Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 180

פוסטים מומלצים

לפני 18 שעות, רועי5 כתב:

על העובדה שטסלה היא מפלצת ביצועים אמיתית, ודאי יחסית למחירה, נדמה לי שאין מחלוקת. זו קשורה יותר בשאלה אם זה מה שכולם מחפשים, נדמה לי שלא בהכרח.

 

כמה שנים והסטנדרט פשוט ישתנה (ומהר!) ואז לא יהיה מקום למכוניות רגילות.

תעשיית הרכב עד היום התנהלה בצורה מאוד איטית ומיושנת ועכשיו בא גל חדש לחלוטין שהופך את הכל (תמיד הרגיז אותי לקרוא על "אבזור נדיב" כמו 2 שקעי USB שימו לב מורי ורבותי 2 לא 1!! ורמת גימור בכירה עם 1/2 אינטש יותר במסך- ממש תודה)

 

אני תמיד מתפעל מרמת המורכבות העצומה של מנוע מודרני וזה באמת מורכב ועוד יותר מכך שזה אשכרה עובד מאות אלפי קילומטרים ובאופן יום יומי, בצורה אמינה מי פחות ומי יותר. אבל זהו כרגע אין צורך בכל המערכות האלו תקופת הסתגלות קצרה של כמה שנים ותם עידן.

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 2.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

תראה, אם ניקח את סין, ארה"ב, יפן ואירופה, מדובר על נתח שוק של 2 אחוז כרגע לרכב חשמלי וטסלה לדוגמה כבר מדברת על מחסור בניקל או קשיי אספקה. זה ייקח כנראה הרבה יותר זמן, יש צורך בעוד מאות מפעלים לייצור סוללות, נדרשת גם טכנולוגיה חדשה ועוד. אפשר לומר שהמוצר עצמו בשל פחות או יותר אבל התשתיות, החל מהקרייה ועד לעמדות טעינה, עדיין בחיתולים וזה כנראה ייקח לא מעט זמן עד שזה באמת יוכל להיות מוצר המוני כמו מנועי בעירה פנימית. 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי רק על טסלה. כל החברות הגדולות כיום ועוד מספר לא ידוע של יצרנים חדשי (בסין נראה שיושבים על זה חזק) כבר משיקים דגמים חשמליים מלאים. תשתיות זה עניין של היצע/ביקוש.

 

אם לא יהיה שינוי שובר שוק או עצירה מכוונת של המדינה של חשמליות תוך 5 שנים בעיניי שוק הרכב הולך להשתנות דרמטית.

 

מספיק שני יצרנים עממיים עם תמחור שמתאים לפלח הזול ולא רק ליוקרה/מנהלים והולך להיות פה שמח.

 

 משפחתית טובה וג'יפון אופנתי  ב130000 אש"ח יעשו צרות רציניות באמת לשאר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 6 שעות, Haim_gds כתב:

לא כשאתה מוסיף את עלות המערכת הסולרית (האמיתית, ללא סיבסוד). בשלוף (חישובים בראש, בערך) אם נאמר שמערכת סולארית מספקת 20 קילווואט/שעה ליום אז משמעו הוא כ 7 ש"ח ליום. וכמה אתה חושב עולה מערכת כזו? 

 

מערכת סולארית בהספק של 3kW עולה היום בסביבות 28,000 ש"ח ללא כל סובסידיות. חשבון פשוט מראה שהמערכת תחזיר את עלותה תוך פחות מ-11 שנה.

https://news.energysage.com/3-kw-solar-panel-systems-prices-installers

עריכה אחרונה על ידי eladts
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק צריך שיצאו דגמים זולים יותר ואולי עם ביצועים מופחתים. ממה שאני מכיר מהסביבה שבה אני חי, רוב האנשים לא צריכים את מה שיש למודל 3 להציע. ברגע שיצאו רכבים קצת יותר קטנים מהמודל 3, ובמסה, אז זה יהיה תחילת עידן חדש לדעתי. זו גם הייתה התכנית של טסלה. להתחיל בפיתוח רכב יוקרה ולאט לאט ללכת לכיוון של עממי. 

 

אנחנו בפורום רכב אז לפעמים שוכחים שלנתח רחב מהאוכלוסיה לא חשובה תאוצה 0 ל100 בפחות מ4 שניות. זה פשוט יהפוך לטרנד ואנשים יקנו כי גם ככה המחיר אטרקטיבי. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, yd b-4 כתב:

לא דיברתי רק על טסלה. כל החברות הגדולות כיום ועוד מספר לא ידוע של יצרנים חדשי (בסין נראה שיושבים על זה חזק) כבר משיקים דגמים חשמליים מלאים. תשתיות זה עניין של היצע/ביקוש.

אם לא יהיה שינוי שובר שוק או עצירה מכוונת של המדינה של חשמליות תוך 5 שנים בעיניי שוק הרכב הולך להשתנות דרמטית.

מספיק שני יצרנים עממיים עם תמחור שמתאים לפלח הזול ולא רק ליוקרה/מנהלים והולך להיות פה שמח.

 משפחתית טובה וג'יפון אופנתי  ב130000 אש"ח יעשו צרות רציניות באמת לשאר.

 

אם הכל היה כזה יופי טופי, לא היו עובדים קשה כל כך על טכנולוגיות חדשות, מימן ועוד. עד מתי יוכלו מדינות לממן את המוצר הזה? אם נסתכל על ישראל אתה חושב שאם ימכרו כאן מעל ל-10,000 מכוניות חשמליות בשנה לא יקפיצו את המס כפי שעשו עם היברידיות? טיפול בפסולות הרעילה של סוללות, הייצור המזהם של סוללות ועוד ועוד. בפורשה חישבו לדוגמה שרכב עם מנוע בעירה פנימית על בסיס דלק סינתטי מזהם באופן זהה לרכב חשמלי בחישוב של באר לגלגל. יש עוד המון עבודה בנושא. 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 דקות, ch2856 כתב:

 

אם הכל היה כזה יופי טופי, לא היו עובדים קשה כל כך על טכנולוגיות חדשות, מימן ועוד. עד מתי יוכלו מדינות לממן את המוצר הזה? אם נסתכל על ישראל אתה חושב שאם ימכרו כאן מעל ל-10,000 מכוניות חשמליות בשנה לא יקפיצו את המס כפי שעשו עם היברידיות? טיפול בפסולות הרעילה של סוללות, הייצור המזהם של סוללות ועוד ועוד. בפורשה חישבו לדוגמה שרכב עם מנוע בעירה פנימית על בסיס דלק סינתטי מזהם באופן זהה לרכב חשמלי בחישוב של באר לגלגל. יש עוד המון עבודה בנושא. 

 

 

מימן זה לא ממש פתרון לא מבחינה כלכלית ולא מבחינה סביבתית. הסיבה היחידה שדוחפים לזה היא שחברות הדלק רוצות לשמר את המודל של "תחנת דלק". בארה"ב אין כרגע סבסוד ממשלתי לטסלה ובכל זאת הם מוכרים. לגבי הזיהום ביצור סוללות, מחקרים בלתי תלויים מראים שעדיין בסה"כ מכוניות חשמליות מפחיתות את הזיהום הכולל.

https://www.transportenvironment.org/press/electric-car-batteries-need-far-less-raw-materials-fossil-fuel-cars-study

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 32 דקות, eitanuch כתב:

רק צריך שיצאו דגמים זולים יותר ואולי עם ביצועים מופחתים. ממה שאני מכיר מהסביבה שבה אני חי, רוב האנשים לא צריכים את מה שיש למודל 3 להציע. ברגע שיצאו רכבים קצת יותר קטנים מהמודל 3, ובמסה, אז זה יהיה תחילת עידן חדש לדעתי. זו גם הייתה התכנית של טסלה. להתחיל בפיתוח רכב יוקרה ולאט לאט ללכת לכיוון של עממי. 

 

אנחנו בפורום רכב אז לפעמים שוכחים שלנתח רחב מהאוכלוסיה לא חשובה תאוצה 0 ל100 בפחות מ4 שניות. זה פשוט יהפוך לטרנד ואנשים יקנו כי גם ככה המחיר אטרקטיבי. 


תמחור של מודל 3 בסיסי,בין לילה הפך כמה דגמים EV בארץ,ללא רלוונטית !
רוב היבואנים בכלל רצו ליצרנים סינים,כדי להרחיב את הפורטפוליו שלהם עם רכבי EV "זולים",ודווקא צדקו שהלכו לדגמים SUV,רק כרגיל תמחרו בחזירות,עם תמורה גרוע לכסף באזורים של 130-150K,רובם גם הביא בתקינה חלקית,לכן גימורים עלובים (חוץ מ-MG):
- לובינסקי הביא את MG
- טלקאר ויתרו על תקינה של E-NIRO,בגלל מחיר לא אטרקטיבי,לכן מביאים SERES 3
- יוניון מוטורס של טויוטה (שמאוד כדאי לו להמשיך למכור היברידי) דרך חברת בת אוריון מוביליטי מביא GAC
- צ'יינה מוטורס עם MAXUS ו-JAC...ובטח שכחתי אחרים

כל אלו חוגגים על הייפ של טסלה מסביב ל-EV,ומנצלים חוסר הבנה של צרכן מצוי,וכולם התייצבו מסביב 130K לפחות !

לפי דעתי הבשורה לעמך מבחינת מחיר זול,לשימוש יום יומי,בתור "בימבה חשמלית" יגיעה מהמפעל של רנו בסין תחת מותג DACIA SPRING,מבוסס לרנו סיני City K-ZE !!
אבל עדיין בגלל חוסר תשתיות בארץ,רובם לא גרים בבתים פרטיים ומטען איטי מובנה ברכבים האלו,זה לא יתאים לרוב האנשים !

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 דקות, ocsi4u כתב:


תמחור של מודל 3 בסיסי,בין לילה הפך כמה דגמים EV בארץ,ללא רלוונטית !
רוב היבואנים בכלל רצו ליצרנים סינים,כדי להרחיב את הפורטפוליו שלהם עם רכבי EV "זולים",ודווקא צדקו שהלכו לדגמים SUV,רק כרגיל תמחרו בחזירות,עם תמורה גרוע לכסף באזורים של 130-150K,רובם גם הביא בתקינה חלקית,לכן גימורים עלובים (חוץ מ-MG):
- לובינסקי הביא את MG
- טלקאר ויתרו על תקינה של E-NIRO,בגלל מחיר לא אטרקטיבי,לכן מביאים SERES 3
- יוניון מוטורס של טויוטה (שמאוד כדאי לו להמשיך למכור היברידי) דרך חברת בת אוריון מוביליטי מביא GAC
- צ'יינה מוטורס עם MAXUS ו-JAC...ובטח שכחתי אחרים

כל אלו חוגגים על הייפ של טסלה מסביב ל-EV,ומנצלים חוסר הבנה של צרכן מצוי,וכולם התייצבו מסביב 130K לפחות !

לפי דעתי הבשורה לעמך מבחינת מחיר זול,לשימוש יום יומי,בתור "בימבה חשמלית" יגיעה מהמפעל של רנו בסין תחת מותג DACIA SPRING,מבוסס לרנו סיני City K-ZE !!
אבל עדיין בגלל חוסר תשתיות בארץ,רובם לא גרים בבתים פרטיים ומטען איטי מובנה ברכבים האלו,זה לא יתאים לרוב האנשים !

 

אני חולך על דעתך.

 

יש כמה נירו חשמליים הנוסעים בכבישי ישראל,  אני מאמין שעל SERES 3 היבואן ירוויח יותר, ויגיעו עוד דגמים בהמשך. 

 

אף אחד לא "רוכב על ההיפ של טסלה" וכמעט כל הדגמים שהזכרת היו כאן קודם או היו מגיעים לכאן בכל מקרה.

 

ההקצאה של טסלה לישראל מוגבלת לאלפים בודדים (במקרה) לשנה, לא משהו שישפיע יותר מדי על השוק.

 

מעריך שבשנים הקרובות תשתיות הטעינה בישראל יתפתחו והרכב החשמלי יהפוך נגיש יותר.

 

הדאצ'יה ספרינג לא תגיע לכאן בכמויות גדולות, כי ליצרן עדיף למכור באירופה בגלל הרגולציה.

 

מחיריהן של המכוניות החשמליות ישארו גבוהים בגלל העלות הגבוהה של ייצור הסוללה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

"מימן זה לא ממש פתרון לא מבחינה כלכלית ולא מבחינה סביבתית" טיוטה ויונדאי כנראה קצת מבינות בזה יותר מכל מיני "יודעי דבר". בכל מקום יש סבסוד לרכב חשמלי, גם בארה"ב. מס על CO2 זה סבסוד ברור לרכב חשמלי, טסלה עושה מזה יופי של כסף, כסף שבמקום שהחברות ישלמו למשלם המיסים האמריקאי הולך לטסלה. הטבות של אלפי אירו באירופה, מיסוי גבוה יותר על רכבי בנזין ועוד. רק בישראל מדובר על עשרות אלפי שקלים לכל רכב חשמלי. 

 

מכירות רכב חשמלי באירופה מוכיחות שלצרכן יש צרכים משלו חוץ מגימיק של תאוצה ומשחקים במסך המולטימדיה, גימיק מעולה שעבד מעולה אבל את הדודה שרכשה בעבר הונדה ג'אז, נתון 0-100 מעניין כשלג דאשתקד. אם העולם התקיים עד היום עם המון דגמים, רכבים וסוגים, זה כנראה ימשיך כך, בדגש על כנראה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 דקות, eladts כתב:

 

מימן זה לא ממש פתרון לא מבחינה כלכלית ולא מבחינה סביבתית. הסיבה היחידה שדוחפים לזה היא שחברות הדלק רוצות לשמר את המודל של "תחנת דלק". בארה"ב אין כרגע סבסוד ממשלתי לטסלה ובכל זאת הם מוכרים. לגבי הזיהום ביצור סוללות, מחקרים בלתי תלויים מראים שעדיין בסה"כ מכוניות חשמליות מפחיתות את הזיהום הכולל.

https://www.transportenvironment.org/press/electric-car-batteries-need-far-less-raw-materials-fossil-fuel-cars-study

כמה אי דיוקים ויצא לך סלט!

- מימן,תאי דלק בהחלט יכול להיות פתרון,והדבר הכי מדהים,אם זה יהיה מיוצב טכנולוגית וזולה,אתה יכול לעשות בקלות הסבה של רכב ICE האהוב שלך (כמו שאנשים,עושים לגז)
- רוב תחנות דלק במדינות עם חדירה של EV,בפריסה מסיבית של עמדות טעינה,בכל תחנת דלק (בארץ רק לחלום)
2021-03-01_17-02-37.thumb.png.b5bd3ce6b7a3870213f5dc075851bbf6.png

טסלה בלי סבסוד לא היה מצליח לקום !
עד שמכר בארה"ב 200K היה $7,500 Federal Subsidies!,וגם עלות הייצור ירד,אז ריאלית גם בלי סבסוד יותר זולה מאשר עם!
תיראה את ירידת המחיר,של החלק הכי יקר באוטו 😉

396237611_BATTERYCELLPRICE.thumb.png.e07e37ce9505602a7a774e449119ba74.png 

בכלל EV מצליח רק במדינות שיש בהן,סבסוד כבד והטבות של המדינות ועיריות או מעסיקים,ועוד כל מני גורמים !
עדיין חוץ מנורבגיה ואיסלנד,המספרים זניחים.
EV.thumb.png.706fb36cb92e2130a03aa55c2ffa2bcd.png  

 

כל הנושא של "זיהום אוויר" זה פוליטיזציה,לכן יש ספסרות ב"קרדיטים",הסבר כללי על השיטה
https://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3759914,00.html

דגרדציה של הסוללות לא כזה קיצוני,ואפשר להשמיש לתחנות אגירה שיהיה נפוץ אצל הרבה אנשים....  

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 דקות, ocsi4u כתב:

- מימן,תאי דלק בהחלט יכול להיות פתרון,והדבר הכי מדהים,אם זה יהיה מיוצב טכנולוגית וזולה,אתה יכול לעשות בקלות הסבה של רכב ICE האהוב שלך (כמו שאנשים,עושים לגז)

 

ממש ממש לא. לא ידוע לי על כלי רכב מונעי מימן עם מנוע שריפה פנימית. כל המכוניות מונעות המימן שכיום בשוק הן בעלות הנעה חשמלית כאשר החשמל מיוצר ע"י תא דלק.
 

 

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 18 דקות, zvit כתב:

 

אני חולך על דעתך.

 

יש כמה נירו חשמליים הנוסעים בכבישי ישראל,  אני מאמין שעל SERES 3 היבואן ירוויח יותר, ויגיעו עוד דגמים בהמשך. 

 

אף אחד לא "רוכב על ההיפ של טסלה" וכמעט כל הדגמים שהזכרת היו כאן קודם או היו מגיעים לכאן בכל מקרה.

 

ההקצאה של טסלה לישראל מוגבלת לאלפים בודדים (במקרה) לשנה, לא משהו שישפיע יותר מדי על השוק.

 

מעריך שבשנים הקרובות תשתיות הטעינה בישראל יתפתחו והרכב החשמלי יהפוך נגיש יותר.

 

הדאצ'יה ספרינג לא תגיע לכאן בכמויות גדולות, כי ליצרן עדיף למכור באירופה בגלל הרגולציה.

 

מחיריהן של המכוניות החשמליות ישארו גבוהים בגלל העלות הגבוהה של ייצור הסוללה.

-אני עם NIRO PHEV,זה לא חשמלי,היבואן ויתר על התקינה של E-NIRO,שמעתי שמועה שכמה בודדים הביאו ביבוא אישי,לא מבין בלי תקינה איך הצליחו להכניס,גם אז,מבחינתי אין.
ברור שהשיקול של היבואנים שרצו להביא דגמים סינים,זה רווח נטו,אם הייתה יודע כמה נמכרים בחו"ל אותם דגמים ומחשב עליו את המס מופחת,היבואנים פשוט חוגגים,כמו תמיד!
- טסלה זה גיים צ'יינג'ר,שמעלה מודעות ורווחיות של היבואנים,רק אם הייתה מסתכל על זה נכון.
- יש את ה"עמך" שהסתערו על מודל 3,ויעשו פורפרה ברמזורים להרבה רכבים "הרבה יותר יקרים" עם לאנץ' קונטרול סטייג'ים,ורובם בכלל מוכרים את איטרון ופורשה,ומכוונים ל-PLAID+ ו-X
- זה לא רק תשתיות טעינה,הרכבים הזולים עם טעינה איטית,לא יעזור להם שום עמדה מהירה,ולא צריך לחשוש,לא יהיה הצפה של עמדות DC100/150,ואם זה יהיה במספרים רציניים,המדינה כבר תעשה הכל כדי לפצות על איבוד מיסים.
- יגיעה,אבל במחצית השניה של 2021.
- התשובה שלי בגרף,מתקרבים ל-100$ ל-1KWH

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, eitanuch כתב:

רק צריך שיצאו דגמים זולים יותר ואולי עם ביצועים מופחתים. ממה שאני מכיר מהסביבה שבה אני חי, רוב האנשים לא צריכים את מה שיש למודל 3 להציע. ברגע שיצאו רכבים קצת יותר קטנים מהמודל 3, ובמסה, אז זה יהיה תחילת עידן חדש לדעתי. זו גם הייתה התכנית של טסלה. להתחיל בפיתוח רכב יוקרה ולאט לאט ללכת לכיוון של עממי. 

 

אנחנו בפורום רכב אז לפעמים שוכחים שלנתח רחב מהאוכלוסיה לא חשובה תאוצה 0 ל100 בפחות מ4 שניות. זה פשוט יהפוך לטרנד ואנשים יקנו כי גם ככה המחיר אטרקטיבי. 

הרשימה הסינית של מותגים אלמוניים ברובם תתקשה לדעתי לעשות את השינוי בדעת הקהל הרחב לטובת חשמל. המועמדים הטבעיים לעשות זאת היו יכולים להיות דווקא הגרסאות החשמליות של כלי רכב מוכרים של מותגים מבוססים, כמו איוניק, קונה, 208, 2008, אופל קורסה ואלו שעוד יגיעו, אבל הן פשוט יקרות מדי. כשפיז'ו 208, סופר מיני כזכור, מתומחרת ב-156,000 - איפה ההגיון הכלכלי שלה? גרסה חשמלית עממית לא תצליח להימכר ב-30,000 שקל יותר מגרסת הבנזין, אלא אם תציג ביצועים ואבזור משודרגים בהרבה וגם זה בספק (ועד כה הן לא).

 

ואז באה טסלה והכניסה משוואה חדשה לערך הכסף. יש לי חבר שממש עמד להזמין RAV4 היברידית חדשה ב-180+, הוא עצר ולא הזמין. ברור לו שהתמורה בטסלה מודל 3 טובה יותר, אבל הוא בכלל לא כיוון לסדאן חשמלית ולא הזמין אותה. עדיין, הידיעה ש-180k קונים מודל 3 עצרה אותו מלהזמין טויוטה ואני חושב שיש עוד כאלו שעושים חישוב מחדש של כל הכדאיות ברכישת רכב חדש (דיווחו פה אנשים על ביטול הזמנת קונה ו-2008 כך שהתופעה חוצה פלחים) לאור התמורה החריגה שמציעה טסלה אפילו אם הדגמים הנוכחיים שלה לא מתאימים לרוב המוחלט של הרוכשים וממילא המלאי מצומצם. כמה ב.מ.וו סדרה 3 הוזמנו לדעתכם בפברואר?...

1958 Cadillac Fleetwood Sixty Special

BMW i3s 2019

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, eladts כתב:

 

ממש ממש לא. לא ידוע לי על כלי רכב מונעי מימן עם מנוע שריפה פנימית. כל המכוניות מונעות המימן שכיום בשוק הן בעלות הנעה חשמלית כאשר החשמל מיוצר ע"י תא דלק.

https://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/a25712588/why-dont-we-burn-hydrogen-instead-of-gasoline

שנגיע לשם,יצוצו חברות,טכנולוגית בר יישום,מן הסתם המכוניות כרגע שבודדות,מבוססות על מנוע חשמלי!
שם הבעיה זה עוד טכנולוגיה לא בשלה,דגמים בודדים,וחוסר בתשתית. 

לפני 13 דקות, Cadillac58 כתב:

הרשימה הסינית של מותגים אלמוניים ברובם תתקשה לדעתי לעשות את השינוי בדעת הקהל הרחב לטובת חשמל. המועמדים הטבעיים לעשות זאת היו יכולים להיות דווקא הגרסאות החשמליות של כלי רכב מוכרים של מותגים מבוססים, כמו איוניק, קונה, 208, 2008, אופל קורסה ואלו שעוד יגיעו, אבל הן פשוט יקרות מדי. כשפיז'ו 208, סופר מיני כזכור, מתומחרת ב-156,000 - איפה ההגיון הכלכלי שלה? גרסה חשמלית עממית לא תצליח להימכר ב-30,000 שקל יותר מגרסת הבנזין, אלא אם תציג ביצועים ואבזור משודרגים בהרבה וגם זה בספק (ועד כה הן לא).

 

ואז באה טסלה והכניסה משוואה חדשה לערך הכסף. יש לי חבר שממש עמד להזמין RAV4 היברידית חדשה ב-180+, הוא עצר ולא הזמין. ברור לו שהתמורה בטסלה מודל 3 טובה יותר, אבל הוא בכלל לא כיוון לסדאן חשמלית ולא הזמין אותה. עדיין, הידיעה ש-180k קונים מודל 3 עצרה אותו מלהזמין טויוטה ואני חושב שיש עוד כאלו שעושים חישוב מחדש של כל הכדאיות ברכישת רכב חדש (דיווחו פה אנשים על ביטול הזמנת קונה ו-2008 כך שהתופעה חוצה פלחים) לאור התמורה החריגה שמציעה טסלה אפילו אם הדגמים הנוכחיים שלה לא מתאימים לרוב המוחלט של הרוכשים וממילא המלאי מצומצם. כמה ב.מ.וו סדרה 3 הוזמנו לדעתכם בפברואר?...

בדיוק,כל האלו שרצים לקנות את הגימורים העלובים במחירים מופקעים,עוד כמה שנים יחטפו ירידת ערך "בפנים",שוק הרכבים המשומשים יודע לתמחר באכזריות דגמים לא מוצלחים !

טסלה הפוך,בגלל חוסר היצע לפחות עד הפתיחה של המפעלים בברלין וטקסס,יהיה שם ספסרות,ימכרו מעל מחירון !!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...