Jump to content

mluggy

  • פרסום הודעות

    29
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

3 נייטרלי

אודות mluggy

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. mluggy

    רשמית: טסלה בישראל

    גם אני מציע לך לתדלק רק בתחנות TEN. אתה יכול להטעין איפה שבא לך תלוי במערכת החשמל הביתית שלך והנסועה היומית.
  2. mluggy

    רשמית: טסלה בישראל

    מאך-E משתמש בשקעי טעינה סטנדרטים. אולי יש להם בעיה עם העמדה המיוחדת שיצרו אבל אתה יכול להטעין בכל עמדה ציבורית שהיא לא טסלה וכמובן רשאי להתקין איזה עמדה אחרת שתרצה בבית. אתה לא אמור להטעין משקע 110 או אפילו 220. זה פשוט איטי מדי ומיועד למקרי חירום. את רוב המחברים אפשר לשדרג לשקעי כח חזקים יותר (NEMA בארה"ב או סיקון בארץ). https://www.zap-map.com/charge-points/ford-mustang-mach-e-charging-guide/
  3. mluggy

    רשמית: טסלה בישראל

    תעשה מה שבא לך. אם יש לך רכב מושלם אחר תקנה אותו. רק ציינתי את היכולות המלאות. בכתבה של אוטו למשל, נאמר שאת מראות הצד אפשר לכוון רק במסך ורק בזמן חנייה, אבל לא צויין שהן נשמרות לכל פרופיל נהג, והן מתכווננות אוטומטית שאתה מתקרב עם *הנייד* שלך. כשאנשים שומעים חצי מהפונקציונליות הם נתפסים רק למה שפגום, ובטסלה לדעתי עשו אחלה פשרות.
  4. mluggy

    רשמית: טסלה בישראל

    אין קארפליי/אנדרויד ולא מתוכנן. ניווט יהיה תמיד חינם לכולם. קישוריות פרימיום כרגע חינם לכולם (צפוי לעלות 10$ בחודש, אולי פחות בישראל). מסכים שזה חיסרון. מצד שני אתה מקבל ממשק אחד ששולט על הכל.
  5. mluggy

    רשמית: טסלה בישראל

    אתה לא צריך להוריד שום עין. תגיד לאוטו לשים טמפרטורה של 22 מעלות בפקודה קולית, שמופעלת מלחצן ההגה. אתה יכול להגיד גם "חם לי". תצפה בסרטונים זה גאוני. יש מצב auto שמכוון את מהירות המגבים באמצעות 2 המצלמות שבשמשה. היה גרוע בהתחלה אבל משתפר עם הזמן בעדכוני תוכנה ולמידת מכונה. אפשר גם לשנות/לכבות באמצעות פקודה קולית.
  6. mluggy

    רשמית: טסלה בישראל

    העדכון לא זמין עדיין בארץ. האפליקציה בקושי מאפשרת פתיחת שירות, אז אין אפשרות לרכישת שידרוגים. אגב הרבה מהתשובות לשאלות פה: http://tesla.lugassy.net
  7. גיל סיידון רעננה עשו לבסוף את הטיפול ובאו לקראתי במחיר: http://www.saidon.co.il/ המוסך הקודם שנקב ב-6,500 ש"ח הוא יחדיו רעננה (לא מומלץ). שלחתי פנייה בנושא, נראה מה יגידו.
  8. mluggy

    רשמית: טסלה בישראל

    לא, עד אז יש עשרות "סופרצ'רג'רים" אחרים (מטעני DC מהירים עד 150KW, בתמונה: הכתומים). כמעט כולם משתמשים במחבר CCS2 שקיים בטסלה הישראלית. נכון, צריך להוריד 3-5 אפליקציות שונות ולהכניס כרטיס אשראי בכל אחד מהם, אבל היי, הם שם.
  9. mluggy

    רשמית: טסלה בישראל

    לא הבנתי. טסלה 3 היא גם הרכב הכי בטוח פסיבית.
  10. mluggy

    רשמית: טסלה בישראל

    כי לדעתי הזוי היום לשלם 150K על רכב בנזין כלשהו, עם קונסולה בעיצוב שנות ה-90, עם התקנות מקומיות של קודן/איתורן/חיישני רוורס, עם חצי מהאחריות, עם אגרה שנתית פי 4. במיוחד עכשיו, שברור שחלק ענק מהתשלום הוא סתם מס (שעומד לעלות לכולם בשנים הקרובות). לדעתי הפליאה מגיעה מאנשים ש: 1) לא היו קונים במילא רכב חדש 2) בדיוק קנו רכב חדש שהוא לא טסלה 3) אין להם דרך להתקין עמדת הטענה
  11. mluggy

    רשמית: טסלה בישראל

    גם אני קניתי בלי לראות או לשבת בטסלה אף פעם. אחרי שנחשפו המחירים, לי זה הזוי שמישהו היום יקנה רכב חדש ב-150K שהוא לא טסלה.
  12. יש מצב שהציעו לך ביטול השתתפות עצמית? הרכב צריך להגיע מבוטח CDW והשדרוג ל-SUPER CDW עולה כסף, בין 30-50 ש"ח ליום (לא שווה לתקופות ארוכות).
  13. חבל שלא התחלת את השרשור באילוץ הזה, זה היה חוסך לי קריאה ארוכה ומייגעת. טסלה לא בשבילך, אולי כרכב שני.
  14. שנה וחצי אחרי התיקון האוטו בובה. בזמנו אמרו לי שהיבואן לא מוכר את החיישן לבד, חייבים להחליף את כל המוח. תתעקש איתם אולי יסכימו, ואם לא - אז אולי במכון ספציפי לשיפוץ גירים שיש לו גישה לחיישן הזה. אגב זה הפעם הראשונה שמוסך מורשה (שקרע אותי במחירים וטיפולים במשך שנים) בא לקראתי. לפעמים יוצא משתלם..
×
×
  • תוכן חדש...