Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 179

פוסטים מומלצים

לפני 7 שעות, eitanuch כתב:

זה שהיבואנים הישראליים פספסו בתמחור זו בעייה אחת, אבל זמנית.

יש רכבים אחרים חשמליים בעולם עם פוטנציאל אדיר, שכרגע לא מיובאים לישראל כי <הכנס סיבה לא ברורה כלשהיא או אינטרס של יבואן לא לייבא דגמים חשמליים>. אישית, אני מאוד מצפה לראות את הדגמים של פולקסוגן בארץ: id3, id4. גם טסלה קטנה בסגנון האץ באק הייתי רוצה לראות.

 

ברגע שההגיון יגבר והתמחור יהיה טוב והגיוני, אנחנו נראה שינוי.

 

נהגתי על ה-ID3. רכב נחמד. פחות אהבתי מהגולף הרגיל. הרגיש מאוד פלסטיקי ושאבי (אם אפשר להגיד ככה?). הייתה בפנים תחושה של קיה בת 3 מליסינג, ולא פולקסווגן חשמלי חדש. 🤷‍♂️

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 2.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

הם בכלל עשו כמו מיני דברים שהם הכי לא פולקסווגן בדגם הזה, מעבר מוגזם ומטופש למשטחי מגע, גם עבור החלונות האחוריים, מראות הצד, משטחי המגע על ההגה... כל זה לצד יותר מידי פלסטיקה קשיחה במרבית תא הנוסעים. לא ממש ברור מה הם ניסו להשיג. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, ch2856 כתב:

הם בכלל עשו כמו מיני דברים שהם הכי לא פולקסווגן בדגם הזה, מעבר מוגזם ומטופש למשטחי מגע, גם עבור החלונות האחוריים, מראות הצד, משטחי המגע על ההגה... כל זה לצד יותר מידי פלסטיקה קשיחה במרבית תא הנוסעים. לא ממש ברור מה הם ניסו להשיג. 

מה לא ברור ?
הם בלחץ אטומי מטסלה,בגללזה  יו"ר Herbert Diess שילם בתפקידו ב-2020 על פיאסטה אין סופית עם אין סוף דחיות של השקה של ID3,לבסוף שחררו מכונית לא מוכנה,עם מלא באגים תוכנתיים!
ואחרי שבדצמבר הודיעו שנפתרו כל הבעיות SW ברכב,כרגע יש דיבור על ריקול של כל ה-ID3.
זה מה שאנשים מפספסים בניתוחים שלהם,עליונות של טסלה ב-SW עם אלגוריתמים הכי מתקדמים בתעשיה,עם נפח בסיס נתונים מטורף,שעקפה את כל היצרנים הוותיקים שנרדמו בקריאת שוק,הם התעוררו,משקיעים עשרות מיליארדים,אבל זה ייקח עוד זמן!
בעיה של טסלה זה יכולת ייצור המוני,ברמת הרכבה סבירה,תסתכלו בכל רעיון של אילון מאסק הוא מסביר,לבנות פרוטוטייפ זה כיף,לבנות פס ייצור ליצור המוני זה סיוט,ופה יש עליונות לגרמנים ויפנים ! 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 שעות, zvit כתב:

 

 

ל-NIRO EV יש תקינה, ויש אפילו שתי מכוניות שהיבואן הביא (בשנת 2019)

 

יש גם מחיר - והוא גבוה יחסית ( 190000 ש"ח ). ולכן היבואן בחר שלא להביא, למרות שתקינה יש. (ואכן יש גם אחת שהגיעה בייבוא אישי)

 

 

 

האם יצאה בת קול מהשמים והכריזה שזה המחיר? לא, היבואן קבע מתוך חזירות כרגיל.

בחול המחיר של הגרסה הזאת זול משמעותית מהטסלה הזולה.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, garicho כתב:

 

נהגתי על ה-ID3. רכב נחמד. פחות אהבתי מהגולף הרגיל. הרגיש מאוד פלסטיקי ושאבי (אם אפשר להגיד ככה?). הייתה בפנים תחושה של קיה בת 3 מליסינג, ולא פולקסווגן חשמלי חדש. 🤷‍♂️

אני מבין. מקווה בשבילם שישתפרו. אחרת לא יוכלו לתת פייט למודל 3.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 דקות, tomede כתב:

 

האם יצאה בת קול מהשמים והכריזה שזה המחיר? לא, היבואן קבע מתוך חזירות כרגיל.

בחול המחיר של הגרסה הזאת זול משמעותית מהטסלה הזולה.

 

אז זהו,שלפי עדכון מיסים של 2021,הוא חשב לתמחר בין 200-210K,והבין שזה לא רלוונטי,לכן רצו לסינים,על SERES 3  המעאפן ירוויחו הרבה יותר פר רכב שיהיה מתומחר בסביבות 130K,שימכרו ממנו הרבה יותר,מאשר כמה בודדות של E-NIRO,אם היו מביאים.
הכל שיקולים מסחריים,וצדקו,רק נראה איך יתמחרו הרכבים העתידיים שלהם מבוסס פלטפורמה החדשה Electric-Global Modular Platform (E-GMP) !

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח שטסלה תבלע את כל שוק הרכב החשמלי הנוכחי עד שיתחלף הצד של הקסטה שנות ה 80 בראש של היבואנים. אולי ימכרו עוד כמה gac ו mg בודדות למי שאין את הכסף או חייב קרוסאובר וכנ"ל איטרונים ו  eqc למי שיסכים להחליף איכות חומרים תמורת טווח וביצועים.

עריכה אחרונה על ידי utsur
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, zvit כתב:

ל-NIRO EV יש תקינה, ויש אפילו שתי מכוניות שהיבואן הביא (בשנת 2019)

יש גם מחיר - והוא גבוה יחסית ( 190000 ש"ח ). ולכן היבואן בחר שלא להביא, למרות שתקינה יש. (ואכן יש גם אחת שהגיעה בייבוא אישי)

 

מדובר אגב בגרסה היקרה של ה-NIRO EV עם 204 כ"ס  סוללה של 64KWh וטווח של 484 ק"מ לפי התקן המחמיר WLTP.

 

לו הובאה הגירסה הזולה (136 כ"ס, טווח של 311 ק"מ, 39.2Kwh) סביר להניח שהיא היתה עולה בסביבות 170000 ש"ח.

ה-e-Niro הוא דוגמא מצוינת. בחו"ל הגרסה ארוכת הטווח זולה ממודל 3 הבסיסית - למה שבארץ זה יהיה הפוך (190,000₪)? הסיבה היחידה שעולה על דעתי היא מתח רווחים מוגזם של היבואן, בסדר גודל של כ-20 אלף שקל. לא יוזיל - לא ימכור, נקבע סטנדרט חדש עכשיו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 46 דקות, utsur כתב:

סביר להניח שטסלה תבלע את כל שוק הרכב החשמלי הנוכחי עד שיתחלף הצד של הקסטה שנות ה 80 בראש של היבואנים. אולי ימכרו עוד כמה gac ו mg בודדות למי שאין את הכסף או חייב קרוסאובר וכנ"ל איטרונים ו  eqc למי שיסכים להחליף איכות חומרים תמורת טווח וביצועים.

 לא יבלע ולא בטיח,ההפך היבואנים יחגגו על "תמימות וחוסר הבנה של הציבור",טסלה בונה להם מודעות,העם חולה קרוסובר/SUV,לכן יבואני פח שהם סוחרים ממולחים יספקו את זה,בזמן שצוחקים בדרך לבנק!
טסלה עוד הרבה זמן,יהיה בעודף ביקוש,לא מספיק לרצות לקנות,פשוט לא יהיה להספקה קרובה,לכן יהיה ענף שלם של ספסרות חחח.
ובכלל כל ה-EV בארץ,זה זניח ביחס להייפ,עוד מעט יגיע לפה טוסון 2021,ימכרו כמו לחמניות 😎

לפני 23 דקות, Oren75 כתב:

ה-e-Niro הוא דוגמא מצוינת. בחו"ל הגרסה ארוכת הטווח זולה ממודל 3 הבסיסית - למה שבארץ זה יהיה הפוך (190,000₪)? הסיבה היחידה שעולה על דעתי היא מתח רווחים מוגזם של היבואן, בסדר גודל של כ-20 אלף שקל. לא יוזיל - לא ימכור, נקבע סטנדרט חדש עכשיו.

כי יבואני פח יכולים לדרוש,מזמן למדתי אין זול או יקר,אלא כמה מוכנים לשלם!
הרי לא סוד שאנחנו "עם צרכני" גרוע,מקטרים וקונים.
חברים שלי בחו"ל תמיד בהלם,כאשר אני מספר על אחוזי מיסוי בארץ לרכבים,שאחד היקרים בעולם,ושבין 220-290K רכבים חדשים עולים על כביש כל שנה במדינה עם 9M תושבים !

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חדשות טובות. אחרי עיכוב של כמה ימים, הספינה עם הרכבים של טסלה צפויה להגיע לאשדוד מחר. ואחרי יומיים לחיפה.

 

 

 

 

155993888_10158146659966219_9003144086290207434_n.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, bobi כתב:

חדשות טובות. אחרי עיכוב של כמה ימים, הספינה עם הרכבים של טסלה צפויה להגיע לאשדוד מחר. ואחרי יומיים לחיפה.

 

 

 

 

155993888_10158146659966219_9003144086290207434_n.jpg

הלוואי והם היו פורקים רכבים גם בחיפה ומאפשרים קבלת רכבים גם באזור הצפון..כמו שזה נראה כרגע טסלה הולכת לגרור את כולם עד אשדוד לקבלת הרכב

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, Y_u_v_a_l כתב:

הלוואי והם היו פורקים רכבים גם בחיפה ומאפשרים קבלת רכבים גם באזור הצפון..כמו שזה נראה כרגע טסלה הולכת לגרור את כולם עד אשדוד לקבלת הרכב

 

אני לא חושב שזה מעשי ליבואן כלשהוא בישראל לפרוק מכוניות מאותה אוניה בשני נמלים שונים. זה מסבך את הלוגיסטיקה ומאט את תהליך הפריקה. אם במדינת מסצ'וסטס, שיותר גדולה מישראל גם בשטח וגם באוכלוסיה, יש מרכז מסירה אחד של טסלה אז לא הגיוני שיהיו שניים בישראל. 

 

לפני כשעה, shahar188 כתב:

 

הייתי מצפה מחברי הפורום לחפש בשטח עדויות לעבודות הבניה שבודאי החלו אם הפתיחה של האתרים בתל אביב וחיפה מתוכננת לרבעון הראשון. רק קחו בחשבון שהמיקומים במפה של טסלה של אתרים עתידיים אינם מדוייקים בכוונה והמיקומים האמיתיים יכולים להיות מרוחקים מספר קילומטרים מהם. אפשר לראות באתר supercharge.info כיצד אנשים מאתרים אתרים בבניה בחו"ל.

עריכה אחרונה על ידי eladts
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, Y_u_v_a_l כתב:

הלוואי והם היו פורקים רכבים גם בחיפה ומאפשרים קבלת רכבים גם באזור הצפון..כמו שזה נראה כרגע טסלה הולכת לגרור את כולם עד אשדוד לקבלת הרכב

 

בכמות כזו של רכבים בקלות אפשר להעלות אותם באשדוד על מובילית ומאפשרים קבלת רכבים בסניף בקריית אריה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...