Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

המקור למחיר הטעינה בטקסס

https://www.foxbusiness.com/markets/texas-electricity-auction-price-spike

ואני טעיתי בציטוט. טעינת טסלה אחת תעלה רק 900$

"...Spot electricity prices in Texas’ West hub spiked above the grid’s $9,000 per megawatt-hour cap"



לדעתי זו ידיעה מבית היוצר של טראמפ. דיפסטייט וכו'

אני באמת לא מבין מי בטקסס קונה טסלה. מספיק לפתוח את המכסה דלק של המשאית שלהם וזה מתמלא בלילה מהנביעת נפט בחצר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 11 דקות, save כתב:

המקור למחיר הטעינה בטקסס

https://www.foxbusiness.com/markets/texas-electricity-auction-price-spike

ואני טעיתי בציטוט. טעינת טסלה אחת תעלה רק 900$

"...Spot electricity prices in Texas’ West hub spiked above the grid’s $9,000 per megawatt-hour cap"



לדעתי זו ידיעה מבית היוצר של טראמפ. דיפסטייט וכו'

אני באמת לא מבין מי בטקסס קונה טסלה. מספיק לפתוח את המכסה דלק של המשאית שלהם וזה מתמלא בלילה מהנביעת נפט בחצר .
 

 

המחירים קפצו בזמן הפסקות החשמל הגדולות. מהנסיון שלי בטקסס, כשיש הפסקות חשמל גם תחנות הדלק לא עובדות כי המשאבות, מה לעשות, חשמליות. אני זוכר שאחרי ההוריקן אייק היה צריך להמתין שעות בתורים לדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, save כתב:

המקור למחיר הטעינה בטקסס

https://www.foxbusiness.com/markets/texas-electricity-auction-price-spike

ואני טעיתי בציטוט. טעינת טסלה אחת תעלה רק 900$

"...Spot electricity prices in Texas’ West hub spiked above the grid’s $9,000 per megawatt-hour cap"



לדעתי זו ידיעה מבית היוצר של טראמפ. דיפסטייט וכו'

אני באמת לא מבין מי בטקסס קונה טסלה. מספיק לפתוח את המכסה דלק של המשאית שלהם וזה מתמלא בלילה מהנביעת נפט בחצר .
 

זה מלפני כמעט שבועיים..לא נראה לי שזה עדיין ככה. זה מהימים שהייתה הפסקת חשמל בכל טקסס במשך כמה ימים כשהסופה שם הקפיאה את תחנות הכוח שלהם אז המחיר טס..זה מצב לא רגיל.

לפני כשעה, PriceDevil כתב:

 

 

@Y_u_v_a_l מה שכתבת לא לגמרי מופרך רמת גימור מורכבת מבליל אותיות וספרות, ובדיקה מהירה הראתה שאכן יש 114 קומבינציות (עוד 10 דגמים שייכת ל-2020)

אתה יודע מה יפה?  שחברות הביטוח ילכו על הקודים המדוייקים אז אם הלכת על צבע כלשהו וריפוד לבן הם בטח ייקרו לך את הביטוח לעומת דגם "נקי" , אבל המחירונים של לוי יצחק וכו' בטח לא יבדילו בין אלפיי הקודים וילכו בדיוק לפי שלושת הדגמים שיש לרכב הזה..וכל התוספת ששמת על הרכב יהיו שוות 0 ש"ח במכירה עתידית. ככה זה כשכל המערכת נגדך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, mluggy כתב:

כי לדעתי הזוי היום לשלם 150K על רכב בנזין כלשהו, עם קונסולה בעיצוב שנות ה-90, עם התקנות מקומיות של קודן/איתורן/חיישני רוורס, עם חצי מהאחריות, עם אגרה שנתית פי 4.

במיוחד עכשיו, שברור שחלק ענק מהתשלום הוא סתם מס (שעומד לעלות לכולם בשנים הקרובות).

 

לדעתי הפליאה מגיעה מאנשים ש:

1) לא היו קונים במילא רכב חדש

2) בדיוק קנו רכב חדש שהוא לא טסלה

3) אין להם דרך להתקין עמדת הטענה

 

1) מן המפורסמות הוא שחלק גדול מהתשלום הוא מס.

2) תתפלא - בארצות הברית עדיין נמכרים הרבה מאד כלי רכב אחרים שאינם טסלה.

3) רכב חשמלי לא מתאים לכל אחד (כן, אפילו אם יש לו מקום לעמדת טעינה בבית)

4) בכל הקשור לנוחות - יש לטסלה דרך ארוכה מאד לעשות.

5)| לא הכל בחיים 0-100.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, zvit כתב:

לא הכל בחיים 0-100.

 

יתרון הביצועים של מכוניות חשמליות מתבטא לא רק בהאצות מהמקום, אלא גם ובעיקר בהאצות ביניים. בוא ונשווה בין טסלה מודל 3 LR למכונית עם מנוע הבנזין הכי חזק שיש, בוגטי שירון.

 

30-50 מייל לשעה (48-80 קמ"ש): טסלה 1.5 ש', בוגאטי 2.4 ש'.
50-70 מייל לשעה (80-112 קמ"ש): טסלה 1.9 ש', בוגאטי 2.2 ש'.


Tesla Model 3 acceleration graph

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, mluggy כתב:

כי לדעתי הזוי היום לשלם 150K על רכב בנזין כלשהו, עם קונסולה בעיצוב שנות ה-90, עם התקנות מקומיות של קודן/איתורן/חיישני רוורס, עם חצי מהאחריות, עם אגרה שנתית פי 4.

במיוחד עכשיו, שברור שחלק ענק מהתשלום הוא סתם מס (שעומד לעלות לכולם בשנים הקרובות).

 

לדעתי הפליאה מגיעה מאנשים ש:

1) לא היו קונים במילא רכב חדש

2) בדיוק קנו רכב חדש שהוא לא טסלה

3) אין להם דרך להתקין עמדת הטענה

בתור עוקב הדוק של הדוחות שלהם בענייני מכירות/מסירות, בינתיים הבעיה היא מהצד של ההיצע. הביקוש קיים אבל קשה להם לעמוד בו. מאוד קשה להם להגיע לכמות מסירות שנתית בגלל כל מיני צווארי בקבוק במפעלים. בין היתר סוללות וצ׳יפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, eladts כתב:

 

יתרון הביצועים של מכוניות חשמליות מתבטא לא רק בהאצות מהמקום, אלא גם ובעיקר בהאצות ביניים. בוא ונשווה בין טסלה מודל 3 LR למכונית עם מנוע הבנזין הכי חזק שיש, בוגטי שירון.

 

30-50 מייל לשעה (48-80 קמ"ש): טסלה 1.5 ש', בוגאטי 2.4 ש'.
50-70 מייל לשעה (80-112 קמ"ש): טסלה 1.9 ש', בוגאטי 2.2 ש'.


Tesla Model 3 acceleration graph


לא יודע מה זה הגרף הזה והמספרים האלה, אבל זה לא השירון, שעושה 0-100 ב2.4, לא 48-80

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, yev כתב:


לא יודע מה זה הגרף הזה והמספרים האלה, אבל זה לא השירון, שעושה 0-100 ב2.4, לא 48-80


הגרף לקוח מכתבה באתר Car and Driver שמתארת את השיפור בביצועים של המודל 3 LR בעקבות עדכון תוכנה.

https://www.caranddriver.com/news/a30393484/tesla-model-3-firmware-update-power-performance-test
 

גם הנתונים של השירון לקוחים מאותו האתר. מבחני האצה מתחילים בשיוט בהילוך גבוה. כשלוחצים על הדוושה לוקח זמן עד שההילוכים יורדים והלחץ בטורבו עולה כך שהמנוע בבוגאטי יכול לנצל את מלוא ההספק שלו. בטסלה אין את הבעיה הזו ומכאן היתרון. קשה לתאר במילים את ההרגשה בטסלה בתאוצות ביניים. אתה פשוט מחליט להאיץ ובלי שאתה שם לב אתה כבר במהירות תלת ספרתית (במיילים לשעה).

 

https://www.caranddriver.com/news/a35105452/bugatti-chiron-tested-quickest-car-ever

 

הנה עוד מכונית להשוואה, ניסאן GT-R בגרסאת המסלול:
 

30-50 מייל לשעה: 3.7 ש'

50-70 מייל לשעה: 3.0 ש'

https://www.caranddriver.com/reviews/a23405694/2018-nissan-gt-r-by-the-numbers

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שאני - מה לעשות, כנראה אדם שיטחי חובב תחושות תאוצה, ואם ארכוש טסלה הטיעון הראשון שלי "למה-כן" יהיה כנראה בדיוק על זה, ההשוואה בתאוצות ביניים בינה לבין בוגאטי, GT-R ומפלצות מומנט וכח אחרות היא לא רצינית מעבר ל-bragging rights, כי על אף החשיבות הרבה של בטיחות אקטיבית וסיום מהיר של עקיפות, אפס-נקודה-משהו לכאן או לכאן זה כבר לא עניין שבין חיים למוות אלא בחזקת "למי יש יותר גדול" על הנייר.

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר זה הזוי שמכונית חצי עממית ונפוצה משחקת בקטגוריה "של הגדולים" בלי הרבה מאמץ,סיבוך טכנולוגי ותחזוקה של מסוק. 

 

בעיניי העידן של מכוניות ביצועים/ספורט מכניות הולך להעלם ומהר מאוד. 

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@X9500

כן, רק צריך לזכור שמשווים פה רכב במחיר של מאות אלפים (טסלה) לרכב של כ-10 מיליון (בוגאטי שירון)

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, X9500 כתב:

למרות שאני - מה לעשות, כנראה אדם שיטחי חובב תחושות תאוצה, ואם ארכוש טסלה הטיעון הראשון שלי "למה-כן" יהיה כנראה בדיוק על זה, ההשוואה בתאוצות ביניים בינה לבין בוגאטי, GT-R ומפלצות מומנט וכח אחרות היא לא רצינית מעבר ל-bragging rights, כי על אף החשיבות הרבה של בטיחות אקטיבית וסיום מהיר של עקיפות, אפס-נקודה-משהו לכאן או לכאן זה כבר לא עניין שבין חיים למוות אלא בחזקת "למי יש יותר גדול" על הנייר.

לא הבנתי. טסלה 3 היא גם הרכב הכי בטוח פסיבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yev כתב:


לא יודע מה זה הגרף הזה והמספרים האלה, אבל זה לא השירון, שעושה 0-100 ב2.4, לא 48-80

לא מכיר את המספרים ולא בדקתי..אבל יש הבדל בין האצה של 0-100 בהם רכב עם גיר מתחיל מהילוך ראשון ורק מעלה הילוכים, לעומת נתון למשל של 50-100 בו הרכב בשביל מקסימום האצה אחרי שתדביק את הדוושה לרצפה יצטרך להוריד הילוך קודם, דבר שעולה בזמן - ודבר שלא קיים ברכב חשמלי.

 

יש המון סרטונים של מירוץ דראג בין טסלה לבין רכבים אחרים יותר יקרים וגם יותר מהירים מהטסלה, אבל הטסלה כמעט תמיד יוצאת מהמקום יותר מהר, ולוקח קצת זמן עד שהרכבים האחרים משיגים אותה ועוקפים אותה. וזה מתבטא יותר חזק כמו שאמרו פה ב rolling race כשמתחילים ממהירות מסויימת ואז כל הרכבים מורידים הילוכים והטסלה בינתיים תופסת פור לא קטן, שהרכבים האלה מצליחים למחוק רק כשהם מגיעים ל 120-140 מייל לשעה

עריכה אחרונה על ידי Y_u_v_a_l
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי לדעתי הזוי היום לשלם 150K על רכב בנזין כלשהו, עם קונסולה בעיצוב שנות ה-90, עם התקנות מקומיות של קודן/איתורן/חיישני רוורס, עם חצי מהאחריות, עם אגרה שנתית פי 4.
במיוחד עכשיו, שברור שחלק ענק מהתשלום הוא סתם מס (שעומד לעלות לכולם בשנים הקרובות).
 
לדעתי הפליאה מגיעה מאנשים ש:
1) לא היו קונים במילא רכב חדש
2) בדיוק קנו רכב חדש שהוא לא טסלה
3) אין להם דרך להתקין עמדת הטענה

הפליאה של מי? שלי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...