Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלפים CARS245


מעבר לפיתרון נפתר ע"י amosbmw,

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 דקות, מלטבשי כתב:

מצחיק שהעבירו אותך "מדורי גהינום בשביל הפילטר הזה. אצל אחי, שהזמין אותו פילטר זה עבר בקלות יחסית עם זיכוי מלא.

לכורדים יש הקלות.

  • מעניין 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 162
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שאלה לבעלי רנו פלואנס דיזל עם מנוע K9K 836/837 :

 

אני רוצה להזמין רצועה+מותחן,


יש שם ברכבים תואמים את ההערה הזו לגבי מספרי מנוע(מצרף תמונה):

 

Untitled.thumb.png.b3699281c3681c3e3e6f940b109c1276.png

"Important notes: Engine Number: 23743; Engine Number: 26246"

 

מישהו יודע במה מדובר? 

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, mcaspi כתב:

נראה כמו: "מתאים למספר מנוע X עד מספר מנוע Y". נסה לחפש את החלק גם באתר יצרן החלק, זה המקור הרשמי.

עברתי על זה באתר היצרן, לא רואה שם התייחסות לנושא(כולל בכל העלונים המצורפים לגבי המוצר/התקנה/דגשים וכו') :

https://aftermarket.schaeffler.com/en/catalog/auto-parts/belt-drive/timing-belt-set/timing-belt-kit/timing-belt-kit/p-TA-307-5300197100

 

Untitled.thumb.png.17c7c3c2269fc9b6c5284230783d5282.png

 

Untitled.thumb.png.ef6ec71a4598709e0a2b38f8269cf65e.png

עריכה אחרונה על ידי Gauss
פורסם
בתאריך 28.6.2024 בשעה 11:13, איציק נ. כתב:


אל תחשוב שאני פראייר, פניתי גם ל VEMO במייל עם נושא התרמית הזו.

 

מעדכן:

VEMO חזרו אליי ואישרו שהפילטר הזה נמכר כ"סט" ולא כיחידה בודדת.
 

שאלו אותי אם קיבלתי את הסחורה וניסו להבין אולי רק התמונה באתר של CARS245 היא של פילטר בודד והוא עדיין נמכר בסט.

 

שלחתי להם תמונות של כל ההתכתבות שלי עם CARS245 ושהם מודים שהם מוכרים את הסנן שלהם ביחידות בודדות (במייל של CARS245 רשום מפורשות: "we sell single pieces, not pairs").

כן, אני כבר מתכונן לחסימה שלי ב CARS245 אבל הייתי חייב לתת להם בראש קצת.

איציק

  • אהבתי 3
  • מצחיק 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
בתאריך 29.5.2024 בשעה 00:19, nit_zan כתב:

מנסיון עד 75 דולר כולל משלוח אין בעיות הזמנתי כמה פעמים משלוח רגיל

 

 

אכן הפעם וידאתי ששתי החבילות כולל משלוח פחות מ75 דולר, והכל הגיע חלק עד הבית.

 

IMG_20240714_203245.thumb.jpg.f839e6ff0442bfd26d9b73129d29672d.jpg

 

 

לגבי התשובות שלהם במייל..

 

הצליחו לייאש אותי,

ניכר שלא מעניין אותם לתת שירות,

נו טוף.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Gauss
  • אהבתי 1
פורסם

EMS סבירים יחסית. הזמנתי רדיאטור בעלות של קצת מעל 600 ש"ח כולל משלוח UPS (והרדיאטור עצמו היה $80, לא היה זול יותר), ועלות המסים ועמלות הייתה קרובה ל-400 ש"ח. חודש אחרי זה הזמנתי מעבה, במחיר כולל של 515 ש"ח (אבל העלות של המעבה $74.5), ולא היה צריך לשלם אגורה נוספת (כמצופה).  You win some, you loose some (בכל מקרה רדיאטור מקורי בארץ היה עולה לי 2,500, אז אני לא בוכה).

 

@Shab00 - מעריך שלך ייצא קרוב ל-300 ש"ח מסים ועמלות.

פורסם (נערך)
לפני שעה, Gauss כתב:

 

אכן הפעם וידאתי ששתי החבילות כולל משלוח פחות מ75 דולר, והכל הגיע חלק עד הבית.

 

IMG_20240714_203245.thumb.jpg.f839e6ff0442bfd26d9b73129d29672d.jpg

 

 

לגבי התשובות שלהם במייל..

 

הצליחו לייאש אותי,

ניכר שלא מעניין אותם לתת שירות,

נו טוף.

 

 

עזוב אותך משטויות של שירות :D

 

בארץ אם היית מוצא את כול החלקים לרכישה זה היה עולה לך לפחות פי 2.

פה יש לך מבחר בלי סיפורי סבתא של מוכרים שלא מבינים מאומה בחלקים איכותיים וזורקים

את המשפט המפגר "אבל הכול מיוצר בסין"...

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 2

איזה כייף לי :)

פורסם
Just now, מרק10 כתב:

עזוב אותך משטויות של שירות :D

 

בארץ אם היית מוצא את כול החלקים לרכישה היה עולה לך לפחות פי X2.

פה יש לך מבחר בלי סיפורי סבתא של מוכרים שלא מבינים מאומה בחלקים איכותיים וזורקים

את המשפט המפגר "אבל הכול מיוצר בסין"...

 

ברור.

בכל מקרה זה תמיד ככה,

ככל שהמוצר שלך יותר איכותי/ו/או במחיר טוב - אתה צריך להשקיע פחות בשיווק/שירות

ולהפך,

זה המציאות,

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

פורסם
לפני 11 דקות, Gauss כתב:

ברור.

בכל מקרה זה תמיד ככה,

ככל שהמוצר שלך יותר איכותי/ו/או במחיר טוב - אתה צריך להשקיע פחות בשיווק/שירות

ולהפך,

זה המציאות,

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

 

בדקת כמה עולה לך בארץ כול החלקים האיכותיים שרכשת ?

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 5 דקות, מרק10 כתב:

 

בדקת כמה עולה לך בארץ כול החלקים האיכותיים שרכשת ?

לא טרחתי לבדוק הפעם,
מכיר את המחירים ההזויים של הארץ, זה לפחות כפול אם לא יותר.

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...