Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלפים CARS245


מעבר לפיתרון נפתר ע"י amosbmw,

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Gauss כתב:

IMG_20240714_203245.thumb.jpg.f839e6ff0442bfd26d9b73129d29672d.jpg

אפשר לשאול מה שלום סט טיימינג ?
הזמנתי ממש לא ממזמן מ https://en.autospares.lv/
הרצועה הייתה זרוקה עם המיסב והמותחן ביפנים בקופסט ללא ריפוד, הרצועה הגיעה עם חתך קטן ולא ראויה לשימוש 😥
איך cars בנושא, טרחו לארוז והסט הגיע בשלום ?

ככה קיבלתי אותה :
image.thumb.png.1d5000f54817cb7c87c9a859983971c8.png

 

אגב אפס מענה מהתמיכה, גם פתחתי אצלם תיק, וגם שלחתי הודעות לשירות לקוחות

פשוט כלום יותר משלושה שבועות כבר ...
ורק ביקשתי להחליף את הרצועה...
ממליץ להימנע מלהזמין דברים עדינים מ https://en.autospares.lv/

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1
  • תגובות 162
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 7 שעות, Alberrto כתב:

אפשר לשאול מה שלום סט טיימינג ?
הזמנתי ממש לא ממזמן מ https://en.autospares.lv/
הרצועה הייתה זרוקה עם המיסב והמותחן ביפנים בקופסט ללא ריפוד, הרצועה הגיעה עם חתך קטן ולא ראויה לשימוש 😥
איך cars בנושא, טרחו לארוז והסט הגיע בשלום ?

ככה קיבלתי אותה :
image.thumb.png.1d5000f54817cb7c87c9a859983971c8.png

 

אגב אפס מענה מהתמיכה, גם פתחתי אצלם תיק, וגם שלחתי הודעות לשירות לקוחות

פשוט כלום יותר משלושה שבועות כבר ...
ורק ביקשתי להחליף את הרצועה...
ממליץ להימנע מלהזמין דברים עדינים מ https://en.autospares.lv/

הקיט הגיע ארוז טוב ובמצב חדש תקין.

 

המענה שלהם לעומת זאת על הפרצוף, 

 

בסהכ ניסיתי לשאול שאלה לגבי הערה על מוצר באתר, משכו אותי 10 הודעות הלוך ושוב במשך מס שבועות,

 כל פעם מבקשים משהו אחר, למרות שיש להם את כל המידע בהודעה הראשונה...

 

ובסוף הפסיקו לענות, פשוט ביזיון מהבחינה הזו.

פורסם

בcars245 החבילות ארוזות מעולה בדרך כלל, רק קצת צפוף.

ביחד עם המחירים המעולים, ומחירי המשלוח הנוחים זו החנות העיקרית שאני מזמין ממנה.

אבל באמת השירות שלהם זוועתי. אין עם מי לדבר...

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, Alberrto כתב:

אפשר לשאול מה שלום סט טיימינג ?
הזמנתי ממש לא ממזמן מ https://en.autospares.lv/
הרצועה הייתה זרוקה עם המיסב והמותחן ביפנים בקופסט ללא ריפוד, הרצועה הגיעה עם חתך קטן ולא ראויה לשימוש 😥
איך cars בנושא, טרחו לארוז והסט הגיע בשלום ?

ככה קיבלתי אותה :
image.thumb.png.1d5000f54817cb7c87c9a859983971c8.png

 

אגב אפס מענה מהתמיכה, גם פתחתי אצלם תיק, וגם שלחתי הודעות לשירות לקוחות

פשוט כלום יותר משלושה שבועות כבר ...
ורק ביקשתי להחליף את הרצועה...
ממליץ להימנע מלהזמין דברים עדינים מ https://en.autospares.lv/

  @Alberrto תודה על הסיפור עם  autospares , הייתי לקראת הזמנה אצלם, כנראה חסכת ממני תקלה אפשרית מולם.  :wave:
 

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

מניסיון, היה לי מוצר שהזמנתי מcars245 ועלה פחות מ75 דולר, אבל עם המשלוח עלה יותר. המוצר הגיע אליי לבית וקיבלתי סמס שאני צריך לשלם מכס. ערערתי ושלחתי להם את הקבלה שמראה שהמוצר עצמו היה פחות מ75 דולר והערעור התקבל.

אז אני חושב שכל עוד שהמוצר שתזמינו עולה פחות מ75 דולר, גם אם במכס יבקשו לשלם, זה כמה דק' של לשלוח ערעור ולא מאמין שהוא לא יתקבל.

עריכה אחרונה על ידי יגיל
  • אהבתי 1

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

פורסם (נערך)

אצלי כל מה שאני מזמין מהם מגיע מאובק. וישן מאוד. קרטון קרוע. כאילו את כל הזבל שלהם הם שולחים לישראל.

הגיע מהר תוך 10 ימים הזמנתי כבר פעמיים.

מחיר המשלוח בעננים אבל עדיין יוצא יותר זול מהארץ.

עריכה אחרונה על ידי NTZSV
פורסם
לפני שעתיים, יגיל כתב:

מניסיון, היה לי מוצר שהזמנתי מcars245 ועלה פחות מ75 דולר, אבל עם המשלוח עלה יותר. המוצר הגיע אליי לבית וקיבלתי סמס שאני צריך לשלם מכס. ערערתי ושלחתי להם את הקבלה שמראה שהמוצר עצמו היה פחות מ75 דולר והערעור התקבל.

אז אני חושב שכל עוד שהמוצר שתזמינו עולה פחות מ75 דולר, גם אם במכס יבקשו לשלם, זה כמה דק' של לשלוח ערעור ולא מאמין שהוא לא יתקבל.

כמה זמן לקח לך עד שהגיע?

החבילה שלי מ-1/7 ללא תזוזה

פורסם
לפני 33 דקות, אלעדית כתב:

כמה זמן לקח לך עד שהגיע?

החבילה שלי מ-1/7 ללא תזוזה

לא זוכר במדויק. פחות מחודש. לא מאוד מהיר אבל גם לא איטי.

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

פורסם
לפני 3 שעות, אלעדית כתב:

כמה זמן לקח לך עד שהגיע?

החבילה שלי מ-1/7 ללא תזוזה

שבועיים מיום מסירת המשלוח לחברת דואר שלהם ועד שהגיע לנקודת המסירה  שלי. יכול להיות שנוסף לך זמן עד שהוא מגיע למחסן שלהם. הזמן הזה מופיע בעמוד המוצר.

פורסם
לפני 13 שעות, ד ו ד כתב:

  @Alberrto תודה על הסיפור עם  autospares , הייתי לקראת הזמנה אצלם, כנראה חסכת ממני תקלה אפשרית מולם.  :wave:

בכיף אתר ממש מוזר, לא בטוח שכדאי להסתכן להזמין משם דברים יקרים
עוד משהו שרציתי להוסיף

כאשר בחלק העליון של האתר אני בוחר בשפה הלטבית, במקום האנגלית
זה כאילו מעביר אותי לאתר שונה כאשר בוחרים בשפה הלטבית
ורשום אצלם שקיים אצלי חוב של 305 אירו על מוצרים שלא הזמנתי בכלל
מעניין מה היה בנושא 

פורסם (נערך)
בתאריך 29.6.2024 בשעה 14:57, Gauss כתב:

בשביל הספורט ,שלחתי להם,נראה מה יגיבו.

 

בקיצור הרמתי ידיים,

הנה ההודעה שאיתה "נכנסתי בהם"-

 

ולאחר מכן תגובתם

אין עם מי לדבר,

 

Screenshot_2024-07-15-17-57-21-856_com.google.android_gm.thumb.jpg.f676ad7ffb1545bee86dcde050bc3780.jpg

 

IMG_20240715_222202.thumb.jpg.8121262d71c5cfcbe2c805556ce06b6e.jpg

 

אני רק אציין למקרה שזה לא ברור,

 

שחזרתי על השאלה בבירור,בצירוף לינקים ותמונות מס' פעמים תוך כדי התכתבות הנל, עד שפשוט הפסיקו לענות.

 

העיקר שהמוצרים והמחירים טובים.

עריכה אחרונה על ידי Gauss
פורסם

הזמנתי לפני איזה 3 שבועות חישני ABS עלה בערך 40$,

הגיע תוך שבועים ,

ארוז יפה לא דחוס, ומסודר!

ס"ה מרוצה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)

הזמנה שניה שלי מCARS245. מרוצה מאוד. 13 יום עד חנות קרובה לבית.

עד עכשיו הזמנתי דברים קטנים דרך דואר ישראל בלי שום בעיות. מתעניין להזמין בולמי זעזועים.

שאלה לבעלי הנסיון: 2 בולמים מחיר 68$ + משלוח EMS (הכי זול, יש משהו מומלץ יותר?) 40$

כ400 ש"ח. מה לצפות לעוד?

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
פורסם

תצפה לגירזון מems.

תבדוק אם הבולמים זמינים באמזון גרמניה.

  • אהבתי 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...