שמצליחה רק באירופה וגם שם היא דועכת.

 

אבל גאון כמו מאסק כנראה יודע משהו שאני לא יודע, או שהוא מכין הפתעה ויהיה מדובר בג'יפון קטן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח לגבי זה אבל לא מתכוון להתווכח גם אם זה נכון. לא כולם צריכים מכוניות גדולות ומיני זה פשוט קטן מידי. צריכים משהו בין לבין. זה לא קשור לחברה. לדעתי זה מבנה שמשלב אוטו נמוך עם נפח מספיק פרקטי (לא סתם הגולף זו ההצלחה הכי גדולה של פולקסווגן והID3 יועדה להחליפה).

 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המבנה של האצ'בק עדיף על מבנה הסדאן (שהוא מבנה מיותר לחלוטין), אבל אני דיברתי על הפן הכלכלי של ייצור רכב כזה, יצרני הרכב מצמצמים דגמי רכב פחות מבוקשים ומתרכזים בייצור ג'יפונים בכל הגדלים והסוגים ובוודאי שחברה חדשה כמו טסלה צריכה לעשות כך.

 

אבל מאסק חושב בצורה אחרת ובגלל זה הוא נמצא איפה שהוא נמצא ואני נמצא איפה שאני נמצא 😉

עריכה אחרונה על ידי evc
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי פשוט בגלל שהרכב הזה יהיה זול יותר, הוא יגדיל את פלח השוק של טסלה. אנשים יתפשרו על הרכב שהם רוצים ויקחו האץ' קטן, רק כי זאת הטסלה היחידה שהם יכולים להרשות לעצמם.

עוד לא ברור איך זה יקרה עם החוסר יכולת לעמוד בביקושים של רכב כמו הY, אבל אולי עד שהרכב הזה יוכרז המפעלים בברלין וטקסס יעבדו פול טיים ויוכלו לעמוד בדרישות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 שעות, evc כתב:

המודל y הוא ג'יפון גדול מאד (במונחים אירופאיים/ ישראליים, הוא בגודל דומה לסקודה קודיאק! ואפילו גם לו יש גירסת 7 מקומות).

 

לטסלה יש עוד מקום לייצר שני ג'יפונים מתחת.

 

מודל Y מתחרה ב- X3 ומכוניות בגודל דומה והוא מבוסס על מודל 3. אולי בעתיד טסלה תוציא כלי רכב קטנים יותר.

 

לפני 14 שעות, ocsi4u כתב:

אתה מודע שכל העולם רוצה לרכוש את זה,בגלל זה מחקים בקוצר רוח לפתיחה של 2 המפעלים,ברלין וטקסס ?

בסין,כל מה שיורד מפס יצור,כבר מכור.

 

אז סימן שטסלה יודעים מה הם עושים. ליצר ג'יפון קטן יותר כרגע לא היה עוזר להם כי ממילא הביקוש גדול על ההיצע.

עריכה אחרונה על ידי eladts
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, evc כתב:

גם ההחלטה לייצר האצ'בק היא החלטה הזויה, זו קטגורייה שמצליחה רק באירופה וגם שם היא דועכת.

 

אבל גאון כמו מאסק כנראה יודע משהו שאני לא יודע, או שהוא מכין הפתעה ויהיה מדובר בג'יפון קטן.

לא מסכים איתך כרכב שני להגיע לעבודה/בית אין צורך ברכב גדול או סדאן וכאן לפי דעתי רכב מיני/סופר מיני או האצ'בק יכולה להיות עדיפה. לגבי ג'יפון קטן זה עיניין של טעם לפי דעתי אני הייתי מעדיף את האופציה הראשונה.

לנו יש בבית סופר מיני ו SUV ונסיעות בתוך העיר הרבה יותר נוח לעשות דווקא עם הרכב הקטן.

עריכה אחרונה על ידי Johnik
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה היא קודם כל חברה אמריקאית. ובשוק האמריקאי כל סופר מיני נידונה לכישלון ידוע מראש.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, eladts כתב:

אז סימן שטסלה יודעים מה הם עושים. ליצר ג'יפון קטן יותר כרגע לא היה עוזר להם כי ממילא הביקוש גדול על ההיצע.

אף פעם לא טענתי שטסלה לא יודעים מה הם עושים,בעיות של טסלה כרגע נטו כשר ייצור ובקרת איכות בייצור המוני !!
פשוט בינתיים יתר היצרנים הבינו לאן הולך השוק,ונשפכו עשרות מיליארדים בפיתוח והסבות קווי יצור לטובת BEV,לכן יהיה מעניין בשנים הבאות,עדיין טסלה תוביל בתחום ה-SW בזמן הקרוב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, bobi כתב:

טסלה היא קודם כל חברה אמריקאית. ובשוק האמריקאי כל סופר מיני נידונה לכישלון ידוע מראש.

טסלה כבר מזמן חברה גלובלית ולא מייצרת רק עבור שוק אמריקאי בלבד.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3905015,00.html

המשלוח הבא יוקדם בחודש למאי, ומספרי השלדה שנשלחו ללקוחות מעידים על ייצור בשנגחאי. לדגם הסיני סוללה חדשה ללא קובלט, עם ביצועים פחות טובים במזג אוויר קר. בטסלה "לא מפרטים היכן מיוצרות המכוניות", למרות שהחוק דורש להציג את המידע ללקוחות.
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קלקליסט יכול להסביר לנו איפה קר כאן? הוא גם 'שכח' לציין כי במקומות חמים הסוללה הזו עובדת טוב יותר.....

ונדורה '92...טרנספורטר '96...626 '01

סובארו '84... סופרב '04

קראפטר '06...אוטובוס מאן '96...פיורינו '87

ברלינגו '03 H1 ...XC-90 '08 ... 940 '98...אאוטלנדר '13

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בלי להיכנס יותר מדי לפרטים - עדיין הקור הוא שטותי לגמרי בארץ ובכול מקום שלא יותר מדי קר בו באופן קבוע.

אני בטוח שלטסלה יש גם מערכת לחימום הסוללה כמו שיש לקירורה. ככה שזה לא שגם החברה האירופאים ישתמשו יותר מדי בסוללה ""קרה"", מה גם [אם אני זוכר נכון] שכשהסוללה מחוממת לטמפ' טיפה יותר הגיונית (בטווח השימוש, זאת אומרת מעל 0 מעלות צלזיוס) הפגיעה בביצועים שלהן לא משמעותית (ובטח אם לוקחים בחשבון שהיא תתחמם לטמפרטורה יותר אידאלית.

הבאסה היחידה היא שאנרגיה מתבזבזת על שמירת הסוללה בטווח טמפרטורות מסויים לצורך טעינה (טווח שונה מהטווח לצורך פריקה). מה שאומר שההטענה תיהיה קצת פחות יעילה כש*באמת* קר (לא 12 מעלות בארץ ישראל). נו שויין.

עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...