Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

אני אומר את זה בצער אבל מבחינתי (ומבחינת אלו שרוצים לישון בשקט בלי לבזבז זמן במוסכים ולא משנה באחריות או על חשבון הלקוח) לא נשאר מה לקנות מהיצרן .

בשרשור המקביל יש  את הזוועות על הדיזלים ופה הסיפור עם הרעבת שמן ורצועות שדורשות החלפה לפני הזמן ו/או החלפות שמן תכופות .

אם רק היה אפשר להחזיר את המנוע בנזין 2  ליטר של ה 406 עם הגיר היפני של אייסין שיש היום ...

אני יודע , לא יקרה בגלל תקנות זיהום אוויר .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא זכרתי את ה 1.6 . 

צודק

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, Jeka88 כתב:

גם ל1.6 יש תלונות על שרשרת טיימינג שמתארכת....אם אני לא טועה ראיתי את זה איפשהו בשרשור פה שזה קרה ל3008.

גם אלה מחלות ילדות של מנוע ה THP150/156 שנפתרו ב THP165 אחרי הרוויזיות הראשונות.
כל מנועי ה THP מתקן יורו 6 ומעלה מראים אמינות גבוהה מאוד אבל עלות תחזוקה יקרה יחסית, בעיקר בגלל הממיר ועוד כמה שטיקים שהולכים ב 100 אלף ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, nepet כתב:

אני אומר את זה בצער אבל מבחינתי (ומבחינת אלו שרוצים לישון בשקט בלי לבזבז זמן במוסכים ולא משנה באחריות או על חשבון הלקוח) לא נשאר מה לקנות מהיצרן .

בשרשור המקביל יש  את הזוועות על הדיזלים ופה הסיפור עם הרעבת שמן ורצועות שדורשות החלפה לפני הזמן ו/או החלפות שמן תכופות .

אם רק היה אפשר להחזיר את המנוע בנזין 2  ליטר של ה 406 עם הגיר היפני של אייסין שיש היום ...

אני יודע , לא יקרה בגלל תקנות זיהום אוויר .

לפני ה-C3 היתה לי C4 עם NFU. אם היה אפשר להחליף את הפיורטק המשוקץ ב-NFU הייתי נשאר עם האוטו לנצח נצחים

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.11.2022 בשעה 14:54, מלטבשי כתב:

יכולים לשפץ לך את המנוע

יכולים להרכיב לך מנוע משופץ מהיצרן

אז מחליפים לי מנוע… איך אני יודע אם הוא חדש או משופץ? אם הוא משופץ על ידי היצרן, מה ההבדל לעומת חדש?

עריכה אחרונה על ידי Renaultrap
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור שפירק את מנוע הפיורטק והסביר עליו, העלה סיקור על פיג'ו 308.

הוא אמר שאם להחליף שמן כול 7.5 אלף, ולבדוק את הרצועה, מנוע כזה גם יגיע ל 400 אלף, הצהרה מעניינת.

מה שכן, ידרשו כפעמיים החלפתם של גומיות צילנדרים)

(אם הבנתי מנכון את הרוסית )למניעת צריכת שמן, זה אגב לדבריו הגורם.

אם הגומיות הללו זאת הבעיה, למה לא מחליפים אותם? זה כול כך יקר?

בדקה 13, הוא מסביר על זה.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהוא מתייחס לגומיות שסתומים. 

לפני 17 שעות, Renaultrap כתב:

אם היה אפשר להחליף את הפיורטק המשוקץ ב-NFU

המנוע המוצלח ביותר של הקונצרן מאז ומעולם. כנראה יצא להם בפוקס. 

  • מצחיק 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Renaultrap כתב:

איך אני יודע אם הוא חדש או משופץ?

לפי המק"ט שיהיה בהיסטוריה של הרכב.

אתה גם יכול פשוט לשאול.

 

לפני כשעה, Renaultrap כתב:

אם הוא משופץ על ידי היצרן, מה ההבדל לעומת חדש?

המק"ט. חלקים משופצים שמגיעים מהיצרן, טובים לא  פחות מחדשים.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yulianx כתב:

הבחור שפירק את מנוע הפיורטק והסביר עליו, העלה סיקור על פיג'ו 308.

הוא אמר שאם להחליף שמן כול 7.5 אלף, ולבדוק את הרצועה, מנוע כזה גם יגיע ל 400 אלף, הצהרה מעניינת.

מה שכן, ידרשו כפעמיים החלפתם של גומיות צילנדרים)

(אם הבנתי מנכון את הרוסית )למניעת צריכת שמן, זה אגב לדבריו הגורם.

אם הגומיות הללו זאת הבעיה, למה לא מחליפים אותם? זה כול כך יקר?

בדקה 13, הוא מסביר על זה.

 

 

 

הסקירה שלו לפחות בנוגע לדיזל די נכונה. 

 

והיא מראה הייטב את ההבדלים בגישה והרלוונטיות שלה לישראל נמכוה מאוד.

 

למשל הוא אומר שרוב המכוניות דיזל  שמגיע מאירופה הן עם מעל 200.000 ק"מ, כאשר בארץ לרבב כבר לא מחזיקים רכב אחרי 200 אלף כי הוא הופך להיות יקר ולא משתלם לאחזקה. 

 

אין בעיה תחליף שמן כל 7500, אין בעיה תחליף גומיות שסתומים כל 150 אלף, אין בעיה תעיף את מערכת האירויאה ואת ה DPF, אין בעיה תחליף אטם כזה או אחר זה רק כמה דולרים.

 

זה רלוונטי אליהם כאשר מחיר הרכב יחסית  גבוה (יחסית להכנסה) ומחיר העבודה והחלקים יחסית נמוך. 

 

בארץ זה מהר מאוד מגיע למצב "תעיף את הרכב" כי מי ישקיע בטיפול 8000 שקל ברכב שעולה 20.000...

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל השאלה מה עלות של זה? אם החלפת הגומיות עולה 5 אלף והרכב שווה 10 או 15 בעייתי.

אבל אם הקקטוס שלי שווה בערך 35, והחלפת גומיות עולה נגיד 1500 שקל וזה פותר את הבעיה, זה פיתרון טוב מאשר למכור את הרכב.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק.

 

בן אדם אחר לא ידע שצריך להחליף שמן כל 7000 ק"מ ולבדוק את הרצועה כל כמה חודשים, הוא יגלה את זה רק אחר שיתחילו הבעיות ואז כבר לא יעזור לו להחליף שמן בתדירות גבוהה ולבדוק את הרצועה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...