Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אחרי שמגיע פרחים לצוות של כביש 6 שעזר לאשתי שכנראה נסעה כמה ק"מ עם פנצ'ר (תמונה), מחר בבוקר חייב להחליף סט אחורי.

פוקוס 2007

 

כמה אמור לעלות סט סביר (נניח פלקן?)

מישהו מכיר פנצריה שנפתחת לפני 7.30 באזור מודיעין?

 

תודה מראש

 

צמיג אשתי.jpg

פורסם

מניסיון אישי,

לא מצאתי שום פנצ'ריה באזור מודיעין במחירים הוגנים.

על צמיגים סיניים רצו 320 ש"ח (למידה סטנדרטית של 15R/60/195)...

 

נראה שהם מנצלים את חוסר התחרות באיזור.

פורסם

אפשר פעם אחת בכמה שנים להשקיע בנסיעה של חצי שעה לבית דגן ולקנות צמיגים במחיר שפוי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מניסיון אישי,

לא מצאתי שום פנצ'ריה באזור מודיעין במחירים הוגנים.

על צמיגים סיניים רצו 320 ש"ח (למידה סטנדרטית של 15R/60/195)...

 

 

נראה שהם מנצלים את חוסר התחרות באיזור.

 

הנזק הסתכם בזוג סיני ב550 ש"ח. לפחות הם טריים.

יקר, אבל במקרה הזה לא היתה ברירה אלא לסיים עם זה מהר

 

אפשר פעם אחת בכמה שנים להשקיע בנסיעה של חצי שעה לבית דגן ולקנות צמיגים במחיר שפוי.

 

נכון. במקרה שלי אני נוסע לגבעת זאב.

אבל כשהרזרבי הוא צמיג בן 10 והאישה לחוצה להגיע מהר לעבודה לפעמים צריך להתפשר

פורסם

יש צמיגיה ברמלה שיש להם תורן 24/7 שלחתי את גיסי לנסות את השירות - היה סבבה (אבל לא עובד אם אין את המותג שרוצים במלאי)

 

אשכרה החליפו צמיגים ב-01:00 לפנות בוקר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

וצריך לומר- כל הכבוד לאשה שנסעה על הפנצ'ר ולא עצרה בשולי כביש שש, כמו כל הטמבלים שמקבלים כותרת אח"כ בתחתית העמוד הראשון בעיתון.

גם צמיג של 550 שקל שווה פחות מחיי אדם

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לא בהכרח, לנהוג עם תקר שאתה לא יודע את מצבו יכול לגרום למצבים של חוסר שליטה ולך תדע מה התוצאות היו יכולות להיות, במיוחד בכביש מהיר כמו 6

ודבר שני, לא ברור האם היא ידעה שהיא נוסעת עם תקר או שהיא פשוט נסעה עד שאי אפשר היה לנסוע יותר

פורסם
הנזק הסתכם בזוג סיני ב550 ש"ח. לפחות הם טריים.

יקר, אבל במקרה הזה לא היתה ברירה אלא לסיים עם זה מהר

 

 

 

נכון. במקרה שלי אני נוסע לגבעת זאב.

אבל כשהרזרבי הוא צמיג בן 10 והאישה לחוצה להגיע מהר לעבודה לפעמים צריך להתפשר

כדי להימנע מצמיג רזרבי בן 10 שנים, כדאי בכל פעם שמחליפים צמיגים להתקין את הצמיג הפחות גרוע שהוחלף, במקום הרזרבי הישן יותר, כך אתה מקבל רזרבי בן כמה שנים ספורות, עד הפעם הבאה שתחזור על אותו תהליך.

פורסם
כדי להימנע מצמיג רזרבי בן 10 שנים, כדאי בכל פעם שמחליפים צמיגים להתקין את הצמיג הפחות גרוע שהוחלף, במקום הרזרבי הישן יותר, כך אתה מקבל רזרבי בן כמה שנים ספורות, עד הפעם הבאה שתחזור על אותו תהליך.

 

צודק. זה גם מה שעשיתי בפעם האחרונה שהחלפתי לה צמיגים, רק שזה היה לפני 4.5 שנים כשחשבתי שזה הרבה פחות.

 

וצריך לומר- כל הכבוד לאשה שנסעה על הפנצ'ר ולא עצרה בשולי כביש שש, כמו כל הטמבלים שמקבלים כותרת אח"כ בתחתית העמוד הראשון בעיתון.

גם צמיג של 550 שקל שווה פחות מחיי אדם

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

 

במקרה הספציפי הזה, היא כן עצרה בצד של כביש 6, בדרכה טלפונית שלי שמה אפוד + משולש ועברה את גדר הבטיחות.

צוות שלהם הגיע תוך10 דקות, ואחרי עוד 10 דקות היא כבר היתה עם גלגל חלופי אחרי ניפוח והמשיכה בנסיעה (הם כמובן החליפו).

לפי התיאור שלה היתה הרגשה שנוסעים על הג'אט ואי אפשר יותר להמשיך - הפנצ'ר היה מאחורה כך שהיא לא הרגישה אותו מיד כשזה קרה.

×
×
  • תוכן חדש...