Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעה, evc כתב:

 

מה בדיוק הרשים אותך בהאצות חסרות תועלת לתוך רמזורים? 

 

 

צחקתי.
אני נתקל כל פעם בכאלה שאיך שהם רואים קופרה הם מנסים לצאת לפני. ואני רק משועשע כשאני עומד לידם ברמזור הבא 😉

לא בטוח שנהג הטסלה היה כזה, אבל הפתיחה שלו הפתיעה אותי.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקצב הזה המודל 3 יכנס לרשימת עשרת הדגמים הנמכרים ביותר של 2021

230 במרץ, 1500 אתמול, 1200 (ככל הנראה) לקראת סוף החודש ועוד היד נטויה אז כן, יש סיכוי לא רע בכלל.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהיה מעניין ליראות את טבלת המסירות בחודשים עקרובים ליראות אילו מותגים ירדו במכירות ביגלל טסלה.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוק מאד חזק - אני בספק אם יש מותגים שירדו.

 

אפריל הסתיים ויש כנראה למעלה מ-25000 מסירות (עדיין לא הכל התעדכן)

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, MikMan כתב:

נגיד והרכב שהיה איתך ברמזור נותן בראש כל צומת. במקום 450 קמ תאורטי בגלל "פתיחות" יש לו בפעול 200 ומשהו ק"מ. הטסלה מגיעה הביתה מתחברת לחשמל ופה ניגמר הסיפור. זה לא שכל יום הוא נוסע ת"א אילת. למי שיש בית פרטי (או חניה פרטית עם אופציה לטעינה) הרכב מתאים מאוד.
הלוואי והיה לי כסף היתי מזמין לפני 3 חןדשים...

 

מעשית, בטווח של 400 ק"מ, במידה והנסועה שלו מתונה, הוא צריך לטעון פעם בשבוע. לא ממש לחוץ. נוסעים בסבבה כל השבוע, יום שישי בערב חוזרים הביתה ומטעינים  לשבוע חדש. 

מאז ראשית הקורונה אני מתדלק כל 10 ימים/שבועיים עם נסועה דומה לכן טסלה, במחיר קופרה, "עושה שכל" 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שהיתה פגיעה משמעותית במותגי היוקרה. מה שטסלה עשתה זה גם למתוח את התקציב של רוכשי הקורולות, המאזדות 3 והאוקטביות שהתפתו להוסיף עוד כ 40k ולעלות ברמת המחיר.

עריכה אחרונה על ידי bobi
  • אהבתי 3
  • לא הבנתי... 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוסיף לרשימה גם רוכשי פלאג-אין והיברידיות יקרות. 

 

חלק מעלויות הרכישה מתקזזות מול עלויות אחזקה יותר נמוכות. אם יש מקום להטעין אז למה כבר לא לנסוע במכונית חשמלית? 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

אנשים מוכנים לשלם יותר בשביל החוויה החשמלית והסמל סטטוס. מבין אותם לחלוטין. 

לדעתי, בארץ לא יהיו הרבה כאלה. מי שהיה מוכן לשלם יותר כבר קנה (כ-2000 איש ואישה, או כ-1% מהקונים מדי שנה).

ס"כ הוצאה לרכב בארץ לא יכולה לעלות בהרבה כי יש מגבלה לכוח הקניה של הציבור.

מי שלקח הלוואה, פשוט הקדים את הקניה שלו ויקנה פחות בעתיד, בממוצע כמובן.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום מגבלה לכוח הקניה של הציבור הישראלי ומחירי הדיור מוכיחים את זה מעל 10 שנים. 

 

כל המדינה הזאת שורצת הייטקיסטים שעושים את ה-30-40-50 שלהם בחודש, הריבית במשק אפסית וניתן לקבל הלוואות מעולות. 

 

באמת אין שום בעיה להתארגן על טסלה ב-180 אלף בריבית פריים מינוס 0.5. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

באמת אין שום בעיה להתארגן על טסלה ב-180 אלף בריבית פריים מינוס 0.

מתוך האתר של טסלה ישראל:

  • החזר ההלוואה המשוער‏2,555 ₪ לחודש
‏28,007 ₪ מקדמה, 72 חודשים, 4.99% ריבית

 

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, bobi כתב:

לא בטוח שהיתה פגיעה משמעותית במותגי היוקרה. מה שטסלה עשתה זה גם למתוח את התקציב של רוכשי הקורולות, המאזדות 3 והאוקטביות שהתפתו להוסיף עוד כ 40k ולעלות ברמת המחיר.

 

אין ספק שזה חלק ניכר מהרוכשים של גרסת הכניסה (ש-1500 מהם הגיעו אתמול). אולי קצת פחות עם רוכשי לונג ריינג׳ ופרפורמנס שכ-1200 מהם אמורים להגיע בסוף החודש. לגבי הפגיעה במותגי הפרמיום-יוקרה אין לי ספק שיש פגיעה מסוימת (אני אישית מכיר שלושה שביטלו הזמנות ל-330e למשל),  אבל עד כמה ואיזה דגמים ספציפית, יהיה מעניין לראות כשיחשפו נתוני המסירות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...