Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

אני לא מבין מה הבעיה של יצרניות רכב ותיקות כמו טויוטה ויונדאי לייצר רכבים יותר טובים משל טסלה שעולים פחות ויחסלו על הדרך את טסלה כדי שתהיה להן מתחרה אחת פחות ? 

הן הרבה יותר ותיקות ומנוסות. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 8 שעות, eladts כתב:

האם לדעתך מי שקונה טסלה לא יכול להיות חובב נהיגה אמיתי?

אענה במקומו, לדעתי ממש לא. אין מה לעשות ליהנות עם רכב מנותק כל כך, אפילו שהיכולת גבוהה. ובכל סרטון שיצא על הרכב הזה, אמרו שהוא מנותק בטירוף ושזה כמו לשחק פלייסטיישן. כן, היכולת מבחינת אחיזה גבוהה מאד ולכן אפשר לתפור קצב מהיר מאד בכביש מפותל ו/או מסלול. אני לא מאלה שאומרים שהיא רק לקו ישר כי זה הוכח כבר אחרת. אבל אין שום שמץ של הנאה. אין לטסלה שום התנהגות כביש ושום חיבור. בגלל זה, הייתי מעדיף אפילו רכב ספורטיבי  מקטגוריית כניסה, כדוגמת 208 gti ולא טסלה. 

אבל לשאלתך, צריך להגדיר מה זה חובב נהיגה אמיתי. יש כאלה שמקבלים אורגזמה מלהרביץ בקו ישר ויש כאלה שמקבלים אורגזמה מלתקוף פיתולים ולהרגיש התנהגות כביש מהוקצעת עם פידבק מהמכלולים השונים. אני שייך לחלק השני, הגם שלצערי לא נוהג ברכב שמספק לי את זה בטירוף אבל כן יצא לי לנהוג ברכבים שמספקים לי את זה. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, BRAVO30 כתב:

אענה במקומו, לדעתי ממש לא. אין מה לעשות ליהנות עם רכב מנותק כל כך, אפילו שהיכולת גבוהה. ובכל סרטון שיצא על הרכב הזה, אמרו שהוא מנותק בטירוף ושזה כמו לשחק פלייסטיישן. כן, היכולת מבחינת אחיזה גבוהה מאד ולכן אפשר לתפור קצב מהיר מאד בכביש מפותל ו/או מסלול. אני לא מאלה שאומרים שהיא רק לקו ישר כי זה הוכח כבר אחרת. אבל אין שום שמץ של הנאה. אין לטסלה שום התנהגות כביש ושום חיבור. בגלל זה, הייתי מעדיף אפילו רכב ספורטיבי  מקטגוריית כניסה, כדוגמת 208 gti ולא טסלה. 

אבל לשאלתך, צריך להגדיר מה זה חובב נהיגה אמיתי. יש כאלה שמקבלים אורגזמה מלהרביץ בקו ישר ויש כאלה שמקבלים אורגזמה מלתקוף פיתולים ולהרגיש התנהגות כביש מהוקצעת עם פידבק מהמכלולים השונים. אני שייך לחלק השני, הגם שלצערי לא נוהג ברכב שמספק לי את זה בטירוף אבל כן יצא לי לנהוג ברכבים שמספקים לי את זה. 

יצא לך אישית לנהוג על טסלה כלשהי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, me5000 כתב:

אני לא מבין מה הבעיה של יצרניות רכב ותיקות כמו טויוטה ויונדאי לייצר רכבים יותר טובים משל טסלה שעולים פחות ויחסלו על הדרך את טסלה כדי שתהיה להן מתחרה אחת פחות ? 

הן הרבה יותר ותיקות ומנוסות. 

זו נקודה נכונה שעלתה כבר מספר פעמים בשירשור אך משום מה לא זכתה להתיחסות. במה מתבטאת היחודיות של טסלה ע"פ רכבים חשמליים אחרים מהשנה שנתיים האחרונות? (ואני מתעלם כרגע מהנהיגה החצי אוטונומית)

האם ישנה טכנולוגיה ספציפית של טסלה אשר אינה ניתנת לחיקוי ע"י יצרנים אחרים?

 

יצור תואם טסלה ע"י יצרן רכב גדול אפשרי מכל בחינה שאני מסתכל עלייה. בטסלה אני מניח שהתכנון/יצור מתבסס על הסעיפים הבאים:

-סוללות+מנועים+חלקים היקפיים (למשל חלונות, צמיגים, מושבים וכו') נקנים מספקים חיצוניים.

-אלקטרוניקה+תוכנה מבוצעות עצמאית

-עיצוב+יצור מבוצעים עצמאית

 

מניסיון בחברה שפיתחה ומכרה לחברת בת של VAG אני יודע שהיכולות היצוריות והשקעות הענק במו"פ הם מפלצתיות, לא סביר שחברת ענק לא תצליח לייצר תואם טסלה אם הם רק ירצו.

 

וזו השאלה, למה זה לא קורה?

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, YaronNahum כתב:

 לא לגמרי מדויק  

 

הנה מידות אורך / רוחב / בסיס גלגלים 

טסלה 3 - 4694 / 1849 / 2875 

מזדה 6 - 4870 / 1840 / 2830

סקודה סופרב 4869 / 1864 / 2841 

 

נראה ממבט ראשון שהטסלה קצרה יותר ממזדה 6 או סקודה סופרב (שבישראל מוגדרים כרכב מנהלים ) 

אבל בסיס הגלגלים שלה גדול יותר. כל זה בגלל שאין צורך בתא מנוע ארוך מקדימה אז המרווח לנוסעים ברכב דומה לרכב מנהלים. 

 

עם המשפט האחרון אני מסכים בהחלט. 

 

במקרה של המודל 3 זה לא עובד, אני ישבתי במודל 3 וחוויתי זאת בפועל, מרווח הפנים שלה דומה לכל רכבי הסדאן המשפחתיים שציינתי במינוס של מושב אחורי נמוך וקרוב לריצפה וחוסר מוחלט במרווח לכפות הרגליים של יושבי המושב האחורי מתחת המושבים הקדמיים, דבר שיוצר תנוחת "גולם" מכווצת למי שיושב.

 

בנוסף הגג הפנורמי המשופע גם מחדיר שמש (ניתן לפתרון מסוים ע"י הצללות למינהן, אבל מצחיק שצריך את זה ברכב ברמה הזאת ובכל רכב למעשה) והגג גם נמוך יחסית.

 

במושבים הקדמיים הרגשתי תנוחת ישיבה רגילה ודומה לרכבים משפחתיים רגילים (כנראה בגלל שהריצפה באזור הרגליים נמוכה יותר שם).

 

גם במאזדה 6 בסיס הגלגלים הגדול לא מנוצל למרווח עודף, המרווח בה דומה לרכב משפחתי.

 

לעומת זאת הסונטה והסופרב זה כבר רמה אחרת של מרווח.

 

אבל כל ההשוואה היא לרכבי סדאן ומי בכלל רוצה רכבי סדאן? (יש כמובן כמה שרוצים או שהבחירה נכפית עליהם בליסינג- לא לתפוס אותי במילה, זה רק ביטוי 😉).

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, Haim_gds כתב:

זו נקודה נכונה שעלתה כבר מספר פעמים בשירשור אך משום מה לא זכתה להתיחסות. במה מתבטאת היחודיות של טסלה ע"פ רכבים חשמליים אחרים מהשנה שנתיים האחרונות? (ואני מתעלם כרגע מהנהיגה החצי אוטונומית)

האם ישנה טכנולוגיה ספציפית של טסלה אשר אינה ניתנת לחיקוי ע"י יצרנים אחרים?

 

יצור תואם טסלה ע"י יצרן רכב גדול אפשרי מכל בחינה שאני מסתכל עלייה. בטסלה אני מניח שהתכנון/יצור מתבסס על הסעיפים הבאים:

-סוללות+מנועים+חלקים היקפיים (למשל חלונות, צמיגים, מושבים וכו') נקנים מספקים חיצוניים.

-אלקטרוניקה+תוכנה מבוצעות עצמאית

-עיצוב+יצור מבוצעים עצמאית

 

מניסיון בחברה שפיתחה ומכרה לחברת בת של VAG אני יודע שהיכולות היצוריות והשקעות הענק במו"פ הם מפלצתיות, לא סביר שחברת ענק לא תצליח לייצר תואם טסלה אם הם רק ירצו.

 

וזו השאלה, למה זה לא קורה?

ממה שאני ראיתי זה ביגלל שהיצרנים הענקיים הותיקים לא ממש גמישים ופתוחים לשינוים גדולים בשביל לעבור ולהתחרות בטסלה ישירות, הם לא לוקחים סיכונים ושינויים גדולים, זו הסיבה שהתחרות האמיתית לטסלה תגיע מיצרני רכב סיניים.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואולי בכל זאת זה לא כל כך קלי קלות כמו שנדמה לך. ודאי כך שחברות ענק מוכוונות ייצור הנעה סטנדרטית, לא ימהרו לזרוק את המיליארדים שהשקיעו בקווי ייצור קיימים לפח בכדי לפנות הכל לטובת החשמל. הצעד האחרון של וואג בכיוון, ומדובר בענק המסורתי הראשון שמתייחס ברצינות להסבת הכיוון אצלו להנעת חשמל, הוא צעד שכרוך בהוצאה של עשרות מיליארדים כאמור, לא פשוט בכלל. יתרונה של טסלה מבחינה זו שהיא התחילה מאפס והחיבוטים האלו בכלל לא היו חלק מהאג'נדה שלה, זה יתרונה הגדול. בעובדה יש חברות סיניות, חלקן חדשות לגמרי, שכבר היום יוצאות העיניים מלהסתכל בדגמים החשמליים שהן מוציאות חדשות לבקרים, גם במפרטים אגב.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, DesertFox כתב:

 

אי אפשר לדעת, אבל אני חושב שבגלל שאנחנו מדינה פיצית, יהיה פה הרבה יותר קל לפרוס מאשר בארה"ב. אנחנו ידועים בעשייה מהירה של דברים כשאנחנו רוצים. מאמין שלא תהיה בעיה עם זה. כשאנשים יתחילו להוציא לך את העיניים עם זה שטעינה מלאה עלה להם כולה 5-10 שקל במקום טנק מלא ב300-400 שקל +- , אתה גם תתחיל לחשוב לעבור לחשמלית. 

 

 

 

 

תחשוב סופ"ש של שלג בחרמון כשאפילו רק 100 רכבים חשמליים מגיעים לאזור הצפון באותן השעות בערך בבוקר וחוזרים באותן השעות בערב (וגם יכולים להגיע 200 - 300 רכבים בשקט כבר עם מלאי הרכבים החשמליים הקיים בישראל).

 

לא תהיה פריסה מספיקה של עמדות טעינה באזור הצפון שתספיק לכל הרכבים האלה.

 

וזה רק ההתחלה ויהיה גרוע יותר, קצב מכירות רכבים חשמליים גדול יותר מקצב פריסת עמדות הטעינה.

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתם מדברים?

VAG הוציאו את ה ID. יש להם פלטפורמה חדשה. כרגע קצת בעיות תוכנה - אבל זה לא רלוונטי

למרצדס יש הסבות לחשמל + פלטפורמה חדשה ב EQS

ליונאי-קיה גם יש פלטפורמה חשמלית חדשה.

ל PSA (עכשיו סטלריס) יש פלטפורמה שיכולה לשלב חשמלי / ICE ויש דגמים חשמליים.

לפורד גם יש.

כול חברה שפתחה פלטפורמה ובינתיים הוציאה דגם אחד או שניים, תתחיל להדפיס אותם בקצב, הושקעו מיליארדים.

יש עוד חברות מאחור בעיניין, בטח הנושא עוד בפיתוח. 

 

"לא גמישים"?

"למה זה לא קורה?"

 

זה קורה ובגדול. בגלל שהיצרנים המסורתיים גם יודעים לייצר וגם יודעים לעשות כסף - זה לא נעשה כמו טסלה, אלא פרופר (חוץ מוואג).

  • אהבתי 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, me5000 כתב:

אני לא מבין מה הבעיה של יצרניות רכב ותיקות כמו טויוטה ויונדאי לייצר רכבים יותר טובים משל טסלה שעולים פחות ויחסלו על הדרך את טסלה כדי שתהיה להן מתחרה אחת פחות ? 

הן הרבה יותר ותיקות ומנוסות. 

כל יצרני הרכב המסורתיים השתעשעו עם סוג ההנעה הזה שנים רבות, אבל לא הלכו על כל הקופה. הרגולטור נהג ללכת יד ביד עם יצרני הרכב כך שלהם ממש לא היה לאן למהר בתחום הזה. פרשת דיזלגייט גרמה לכך שפתאום שהרגולטור הקדים את התעשייה שלא הייתה מוכנה וכעת זה להיות או לחדול שכן הקנסות פסיכיים. 

 

השנה כבר פגשנו ועוד נפגוש לא מעט רכבים חשמליים מיצרנים ותיקים, אך נדמה לי שלמעט קיה ויונדאי, השאר כמו פולקסווגן, עדיין חושבים במונחים של פעם. טסלה עשתה מעשה שיווקי גאוני שפנתה לתחום 0-100 קמ"ש (בשוק האמריקאי זה חלק מהתרבות) וכמובן שגם לחובבי הצעצועים עם המון דברים שלא קשורים בכלל לנהיגה. ביצועים, אבזור, שעשועים ותוסיף את עלות התפעול הנמוכה וקבלת נוסחה שמספקת למעשה את מרבית הצרכנים. הדבר היחידי שחסר להם זה תצורות מרכב נוספות, אבל גם בזה אפשר לומר טסלה מוכיחה שעם עיצוב אחד מוצלח אפשר לרוץ שנים רבות, הרבה מעבר למקובל בתחום.

 

מה הכוונה במונחים של פעם? זה אומר לדוגמה שאאודי לא תהיה מהירה כמו פורשה, פולקסווגן לא תהיה מהירה יותר מאאודי וכו', כך גם בכל הקשור למרווח לנוסעים, אבזור ועוד. ביונדאי וקיה, שהם מעולים בללמוד מה אחרים עושים ואז לשפר את הנוסחה הזו, לקחו את כל מה שיש להנעה חשמלית להציע, כמו מרווח עצום לנוסעים באיוניק 5 וב-EV6, הבינו שגם ביצועים מאוד מדברים אז יש EV6 GT עם ביצועים כמו מודל 3 פרפורמנס (ותהיה בהמשך גם איווניק 5 N עם ביצועים דומים), יצרו תאי נוסעים מעניינים ושונים שמנצלים את הפלטפורמה החשמלית, דחפו המון אבזור נוחות ובטיחות (יותר מטסלה לדוגמה) הוסיפו טעינה סופר מהירה, סוללה שתאפשר לרוכשים להחליף רק מודל בודד במארז במקרה של תקלה (יש 12-10 מודלים בכל סוללה אם אני זוכר נכון) ועוד. 

 

טויוטה זה אופרה אחרת כמו שאר המותגים מיפן עם גישה שונה לתחום. הגישה שלהם הכי נכונה, אבל את העולם מעניין יותר להיראות ירוק מאשר באמת להיות כזה וגם הרוכשים מחוץ ליפן לא ממש משתפים פעולה עם הגישה הזו. 

 

בקיצור, יהיו לא מעט מתחרות, אבל לטסלה יש את היתרונות שלה, כולל זה שזה מותג עם אפיל מאוד גבוה, אפל של עולם הרכב. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב.מ.וו משווקים פה את הIX3 ויציגו בקרוב את הi4. 

טויוטה אמנם רצו לחכות עד שהם יוכלו להשתמש בסוללות מצב מוצק אבל הבינו שאין להם ברירה ולכן בקרוב יציגו סדרה חדשה של דגמים חשמליים - קונספט הם כבר הציגו.

רנו וניסאן נמצאים בתחום הזה כבר שנים, פשוט לא התמקדו בו טכנולוגית בזמן ונפלו מאחור.

שוכחים שטסלה התחילה לפתח את הנושא ברצינות לפני כולם. לא בעיה למצוא ניסיונות לייצר מכוניות חשמליות שהיצרנים פשוט נסוגו מהם וניסו למחוק אותם מעל פני האדמה.

למשל הGM EV1 שהייתה עוד ב1996. מאז GM התעוררו, מעבר לבולט EV וEUV יש את ההאמר החשמלי ואת הקדילאק ליריק שצפויים להתחיל להמכר בתחילת שנה הבאה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, evc כתב:

במקרה של המודל 3 זה לא עובד, אני ישבתי במודל 3 וחוויתי זאת בפועל, מרווח הפנים שלה דומה לכל רכבי הסדאן המשפחתיים שציינתי במינוס של מושב אחורי נמוך וקרוב לריצפה וחוסר מוחלט במרווח לכפות הרגליים של יושבי המושב האחורי מתחת המושבים הקדמיים, דבר שיוצר תנוחת "גולם" מכווצת למי שיושב.

 

אני ישבתי במודל 3 ואני 1.93 ומה שאתה אומר ממש לא נכון.

אין שום רכב סדאן משפחתי שבו אני מסוגל לכוון את מושב הנהג ואז לעבור למושב האחורי ולשבת בו, בטסלה אחרי שכיוונתי את המושב הקידמי הצלחתי לשבת במושב האחורי ועוד היה קצת מקום לרגלים.

כן צריך לקחת בחשבון כשישבתי במושב באחורי הראש נוגע בגג וחסר לי איזה 2 ס"מ בשביל לשבת בנוח.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, me5000 כתב:

אני לא מבין מה הבעיה של יצרניות רכב ותיקות כמו טויוטה ויונדאי לייצר רכבים יותר טובים משל טסלה שעולים פחות ויחסלו על הדרך את טסלה כדי שתהיה להן מתחרה אחת פחות ? 

הן הרבה יותר ותיקות ומנוסות. 

הדבר היה אולי נכון לפני עשור. היום טסלה חברה עשירה עם עשור של עדיפות טכנולוגית שכולו מושקע רק בפיתוח של רכב חשמלי. לרכבי טסלה יעילות אנרגטית הרבה יותר טובה מכל החברות האחרות כולל הדגמים החדשים, מה שמאפשר להם סוללות קטנות יותר ויותר טווח עם ביצועי מכוניות על.

לפני 6 שעות, BRAVO30 כתב:

אענה במקומו, לדעתי ממש לא. אין מה לעשות ליהנות עם רכב מנותק כל כך, אפילו שהיכולת גבוהה. ובכל סרטון שיצא על הרכב הזה, אמרו שהוא מנותק בטירוף ושזה כמו לשחק פלייסטיישן. כן, היכולת מבחינת אחיזה גבוהה מאד ולכן אפשר לתפור קצב מהיר מאד בכביש מפותל ו/או מסלול. אני לא מאלה שאומרים שהיא רק לקו ישר כי זה הוכח כבר אחרת. אבל אין שום שמץ של הנאה. אין לטסלה שום התנהגות כביש ושום חיבור. בגלל זה, הייתי מעדיף אפילו רכב ספורטיבי  מקטגוריית כניסה, כדוגמת 208 gti ולא טסלה. 

אבל לשאלתך, צריך להגדיר מה זה חובב נהיגה אמיתי. יש כאלה שמקבלים אורגזמה מלהרביץ בקו ישר ויש כאלה שמקבלים אורגזמה מלתקוף פיתולים ולהרגיש התנהגות כביש מהוקצעת עם פידבק מהמכלולים השונים. אני שייך לחלק השני, הגם שלצערי לא נוהג ברכב שמספק לי את זה בטירוף אבל כן יצא לי לנהוג ברכבים שמספקים לי את זה. 

מסכים עם רוב מה שאמרת ולכן אני מעדיף רכבי מאזדה/פורד על פני כל תוצרת ה vag למינהם עם טורבו וdsg בלי שום רגש. אבל אני לא בטוח לגבי הניתוק שאתה מדבר. כל המגזינים בחו"ל מדברים על ניתוק ביחס לבמוו סדרה 3 שהיא מכונית מאוד מתקשרת. לא ביחס לאאודי או מרצדס, כך שיש סיכוי שאתה מגזים קצת. מעבר לכך 208 gti לא תיתן נוחות/איבזור/שימושיות של טסלה. יותר נכון יהיה לדבר על טייפ אר או ליאון קופרה שגם הן לא יתנו את מה שטסלה נותנת בהרבה מובנים וגם יעלו יותר לרכישה, וגם תחזוקה הרבה הרבה הרבה יותר יקרה.

לפני שעה, evc כתב:

 

במקרה של המודל 3 זה לא עובד, אני ישבתי במודל 3 וחוויתי זאת בפועל, מרווח הפנים שלה דומה לכל רכבי הסדאן המשפחתיים שציינתי במינוס של מושב אחורי נמוך וקרוב לריצפה וחוסר מוחלט במרווח לכפות הרגליים של יושבי המושב האחורי מתחת המושבים הקדמיים, דבר שיוצר תנוחת "גולם" מכווצת למי שיושב.

 

בנוסף הגג הפנורמי המשופע גם מחדיר שמש (ניתן לפתרון מסוים ע"י הצללות למינהן, אבל מצחיק שצריך את זה ברכב ברמה הזאת ובכל רכב למעשה) והגג גם נמוך יחסית.

 

במושבים הקדמיים הרגשתי תנוחת ישיבה רגילה ודומה לרכבים משפחתיים רגילים (כנראה בגלל שהריצפה באזור הרגליים נמוכה יותר שם).

 

גם במאזדה 6 בסיס הגלגלים הגדול לא מנוצל למרווח עודף, המרווח בה דומה לרכב משפחתי.

 

לעומת זאת הסונטה והסופרב זה כבר רמה אחרת של מרווח.

 

אבל כל ההשוואה היא לרכבי סדאן ומי בכלל רוצה רכבי סדאן? (יש כמובן כמה שרוצים או שהבחירה נכפית עליהם בליסינג- לא לתפוס אותי במילה, זה רק ביטוי 😉).

 

 

הרכב לא נמצא בקטגוריה של סופרב/סונטה ולכן לא נותן את המרווח של סופרב/סונטה בדיוק כמו שבמוו סדרה 3 או מרצדס c קלאס לא נותנים(אם תפסיקו לאכול את הלוקשים של עיתונות הרכב הישראלית גם תדעו את זה). כך שמי שצריך סונטה קונה סונטה.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, me5000 כתב:

אני לא מבין מה הבעיה של יצרניות רכב ותיקות כמו טויוטה ויונדאי לייצר רכבים יותר טובים משל טסלה שעולים פחות ויחסלו על הדרך את טסלה כדי שתהיה להן מתחרה אחת פחות ? 

הן הרבה יותר ותיקות ומנוסות. 

יותר ותיקות בתחום הרכב, ועדיין לא מסוגלות לייצר גיר נורמאלי (פולקסווגן, DSG), ועושות ריקולים כל שנה (טויוטה).

 

אישית, הייתי מחכה כמה דורות לפני שהייתי בוחן אפשרות לקנות ID3/ID4.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...