Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 15 דקות, EvGriga כתב:

רק תזכיר לקונה שלך מתי נגמרת האחריות לבטריה, בעוד ארבע שנים או 50-60 אלף ק"מ, נגיד, ז"א הוא כבר יצטרך למכור רכב עם בטריה ללא אחריות.

ואז תראה.

 

לא יודע לגבי טסלה, אבל טויוטה/יונדאי מאפשרים לעשות הרחבת אחריות לסוללה מעבר ל-5 שנות אחריות הרגילות.  

 

בוא, אתה משווה את כמות הבלאי שיש במנוע בעירה פנימית למנוע חשמלי? כל הרצועות/נוזלים/אטמים/משאבות/חיישנים/ממיר קטליטי שנהרסים במשך השנים והופכים רכב ישן לבור ללא תחתית של הוצאות אחזקה במיוחד אם הרכב הוזנח בשנותיו הראשונות. 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

 

@EvGriga, לא בטוח מי מממן אותך או מה האינטרס האישי שלך עם טסלה אבל להגיד את אותם הדברים שוב ושוב לא יהפכו אותם לנכונים.

למרות כל סיפורי האימה שלך אנחנו רואים ספינה שפורקת 1500! טסלות חדשות ועוד אחת בדרך.

אתה מתחיל להזכיר לי את כל מתנגדי ה 5G שאין להם מושג קלוש מה זה 5G אבל הם מתנגדים, ויש להם מיליון טעונים חסרי ערך להוכיח את זה.

 

  • אהבתי 1

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

בוא, אתה משווה את כמות הבלאי שיש במנוע בעירה פנימית למנוע חשמלי?

לא, אני משווה עלויות תיקונים.

לפי מה שראיתי, מנועים ותמסורת של טסלה לא אמינים יותר מרכבי בנזין ועלויות תיקונים הרבה יותר גבוהות.

תיקונים של טסלה גם לוקחים הרבה יותר זמן (השירות שלהם חסר).

טסלה נמצאת בתחתית של דירוג היצרנים מבחינת האמינות של רכב חדש (יחד עם פיאט וקרייזלר)

קונסיומר ריפורטס לא ממליץ על מודל S , בגלל חוסר אמינות.

קודם הם גם לא המליצו על מודל 3, אבל לאחרונה חזרו להמליץ עליה, זאת אומרת, היא רק קצת מעל הרף התחתון.

 

אני מצטער שאני חוזר על הדברים הלא נעימים האלה, מבין שאנשים לא רוצים לשמוע דברים לא טובים על האייקון שלהם.

אבל מי שעומד להוציא הרבה כסף על הרכב הזה כדאי שישמע גם המידע הזה ולא רק הילולים של צד אחד.

 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, EvGriga כתב:

לא, אני משווה עלויות תיקונים.

 

אשמח לקבל קישורים. 

 

ציטוט

טסלה נמצאת בתחתית של דירוג היצרנים מבחינת האמינות של רכב חדש (יחד עם פיאט וקרייזלר)

 

השאלה היא מה הם מגדירים חוסר אמינות. חוסר אמינות יכולה להיות גם כפתור שלא יושב כמו שצריך.

 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Avatar Schnitzel כתב:

אשמח לקבל קישורים. 

אתה יכול לעשות חיפוש לבד, מניח שאתה מכיר מנוע חיפוש קטן הנקרא גוגל?

לפי מה שאני ראיתי ומצפה (אין הרבה מידע כי רוב הרכבים מודל 3 עדיין באחריות) עלויות החלקים והתיקונים יהיו דומות או יותר גבוהות ממרצדס או ב-מ-וו.

 

https://www.currentautomotive.com/how-much-does-a-tesla-model-3-battery-replacement-cost/

 

https://cleantechnica.com/2018/05/20/heres-what-7000-of-damage-looks-like-on-a-tesla-model-3/

 

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, eitanuch כתב:

מסכים. וכל ניסיון לאכוף את זה כנראה ייכשל. ניסו לעשות את זה בעבר בכל כך הרבה תחומים וזה אף פעם לא עבד. ע"ע אנטי-מחיקון, מטענים של בטר-פלייס וכו'. כנראה שרק אפל מצליחים לגרום לקהל שלהם להשתמש במטענים מיוחדים, אבל זה סיפור קצת שונה.

אתה גר בארץ🙄?

המדינה ה"יקרה" שלנו מרוויחה סכומי עתק על דלק, נראה לך סביר שייוותרו על הסכומים האלה כל כך בקלות? רק כדי להרגיז אמציא מספר פתרונות:

-איסור על נסיעת רכבי בנזין (בכלל או בשעות מסויימות) בערים (כפי שכבר קיים בחו"ל) והתרת הנסיעה לרכבים חשמליים בלבד. יופי, אבל יתווסף "מס עומס כביש" על הרכבים האלה בסכום של נאמר 400-500 ש"ח.

-בטסלה הזרם הנצרך נמדד ע"י הרכב והמערכת שלהם סגורה. יחוקק חוק 'בלו-חשמל' שיחייב אותם למסור את הנתונים פעם בשנה. ולפני שחושבים על קומבינות:

*אם אתה רוצה לפרוץ ולטעון קראק למערכת יחודית שגם אחראית על הנסיעה שלך בכביש אז שיהיה לך במזל ולא לידי... ד"א, אתה יודע שזה מבטל אחריות?

*משחקים אחרים ברכב עם סוללות שכאלה (כבלים עוקפים וכו') ניתנים לגילוי בבדיקה שיגרתית ו/או טסט. עזוב שזה מבטל לך את האחריות אבל הייתה נוסע ברכב בנזין שהצנרת דלק שלו נלקחה מאקווריום?

*טיעון מנצח, השוואת נסועה לצריכת חשמל בטסט. אם אתה עושה שלושים אלף לשנה ומציג צריכה ממוצעת של 10 אז שיהיה לך בהצלחה לשכנע את משרד הרישוי שאתה עושה כושר בדחיפת הרכב ואין צורך להשלח למעבדה בטכניון כדי שיאשרו שהכל בסדר.

 

 

אני יכול להמשיך להיות יצירתי אם יבקשו יפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, EvGriga כתב:

רק תזכיר לקונה שלך מתי נגמרת האחריות לבטריה, בעוד ארבע שנים או 50-60 אלף ק"מ, נגיד, ז"א הוא כבר יצטרך למכור רכב עם בטריה ללא אחריות.

ואז תראה.

 

האחריות בטסלה לסוללה וליחידת ההנעה היא ל-8 שנים ול-160,000 ק"מ לפחות.

 

לפני כשעה, EvGriga כתב:

לא, אני משווה עלויות תיקונים.

לפי מה שראיתי, מנועים ותמסורת של טסלה לא אמינים יותר מרכבי בנזין ועלויות תיקונים הרבה יותר גבוהות.

 

כל מערכת ההינע כלולה באחריות של 8 שנים. לרוב המוחלט של הרוכשים האחריות הזו תפקע כאשר הרכב כבר מזמן לא יהיה אצלם.

 

לפני 11 דקות, Haim_gds כתב:

בטסלה הזרם הנצרך נמדד ע"י הרכב והמערכת שלהם סגורה. יחוקק חוק 'בלו-חשמל' שיחייב אותם למסור את הנתונים פעם בשנה. ולפני שחושבים על קומבינות:

 

ומה תעשה במכוניות של יצרנים אחרים?

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ציטוט

לפי מה שאני ראיתי ומצפה (אין הרבה מידע כי רוב הרכבים מודל 3 עדיין באחריות) עלויות החלקים והתיקונים יהיו דומות או יותר גבוהות ממרצדס או ב-מ-וו.

 

https://www.currentautomotive.com/how-much-does-a-tesla-model-3-battery-replacement-cost/

 

הוא נאלץ לשלם על תיקון מחוץ למסגרת אחריות אחרי שהוא גרם נזק פיזי לסוללה. אני לא מכחיש שהמחיר בשמיים, אבל אני לא יודע כמה זה מקרה מייצג. בעיקרון עלויות תיקון/החלפת סוללות ירדו במהלך השנים. מי שקונה מכונית חשמלית היום יוכל ליהנות ממנה 7-8 שנים לפחות לפני שיצטרך להחליף סוללה. כשזה יקרה עלויות החלפה כנראה יהיו נמוכות משמעותית כי יותר אנשי מקצוע ידעו להתעסק עם זה ויהיו בשוק סוללות תחליפיות/משופצות במחיר נמוך משמעותית. 

 

ציטוט

 

😄😄😁😁😄😁

 

חייבו אותו 432$ על חלפים ו-$5,314 על עבודה. הבן אדם נכנס למוסך של נוכלים שניצלו את העובדה שהם היו בין המוסכים הבודדים בניו-יורק שבאותה תקופה התעסק עם רכבי טסלה. 90% שהם התגלחו על חשבונו וניפחו את החשבונית בשביל הביטוח. 

 

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, eladts כתב:

ומה תעשה במכוניות של יצרנים אחרים?

נראה לך שבמכוניות של יצרנים אחרים ישנה גישה לנתונים רגישים?

חוצמזה, אז יוסיפו חוק/תקנה/צו שיחייב את היצרן לאבטח ולמסור גישה לגופים מאושרים בלבד. אתה רוצה למכור/לייבא בארצנו ה"יקרה"? אז תדאג לזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר פשוט, כמו שכבר בודקים את כמות הקמ' בכל טסט ומחתימים את הנהג, ככה יעשו גם לחשמליות ולפי כמות הקמ' יטילו מס' חשמל לתשלום עבור חידוש הטסט בשנה הבאה.

בהתחלה יתחילו עם סכום סימלי שהאזרח הישראלי לא יקפוץ ובהמשך בשקט בשקט יתחילו לעלות ולעלות עד שיגיעו למצב הבלו על הדלק.

 

מי שירמה דינו כמו מי שמרמה בקילומטרז של הרכב כיום.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, hwgeek כתב:

מי שירמה דינו כמו מי שמרמה בקילומטרז של הרכב כיום.

זאת אומרת כלום? 

  • אהבתי 3
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

אתה גר בארץ🙄?

המדינה ה"יקרה" שלנו מרוויחה סכומי עתק על דלק, נראה לך סביר שייוותרו על הסכומים האלה כל כך בקלות? רק כדי להרגיז אמציא מספר פתרונות:

-איסור על נסיעת רכבי בנזין (בכלל או בשעות מסויימות) בערים (כפי שכבר קיים בחו"ל) והתרת הנסיעה לרכבים חשמליים בלבד. יופי, אבל יתווסף "מס עומס כביש" על הרכבים האלה בסכום של נאמר 400-500 ש"ח.

-בטסלה הזרם הנצרך נמדד ע"י הרכב והמערכת שלהם סגורה. יחוקק חוק 'בלו-חשמל' שיחייב אותם למסור את הנתונים פעם בשנה. ולפני שחושבים על קומבינות:

*אם אתה רוצה לפרוץ ולטעון קראק למערכת יחודית שגם אחראית על הנסיעה שלך בכביש אז שיהיה לך במזל ולא לידי... ד"א, אתה יודע שזה מבטל אחריות?

*משחקים אחרים ברכב עם סוללות שכאלה (כבלים עוקפים וכו') ניתנים לגילוי בבדיקה שיגרתית ו/או טסט. עזוב שזה מבטל לך את האחריות אבל הייתה נוסע ברכב בנזין שהצנרת דלק שלו נלקחה מאקווריום?

*טיעון מנצח, השוואת נסועה לצריכת חשמל בטסט. אם אתה עושה שלושים אלף לשנה ומציג צריכה ממוצעת של 10 אז שיהיה לך בהצלחה לשכנע את משרד הרישוי שאתה עושה כושר בדחיפת הרכב ואין צורך להשלח למעבדה בטכניון כדי שיאשרו שהכל בסדר.

 

 

אני יכול להמשיך להיות יצירתי אם יבקשו יפה.

אני כנראה תמים.

 

לפני 50 דקות, Haim_gds כתב:

נראה לך שבמכוניות של יצרנים אחרים ישנה גישה לנתונים רגישים?

חוצמזה, אז יוסיפו חוק/תקנה/צו שיחייב את היצרן לאבטח ולמסור גישה לגופים מאושרים בלבד. אתה רוצה למכור/לייבא בארצנו ה"יקרה"? אז תדאג לזה.

האם למדינת ישראל יש באמת say בעניין בעודה שחקן כל כך קטן בשוק הרכב העולמי? (שואל מתוך התעניינות אמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

למדינה לא אכפת אם לא ימכרו פה טסלה. את הכסף שלה ממיסים היא תביא ככה או ככה. ציבור הרוכשים בארץ הוא שחקן קטן בשוק העולמי ואם המדינה תחליט להפעיל רגולציות שיקשו על יבואנים להכניס לפה מכוניות של טסלה הציבור יהפוך לשחקן עוד יותר קטן.

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, EvGriga כתב:

 

1. הטבת אגרת הרישוי לרכבים חשמליים תבוטל בשנה הבא.

2. גם ברכב בנזין אתה יכול לא לטפל, אבל זה לא מומלץ :)  מה שאתה חוסך באמת זה שמן, פילטר שמן + עבודה(ערבית), המצתים (אירידיום לרוב היום) מחליפים פעם ב 7-10 שנים, הבלמים נשמרים כמו ברכב היברידי. אתה חוסך 500 שקל בשנה, גג.

3. התדלוק זול ב 2/3, נכון, אבל צריך לשלם על העמדה ולהתחשבן עם הוועד, כל עוד אין מס על החשמל לתחבורה או מס נסוע.

4. נו, באמת!? ;)

 

בקיצור, מי שחושב לחסוך כסף מקניית רכב חשמלי - יתאכזב.

 

למרות כל מה שאמרת, נשארת ההשפעה החיובית והחשובה על הסביבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...