Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.8 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 12 דקות, EvGriga כתב:

לא בדקתי בבנקים, אבל בדרך כלל הלוואת יבואן היא הכי זולה.

 

תלוי ביחסים שיש לך עם הבנק, חסכונות ועוד. בנוסף, אין שום בעיה לקחת הלוואה כנגד קרן השתלמות/פנסיה/גמל להשקעה בריבית פריים מינוס.

 

יש מצב שהטסלה הזאת היא קנייה יותר הגיונית מרכב ICE ב-140-150 אלף למי שיש לו מקום להטעין. 

 

1. אגרת רישוי זולה

2. אין טיפולים

3. כל קילומטר עולה 0.10 אג'.

4. ירידת ערך אפסית ואולי אף עליית ערך 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר גם לקחת משכנתא שניה, לעשות הכל, רק כדי לקנות פחית שווה חצי אחרי שלוש שנים :)

 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

1. אגרת רישוי זולה

2. אין טיפולים

3. כל קילומטר עולה 0.10 אג'.

4. ירידת ערך אפסית ואולי אף עליית ערך 

 

1. הטבת אגרת הרישוי לרכבים חשמליים תבוטל בשנה הבא.

2. גם ברכב בנזין אתה יכול לא לטפל, אבל זה לא מומלץ :)  מה שאתה חוסך באמת זה שמן, פילטר שמן + עבודה(ערבית), המצתים (אירידיום לרוב היום) מחליפים פעם ב 7-10 שנים, הבלמים נשמרים כמו ברכב היברידי. אתה חוסך 500 שקל בשנה, גג.

3. התדלוק זול ב 2/3, נכון, אבל צריך לשלם על העמדה ולהתחשבן עם הוועד, כל עוד אין מס על החשמל לתחבורה או מס נסוע.

4. נו, באמת!? ;)

 

בקיצור, מי שחושב לחסוך כסף מקניית רכב חשמלי - יתאכזב.

 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אוקי, אבל השנה עדיין יש הנחה. מדובר בחסכון של 1,000 - 1,500 שקל בערך. 

2. אתה חוסך שמן, פילטר שמן, פילטר אוויר ושעות עבודה של מוסך מורשה. טיפול קטן במוסך מורשה יכול לעבור בקלות את קו ה-800 שקל + מע"מ. 

3. אי אפשר למסות חשמל בצריכה ביתית. בעתיד כנראה יהיה מס נסועה, אבל יקח זמן עד שיסגרו את החורים האלה

4. כן, באמת. מספיק שיבטלו חלק מהטבות המס על רכבים חשמליים חדשים בשביל להקפיא ירידת ערך על רכבים קיימים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

EvGriga צודק, משום מה לא ממש שמים לב לזה בזמן שמתווכחים על שטויות (פלוצים במושב הנוסע? בחייאת...)

בנוגע לתדלוק כדאי לזכור שעל דלק משולם מס של כשלושה ש"ח+מע"מ לליטר בזמן שעל החשמל משולם (וסביר שרק בשנה-שנתיים הקרובות) מע"מ בלבד.

 

אם ננרמל את ההטבה המוענקת לרכבים חשמליים לרכב אז ליטר דלק יעלה כשלושה ש"ח בערך כך שבשבילי עלות הדלק בנסיעה (עם הרכב השחור בסימלון) היא כ 30 אגורות לק"מ. ממש לא סוף העולם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

מספיק שיבטלו חלק מהטבות המס על רכבים חשמליים חדשים בשביל להקפיא ירידת ערך על רכבים קיימים

 

לדעתי, אתה לא מבין איך השוק מתנהג.

כאשר המסים על רכבים חשמליים יתחילו לעלות, או שהמחירים יישארו אותו דבר כמו שהם היום (מה שהיה עם רכבים היברידיים) או שהמכירות ירדו קרוב לאפס.

בכל מקרה, אף אחד לא יהיה מוכן לשלם על רכב חשמלי משומש יותר מרכב בנזין משומש מאותה קבוצה. 

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר לנרמל חשמל שיוצא מהשקע בבית שלי. מאין להם לדעת אם אני מפעיל מחשב גיימרים עם ספק 1000W או מטעין את הטסלה? לא יכולים. 

 

הם יכולים למסות עמדות טעינה ציבוריות. 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
1. הטבת אגרת הרישוי לרכבים חשמליים תבוטל בשנה הבא.
2. גם ברכב בנזין אתה יכול לא לטפל, אבל זה לא מומלץ [emoji4]  מה שאתה חוסך באמת זה שמן, פילטר שמן + עבודה(ערבית), המצתים (אירידיום לרוב היום) מחליפים פעם ב 7-10 שנים, הבלמים נשמרים כמו ברכב היברידי. אתה חוסך 500 שקל בשנה, גג.
3. התדלוק זול ב 2/3, נכון, אבל צריך לשלם על העמדה ולהתחשבן עם הוועד, כל עוד אין מס על החשמל לתחבורה או מס נסוע.
4. נו, באמת!? [emoji6]
 
בקיצור, מי שחושב לחסוך כסף מקניית רכב חשמלי - יתאכזב.
 


1. באמת? לא ידעתי שזה הוחלט סופית. אשמח לקישור בבקשה.
2. נו זה פשוט מגוחך. ברכב בנזין ההמלצה היא לטפל, בטסלה ההמלצה היא לא לטפל, יש הבדל.
3. זה מתקזז. אצל חלק מהר ואצל אחרים לאט יותר, תלוי בנסועה.
4. צודק. ירידת ערך אפסית זה ממש לא יהיה, אבל הסבירות היא שירידת הערך תהיה נמוכה יחסית לסגמנט.

עם המשפט האחרון שלך אין לי כוח להתווכח (רבים וטובים ממני כבר עשו את זה איתך), אבל אתה פשוט טועה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

אי אפשר לנרמל חשמל שיוצא מהשקע בבית שלי. מאי להם לדעת אם אני מפעיל מחשב גיימרים עם ספק 1000W או מטעין את הטסלה? לא יכולים. 

 

הם יכולים למסות עמדות טעינה ציבוריות. 

מסכים. וכל ניסיון לאכוף את זה כנראה ייכשל. ניסו לעשות את זה בעבר בכל כך הרבה תחומים וזה אף פעם לא עבד. ע"ע אנטי-מחיקון, מטענים של בטר-פלייס וכו'. כנראה שרק אפל מצליחים לגרום לקהל שלהם להשתמש במטענים מיוחדים, אבל זה סיפור קצת שונה.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

פה אתה טועה ובענק. 

רק תזכיר לקונה שלך מתי נגמרת האחריות לבטריה, בעוד ארבע שנים או 50-60 אלף ק"מ, נגיד, ז"א הוא כבר יצטרך למכור רכב עם בטריה ללא אחריות.

ואז תראה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, avargel כתב:

@EvGriga

אני חושב שחזרת על הדעה שלך בנוגע לטסלה ו/או חשמלי בערך 800 פעם.

קצת מעייף, לא כן?

אני מנסה קצת לגוון, להוסיף פיתולים שונים.

אחרת איך אני ארוויח את הפרנסה שלי.

;)

 

 

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...