Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלפים CARS245


מעבר לפיתרון נפתר ע"י amosbmw,

פוסטים מומלצים

פורסם

אם המחיר זול מדי זה אמור להדליק נורה אדומה

נכון שיש פיתוי אבל צריך לקחת בחשבון שתהיה "נפילה"

איציק לא חושב שיש הרבה לקוחות כמוך שילחמו על מוצר של מספר דולרים אלא פשוט יבלעו את הצפרדע וכנראה על זה הם בונים

מסכים שזה מעצבן ומרתיח ברמות אבל נפילה אחת מתוך 30(הזמנות שלך) ניחא

  • תגובות 162
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני נדפקתי איתם פעם אחת וזה גם היה עם VEMO,

הזמנתי מהם חיישן מפלס גובה שמן של VEMO, אחרי שמשכו אותי חודשיים עם המקורי בכדי לומר לי שהם לא מצליחים להשיג,

בחרתי דווקא את VEMO כאופציה השנייה הכי טובה, כי בחנות חלפים אמריקאים הוא נמכר במחיר קרוב למקורי ופה הוא היה זול משמעותית.

איך שחיברתי את החיישן האוטו השתגע, נדלקו כל הנורות וסירב להניע, מנתק את החיישן - האוטו תקין לחלוטין.

פניתי אליהם, ביקשו הוכחות, כולל ממוסך, בצורה מאוד נחמדה חייב לציין,

הסברתי שאני יכול לספק את הכל חוץ מאישור של המוסך כי מטפל בעצמי ואמרו סבבה,

שלחתי תמונות של המון קודים שקפצו , של הרכב על רמפה עם החיישן של VEMO ליד המקורי, בקיצור כל מה שביקשו,

מעל חצי שנה לא חזרו אליי,

אני בולע את הצפרדע שעלתה יותר מ100$ כי הם עדיין הפתרון הכי טוב וזול שלי למרבית הבעיות

  • מבאס 3

כבר חתמתי...

פורסם

קודם כל אתה צודק והם טועים, אבל ההתעקשות שלך נראית לי מיותרת. נשאר טעם רע אבל לפעמים מפסידים קצת.

קח בחשבון שvemo נחשב מותג ברמה נמוכה ורצוי להימנע ממנו. האם רכשת פעם את המוצר הזה מתוצרת vemo אצל ספק אחר ואתה יודע בוודאות איך הוא הגיע?

אני נתקלתי ב"קיר הבטון" פעמיים אצלם כשהזמנתי בפחות מ$75 ושלחתי בUPS.

מאחר והם לא מפרידים בין עלות המשלוח ועלות החלקים בניירת, ups רצו לחייב אותי ביותר כסף ממה ששווים החלקים. סירבתי לקבל את החבילות, ואילו cars245 סירבו לתקן את ההצהרות.

היה לי יותר כדאי להזמין את החלקים מחדש מאחר ובמקרים האלה לא היו מדובר על חלקים לרכב שמחכה מושבת.

יש לי הסטוריה של מעל 80 הזמנות אצלם.

במקרים אחרים בשירות דווקא כן היו שירותיים במידת מה ועזרו לא לעכב משלוחים או להחליף חלק.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 23 דקות, nit_zan כתב:

אם המחיר זול מדי זה אמור להדליק נורה אדומה


הסט של וולאו (מדורג בחנות 3 כוכבים - יצרן פרימיום) עלה לי אז 11.4 דולר.
הסט של VEMO, שנחשב ליצרן פשוט יותר (מדורג בחנות 2 כוכבים - יצרן "בסדר") עולה 9.5 דולר.

סט מקביל של MEYLE (יצרן מכובד - מדורג 3 כוכבים - פרימיום) 12.5 דולר.
סט של בוש - 16 דולר.
MAHLE ו- DENSO (האחרון הוא המקורי בעיקרון) 13$ לסט (גם הם 3 כוכבים - פרימיום).

אז שאתה קונה ב 9.5-11.4 דולר סט במקום 12 או 13 או 16 דולר, אתה מבין שזה לא ה TOP אבל רציתי לנסות (זה סה"כ סנן אויר למזגן...לא איזה סנן סולר או שמן ששם אני נצמד למקורי או OEM).

אם המחיר ל"סט" היה 5 דולר הייתי חושד, אבל זה ממה לא מחיר חשוד.

עכשיו בוא נחשוב בהיגיון:

אתה תשלם על סט של MAYLE או DENSO או MAHLE שהם ברמה שלך מקורי 13$-16 או תעדיף לקנות VEMO (שהוא לא באותה רמת איכות) במחיר של 19$ (בדימיון של CARS245, כי הרי 9.5 דולר זה לחתיכה אחת - ואתה צריך 2....) ?
 

לפני 10 דקות, amosbmw כתב:

קודם כל אתה צודק והם טועים, אבל ההתעקשות שלך נראית לי מיותרת. נשאר טעם רע אבל לפעמים מפסידים קצת.

קח בחשבון שvemo נחשב מותג ברמה נמוכה ורצוי להימנע ממנו. האם רכשת פעם את המוצר הזה מתוצרת vemo אצל ספק אחר ואתה יודע בוודאות איך הוא הגיע?

 

אני מהמר על מוצרים מהסוג הזה שאני יודע בוודאות שהם לא מזיקים לאוטו ואני קונה בשביל קודם כל לראות בעיניים ולגעת בידיים. סנן אויר למזגן לא יפגע באוטו בשום מקרה ואם אזהה שספיקת האויר לא טובה אני מעיף אותו לפח (לרוב זה בדיוק הפוך).
 

עם ה וולאו היתה לי הפתעה. לצערי הוא לא קיים על המדף כבר הרבה זמן - אחרת כבר הייתי קונה עוד 5 סטים.
החלטתי לנסות את ה VEMO. ממש לא ה cup of tea שלי אבל בגלל שאני באמת מקפיד להחליף כל שנה ויש לי כמה מכוניות, החלטתי להמר עליו.

 

לא תיארתי לעצמי שההימור יעלה לי באידיוטיזם של החנות יותר ממה שהערך המוסף שהמוצר מציע לי....

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

במסנן אויר למזגן אני מחפש את הטופ, ועושה מאמץ להשיג עם פחם פעיל ואנטיבקטריאלי, ומחליף כל שנה.

אם קיים לדגם הרכב ולא קיים אצל ספק מסוים אזמין את המסננים האלה מספק אחר.

אומנם לא מזיק לרכב אבל בהחלט מורגש באויר שהנהג נושם.

  • רעיון טוב! 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

מזמין מהם כולל משלוח מתחת ל75 דולר וכל עוד זה בדואר רגיל אחרת מוותר

מפצל הזמנות של חלפים לטיפולים של כמה חודשים קדימה גם ככה אין לחץ

עד היום לא חויתי בעיות איתם ,משלוח מגיע תוך 2-3 שבועות לנקודת מסירה

פילטר סולר של MAHLE מקורי במוסך המרכזי רצו 600+ שח הזמנתי ב27 דולר פילטר מעולה שמייד הרגשתי את השינוי בהתנהגות הרכב לאחר התקנה(המקורי של הרכב היה UFI שהתגלה כנחות לעומת ה MAHLE)

טרמוסטט מקורי של החברה הצרפתית שמייצרת אותם עבור רנו ב20 דולר רכשתי לפני החלפת נוזל קירור ככה סתם שיהיה  ליתר בטחון (לצורך פקקי ניקוז ספייר)

פילטר אויר של בוש OEM שאין להשיג בארץ מעולה ונושם באזור 40-45 ש"ח לא זוכר בדיוק

פקק ואטם מילוי שמן גיר ב10 דולר מקורי(הפקק 2 דולר האטם 8:) 2 מקט"ים לא מגיע יחד) קניתי לפני החלפת שמן גיר

פילטר שמן מקורי PURFLUX היה 3-4 דולר לא יודע כמה היום אבל סד"ג

 

ככה שיש להם לא מעט יתרונות למי שמתחזק בעצמו

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 2 דקות, amosbmw כתב:

במסנן אויר למזגן אני מחפש את הטופ, ועושה מאמץ להשיג עם פחם פעיל ואנטיבקטריאלי, ומחליף כל שנה.

אם קיים לדגם הרכב ולא קיים אצל ספק מסוים אזמין את המסננים האלה מספק אחר.

אומנם לא מזיק לרכב אבל בהחלט מורגש באויר שהנהג נושם.


אני שם ב-2 המכוניות את הסנן פחם פעיל ולמרות שבברלינגו מוגדר לפי היצרן הסנן נייר הפשוט (רק לאבק) אני מקפיד לשים את ה"משודרג" (פחם פעיל) - מאותן סיבות שאתה מתאר.

יש גם סנן עם יכולות סינון אנטי-אלרגניות (מוצמד לדגמים בכירים של ה 3008) אבל זה רמה אחרת של מחירים.

החלפה כל שנה זו ברירת מחדל ואני מקפיד על זה (גם ב 3008 שעושה 6-7 אלף ק"מ בשנה, וגם ברכב עבודה שעושה פי 3 מזה).

בפעם הבאה אני אזמין DENSO או MEYLE בתקווה שהסתומים האלו לא ישלחו לי חצי פילטר (יחידה בודדת).

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

אני הזמנתי מהם לפלואנס -

 

פילטר שמן,סולר ומס' אטמי צינורות אוויר  וטורבו מקוריים(שבארץ על כל אחד רצו 60-70 שקל..)בפחות מחצי מחיר.

+

צינור לשסתום PCV (שבכלל קשה להשיג)

+

צינור אוויר תחליפי לבית מצערת ב60$ כאשר הזמנה של מקורי מחול עולה פי 5 ( דמיינו כמה זה עולה בארץ).

 

בהחלט משתלם אצלם, למרות הנפילות מדי פעם.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Gauss
פורסם
לפני 5 דקות, Gauss כתב:

בהחלט משתלם אצלם, למרות הנפילות מדי פעם.


לא אומר שלא משתלם...יש להם סחורה טובה והמחירים בד"כ טובים מאוד, אבל כשיש נפילות בחנות בסדר גודל הזה - אתה מצפה לקצת יותר מ"פח אשפה" בנושא השירות, על אחת כמה וכמה אם היתה טעות אצלך שגרמה לנזק אצל האחר.

איציק

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

משתף שגם אצלי השבוע הייתה תקלה קטנה עם cars245.

 

הזמנתי מהם בין השאר רביעיית פלאגים של דנסו ב10 דולר. הגיעו הפלאגים כשהם מחוץ לקופסה וללא גלילי הפלסטיק שמגינים על האלקטרודה, פשוט כי ככה הם אורזים את הסחורה שלהם (בצורה גרועה, וזו לא הפעם הראשונה ששמתי לב לזה).

 

שלחתי להם מייל והם ביקשו ממני תמונות של המוצר, מקט של הפריט הישן (מה אכפת להם איזה פלאגים יש לי) ומספר שלדה ודגם של הרכב ( ואם אני שם את זה במכסת דשא, מה זה רלוונטי?)

 

ברור לי שזה מייל אוטומטי מהשירות לקוחות שלהם ובואו נראה איך זה יתפתח, אבל משהו בתוכי אומר לי שהשירות שלהם לא יהיה מציאה.

 

זה מצטרף לכך שהם כל הזמן מצהירים סכומים עם עלות המשלוח ואז צריך לערער למכס, שלחתי להם מלא מיילים והם לא מתייחסים 

ROOONEEYY

פורסם
לפני 3 שעות, Gauss כתב:

מעניין איך השיחת מנהל תתפתח.


חזר אליי במייל אותו הנציג, הסכימו לתת זיכוי מלא על הסננים האלו.

אמרתי לו שישלח את הזיכוי + לוודא להבא (לא משנה מי היצרן) שהסננים האלו באים בזוג.

איציק

  • אהבתי 4

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לי הגיע כריות בולם עם אבק נראים מה זה ישנים . ופילטר שמן בוש קרטון קרוע. הפילטר פתוח בלי ניילון עליו ונראה מאובק.  

 

פורסם
לפני 18 שעות, איציק נ. כתב:

חזר אליי במייל אותו הנציג, הסכימו לתת זיכוי מלא על הסננים האלו.

מצחיק שהעבירו אותך "מדורי גהינום בשביל הפילטר הזה. אצל אחי, שהזמין אותו פילטר זה עבר בקלות יחסית עם זיכוי מלא.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...