Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 188

פוסטים מומלצים

לפני 8 שעות, eitanuch כתב:

תצוגה ברמת אביב. אמרו שעוד כחודש יהיה ניתן לעשות נסיעת מבחן והם יתבצעו מהקניון. (אל תשאלו אותי איך)

 

1911507690_.thumb.png.b0b56dce8ef3bee8eb966a19014b7fb3.png

586311963_.thumb.png.346cd4a77026f0dc337c4d3488d7f3be.png

מישהו יודע איך יהיה ניתן לעשות הזמנה של נסיעת מבחן בעוד כחודש? דרך אתר או להגיע ולהירשם פרונטלית בלבד?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

ניראה שהסינים ממש חזק בחשמליות והם רוצים להציף את העולם בחשמליות שלהם, אני זוכר בעבר המכוניות שלהם היו ניראים זוועה, עכשיו הם ניראים סבבה לגמרי.
אני גם חושב ליקפוץ לקניון ליראות מקרוב את הטסלה, מבחינתי הם גרמו לתחילת המהפכה, לא האמנתי שניראה אותם בצורה רישמית בארץ עם כל התחרות שיש בארץ נגדם.
*אני בעקרון סקרן ליראות את בעיות ההרכבה/דיוקים, יש לי לצערי עדיין לזה חח.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, Johnik כתב:

מישהו יודע איך יהיה ניתן לעשות הזמנה של נסיעת מבחן בעוד כחודש? דרך אתר או להגיע ולהירשם פרונטלית בלבד?

בסרטון שצילמו (קרדיט לאתר geektime) אמרו שאפשר לקבוע נסיעת מבחן במקום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, YaronNahum כתב:

טסלה הוסיפו למפה עוד 5 מיקומים שיפתחו בהם Superchargers עד סוף 2021!
המיקומים הם: ירושלים, טבריה, הרצליה, מודיעין וקריית גת.
הם יצטרפו לתחנות בתל אביב, אילת, חיפה ובאר שבע.
זה יגדיל את היצע ה-Superchargers בישראל ל-9 תחנות!
אתם יכולים לעיין כאן:
https://www.tesla.com/he_IL/findus

 

מעניין מה גורם להם לפתוח בקריית גת ולא באשקלון או אשדוד הסמוכות - אני הייתי מהמר על אשקלון, כי יש שם המון בתים פרטיים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 42 דקות, itsik170 כתב:

 

מעניין מה גורם להם לפתוח בקריית גת ולא באשקלון או אשדוד הסמוכות - אני הייתי מהמר על אשקלון, כי יש שם המון בתים פרטיים.

 

כיוון שכל מכוניות טסלה שולחות את המיקום שלהן לחברה, טסלה משתמשת בנתונים האלו כדי להחליט היכן להקים סופרצרג'רים.  מתקינים סופרצ'רג'רים על צירים שבעלי טסלה נוסעים עליהם וטוענים בדרך או במקומות שיש הרבה בעלי טסלה שלא יכולים להתקין עמדות טעינה בביתם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר אילן מאסק מבטיח מיליון רובו-טקסי לפני סוף 2020,

קורא לאוסף עזרי נהיגה "AUTO PILOT",

קורא למערכת ברמה 3 - "FULL SELF DRIVING"

 

מה הפלא שיש אנשים פשוטים שמאמינים לו.

הם לא אשמים שהם נולדו עם IQ נמוך, טסלה אשמים שהם מתעים אנשים פשוטים.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • אהבתי 1

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 שעות, itsik170 כתב:

 

מעניין מה גורם להם לפתוח בקריית גת ולא באשקלון או אשדוד הסמוכות - אני הייתי מהמר על אשקלון, כי יש שם המון בתים פרטיים.

כל העניין הוא שהעמדות האלו לא צריכות להיות צמודות למקום המגורים של בעל הרכב (בשלב הראשון לפחות) אלא לאפשר למשתמשים נהיגה רצופה בכל הכבישים הראשיים והערים הראשיות. קריית גת היא נקודה ראשית חשובה בין הדרום למרכז וצמודה לכביש 6 עם יציאה נוחה, אשקלון או אשדוד לא כאלו. זה לא שבעתיד לא יהיו שם עמדות, אבל בשלב זה קריית גת עדיפה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 18 שעות, hwgeek כתב:

ניראה שהסינים ממש חזק בחשמליות והם רוצים להציף את העולם בחשמליות שלהם, אני זוכר בעבר המכוניות שלהם היו ניראים זוועה, עכשיו הם ניראים סבבה לגמרי.
אני גם חושב ליקפוץ לקניון ליראות מקרוב את הטסלה, מבחינתי הם גרמו לתחילת המהפכה, לא האמנתי שניראה אותם בצורה רישמית בארץ עם כל התחרות שיש בארץ נגדם.
*אני בעקרון סקרן ליראות את בעיות ההרכבה/דיוקים, יש לי לצערי עדיין לזה חח.

 

אצל הסינים זה הכל עניין של החלטה, הם כבר למדו מהיצרנים במערב את כל מה שצריך לדעת על תכנון וייצור רכב. זה לא סתם שהממשל הסיני חייב את כל מי שרוצה למכור בסין לעשות זאת עם שותף מקומי, חברה בבעלות הממשל, הייתה לזה מטרה מאוד ברורה וגם הדחיפה להנעה חשמלית זה בכדי להסיר כל יתרון של יצרן רכב מערבי כי גם הם "מתחילים מאפס" וכבר אין צורך לפתוח מנועים מורכבים במיליארדים, בתכלס אפשר לרכוש הכל מספקי משנה. 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 19.4.2021 בשעה 22:57, אליהו שבת כתב:

אתה לא מודע כמה המערכת הזאת עובדת נפלא והצילה רכוש וכנראה חיים רבים.

מתגובות של נהגים ובעלי חברות של אוטובוסים, היו המון שאמרו שזה לא עובד, המערכת מותקנת בתא המנוע ולא מונעת שריפות של קצרים חשמליים במזגן למשל (גם כי התקנה לקויה ולא איכותית יכולה לגרום גם היא לשריפה...) . ייתכן ואני טועה אבל זה מה ששמעתי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה הסירה את האפשרות להוסיף וו גרירה למודל 3 באתרי ההזמנות בישראל ובאירופה. בארה"ב מעולם לא הייתה כזו אפשרות במודל 3. האם זה סימן לכך שמודל Y בדרך?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 33 דקות, 4Real כתב:

מה הקשר בין זה לזה? מודל Y מתוכנן להגיע לדעתי עוד 3 חודש.

 

הקשר הוא שאין ממש צורך להציע וו גרירה במודל 3 אם המודל Y זמינה. רוב מי שרוצה וו גרירה יעדיף SUV על רכב סדאן.

  • לא הבנתי... 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מלכתחילה לא הבנתי למה בטסלה אפשר וו גרירה, ובפריוס/איוניק לא

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, vadim6385 כתב:

אני מלכתחילה לא הבנתי למה בטסלה אפשר וו גרירה, ובפריוס/איוניק לא

 

המניעה להתקנת וו גרירה היא החלטת יבואן. אין שום בעיה שהיבואן יביא איוניק או פריוס עם וו. 

 

גם בטסלה שמגיעה ללא וו מהחברה, רשום "לא ניתן להתקין וו גרירה". 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שהבנתי שליסינג בארץ כבר לא משתלם כל כך, נראה שדווקא מהכיוון הזה יש דחיפה למעבר. מה המניע שלהם?

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001368755&fbclid=IwAR1OLXAIwl7uTeSZ573vmv4sE9VeR5CPMtSR1zHF3c6VKW0htTz8aV_B6sg#utm_source=social

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...