Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלפים CARS245


מעבר לפיתרון נפתר ע"י amosbmw,

פוסטים מומלצים

פורסם

כמעט הזמנתי מהם תושבת מנוע שבוע שעבר, אבל החלטתי לזרוק את המק"ט באמזון כי יש לי דגם שנמכר באמריקה - ובום, מוכרים שם באותו המחיר, רק עם משלוח חינם והצרות עליהם.

 

כבר חתמתי...

  • תגובות 162
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 6 שעות, chrono כתב:

אם זה גורם לכם להרגיש טוב יותר, אני בשבוע האחרון קיבלתי חבילה שנשלחה בשילוח ימי מיפן בסוף יולי :)

אני הבנתי שיש איזה בעיה עם משלוחים מיפן... איך הצלחת להזמין?

בamyama אומרים שדואר יפן הפסיק לשלוח לארץ...

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

פורסם

דואר יפן אכן הפסיק לשלוח לארץ מתישהו באוגוסט. החבילה שלי נשלחה בסוף יולי, כנראה הייתה מהאחרונות שיצאו. מאז אי אפשר להזמין מ-TOSSHIN או מ-Amayama (לצורך העניין, אפשר לנסות להזמין דרך Amayama מהאמירויות, אבל עוד לא ניסיתי את זה). אני בודק אחת לכמה שבועות כעת את האתר של דואר יפן, לראות מתי הם חוזרים לשלוח אלינו:

 

https://www.post.japanpost.jp/int/information/overview_en.html

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, yairw כתב:

כמעט הזמנתי מהם תושבת מנוע שבוע שעבר, אבל החלטתי לזרוק את המק"ט באמזון כי יש לי דגם שנמכר באמריקה - ובום, מוכרים שם באותו המחיר, רק עם משלוח חינם והצרות עליהם.

 

נוהל קבוע אצלי, כל חלק שדרוש לי משווה בכ8 אתרים שונים שאני קונה מהם בשיקלול יצרן, מחיר, זמינות מלאי, שיטת משלוח הרצויה לי (מהר או זול).

תושבת מנוע באמזון קשה לי להאמין שמצאת מקורית.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני כשעה, amosbmw כתב:

תושבת מנוע באמזון קשה לי להאמין שמצאת מקורית

אכן לא מקורית,

בCARS245 המקורית זאת הזמנה מיוחדת, והזמנתי מהם לא מעט הזמנות מיוחדות, רק שזה לוקח להם מעל חודש ואני מעדיף לא לחכות עם זה יותר מדי זמן.

בכל מקרה, גם המקורית לא להיט, יש יצרן אמריקאי שייצר חלק משודרג, רק שהוא עולה פי 2.5 מהמקורי, אני משתעשע ברעיון של לרכוש בעתיד

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 6 שעות, chrono כתב:

דואר יפן אכן הפסיק לשלוח לארץ מתישהו באוגוסט. החבילה שלי נשלחה בסוף יולי, כנראה הייתה מהאחרונות שיצאו. מאז אי אפשר להזמין מ-TOSSHIN או מ-Amayama (לצורך העניין, אפשר לנסות להזמין דרך Amayama מהאמירויות, אבל עוד לא ניסיתי את זה). אני בודק אחת לכמה שבועות כעת את האתר של דואר יפן, לראות מתי הם חוזרים לשלוח אלינו:

 

https://www.post.japanpost.jp/int/information/overview_en.html

ממש מעצבן, את האמת כשאני בדקתי באתר שלהם עוד לא היה כתוב שהפסיקו לשלוח, אני רואה עכשיו שכן. לא הבנתי למה הפסיקו, בגלל המלחמה? הם הפסיקו הרבה אחרי שהיא התחילה... בכל מקרה ניסיתי לשלוח אימייל לשגרירות ישראל ביפן ולא ענו לי. מקווה שיחזרו לשלוח בקרוב. את האופציה של לשלוח לישראל דרך האמירויות יש רק לחלק מהחלקים ולא לכולם (וגם יותר יקר).

יש לך אופציות אחרות? הם אתרים מצוינים לחלקים מקוריים... לא מצאתי משהו אחר באותה רמה.

 

לפני 3 שעות, yairw כתב:

בCARS245 המקורית זאת הזמנה מיוחדת, והזמנתי מהם לא מעט הזמנות מיוחדות, רק שזה לוקח להם מעל חודש ואני מעדיף לא לחכות עם זה יותר מדי זמן.

איך הזמנת מקורי בcars245? לא ידעתי שיש אפשרות כזאת. זה רק לחלק מהדברים?

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

פורסם
לפני 20 דקות, יגיל כתב:

יש לך אופציות אחרות? הם אתרים מצוינים לחלקים מקוריים... לא מצאתי משהו אחר באותה רמה.

 

אמת. דברים בסיסיים כמו מסננים אני מזמין מאמאזון. חלקים מסויימים אין לי בעיה לשים תחליפי, ואז אני מסתדר מצוין עם אמאזון או RockAuto (המיאטה משווקת באותה גרסה בארה"ב, אז יש הכל). אולם בחלקי פלסטיקה ופנים אין לאתרים האלה תחליף, והפתרון שלי הוא פשוט להתאזר בסבלנות (עד כמה שמאפשר, למזלי אין לי שום דבר שדחוף להחליף)... פניה לשגרירות זה רעיון מעולה, חבל שלא צלח. אבל אני מאמין שזה יסתדר ויחזרו לשלוח, מקווה רק שזה יקרה בהקדם.

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)
לפני כשעה, יגיל כתב:

איך הזמנת מקורי בcars245? לא ידעתי שיש אפשרות כזאת. זה רק לחלק מהדברים?

עם מק"ט מדויק כמעט 100% מהפעמים יש לי אפשרות להזמין מקורי תחת הזמנה מיוחדת

כמעט תמיד אין תמונה בחלק המקורי

image.thumb.png.f0641298557fe4e428321e5138b25fe5.png

עריכה אחרונה על ידי yairw
  • מעניין 1

כבר חתמתי...

פורסם
לפני שעה, יגיל כתב:

 

יש לך אופציות אחרות? הם אתרים מצוינים לחלקים מקוריים... לא מצאתי משהו אחר באותה רמה.

 

לא יודע אם משתלם כלכלית, אבל תמיד ישנה האופציה לשלוח ל״צד שלישי״, חברה שנותנת שירותי שילוח מאנגליה/ארה״ב, לדוגמת USHOPS/IDGU, והם דואגים לשילוח ארצה.

פורסם
לפני 8 שעות, צ'ופצ'יק כתב:

לא יודע אם משתלם כלכלית, אבל תמיד ישנה האופציה לשלוח ל״צד שלישי״, חברה שנותנת שירותי שילוח מאנגליה/ארה״ב, לדוגמת USHOPS/IDGU, והם דואגים לשילוח ארצה.

מכיר, אני חושב שבמקרה כזה כבר אין הרבה הבדל אם אני קונה בחנות חלפים בארץ...

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

פורסם
לפני 8 שעות, יגיל כתב:

מכיר, אני חושב שבמקרה כזה כבר אין הרבה הבדל אם אני קונה בחנות חלפים בארץ...

תתפלא יש מיקרים שזה יוצא עדיין משתלם והרבה 

פורסם

גיליתי שיש לי עוד תושבת גמורה, אבל אותה לא ניתן לקנות בנפרד באמזון, רק חלק מקיט גדול יותר,

אתמול בערב רכשתי בCARS245, כרגע קיבלתי הודעה שיצא למשלוח עם מספר מעקב, פחות מ24 שעות, מכובד מאוד

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 7 שעות, yairw כתב:

גיליתי שיש לי עוד תושבת גמורה, אבל אותה לא ניתן לקנות בנפרד באמזון, רק חלק מקיט גדול יותר,

אתמול בערב רכשתי בCARS245, כרגע קיבלתי הודעה שיצא למשלוח עם מספר מעקב, פחות מ24 שעות, מכובד מאוד

אם כל המוצרים במלאי הם אכן מאוד מהירים. לצערי על מוצרים עם 10-15 ימי עסקים זה באמת הזמן שלוקח ואפילו יותר ואז לוקח חודש עד ששולחים.. באסה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...