Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי אפשר / צריך לצפות לשירות v.ip ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק שהלקוח לא תמיד צודק, ושירות לא שווה "הלקוח תמיד צודק". במקרה הזה יש קלאסיקה של חוסר תיאום ציפיות, כשצד אחד בטוח שהוא VIP, רק שהצד השני לא עודכן אודות כך. גם בעניין החברות כנראה, כי כשאנשים באמת חברים, הדברים האלה הופכים למובן מאליו - כשטיפלתי במוסך שהבעלים שלו חבר הוא באמת היה מקפיץ אותי לרכבת ובחזרה, וגם קיבלתי מכונית של המוסך לכמעט חודש כששלי הייתה בתיקון מורכב. מוסכים אחרים שסתם אני בקשר אתם? מקסימום היו מזמינים לי מונית, וזה בסדר גמור.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע, החוויה שלי במורשים דווקא שונה

בכללית אני מעדיף להישאר עם הרכב בטיפול, גג שעה ומסיימים אז מכניס מוקדם בבוקר או ביום שישי וחוזר עם האוטו.

במקרים שיש עומס וייקח הרבה זמן, תיקון תקלות שמחכים לחלקים בדקתי אם ניתן להסיע אותי לעבוד\בית.

לפעמים היה צריך לחכות שיגיע נהג, לפעמים לא היה ולפעמים הוא איחד נסיעות עם כמה לקוחות אבל לא פעם ולא פעמיים הסיעו אותי אחרי קבלת הרכב במוסך.

מאזדה, פורד, טויוטה, ניסן וסוזוקי. גם את אמא שלי עם ההונדה מקפיצים הביתה - שהחזרה היא על חשבונך במונית או טרמפ

לא מובן מאיליו ואני לא מתעצבן אם אין אבל יש ויש

פורסם
רק שהלקוח לא תמיד צודק, ושירות לא שווה "הלקוח תמיד צודק".

 

הלקוח תמיד צודק זו גישה של תודעת שירות. זו אימרה שאומצה ע"י עסקים, במערב ואח"כ גם במקומות אחרים, שאומרת, לא חשוב אם יש אמת או אין אמת בתלונות הלקוח או בכעס שלו, עצם העובדה שהוא מתלונן וכועס, היא כישלון שלנו כעסק ואנו נעשה הכל כדי שהוא יצא מרוצה. הגישה הזו נולדה על מנת לקדם ולשמור קודם כל על העסק והפרנסה של העסק. כמובן שלכל דבר יש את הגבולות שלו. במקרה המדובר כאן, זה בהחלט בתוך הגבולות של "הלקוח תמיד צודק".

בארץ יש מקומות שהבינו את זה, יש מקומות כמו מוסכים, שרחוקים מאוד מלהבין את זה.

פורסם

המעניין באמת הוא שעוד לא שמעתי עוסק אומר "הלקוח תמיד צודק", אלא רק לקוחות, שמעולם לא ניהלו עסק. במציאות המצב מורכב הרבה יותר. לא כל לקוח טוב לעסק, לא כל לקוח חיוני לעסק ולא כל לקוח לא מרוצה הוא פוטנציאל נזק. גם לא כל לקוח צריך להוציא מרוצה בכל מחיר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אולי בגלל שאתה חי בישראל. אמרתי שבישראל זה לא מקובל בכל מקום. כשאתה רואה את הסיכון היחיד בלקוח לא מרוצה ב"פוטנציאל נזק" שלו, במקום לראות בו פוטנציאל תועלת - זו הבעיה וזו הגישה המוטעית הרווחת בישראל. זה מדרון חלקלק עבור העסק עצמו, כי מה זה כבר עוד לקוח לא מרוצה? ועוד אחד? ועוד אחד?

פורסם

לא, אני רואה את זה רוחבית.

 

אבל תגיד, ניהלת פעם עסק? בארץ? בחו"ל?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לשאלתך אין שום קשר לעצם הדיון. אני לא מדבר כלקוח או כבעל עסק. אני רואה את זה רציונאלית. שים לב שכתבתי שיש לזה גבולות. בוודאי שאם לקוח יבוא וידרוש דרישות שאינן מתקבלות על הדעת, או גורמות נזק לעסק, אז ההתייחסות תהיה שונה, אבל בדרך כלל זה לא יהיה המצב.

פורסם

תודה, ענית עליה יופי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לא מבין על מה חמישה עמודים.

אני אסכם את כל הנושא בשלושה משפטים:

1. חשבתי שאני ובעל המוסך חברים, כי קניתי ממנו רכבים בסכום שלדעתי גבוה והסכמתי לעשות לו טובות.

2. התברר לי שהוא לא רואה בי חבר, אלא סתם עוד לקוח וזה בא לידי ביטוי בכך שהוא לא הסכים לעשות לי טובה.

3. כעת, אני מאוכזב מכך.

זהו.

אין כאן כלום מעבר.

שום דבר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

^

נכון. אגב, הוא גם כתב בסוף ההודעה הפותחת:

 

...

קצת שיחרור קיטור תסלחו לי .

 

אבל אין כמו לטחון נושא על כלום.

פורסם

לא חושב שהיה צריך לנתח את המקרה יותר מידי ואין לשפוט בנאדם וסיטואיציה אם לא היית חלק ממנה או בנעליו, רק אגיד שמילא סרבו לקחת אותו הביתה, אבל להציע חלופה להקפיצו לתחנת האוטובוס הקרובה?? במקום מונית למשל או רכב שכור ליממה. זה היה מעליב גם אותי, גם אם הייתי מגיע עם הונדה גאז' ישנה.

אדם שנוסע ביום יום ברכב צמוד, לא נוסע באוטובוס. נקודה.

פורסם

^

זה אפילו לא ההצעה לתחנת אוטובוס, זה האמירה של "מה הבעיה באוטובוס?" כל הצורת דיבור של הנציג לפי דברי פותח השרשור הייתה מתלהמת כלפיו - עכשיו, יש מצב שזה בגלל הצורה שבה התבטא פותח השרשור לאחר שהתאכזב(ייתכן שבצורה לא נעימה כ"כ), אבל נותן שירות טוב יכול להגיד "לא" בצורה טובה יותר.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
תודה, ענית עליה יופי.

בבקשה. גם אתה ענית על שאלה שאפילו לא שאלתי. אני מבין כי לטעמך, אם אני לא בעל עסק, דעתי לא נחשבת.

כצרכן אני לא היתי רוצה לעשות עסקים עם בעל עסק שהמוטו שלו "הלקוח לא תמיד צודק".

פורסם

לדעתי RK התכוון שאם אתה לא בעל עסק אז אתה לא יכול להטיף מוסר.

ולזרוק ססמאות כגון "הלקוח תמיד צודק" והוא (RK) צודק 100%.

כעצמאי יש לקוחות שאני מעדיף שיהיו צודקים אצל מישהו אחר.

ולא פעם ולא פעמיים ואפילו לא שלוש שלחתי לקוחות כאלו למתחרים/קולגות שלי.


×
×
  • תוכן חדש...