Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 180

פוסטים מומלצים

לפני 8 שעות, Gorpi כתב:

אני חייב לציין שזה מדהים שיש לכם כל כך הרבה חניות בתחנות דלק.

בארץ אנשים פשוט משאירים את האוטו ליד עמדת התדלוק והולכים ל-yellow...

כל כך צפוף ולא נעים בתחנות הדלק המקומיות.

 

טוב, התמונה שהבאתי היא לא בדיוק תחנת דלק סטנדרטית. זו תחנת רענון על כביש אגרה מהיר שפתוחה 24 שעות ביממה. יש בה מספר מסעדות, חנות נוחות ואפילו חנות לממכר אלכוהול (כי זה מה שצריך על כביש מהיר). כמובן שבצד השני של הכביש יש תחנה דומה. בשני הצדדים יש עמדות טעינה של טסלה, באחד 10 ובשני 12.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 2.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 8 שעות, bobi כתב:

קצת מוזר כל העניין כי אפילו בחדשות בערוץ 12 אמרו שהמשלוח כבר נפרק אתמול.

הייתי מצפה מעיתונאים לוודא את הדיווחים שלהם עם גורמים רשמיים לפני שהם מדווחים על משהו, אבל מצד שני מדובר בחדשות 12.. זה יותר בידור להמונים שמכוון למכנה המשותף הנמוך ביותר מאשר מערכת חדשות אמיתית.

אולי החליטו בסוף לא לפרוק אותן והן נשארו על האוניה ויגיעו למקום אחר.

 

https://t.me/TeslaFansIL/10828

 

התחלת גרוע עם ה" אפילו בחדשות 12.. " אבל לפחות תיקנת את עצמך בהמשך.

כל ערוצי ה"חדשות" היום זה בדיחה, חבורה של שקרנים - שבמקרה הזה כנראה נכנסו פשוט לקבוצות טלגרם/וואצאפ וקראו את מיליון ההודעות של אלו שעקבו אחרי הספינה והחליטו שזה המקור האמין שלהם ובאמת דיווחו על זה לכל המדינה בחדשות.

רק היה חסר שהם היו אומרים ש "מקור בכיר אישר שמחר הסירה פורקת את רכבי טסלה בארץ".

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה תשלח את המכוניות בזמן ובמקום שהם ימצאו לנכון. חוץ מזה, אילון מאסק לא מת.

עריכה אחרונה על ידי eladts
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 28 דקות, eladts כתב:

טסלה תשלח את המכוניות בזמן ובמקום שהם ימצאו לנכון. חוץ מזה, אילון מאסק לא מת.

חח שמעתי על ההזיה הזאת. אין גבול לטמטום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 1.3.2021 בשעה 17:36, Cadillac58 כתב:

ברור לו שהתמורה בטסלה מודל 3 טובה יותר

אם החבר שלך רצה לקנות RAV4 אז ביצועים לא בסדר העדיפויות שלו, כנראה.

וחוץ מביצועים - איזה תמורה יותר טובה יש לטסלה 3 וביחס למה? ביחס למכוניות צעצוע של עשירים?

ביחס למכוניות פרמיום (מרצדס, ב.מ.וו וכו')?

טסלה 3 זה לא מכונית פרמיום. זה רק נראה פרמיום בתמונות ובהייפ התקשורתי.

שימושיות? לא 

מרווח פנימי? לא

נוחות נסיעה? לא

עלויות התחזוקה? אולי, אבל לא בטוח בכלל, אם לוקחים בחשבון גם עלויות עקיפות וגם ירידת ערך לא ידועה.

טסלה זה משהוא חדש ו"מדליק" כרגע בשביל כמה אנשים, אבל שימוש במושג כמו "תמורה לכסף" לא מתאים פה בכלל, לדעתי.

לא ברור אם אפשר לחיות כרגע עם רכב חשמלי ביום יום (ז"א לקבל תמורה מהרכב)

זה גם יכול להפוך לסיוט אם זה אוטו היחיד שלך ולא סתם צעצוע - אם אתה חייב אותו לתפקד במצבים שונים של החיים.

דוגמאות:

- צריך פתאום לנסוע למרחק גדול ואין נקודות טעינה בדרך, או אין זמן או שניהם.

- אפשר לתקן רכבי טסלה רק במוסך של טסלה.

בכמה זמן טסלה מתחייבים לתקן? האם הם מתחייבים בכלל במשהוא? לפי החוזים שלהם זה לא נראה ככה.

לפי מה שראיתי עד עכשיו - אי אפשר לסמוך עלהם.

 

 

  • רעיון גרוע 4

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר כאילו טסלה החלה ליצר רק אתמול ואין מאות אלפים בעולם שחיים עם הרכב. לרבים מהם, כמוני, זה הרכב היחיד. יש מוניות טסלה וגם לא מעט כוחות משטרה בעולם שקונים נידות טסלה. כנראה הם לא חושבים שזה צעצוע לא שימושי.

Tesla-Model-3-Yellow-cab-official-taxi-h

berea-police-department-model-3_3.jpg?re

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש צפי לדגם Y בישראל?

ונדורה '92...טרנספורטר '96...626 '01

סובארו '84... סופרב '04

קראפטר '06...אוטובוס מאן '96...פיורינו '87

ברלינגו '03 H1 ...XC-90 '08 ... 940 '98...אאוטלנדר '13

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, EvGriga כתב:

אם החבר שלך רצה לקנות RAV4 אז ביצועים לא בסדר העדיפויות שלו, כנראה.

וחוץ מביצועים - איזה תמורה יותר טובה יש לטסלה 3 וביחס למה? ביחס למכוניות צעצוע של עשירים?

ביחס למכוניות פרמיום (מרצדס, ב.מ.וו וכו')?

טסלה 3 זה לא מכונית פרמיום. זה רק נראה פרמיום בתמונות ובהייפ התקשורתי.

שימושיות? לא 

מרווח פנימי? לא

נוחות נסיעה? לא

עלויות התחזוקה? אולי, אבל לא בטוח בכלל, אם לוקחים בחשבון גם עלויות עקיפות וגם ירידת ערך לא ידועה.

טסלה זה משהוא חדש ו"מדליק" כרגע בשביל כמה אנשים, אבל שימוש במושג כמו "תמורה לכסף" לא מתאים פה בכלל, לדעתי.

לא ברור אם אפשר לחיות כרגע עם רכב חשמלי ביום יום (ז"א לקבל תמורה מהרכב)

זה גם יכול להפוך לסיוט אם זה אוטו היחיד שלך ולא סתם צעצוע - אם אתה חייב אותו לתפקד במצבים שונים של החיים.

דוגמאות:

- צריך פתאום לנסוע למרחק גדול ואין נקודות טעינה בדרך, או אין זמן או שניהם.

- אפשר לתקן רכבי טסלה רק במוסך של טסלה.

בכמה זמן טסלה מתחייבים לתקן? האם הם מתחייבים בכלל במשהוא? לפי החוזים שלהם זה לא נראה ככה.

לפי מה שראיתי עד עכשיו - אי אפשר לסמוך עלהם.

 

 

סלח לי, אבל הדבר הראשון שבולט לעיין בתגובה שלך הוא שאין לך ניסיון עם רכב חשמלי. אתה לא יכול להתחיל להבין כמה רכב חשמלי הוא קודם כל כיפי לנהיגה ברמה ממכרת. אח"כ באים יתרונות נוספים כמו חיסכון של 80% בהוצאות האנרגיה, 90% בתחזוקה ו-90%-80% באגרת רישוי. ובמקרה של טסלה 3 גם מחיר רכישה שובר שוק וכתוצאה ממנו ירידת ערך מתונה. וכשאני אומר כיפי לנהיגה אני לא מדבר רק על חובבי רכב ותאוצה - אשתי ממש לא כזו והתמכרה. כל מי שעשה סיבוב יצא עם "וואו". חוויה!

 

RAV4 ומודל 3 שייכים לקטגוריות שונות ומה שמשותף להם זה רק המחיר. אני לא עושה השוואה ביניהם וגם ציינתי שהחבר שוויתר על RAV4 לא הזמין מודל 3 במקום (כנראה יזמין Y כשתבוא) אלא רק הקפיא את הקנייה. הסיבה היא כמו שאמרתי - טסלה יצרה משוואה חדשה של תמורה לכסף, ואם אתה רוצה הוכחה אמפירית: RAV4 היברידית עולה בארה"ב כ-29 אלף דולר, שהם כ-25% פחות מ- +SR. בארץ הדגם הבסיסי יקר יותר מ- +SR.

 

בקיצור כשאני מדבר על תמורה לכסף אני בודק איך היא מתומחרת בשווקים משוכללים בחו"ל ביחס לשוק, ואיך היא מתומחרת בישראל ביחס לשוק. קשה להתווכח עם זה שבארץ היא הייתה "אמורה" לעלות לפחות 50,000 שקל יותר על סמך השוק המקומי, ובעיתונות העריכו רק לפני חודשיים שהיא תעלה 115,000 שקל יותר - אז כן, התמורה לכסף גבוהה יותר בטסלה. 

 

ולגבי הסקפטיות שלך בעניין עלויות תחזוקה, שאתה לא בטוח שזולות יותר... אני אולי בין הראשונים בפורום שכבר עשו טיפול של פעם בשנתיים, אז יכול לשתף. יש שני סעיפים להחליף: פילטר מזגן ונוזל בלמים. פילטר מזגן הזמנתי מחו"ל ב-50 שקל והחלפתי בקלות לבד בעזרת סרטון יוטיוב פשוט. נוזל בלמים החליפו לי במוסך הקרוב לביתי ב-100 שקל - נשבע שזה מה ששילמתי (כמובן לא מורשה BMW אבל מורשה). כלומר 150 שקל בשנתיים. ואנקדוטה לגבי רפידות הבלמים: ביקשתי שיבדקו, והמוסכניק אמר: "מקדימה יש לך 50%, מאחורה 100%, חדש, כבר החליפו לך".  ובכן מעולם לא החליפו רפידות ברכב והוא נסע 35,000 ק"מ.

  • רעיון טוב! 4

1958 Cadillac Fleetwood Sixty Special

BMW i3s 2019

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם החבר שלך רצה לקנות RAV4 אז ביצועים לא בסדר העדיפויות שלו, כנראה.
וחוץ מביצועים - איזה תמורה יותר טובה יש לטסלה 3 וביחס למה? ביחס למכוניות צעצוע של עשירים?
ביחס למכוניות פרמיום (מרצדס, ב.מ.וו וכו')?
טסלה 3 זה לא מכונית פרמיום. זה רק נראה פרמיום בתמונות ובהייפ התקשורתי.
שימושיות? לא 
מרווח פנימי? לא
נוחות נסיעה? לא
עלויות התחזוקה? אולי, אבל לא בטוח בכלל, אם לוקחים בחשבון גם עלויות עקיפות וגם ירידת ערך לא ידועה.
טסלה זה משהוא חדש ו"מדליק" כרגע בשביל כמה אנשים, אבל שימוש במושג כמו "תמורה לכסף" לא מתאים פה בכלל, לדעתי.
לא ברור אם אפשר לחיות כרגע עם רכב חשמלי ביום יום (ז"א לקבל תמורה מהרכב)
זה גם יכול להפוך לסיוט אם זה אוטו היחיד שלך ולא סתם צעצוע - אם אתה חייב אותו לתפקד במצבים שונים של החיים.
דוגמאות:
- צריך פתאום לנסוע למרחק גדול ואין נקודות טעינה בדרך, או אין זמן או שניהם.
- אפשר לתקן רכבי טסלה רק במוסך של טסלה.
בכמה זמן טסלה מתחייבים לתקן? האם הם מתחייבים בכלל במשהוא? לפי החוזים שלהם זה לא נראה ככה.
לפי מה שראיתי עד עכשיו - אי אפשר לסמוך עלהם.

מה נסגר? או שאתה מושפע מהכתבות המגמתיות, ו/או אין לך באמת מושג בשיט, או שיש לך ניסיון עם הרכב. ההימור שלי הוא שזה לא האחרון.
במקום לכתוב גיבוב של שטויות, אפשר גם לא להגיב כשלא מכירים או לא יודעים.
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 5
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, EvGriga כתב:

אם החבר שלך רצה לקנות RAV4 אז ביצועים לא בסדר העדיפויות שלו, כנראה.

מי אמר לך? הראב4 עושה 0 ל 100 בשמונה וקצת שניות שזה בערך המקסימום שמכוניות בנזיניות משפחתיות עד 200 אלף שח יכולות לעשות, עד שטסלה הגיע והעיפה את הנתון הזה לספרה אחרת לגמרי.

לפני 9 שעות, EvGriga כתב:

וחוץ מביצועים - איזה תמורה יותר טובה יש לטסלה 3 וביחס למה? ביחס למכוניות צעצוע של עשירים?

ביחס למכוניות פרמיום (מרצדס, ב.מ.וו וכו')?

כן. ביחס למכוניות פרימיום ויותר מדוייק , פרימיום/קומפקט ספורט סדאן. כך נקראת הקטגוריה שטסלה מתמודדת.מכוניות שמקריבות קצת מהגודל בשביל גימורים יותר טובים, ביצועים, יכולת ספורטיבית והעלאת חיוך למי שנהנה קצת מנהיגה.

ומי קבע שטסלה לא פרימיום?! בכל העולם היא מתמודדת מול המכוניות הנ"ל ולא בכל הפרמטרים היא מנצחת אבל בלא מעט מההשוואות היא נבחרת לתמורה הטובה ביותר אל אף שהיא עולה כמוהם ובארץ קיבלת בונוס, היא עולה הרבה פחות.

 

וכן היא עדיפה על הראב 4, באבזור, כח, התנהגות, בטיחות פאסיבית ואקטיבית (חלק מהתנהגות ומרכז כובד נמוך) ותחושת הפרימיום ואולי גם הנוחות (נהגתי בראב 4, הוא לא רכב נח במיוחד) ומקריבה קצת בגודל ובשימושיות (לא בהרבה למשפחה ממוצעת)

לפני 9 שעות, EvGriga כתב:

עלויות התחזוקה? אולי, אבל לא בטוח בכלל, אם לוקחים בחשבון גם עלויות עקיפות וגם ירידת ערך לא ידועה.

בטוח זולות יותר. הטסלה לא צורכת דלק בכלל. תחזוקה אפסית ביחס למנועי בנזין. וירידת ערך לא ידועה לשום רכב, אבל אם מסתכלים על מה שקורה בעולם, טסלה היא אחד מהרכבים הכי שומרי ערך שיש כיום.

לפני 9 שעות, EvGriga כתב:

לא ברור אם אפשר לחיות כרגע עם רכב חשמלי ביום יום (ז"א לקבל תמורה מהרכב)

זה גם יכול להפוך לסיוט אם זה אוטו היחיד שלך ולא סתם צעצוע - אם אתה חייב אותו לתפקד במצבים שונים של החיים

מאוד קל אם יש לך עמדת טעינה. תחשוב על השלוש שנים האחרונות של חייך. תפתח מפה של עמדות טעינה ותחשב אם הייתה או לא מסוגל לחיות עם טסלה, (אל תשכח שכמות העמדות תגדל בהרבה),ואני לגמרי מסכים שלא לכל אחד זה מתאים, אבל זה בהחלט נתון שניתן לצפות מראש.

לפני 9 שעות, EvGriga כתב:

אפשר לתקן רכבי טסלה רק במוסך של טסלה.

בכמה זמן טסלה מתחייבים לתקן? האם הם מתחייבים בכלל במשהוא? לפי החוזים שלהם זה לא נראה ככה.

לפי מה שראיתי עד עכשיו - אי אפשר לסמוך עלהם

זה הדבר היחיד שאני מסכים איתך. החסרון היחידי של טסלה היום, היא שרמת השרות לא ידועה ובינתיים לא מעודדת וזה אחד מהסיכונים שרוכשי טסלה צריכים לקחת בחשבון, ולפי כמות התלונות כנראה חלק לא ממש חשבו על זה.

עריכה אחרונה על ידי utsur
  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, robertf כתב:

אין לך באמת מושג בשיט

תודה על התגובה המנומקת שלך.

אין לי נסיון עם טסלה - כמו לרוב המכריע של המגיבים פה.

אני מתקשה לראות את היתרונות שלה, חוץ מביצועים, מול מכוניות היברידיות (איתם יש לי נסיון מעולה של 12 שנים).

יש לחשמליות יתרון אחד כרגע - יתרון מס, שמדינה נותנת. המדינה גם תקח אותו בחזרה כמו שהיא עשתה עם ההיברידיות.

זאת דעתי האישית שלי. מי שלא מסכים גם לא חייב להגיב.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • רעיון גרוע 1
  • משעמם 1

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל דעתך האישית לא מבוססת על שום דבר.

אתה סתם זורק משהו באוויר בלי באמת לדעת, שזה בסדר כי זה פורום, אבל זה ממש לא רציני.
מה גם שהסבירו לך יפה מאוד את היתרונות של טסלה כאן בשרשור (אנשים שיש להם ניסיון עם טסלה) ומסבירים לך את היתרונות.
אבל החלטת לסגור את האוזניים והעיניים ולהגיד "ככה אני חושב" יאללה שיהיה

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל ההתלהבות שיש כרגע בארץ ובפורום הזה מטסלה מבוסס על יתרון המס שמאפשר מחיר נמוך יחסית למכונית שהיא בפועל יקרה.

ללא יתרון המס, במחיר של כ-290 אש"ח לדגם בסיסי הכל היה נשמע אחרת.

היתרונות היו מתכווצים והחסרונות היו מורגשים מאוד.

טכנולוגיה של סוללות עדיין לא בשלה מספיק כדי לאפשר ייצור מכונית חשמלית תחרותית ללא סובסידיות.

אם מורידים סובסידיות - הביקוש מתכווץ מאוד - כמו שקרה בסין, ככה יהיה גם באירופה בארה"ב ובישראל.

החשמליות יורדות ל כ-2% משוק מכוניות החדשות.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואם לסבתא היו גלגלים.

זה התמחור כרגע וזה מה שרלוונטי לדיון.

  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...