Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלפים CARS245


מעבר לפיתרון נפתר ע"י amosbmw,

פוסטים מומלצים

  • תגובות 162
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 8 דקות, FROGIE כתב:

הזמנה שניה שלי מCARS245. מרוצה מאוד. 13 יום עד חנות קרובה לבית.

עד עכשיו הזמנתי דברים קטנים דרך דואר ישראל בלי שום בעיות. מתעניין להזמין בולמי זעזועים.

שאלה לבעלי הנסיון: 2 בולמים מחיר 68$ + משלוח EMS (הכי זול, יש משהו מומלץ יותר?) 40$

כ400 ש"ח. מה לצפות לעוד?

 

כפי שכתבו לך אתה תצטרך לשלם בארץ מיסים שונים ועלויות שונות.

תזמין רק אם הדבר יחסוך לך כסף לאחר שישדדו אותך חברת השילוח.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני כשעה, amosbmw כתב:

תצפה לגירזון מems.

תבדוק אם הבולמים זמינים באמזון גרמניה.

אין מיסים רק אישור מעבדה לדעתי, כמה כבר הקנס ?

אפשר גם להגיש בקשה לבד לפני שהמשלוח עוד בדרך, להימנע מאיכובים וכנראה שגם היה יותר זול מאשר שEMS יתעסקו עם זה

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, Alberrto כתב:

אין מיסים רק אישור מעבדה לדעתי, כמה כבר הקנס ?

אפשר גם להגיש בקשה לבד לפני שהמשלוח עוד בדרך, להימנע מאיכובים וכנראה שגם היה יותר זול מאשר שEMS יתעסקו עם זה

 

150 שקל על בדיקה, וזה לפני העובדה שעל החבילה יהיה כתוב מחיר למעלה מ75 דולר (כי cars245 לא מפצלים את הסכומים בכיתוב על המשלוח), מה שיגרור עוד כ100 שקל עמלות של ems.

עדיף להימנע מזה...

עריכה אחרונה על ידי שחר 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, שחר 1 כתב:

 

150 שקל על בדיקה, וזה לפני העובדה שעל החבילה יהיה כתוב מחיר למעלה מ75 דולר (כי cars245 לא מפצלים את הסכומים בכיתוב על המשלוח), מה שיגרור עוד כ100 שקל עמלות של ems.

עדיף להימנע מזה...

אפשר תמיד להגיש ערעור, חישוב השילוח לא צריך להיכלל בחישוב 

במידה ואפשר לעשות הפרדה בעליויות ע"י הכוחה עם קבלה (invoice) אתה לא אמור לשלם כלום כל עוד המוצר מתחת ל75$, השילוח יכול גם לעלות 500

 

אם אתה מגיש בקשה באופן עצמאי האם זה גם 150 שח ?

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
פורסם
לפני 1 דקה, Alberrto כתב:

אפשר תמיד להגיש ערעור, חישוב השילוח לא צריך להיכלל בחישוב 

במידה ואפשר לעשות הפרדה בעליויות ע"י הכוחה עם קבלה (invoice) אתה לא אמור לשלם כלום כל עוד המוצר מתחת ל75$, השילוח יכול גם לעלות 500

כן, את המיסים יבטלו בערעור. את העמלות של ems לא. אני אומר את זה מניסיון של כמה אנשים במקרים שונים שהייתי עד להם.

 

לפני 2 דקות, Alberrto כתב:

אם אתה מגיש בקשה באופן עצמאי האם זה גם 150 שח ?

כן

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 9 שעות, שחר 1 כתב:

כן, את המיסים יבטלו בערעור. את העמלות של ems לא. אני אומר את זה מניסיון של כמה אנשים במקרים שונים שהייתי עד להם.

למה שנצטרך לשלם עוד עמלות של EMS?

אי אפשר לשלוח להם את הקבלה ולהוכיח שעלה פחות מ75 דולר?

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

פורסם

אולי כדאי לפנות אליהם מבעוד מועד (לפני שהחבילה מגיעה לארץ). כך תהיה עילה הרבה יותר חזקה לביטול העמלות (אם הם ידעו מראש שלא נדרש לשלם מכס).

פורסם
לפני 3 שעות, יגיל כתב:

למה שנצטרך לשלם עוד עמלות של EMS?

אי אפשר לשלוח להם את הקבלה ולהוכיח שעלה פחות מ75 דולר?

 

כי זו חברה פרטית שרוצה לשפר את המאזן הכספי שלה. את הדרישה לתשלום הוצאות כמו:

איחסון, רשומון, שחרור חבילה ועוד...הם לא יוותרו לך.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני שעתיים, מרק10 כתב:

 

כי זו חברה פרטית שרוצה לשפר את המאזן הכספי שלה. את הדרישה לתשלום הוצאות כמו:

איחסון, רשומון, שחרור חבילה ועוד...הם לא יוותרו לך.

לא הבנתי, זה לא חלק מדואר ישראל??

אני משלם על משלוח כבר בתשלום על המוצר. באיזה זכות הם רשאים לבקש ממני תשלום שלא ביקשו ממני?

ואם המוצר והמשלוח ביחד עלו פחות מ75 דולר הם לא ידרשו?

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

פורסם

אין צורך בשום אישורים כדי לייבא בולמים.

פשוט תקנה מספק ששולח בדואר רגיל, ותשלם רק מיסים בלי עמלות נוספות.

יצא לי כבר להזמין בולמים בבודדים כדי שכל אחד יעלה פחות מ$75, אבל כשכל יחידה עולה מעל $75 הזמנתי גם 4 יחד, כמה פעמים.

בארץ בכלל לא מחזיקים את הבולמים שאני רוצה, לא רלוונטי.

לפני 1 דקה, יגיל כתב:

לא הבנתי, זה לא חלק מדואר ישראל??

אני משלם על משלוח כבר בתשלום על המוצר. באיזה זכות הם רשאים לבקש ממני תשלום שלא ביקשו ממני?

ואם המוצר והמשלוח ביחד עלו פחות מ75 דולר הם לא ידרשו?

המינימום, כשאין חיובים נוספים בEMS הוא 36 שח.

השתמשתי בהם בCARS245 לקנות חלקים גדולים במיוחד שלשלוח בכל דרך אחרת היה הרבה יותר יקר ואז זה השתלם.

  • אהבתי 3

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

הגיע לי השבוע רדיאטור שקניתי מהאתר דרך EMS

רצו 300 שקל עמלות ומיסים, שלחתי טופס למכס שמה שהזמנתי הוא מתחת ל75 דולר, המכס וויתר על העמלות שלו (200 בערך) אבל לא יכלו לשנות את העמלות שלהם בעמוד תשלום של הדואר.

אמרו לי תשלם הכל ואת החלק של המכס תקבל בחזרה תוך 10 ימי עסקים.

עם החברות שילוח אי אפשר להתעסק אתה בסוף תמיד תשלם משהו אז לצאת ב100 שקל זה לא נורא

 

פורסם (נערך)

הזמנתי משלוח מ-cars245 שלפי דואר ישראל הגיע למרכז מיון במודיעין ב18/07. היום הייתי סקרן למה לוקח כל כך הרבה זמן והכנסתי את השטר מטען באתר של המכס ורשום שקיים חוב. עם זאת לא קיבלתי שום הודעה מאף גורם. החבילה מתחת ל-75 דולר (כולל משלוח) ואין בה אף פריט שדורש אישור תקן. ובכל אופן, החבילה הועברה למרכז מיוןimage.thumb.png.12d0aaeebbea50340aa45ec19c85ddad.png

מה אומרים? מה אני יכול לעשות כדי לזרז את העניינים?

 

עריכה: דרך אגב, לפי המעקב של הדואר הלטבי כתוב שהמסירה נכשלה אבל אני לא דואג מהודעות מהסוג הזה בדרך כלל אם כי אף פעם הן לא מתאומות עם השירותי דואר בארץ וזה תמיד מגיע

image.png.c79939513ea3a12a2fb1f5f6be7922a9.png

עריכה אחרונה על ידי Aviv13467

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...