Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
haim_10

מי אשם בתאונה שבסרטון לדעתכם

Recommended Posts

והאם הייתם קובעים רשלנות תורמת לרכב המצלם.

 

תודה

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית חושב שיש רשלנות תורמת כי רואים בבירור שהוא מנסה להשתלב למרות שהוא עם 4 וינקרים .

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי, מדוע הנהג ברכב המצלם לא נתן לרכב השני להשתלב ונכנס בו. הרי עוד לפני כן , כאשר התנועה עמדה לגמרי, הוא כבר קצת גלש לתוך הנתיב וכוונות שלו היו ברורות.

בהחלט הייתי נותן אשמה תורמת לרכב המצלם.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האדיבות משתלמת

 

עכשיו לך תרוץ ותטפל בתאונה.

 

והשופט יפסוק אשמה תורמת למרות שחוקית המשתלב אשם


ישראל סבא בסבבא של :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא ברור לי, מדוע הנהג ברכב המצלם לא נתן לרכב השני להשתלב ונכנס בו. הרי עוד לפני כן , כאשר התנועה עמדה לגמרי, הוא כבר קצת גלש לתוך הנתיב וכוונות שלו היו ברורות.

בהחלט הייתי נותן אשמה תורמת לרכב המצלם.

 

דווקא בגלל שהוא גלש "לפני כן" היינו לפני שהמצלם בכלל הגיע, המצלם לא ראה את הכוונה הזו, הוא הגיע למצב שהוא רואה רכב עומד עקום עם 4 וינקרים, למה הוא אמור לעלות בדעתו שהוא רוצה להשתלב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא ברור לי, מדוע הנהג ברכב המצלם לא נתן לרכב השני להשתלב ונכנס בו.

הייתי מנחש שטלפון סלולארי.

פות"ש, יש לך את הסרטון עם סאונד?

 

מניח שתהיה פה אשמה תורמת מסוימת, לדעתי הלא מקצועית.


"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב האדום כבר נעצר והרכב המצלם ממשיך לנסוע ישר ולפגוע בו, לדעתי אין ספק שלמצלם יש אשמה אפילו גדולה יותר.


Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
והשופט יפסוק אשמה תורמת למרות שחוקית המשתלב אשם

 

++ המשתלב אשם, אשמה תורמת למצלם, לדעתי דיי גבוה בגלל:

* מהירות נמוכה (לפי שנייה זמן תגובה בתוספת זמן בלימה המצלם יכול לעבור אולי מטר עד לעצירה מוחלטת)

* הרכב המשתלב ניסה להדחף ואז עצר במקומו, התאונה הייתה כשהרכב המשתלב בעמידה.

* הרכב המצלם לא נראה מנסה בכלל לבלום או לעצור, לזוז או ל"גלוש" לנתיב שמאלה, פשוט ממשיך ישר בחוסר מודעות.

 

יש מצב שניקו צודק וזה היה עם טלפון שגרם להסחת דעת וכניסה כזו ישירות.

 

זה יכול להגמר באשמה תורמת של 100% גם (כלומר 50%-50% מהנזק)

 

דווקא בגלל שהוא גלש "לפני כן" היינו לפני שהמצלם בכלל הגיע, המצלם לא ראה את הכוונה הזו, הוא הגיע למצב שהוא רואה רכב עומד עקום עם 4 וינקרים, למה הוא אמור לעלות בדעתו שהוא רוצה להשתלב

 

זה נכון משנייה 7 עד שנייה 14, בשנייה 14 רואים תזוזה של הרכב הכתום שהיא ברורה לחלוטין (גם אם לא חוקית)


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שעין המצלמה היא עין דג 360, זה לא מחייב שעיני הרכב המצלם יכלו גם להבחין בה יוצאת

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

360 מעלות לא, אולי 140 בלחץ, וזה ממי שיש לו ברכב מצלמה 165 מעלות.

בנוסף הרכב השני נמצא אולי אולי 25-30 מעלות מהמרכז, אין שום סיבה שהנהג לא יראה את מה שמופיע במצלמה באיזור הזה


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הנהג יכל לראות באזור הזה רכב עומד עם 4 וינקרים, אבל את היציאה שלו הוא לא היה מסוגל לראות כי זה כבר לא היה בטווח הראיה שלו (ושל המצלמה כן), רק מעלה כיוון חשיבה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוב מנסיון עם מצלמה של 140 ושל 165 מעלות בהחלט.

 

אם זה היה הולך רגל או אפילו רוכב אופניים הייתי שוקל אולי הוא מוסתר ע"י קורה A.

במקרה הזה לא רק שמדובר על רכב שגדול בהרבה מקורה A (בטח בזווית ראייה של הנהג לקורה A הימנית), אלא הוא גם בתנועה ככה שהנהג המצלם לא היה אמור לפספס את הרכב הכתום.


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מי אשם בתאונה שבסרטון לדעתכם

והאם הייתם קובעים רשלנות תורמת לרכב המצלם.

 

תודה

 

לדעתי הלא מקצועית הרכב המצלם אשם 100%.

הרכב הכתום כבר נכנס לנתיב והרכב המצלם התנגש בו. ולא להפך.

הוא נסע מאד איטי והיה לו מלא זמן לעצור לפני.

 

הנהג ברכב המצלם או שהינו איש זקן או ששיחק בטלפון ולא הסתכל בכביש.

 

לרכב הכתום היתה אשמה תורמת אם זה היה כביש מהיר והרכב המצלם היה נע במהירות גבוהה

שלא איפשרה לעצור בזמן.


שלי - Kia Stonic Premium 2019

שלה- Toyota Corolla 2015

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מה רואה בעל הרכב המצלם קטונתי אבל

 

המצלמה רואה במשך מספר שניות רב את הרכב היוצא רק עם איתות שמאלה.

 

האיתות הימני מוסתר ורק לקראת ההתקרבות ממש רואים כי שני הוינקרים עובדים.


ישראל סבא בסבבא של :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • צפיות אחרונות   0 משתמשים רשומים

    אין משתמשים רשומים הצופים בעמוד זה.

×
×
  • Create New...