Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי אפשר / צריך לצפות לשירות v.ip ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי איזה רכב יש לכבודו ולמה לכל הרוחות אתה חושב שהמוסך חייב לקחת אותך?.

יש מוסכים שמציעים לאסוף את הרכב ממך אבל זה כמובן בתשלום, לא בחינם.

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לא הבנתי איזה רכב יש לכבודו

 

Google to the rescue:

FK8 זה סיוויק טייפ-ערס דור אחרון.

 

זה קצת מתריס בהתחלה, אבל פות"ש צודק ב-100%.

 

יבואן חכם מבין שמי שקונה רכב במאות אלפי שקלים מצפה לשירות אחר. או כי באמת אין לו זמן להזמין מונית בעצמו, או כי הוא רוצה להרגיש כמו מישהו שאין לו זמן להזמין מונית בעצמו וזה בכלל לא משנה מי מהם נכון במקרה הזה. יבואן חכם היה מייצר "מסלול VIP", מתמחר אותו מראש, ומגלם אותו במחיר הרכב / טיפולים. מסלול כזה יכול לכלול הסעות אל/מ המוסך, נהג שבא לקחת את הרכב, רכב חלופי, מענה טלפוני מהיר ושוקולד ביומולדת, למשל.

 

יבואן חכם עוד יותר היה מציע ללקוחות קלולסים לשלם אקסטרה על "מסלול VIP", ונותן את זה כ"הטבה, בחינם" ללקוחות שבאים להתמקח. כשהוא תמחר את השירות מראש במחיר הרכב והטיפולים, כן?

 

יבואן טיפש, במקום להרוויח עוד על השירות הזה ולתת ללקוחות הרגשה טובה, שולח לקוחות עם רכבים של מאות אלפי שקלים להתווכח עם המוסכניק מהשכונה ולפתוח שרשורים בקארספורום.

 

ע"ע אבארט.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לא הבנתי איזה רכב יש לכבודו ולמה לכל הרוחות אתה חושב שהמוסך חייב לקחת אותך?.

יש מוסכים שמציעים לאסוף את הרכב ממך אבל זה כמובן בתשלום, לא בחינם.

אף אחד לא אמר חייב , תקרא בבקשה שוב . זה לא עניין של כסף . אין לי בעיה לשלם למונית ובלהט הדברים גם הצעתי לשלם על אובדן שעת העבודה כביכול .

צריך לדעת לבחור את החברים .

פורסם

נשמע כמו פוסט אוי אוי אוי של פנינה רוזנבלום. אם לא סיכמת איתם על הסעה או רכב חליפי, מה אתה רוצה מהם? כשאני קובע תור במוסך, אני מוודא שהם דואגים לי להסעה או שמגיעים אלי לקחת את הרכב ולהחזיר ואין הפתעות ואין העלבויות.

פורסם

תכונה אנושית טיפוסית של בניית ציפיות בלי שמשדרים לסביבה על הציפיות שלך,

ואז הציפיות מתנגשות במציאות ונוצר תסכול.

 

היית יכול לפתור את הבעיה מראש עם הרמת טלפון למוסך. ״שלווווום, אני מזמין טיפול, יש לכם הסעעעעה?״

״אה לא? טוב, תודה, אני אבחר במוסך אחר״.

 

פשוט.

קל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

נכון.

במוסך שההורים שלי מטפלים בצ'מפיון יש להם שירות שלוקחים את הרכב לבית ומחזירים אותו. להורים שלי זה נוח.

בשנה האחרונה לא היה להם מספיק כוח אדם אז הם הפסיקו את השירות הזה, ההורים לא עשו מזה סיפור ובחרו במוסך אחר.

טלפון אחד היה פותר את הבעיה.

אבל מפה ועד לצפות שמישהו ייקח אותך ויחזיר אותך?.

אני שמתי על היונדאי שלי אלפי שקלים על תיקונים והפסדתי המון שעות וימי עבודה בגללה, זה אומר שהמוסך אשם שהוא לא לקח אותי? לא, כי לא ביקשתי זאת מראש, או בדקתי מראש.

פורסם

נדמה לי שההבדל בין TYPE R ליונדאי עממית מקביל מבחינת הפותח להבדל שבין VIP ל VSP ולשם, כך הבנתי, כיוון הפותח. השאלה כמה כסף השארת במוסך קצת פחות רלבנטית, השאלה עם איזה אוטו באת לשם היא המפתח. מקביל במידת מה לשירשור הארוך והמוזר שמתנהל לא רחוק בנושא "המזדה, אני והסביבה".

פורסם

אני לא בא להגן על אף יצרן/יבואן, ואני לא נושא פנים לאף אחד, שיש לי לומר משהו אני אומר.

אבל עם כל הכבוד, ולא משנה בכמה כסף קנית את האוטו, צריך לתאם עם המוסך מראש.

גם בעל המוסך הוא עצמאי, גם לו יש בלתמ"ים שפתאום עובדים לא מגיעים וצריך להבין את זה.

אם מראש הבטיחו לך משהו ולא קיימו- אתה צודק מליון אחוז.

אבל אם לא ביררת מראש- על מה הקצף?.

 

בנאדם שקונה בית חדש מקבלן בסכום שעולה פי כמה וכמה פעמים על ההונדה הזו, שצריך לתקן משהו בבית ובעלי המקצוע לא יכולים לבוא אחה"צ, ניראה לכם שמישהו ישלם לקונה את ימי העבודה שהוא הפסיד?.

פורסם

 

הציפייה שלי כלקוח שבא לסוכנות רכב ואומרים לו אנחנו כמו משפחה וקנה רכבים בארבע מאות אלף שח זה לקבל שירות ראוי לטעמי .

 

שאלת מה ההטבות שמגיעות לך ברגע שאומצת לחיק המשפחה החדשה, או שהסקת שהפכת לפייבוריט?

יש אנשים שלא מצפים לדברים, צנועים כאלה, ואז מופתעים לטובה לפעמים. ויש כאלה שבאים בגישת "מגיע לי" ו"אני מיוחד", כי ככה זה.

אם אני הייתי בעל המוסך, בוא רק נגיד שלא הייתי בוכה אם היית אומר שלא תגיע יותר...

פורסם

מעניין איך היה מגיב פותח השרשור אם היו לוקחים אותו הביתה ומחזירים אותו למוסך ובחשבון היתה שורה של הסעה במחיר 2590 ש"ח (עלות שעתון מוסך ועוד עלות רכב).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מונית מזמינים לבד או מבקשים מהמוסך להזמין ואתה משלם לנהג. אם אתה רוצה VIP אז תשלם VIP.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כיוון שאיני מצליח להבהיר את העניין , רק אומר ששילמתי עם חיוך את עלות התיקון ויצאתי לדרכי מהמוסך .

בפעם הבאה שיתקשר החבר בעל הבית בשביל לתאם פגישה ללקוח פוטנציאלי עם הרכב שלי , אומר לו שמוזמן לבוא באוטובוס לראות :)

מבחינתי אפשר לסגור את השרשור .

מחר מחליף צמיגים והכל סבבה אגוזים .

פורסם

רגע רגע רגע!!! לפני שסוגרים, אני רוצה לענות לשאלה שבכותרת.

 

כשאתה משלם על משהו יותר מדי. נגיד כמו איביזה/פאביה עם סמל של אאודי, פונטו עם סמל של אלפא או באופן כללי מותג פרימיום.

כשאתה מ***ן את המערכת ומקבל מפלצת כמו ה-FK8 במחיר של סיאט A3 עם ריפודי עור, תגיד תודה שבכלל עונים לך לטלפון :lol:

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
כיוון שאיני מצליח להבהיר את העניין , רק אומר ששילמתי עם חיוך את עלות התיקון ויצאתי לדרכי מהמוסך .

בפעם הבאה שיתקשר החבר בעל הבית בשביל לתאם פגישה ללקוח פוטנציאלי עם הרכב שלי , אומר לו שמוזמן לבוא באוטובוס לראות :)

מבחינתי אפשר לסגור את השרשור .

מחר מחליף צמיגים והכל סבבה אגוזים .

אתה נותן לאנשים לנהוג לך ברכב כדי לעזור לבעל הסוכנות למכור מכוניות?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...