Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלפים CARS245


מעבר לפיתרון נפתר ע"י amosbmw,

פוסטים מומלצים

  • תגובות 162
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 36 דקות, שחר 1 כתב:

מה כתוב באזור האישי באתר הדואר?

חייב במכס 70 שקל

משם הגעתי דיי בקלות לטופס אונליין שאפשר לערער

image.thumb.png.a290c9fb85937cb8be29da015537a673.png

מעניין שעבור עסקה שכוללת משלוח בסך 74.77 עושים בעיות. היו פעמים שהזמנתי אפילו ב74.99 בלי בעיות... אעדכן

פורסם
לפני שעתיים, שחר 1 כתב:

תערער ויבטלו את זה.

מעדכן שביטלו דיי מהר. אחרי שעתיים בערך. דווקא חבל כי התקמצנתי מלהוסיף עוד כמה דברים כדי לא להתעסק עם המכס מלכתחילה, המוצרים עצמם היו באזור ה50$ ולבסוף יצא שגם לא הוספתי דברים שרציתי וגם המשלוח שלי התעכב בשבוע לחינם מבלי שאפילו קיבלתי התראה. אם לא הייתי בודק בעצמי מעניין אם היו בכלל טורחים לדבר איתי

 

איך מקבלים חשבונית מ-cars245? מעניין אותי אם זו פאשלה שלהם והם עיגלו למעלה ל75 או פאשלה של המכס

פורסם

המכס לא מעכב.

גם אם אתה מחוייב במכס ואתה לא משלם, החבילה ממשיכה בדרכה עד נקודת המסירה. היא לא תימסר לך עד שתבוצע פעולת שיחרור ממיסים.

Cars245 לא שמים חשבונית, הם שמים הצהרת מכס רשלנית ולא מדוייקת על החבילה מבחוץ ולכן נוצרים חיובים.

חבילות אוהבות להיתקע כמה ימים במודיעין בלי קשר למכס/לא מכס.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)
לפני 44 דקות, amosbmw כתב:

המכס לא מעכב.

גם אם אתה מחוייב במכס ואתה לא משלם, החבילה ממשיכה בדרכה עד נקודת המסירה. היא לא תימסר לך עד שתבוצע פעולת שיחרור ממיסים.

Cars245 לא שמים חשבונית, הם שמים הצהרת מכס רשלנית ולא מדוייקת על החבילה מבחוץ ולכן נוצרים חיובים.

חבילות אוהבות להיתקע כמה ימים במודיעין בלי קשר למכס/לא מכס.

הבנתי, מקווה באמת שזה אומר שזה ימסר מחר או מחרתיים. הזמנתי דיי הרבה חבילות לאחרונה והם דיי זריזים, בדר״כ זה מגיע למודיעין ויומיים אחרי זה אצלי כבר בדואר ביישוב. לעתים זה נתקע 5-6 ימים אבל בחיים לא שבוע+

 

עריכה: טוב זה היה מהיר, התקשרו אליי מהדואר ביישוב אמרו שיש חבילה, הגיעה חבילה גדולה מאוד, ארוזה ממש יפה. פעם אחרונה שהזמנתי מהם היה אי שם ב2022 והגיע קרטונים קצת מעוכים

A21F4A8E-C40D-4BC6-8048-21400DA63CCC_4_5005_c.jpeg.ebd891d2e9497a6411540c0edfb68524.jpeg0766D530-A7B2-41D4-AA19-7BC7D81E5CDF_4_5005_c.jpeg.ecf84260eda3405dc389aafb0fa1c2aa.jpeg27837492-1136-4933-886D-4E7B27D1B291_4_5005_c.jpeg.371629f9c9c8aa0a381ac7da1c3507a7.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Aviv13467
  • אהבתי 1
פורסם

עדכון מעניין, תראו מה הם ענו לי למייל

image.png.9fd38a7afffad853443ecbebbf33a388.png

שיערתי שככל הנראה החיוב נבע בגלל שבמשלוח הוא ביורו וכנראה לפי השער היומי שדואר ישראל בדק לפיו זה היה מעל 75$ כי באמת עם משלוח זה היה 74.77$ למיטב זכרוני.

הם פשוט אמרו שאבקש אחרי שאני מבצע את ההזמנה להפריד את עלויות המשלוח

  • מעניין 1
פורסם
לפני 14 דקות, Aviv13467 כתב:

הם פשוט אמרו שאבקש אחרי שאני מבצע את ההזמנה להפריד את עלויות המשלוח

ביקשתי מהם את זה, כמה פעמים.

הם לא הסכימו, רק ענו לי כל מיני תשובות מוזרות.

אבל זה לא באמת נורא, כי אפשר לערער ולקבל החזר.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

רק לפני חודש ביקשתי מהם והם אמרו אי אפשר בצורה לא שירותית במיוחד...

 

בכל מקרה הגשתי למכס קבלה והחזירו לי את הכסף (אבל קודם צריך לשלם אותו ואז לקבל בחזרה)

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

הרבה זמן שלא נכתב כאן

עשיתי הזמנה ב-29/09/2024 של מספר דברים, ידעתי שיקח זמן עד שההזמנה תצא כי היו חלפים עם זמן המתנה של 15 ימי עסקים.. נו טוב, סמכתי יותר מדיי על הדדליין שלהם והמשלוח שהיה אמור לצאת לכל המאוחר עד ה10/10/2024 יצא ב16/10/2024. מאז שום עדכון, בדואר ישראל הסטטוס שהתעדכן שצפויה להגיע חבילה לארץ ואתר של הדואר הלטבי כתוב שהטיסה יצאה בתאריך זה.

 

זה קצת מזכיר לי את ההזמנה הראשונה שלי משם לפני מספר שנים, שלא התעדכן שום סטטוס ויום אחד החבילה פשוט הגיעה בדואר. אם אין שום פרטים באתר של המכס אז סימן שהחבילה טרם הגיעה לארץ נכון? מישהו יודע מה עלולה להיות הסיבה לעיכוב שכזה והאם שווה לצור איתם קשר או להתאזר בסבלנות?

פורסם
בתאריך 29.10.2024 בשעה 20:25, שחר 1 כתב:

13 ימים והחבילה עדיין לא הגיעה לדואר בישראל זה הגיוני.

פשוט תמשיך לחכות, מתישהו זה יגיע...

בטוח? מסתכל על המעקב של חבילה קודמת שיצאה מלטביה ב15 ביולי ב18 ביולי כבר הגיעה למרכז מיון מודיעין. ברגע שעולה על טיסה היא אמורה להגיע תוך מספר ימים בודדים, הטיסה כמה שעות ההמתנה זה בעיקר לשיבוץ טיסה אין מצב שאין טיסות במשך למעלה משבועיים..)

פורסם

יכול להיות שהסטטוס בדואר הלטבי שגוי ובפועל החבילה עדיין ממתינה לטיסה.מה הסיכוי שהמשלוח עלה על טיסה באותו יום שבו יצא מהחברה? או שהטיסה לא ישירה (אמנם פחות סביר).

פורסם

לא תמיד אבל היו הרבה תקופות ש"טיסות" של חבילות היו נמשכות שבועות. כידוע טיסה מאירופה לוקחת כמה שעות. פירוש הדבר שהחבילות שכבו בכלובים במודיעין (בעבר אפילו חשופות למזג אויר) עד שהגיע תורן. ברגע שעובד מוציא מהכלוב ומכניס למיון החבילה נחשבת כ"נחתה". כמובן שבתקופות החגים שום דבר לא "נוחת" ואחרי החגים יש פיגור גדול.

או זה, או מיעוט טיסות בשל המצב.

לי יש חבילה שנחתה לפני חודש, ועוד לא השתחררה מבדיקת תחבורה בשל החגים. פעם בשבועיים אני מתלונן ואז יש עידכון סטטוס.

בקיצור, הזמנת בדואר רגיל, תתאזר בסבלנות.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...