Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי אפשר / צריך לצפות לשירות v.ip ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אתמול הכנסתי את הרכב לתיקון במוסך מורשה יבואן . ביקשתי שיקפיצו אותי לביתי , עניין של חצי שעה סך הכל . נאמר לי נביא אותך לתחנת אוטובוס , " מה הבעיה באוטובוס ? "

אמרתי אין בעיה ( למנהל הסוכנות ) תתקן את הרכב תקבל את הכסף המגיע לך אבל אותי לא תראה פה יותר . מנהל הסוכנות אמר לי , מה אתה נעלב ? , מה אתה מאיים ?

אמרתי שאני לא מאיים אני מחליט ומבצע .

בסופו של דבר היה לקוח שהקפיץ אותי לביתי .

 

הציפייה שלי כלקוח שבא לסוכנות רכב ואומרים לו אנחנו כמו משפחה וקנה רכבים בארבע מאות אלף שח זה לקבל שירות ראוי לטעמי .

כנראה שאני עז .

מי שמעוניין לראות fk8 יגיע אלי ולא אני לסוכנות להראות את הרכב .

צריך לדעת על איזה צד מרוחה החמאה .

קצת שיחרור קיטור תסלחו לי .

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה מיוחד בך לא הבנתי?

 

בן אדם עם רכב פשוט שעושה שלושה טיפולים בשנה בגלל הנסועה שלו (כמוני) מכניס יותר כסף למוסך. ואני לא זוכה לשום הסעה הבייתה.

יושב עם הרכב שעה והולך.

 

מה גם שעם רכב כמו שלך אתה מוכן לעזוב אותו לשנייה?

אני לא הייתי זז ממנו.

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

נראה שקצת קפצת גבוה, אם הסוכנות עצמה לא מציעה את השירות הזו לכלל לקוחותיה מה עושה אותך יוצא דופן?

 

למה חייבים להקפיץ אותך הביתה? עם כל הכבוד ל 400,000 ש"ח ששמת אצלהם, שילמת אותם לרכב, לא לשירותי הסעות.

 

אכן יש מוסכים שמסיעים את הלקוחות או לחילופין מזמינים להם מונית על חשבון המוסך אבל אם זה לא המצב בסוכנות שבה אתה מטפל אין שום סיבה שיעשו את זה בשבילך למרות שכן הציעו לך טרמפ לתחנת האוטובוס הקרובה.

פורסם

חצי שעה להסיע אותך ועוד חצי שעה לחזור משמעות שעובד מחסיר שעה, לא יותר מידי?

ואז איך תגיע למוסך בגמר טיפול ?גם צריכים לקחת אותך אותך?

 

לדעתי אתה לא צודק.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המוסך מוכר לך טיפול. הוא לא מוכר רכב, לא מוכר קפה, לא שירותי בידור ולא שירותי הסעות.

 

אם נמשיך בקו שלך אז 400K לרכב זה בסדר, עוד יותר מעשירייה לשנה ביטוח זה בסדר אבל 100 שקל למונית לא?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מי שמעוניין לראות fk8 יגיע אלי ולא אני לסוכנות להראות את הרכב .

 

לא הצלחתי להבין את המשפט הזה, מה הקשר בין זה לבין טיפול לרכב?

איפה כתוב שהמוסך חייב להקפיץ אותך הביתה? :shock:

ואם ככה אתה מתייחס לכל נותני השירותים שנקרים בדרכך - אני מקווה שלא ניפגש לעולם.

פורסם

תודה לכל המגיבים .

כתבתי חצי שעה סך הכל . הסוכנות והמוסך נמצאים באותו מקום . אין בי שום דבר מיוחד . לגבי מי מכניס יותר כסף למוסך לא מתכוון לנהל כאן מי כאן יותר גבר .

תודעת שירות זה לא עניין של כסף . כנראה שאתם צודקים ואני טועה , כנראה הורגלתי לתנאים טובים במוסך כללי .

פורסם
לא הצלחתי להבין את המשפט הזה, מה הקשר בין זה לבין טיפול לרכב?

איפה כתוב שהמוסך חייב להקפיץ אותך הביתה? :shock:

ואם ככה אתה מתייחס לכל נותני השירותים שנקרים בדרכך - אני מקווה שלא ניפגש לעולם.

קודם כל מדובר על תיקון ולא טיפול שוטף החלקים לא נמצאו במוסך ולכן לא היה טעם להישאר מהבוקר עד אחר הצהריים .

מידי פעם הרימו טלפון מהסוכנות ושאלו אם אני יכול להגיע להראות את הרכב ללקוח פוטנציאלי . תמיד השבתי בחיוב לבקשה . זה לא יצא לפועל מעולם . ( לא הסתדר ללקוחות הפוטנציאלים )

פורסם

מה שבאמת היה לגיטימי לבקש, וזה גם משהו שנותנים ברוב המוסכים שלי יצא להיתקל בהם, זה שיזמינו לך מונית. הדרישה שלך לא ממש לגיטימית, מצטער.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מה שבאמת היה לגיטימי לבקש, וזה גם משהו שנותנים ברוב המוסכים שלי יצא להיתקל בהם, זה שיזמינו לך מונית. הדרישה שלך לא ממש לגיטימית, מצטער.

זאת לא הייתה דרישה . ביקשתי לאור תחושה של חברות ביני לבין הבעלים ( אנחנו מכירים כמה שנים ) שוב יש דברים שהם מעבר לכסף , לרגע לא חשבתי לבקש תמורה עבור זה שאגיע אם וכאשר להציג את הרכב . חשבתי שם אפשר לעזור אז בשמחה .

יכול להיות שהכותרת שבחרתי לא נכונה .

פורסם

מצד אחד בעל המוסך/הסוכנות לא חייב לא כלום(אין חוק שמורה על זה), מצד שני שירות שכזה קיבלתי במוסכים הרבה יותר עממים - אבל זה שירות שמשתנה בין מוסך למוסך ואולי חבל שלא ביררת לפני האם השירות נהוג אצלהם או לא(רק בשביל למנוע את עוגמת הנפש).

 

אני לא יודע באיזה רוח נאמרו הדברים אבל אמירות כמו "מה? לא טוב לך אוטובוס?" זה לא אמירה שאמורה לצאת מנותן שירות, בטח שהמטרה שלה היא להעליב את הלקוח(אהה, אתה חושב שאתה יותר טוב מאיתנו! פשוטי העם שנוסעים באוטובוס) ונשמע שבמקום להרגיע את הלקוח והאווירה אפילו אם הוא אמר אמירה שלא במקום נוצר מצב של ניסיון חימום שלה והתקלחות, מיותר לחלוטין - יש דרכים טובות יותר להתמודד עם משברים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

אפשר בדחילו קצת הבהרות ?

1. מה זה FK8 שמצדיק סוג של קידה בפני בעליו ?

2. נכתב בפוסט הפותח "שקנית רכבים" בלשון רבים, האם זה כמה ביחד, או במצטבר לאורך זמן. וזה חשוב כיוון שאם האופציה השניה היא הענין אז גם לי מגיע נדמה לי, אולי אפילו כמה הסעות כאלו.

3. אם בעל הבית חבר שלך , אז מה זה משנה איזה אוטו הבאת, שיקח אותך הביתה כמו שעושים חברים.

לגוף טענתך, יש מוסכים שנותנים אוטו חלופי, יש שמזמינים לך מונית, במרבית המקרים הנסיעה על חשבונך. יש נדירים שלוקחים ומביאים את האוטו אליך. תרעומת היא רלבנטית כשהפלו אותך לרעה, לא כשלא מפלים אותך לטובה. זו לפחות דעתי.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם

איזה קטע... כשהכנסתי את המאזדה 3 שנת 2006 שלי למוסך מורשה לא מזמן הזמינו לי מונית לעבודה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בס"ד

 

אני מאוד מבין את פות"ש, אני מטפל בשי-לי, והשרות שיש להם, לקחת/להביא אותי מהעבודה למוסך בהחלט מוסיף נק' זכות.

כל מוסך גדול שמכבד את עצמו, יש רכב שאוויש

כולל נהג, לפספס לקוח על דבר כזה?, לטעמי, חבל.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:


×
×
  • תוכן חדש...