Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 189

פוסטים מומלצים

כמה דורות? 

עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 24 דקות, utsur כתב:

הדבר היה אולי נכון לפני עשור. היום טסלה חברה עשירה עם עשור של עדיפות טכנולוגית שכולו מושקע רק בפיתוח של רכב חשמלי. לרכבי טסלה יעילות אנרגטית הרבה יותר טובה מכל החברות האחרות כולל הדגמים החדשים, מה שמאפשר להם סוללות קטנות יותר ויותר טווח עם ביצועי מכוניות על.

 

 

יש לך נתונים לגבות את מה שאתה אומר? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

  

לפני 4 דקות, David32 כתב:

כמה דורות? 

 

 

לא יודע. במקרה שלי לפחות 2 כי אני לא מתכוון להחליף רכב לפני.

החוות דעת שיש עליהן היום הן על הפנים ופולקסווגן עדיין סובלים מחוסר יכולת לפתח תוכנה כמו שצריך. נוסיף על זה את היבואן המדהים בארץ שיודע לתת מענה מאוד טוב (ציניות, כן?), כך שלקנות רכב חשמלי של וואג היום זה מרגיש לי כמו להיכנס למיטה חולה בלי יכולת לצאת.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דור רכבים זה לא שנה שנתיים.

זה שאתה לא מתכוון להחליף רכב לפני זה משהו אחר. אבל אני אישית לא חושב (וגם מקווה) שרוב הבעיות הרציניות יפתרו בזמן ה(יחסית) קרוב. יעני שנה שנתיים גג.

כן, וואג נפלו עם התוכנה, לא ברור לי איך ולמה ואיך ואיך לעזאזל אפשר ליפול בכול מיני מקומות כאלה זה מטומטם לגמרי ואיייייייייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך. אבל נפלו. 

אבל זאת תוכנה, ואלא אם פישלו שם עמוק עמוק - הכול יהיה בסדר.

עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 דקות, David32 כתב:

דור רכבים זה לא שנה שנתיים.

זה שאתה לא מתכוון להחליף רכב לפני זה משהו אחר. אבל אני אישית לא חושב (וגם מקווה) שרוב הבעיות הרציניות יפתרו בזמן ה(יחסית) קרוב. יעני שנה שנתיים גג.

כן, וואג נפלו עם התוכנה, לא ברור לי איך ולמה ואיך ואיך לעזאזל אפשר ליפול בכול מיני מקומות כאלה זה מטומטם לגמרי ואיייייייייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך. אבל נפלו. 

אבל זאת תוכנה, ואלא אם פישלו שם עמוק עמוק - הכול יהיה בסדר.

צודק, התכוונתי לשנתון.

 

הם יכולים לפתור את זה בזמן הקרוב אבל זה לא ממש יעזור. אין להם OTA כך שגם מי שקונה רכב בחצי שנה הקרובה יצטרך לרוץ למוסך כדי לפתור תקלות שכיום נשמעות רציניות בתוכנה שלהם. ומההיכרות שלי בארץ עם המוסכים שלהם, הם לא שמחים לראות אותך. לכן לא הייתי מביט לכיוון בשנה הקרובה ואפילו שנתיים. לא רואה סיבה לקנות מוצר שאני יודע מראש שיש לו בעיות כאלה.

 

נוסיף לזה שהפנים של ID3 נראה ממש כמו פלסטיקה מהסוג הכי זול שאפשר לעשות.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

והנה החדשה היומית - איך לכבות את הטסלה במקרה שרפה 😏

 

https://www.calcalist.co.il/local_news/article/Sy8Hl5Rvu

 

והל זה גובש במהלך החודשים האחרונים, בין היתר לאחר שבעולם תועדו כמה שריפות אשר אירעו ברכבים חשמליים, ששירותי הכיבוי המקומיים התקשו לכבות. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, ch2856 כתב:

יש לך נתונים לגבות את מה שאתה אומר? 

זה כבר מקור יותר אמין !
https://www.fueleconomy.gov/feg/PowerSearch.do?action=noform&path=1&year1=1984&year2=2021&vtype=Electric&pageno=1&rowLimit=50

 

אבל ממש לא מובילים בטירוף,הקוריאנים ממש מזנבים בהם,הפלטפורמה החדשה E-GMP שלהם מראש נבנה בתור "טסלה קילר !"

אהבתי את הניתוח שלך מקודם,והשוואה הנכונה של טסלה מול אפל,מוצר עם אפיל מוביל בקטגוריה שלו,וכרגע העליונות של טסלה זה בתחום ה-SW,הקוריאנים עובדים על זה,ובטח לא הייתי מספיד את VAG (או בכלל את הגרמנים),עם כל הפאשלה של ID3/ID4 לא סתם משקיעים מיליארדים והקימו חטיבת תוכנה נפרדת,שיהיה שני בגודלו באירופה אחרי SAP !

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, eitanuch כתב:

יותר ותיקות בתחום הרכב, ועדיין לא מסוגלות לייצר גיר נורמאלי (פולקסווגן, DSG), ועושות ריקולים כל שנה (טויוטה).

 

אישית, הייתי מחכה כמה דורות לפני שהייתי בוחן אפשרות לקנות ID3/ID4.

מציע לך מעט צניעות , לך בדוק את חוות הדעת על רכבי טסלה , לא בדיוק מחמיאות בלשון עדינה.

ה DSG גיר נורמאלי בהחלט , המצב בשטח טוב בהרבה מהבולשיט שמאכילים את הציבור עקב התקלות בגירים הישנים, וריקולים דווקא מעידים על שיפור מוצר ותיקון בעיות .

רוב רובם של הריקולים הם על בעיות מינוריות לחלוטין , מעט פרופורציות לא יזיקו.

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה ערוץ בנושא: https://www.youtube.com/c/MunroLive/videos

יש להם סדרה על פירוק המודל Y לגורמים וכנ"ל המודל 3, מנתחים ומסבירים איך כל חלק עשוי ומיוצר, יתרונות, חסרונות, השוואה ליצרנים אחרים, ניתוח עלויות וכ"ו...

עשו סקירה לID4 ולא התלהבו, עכשיו הם על Ford Mach E ונראה שזה המתחרה הראוי הראשון לטסלה שעבר אצלם אז הם הולכים לפרק את הרכב לגורמים ולפרסם סדרה שלמה עליו.

גם הצליחו להשיג ראיון של 50 דקות עם מאסק, ערוץ מרתק.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וכמובן מדובר באדם שיודע על מה הוא מדבר לגבי ייצור מכוניות.

ומי אהב גם את האמבטייה מקדימה בשביל הבירות בקרח? גאוני כמה שזה כזה פשוט :-) (פורד MACH).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, ocsi4u כתב:

זה כבר מקור יותר אמין !
https://www.fueleconomy.gov/feg/PowerSearch.do?action=noform&path=1&year1=1984&year2=2021&vtype=Electric&pageno=1&rowLimit=50

 

אבל ממש לא מובילים בטירוף,הקוריאנים ממש מזנבים בהם,הפלטפורמה החדשה E-GMP שלהם מראש נבנה בתור "טסלה קילר !"

אהבתי את הניתוח שלך מקודם,והשוואה הנכונה של טסלה מול אפל,מוצר עם אפיל מוביל בקטגוריה שלו,וכרגע העליונות של טסלה זה בתחום ה-SW,הקוריאנים עובדים על זה,ובטח לא הייתי מספיד את VAG (או בכלל את הגרמנים),עם כל הפאשלה של ID3/ID4 לא סתם משקיעים מיליארדים והקימו חטיבת תוכנה נפרדת,שיהיה שני בגודלו באירופה אחרי SAP !

אתה מודע לזה שלרכבים יש קטגוריות, משקלים עוצמות מנוע וכו' נכון?! הקוריאנים ה"מזנבים" הם מקטגוריות קטנות יותר, עם טווח קטן הרבה יותר (סוללה קטנה יותר משמעותית)  וחלשות הרבה הרבה יותר. זה כמו שמישהו יצהיר שסקודה אוקטביה 1.5 ליטר חסכונית, כי היא עושה לו 15 קמל ותענה לו שבכלל לא כי ספייס סטאר  עושה 1 ל 16.

אני לא יודע אם אתה סתם תמים או שאתה עושה את זה מתוך אינטרס. 

 

מעבר לכך, הקוראניות החדשות שיצאו השנה (שכן בקטגוריה של טסלה) עדיין לא מגיעות ליעילות של טסלה ואלה תכנונים חדשים מהניילונים. מיטב הטכנולוגיה שסביר להניח שתרוץ מטעמם בשנים הקרובות...ובנתיים...הדור הנוכחי של הסוללות של טסלה הוא דור ישן וטסלה כבר הודיע על הגעה של סוללה חדשה בשנה הבאה שתגדיל עוד יותר את הפער. 

עריכה אחרונה על ידי utsur
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

מציע לך מעט צניעות , לך בדוק את חוות הדעת על רכבי טסלה , לא בדיוק מחמיאות בלשון עדינה.

ה DSG גיר נורמאלי בהחלט , המצב בשטח טוב בהרבה מהבולשיט שמאכילים את הציבור עקב התקלות בגירים הישנים, וריקולים דווקא מעידים על שיפור מוצר ותיקון בעיות .

רוב רובם של הריקולים הם על בעיות מינוריות לחלוטין , מעט פרופורציות לא יזיקו.

צניעות? מה קרה? אסור להתלונן על הפאדיחה הכי גדולה בעולם הרכב בעשור האחרון? 

 

DSG גיר נורמאלי? פה איבדת אותי. לא מאחל לאף אחד להיות בעלים של רכב שיוצר לפני 2016 עם DSG.

 

ריקול מעיד על שיפור? זו בדיחה? כריות אוויר צריכות לעבוד כאביזר בטיחות. תיקון בעיות תוכנה שעלולות להביא להתרסקות זה בסיסי. זה לא שיפור!

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...