Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון חדש ולוהט נולד להורה ABT


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני שמח בשבילך, באמת ובלי שום צל של עוקצנות, שאתה מצליח ליהנות מאוטו של 150 כ"ס על טון וחצי שעושה 0-100 ב12 שניות. באמת. אבל עם כל הכבוד, לא רציני להגיד ש"מה יש לעשות עם 350 כ"ס?" כשאין לך ניסיון עם רכבים דומים... מה גם שמכוניות ספורטיביות הן הרבה (אבל ה-ר-ב-ה!!!) יותר מאשר "לנסוע מהר בכביש 6".

 

על מה ההתרגשות, הוא פשוט משכנע את עצמו שלא צריך יותר מ150 כ"ס בארץ כי הוא לא יכול להרשות לעצמו..

 
 

 

 
 
  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני גם סתם רוצה להעלות את הנקודה שמתייחסים כאן לכוח סוס כמו לאיזה חלקיק אלוהי.

 

150 כוחות סוס יכולים להיות שווי ערך ל300 כוח סוס אם אתה שם אותם על רכב בחצי הגודל וחצי המשקל.

 

כוח סוס, מומנט, משקל הרכב, גודל הרכב, איזו הנעה, מנוע בנזין או דיזל, סוג תיבת ההילוכים, יחסי העברה, מקדם גרירה - יש כל כך הרבה פקטורים

 

כמה הרכב מזנק מ0 ל100?

מה עם תאוצות ביניים? איפה, מתי ואיך הכוח יורד אל הכביש? מה השימוש האמיתי של הרכב? המטרה או הציפיות ממנו?

 

לראות ג'יפון של סיאט שיכול לשגר את עצמו כמו טיל ותוך כדי לאחוז בכביש כמו שצריך - כן, זה רכב מפגר - כן זה המון המון כיף וזה גם נראה (קצת ילדותי חייב לאמר) טוב!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
שאתה מצליח ליהנות מאוטו של 150 כ"ס על טון וחצי שעושה 0-100 ב12 שניות

 

הקטע הזה הוא בהאצה מאפס קמ"ש. אבל כשאני לדוגמא עובר כיכר במהירות של 40 קמ"ש, אני מגיע ל100 בתוך שבריר שניה, ואז אני מוצא את עצמי בסוף הכביש, צריך לפנות ימינה או שמאלה, וללחוץ על הברקס. ואם הקטע הזה מביא לי עצבים, אז אני יכול רק לתאר לעצמי כמה הייתי מתעצבן אם היה לי רכב ספורט. לפעמים בא לי לתת גז ולהתנגש ברכב שלפני, אבל אז אני נזכר שהחיים זה לא ממש GTA...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
אם אתה נוסע רק כשיש פקקים - אתה יודע, יש גם שעות שהכבישים בהם ריקים

 

סבבה לגמרי, אבל שוב אתה תקוע עם משטרת התנועה. אתה לא ממצה את היכולת וההנאה מנהיגה עם הכלי שיש לך, אלא אם כן יקימו כאן אוטובאן. בינתיים כביש 6 הוא היחיד שבו אני נהנה לנהוג לדקות ספורות (כי כשאתה קצת ממריא אתה נפגש ברכבים אחרים על הנתיב השמאלי...)

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

בוא נאמר שאתה אזרח שומר חוק.

בוא נאמר שיש לך רכב עם 550 כוחות סוס - נניח GTR

או אולי R8

 

גם אם אתה מנצל בקושי עשירית מכוח הרכב ומזנק רק מאפס ל100 וזה עדיין חוקי - ואתה עדיין נהנה מזינוק פראי.

 

וכשאתה נכנס לכיכר ויוצא ממנה בקשקוש זנב קטנטן כזה שרק אתה מרגיש אותו ומישהו אחר בקושי מספיק לקלוט את זה בעין - זה עדיין יכול להתרחש במסגרת מהירות חוקית לחלוטין.

 

תגיד לי - כשהיית ילד ואמרו לך שאם לא תעשה משהו יבוא שוטר יאכל אותך - אתה עדיין מאמין לזה?

אני תוהה לעצמי אם אתה עדיין מחפש את ה"תיק האישי" מבית הספר - ניוז פלאש - הוא לא קיים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה שאני יודע זה שלא מזמן שילמתי דו"ח של 750, וזה משאיר טעם רע.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
הקטע הזה הוא בהאצה מאפס קמ"ש. אבל כשאני לדוגמא עובר כיכר במהירות של 40 קמ"ש, אני מגיע ל100 בתוך שבריר שניה, ואז אני מוצא את עצמי בסוף הכביש, צריך לפנות ימינה או שמאלה, וללחוץ על הברקס. ואם הקטע הזה מביא לי עצבים, אז אני יכול רק לתאר לעצמי כמה הייתי מתעצבן אם היה לי רכב ספורט. לפעמים בא לי לתת גז ולהתנגש ברכב שלפני, אבל אז אני נזכר שהחיים זה לא ממש GTA...

 

יקירי, אתה מפספס את הנקודה בקילומטרים. יש עולם של אינסוף כיף במהירויות חוקיות לגמרי, זה קודם כל. ודבר שני, כשאתה יוצא מכיכר ב-40 קמ"ש, אתה תגיע ל-100 בתוך 9-10 שניות במקרה הטוב. ואז תחשוב שבסוף הרחוב אתה לוחץ על הברקס אבל אתה עושה את זה מאוחר יותר כי הברקסים שלך חזקים יותר ועושה למשך זמן קצר יותר כי הרכב שלך יכול להתמודד עם העברות המשקל, ואז אתה פונה במהירות גבוהה יותר ומרגיש את עצמך לא רק נבדק לגב של הכסא, אלא גם לדפנות.

 

שוב, עם כל הכבוד, להביע איזושהי דעה על רכב ספורטיבי כשהניסיון שלך מסתיים בנהיגה באאוטלנדר זה כמו שנהג מלגזה יביע דעה על ההתנהגות של מכוניות פורמולה 1.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)
לפעמים בא לי לתת גז ולהתנגש ברכב שלפני, אבל אז אני נזכר שהחיים זה לא ממש GTA...

 

לחתימה, או לא לחתימה? זאת השאלה.

 

להביע איזושהי דעה על רכב ספורטיבי כשהניסיון שלך מסתיים בנהיגה באאוטלנדר זה כמו שנהג מלגזה יביע דעה על ההתנהגות של מכוניות פורמולה 1.

 

כנ"ל.

 

אתה לא ממצה את היכולת וההנאה מנהיגה עם הכלי שיש לך, אלא אם כן יקימו כאן אוטובאן.

 

קודם כל, זה אַוּטובאהן. דבר שני, Autobahn בגרמנית (ממש כמו אוטוסטרדה באיטלקית) פירושו פשוט כביש מהיר: בדיוק כמו כביש 6 או 1 כאן. זה שספציפית בגרמניה יש כמה כבישים מהירים ללא מגבלת מהירות קבועה, זה עניין אחר.

 

ולבסוף, הנאה האמתית מרכב ספורטיבי היא לא בכביש הפתוח. יש גבול לכמה אפשר להנות מלנהוג מהר בקו (פחות-או-יותר) ישר. לכל היותר אפשר להינות איכשהו מתחושת ההאצה - שהיא סוג של כוח g - אבל מאחר ובהאצה כוח זה הוא יחסית קטן (בעיקר במהירות) לעומת זה שבהאטה או פניה, אז גם זה נמאס בסוף.

 

ההנאה האמתית היא בתנאים דינמיים: מעברים מקו ישר לפניה וממנה לקו ישר ו/או לפניה רודפת, ומעברי האצה-האטה-האצה בין הפניות. קרי, כביש מפותל.

 

ולכל הדברים הללו אאוטלנדר הוא, איך לומר, לא המתכון הטוב ביותר להנאה מרובה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

את אותו הדו"ח של 750 שקלים אתה גם היית משלם כנראה אם היית נוהג בפיקנטו שעד כמה שהיא קטנה מהאאוטלנדר שלך - יחסי הכוח והמשקל שלה שמים את הביצועים שלה לא רחוק מהאאוטלנדר שלך - בוקר טוב - כן, תתעורר.

 

מי שקיבל את ה750 שקלים חדשים דו"ח זה הנהג - כלומר, אתה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
הקטע הזה הוא בהאצה מאפס קמ"ש. אבל כשאני לדוגמא עובר כיכר במהירות של 40 קמ"ש, אני מגיע ל100 בתוך שבריר שניה

שבריר שנייה אצלך כנראה של חיי כלב.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם (נערך)

מה התנפלתם על אאוטלנדר? צודק מי שצוחק אחרון. כל אחד ואיך שהוא נהנה מהכלי שלו. אני זוכר שהיה לי את האאוטלנדר, הייתי משייט בנינוחות על כביש 6 ב 120 ואז עולה לי הג'ננה, מדביק את הדוושה לרצפה, הגיר הרציף של מכסחת הדשא היה מייד קופץ ל 5500 סל"ד, רעש נוראי ברכב, ובין רגע / שבריר שניה הרכב היה כבר ב 132 קמ"ש מטורפים. ואז הייתי מייד בולם בכדי לא לקבל שלילה.

ולענייננו:

אחזור ואדגיש שלדעתי התוספת של סדנת ABT היא יחסית מינורית, ונותנת תחושה של ספויילר אחורי ענק שמותקן באימפרזה טורבו. כלומר, האוטו סבבה בסטוק, השיפור נחמד, ככל הנראה יותר ויזואלי מאשר בת'כלס, אבל לא יותר מכך. לטעמי ממש לא משהו שמצדיק "הדבקת סמל מאחור". לפעמים גם סדנאות טובות ומכובדות עושות לביתם בשביל הרבה יותר מתרי זוזי, משהו שיכולת לעשות בצורה מקומית ובעלות משמעותית יותר קטנה, רק ללא הסמל.

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

ABT ניסו בעבר לשפר את האאוטלנדר אבל הבינו מהר מאוד שאי אפשר לשפר שלמות.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

^^^

 

לחתימה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

זה בדיוק מה שהתכוונתי ואתן דוגמה.

בראבוס למשל, מחליפה לדגמים מסוימים את הבוכנות והטלטלים וגל ארכובה, כשהם מחליטים להוציא עוד 100 אלף שח ויותר

על רכב, אז גם המרשם לבלמים גודל והבולמים קפיצים מוחלפים במערכת קפיץ בולם שנמדדה תוכננה ונבדקה לרכב הספציפי,

כי צריך לעצור את המסה שגודלת בתאוצה ובעצירה. אבל זה לא נגמר שם. פה ושם הפחתת

משקל מתלים מסגסוגת אחרת וגם הפחתת משקל כללית הכוללת מכסה מנוע גג ותא מטען מאלומיניום קל יותר וכו.

 

כאן, המקרה הז של ABT הוסיפו ספויילר יפה וחצאיות צד, תכנה שמוסיפה מעט למומנט וכמה כוחות סוס יותר, ננמיך עם קפיצי הנמכה (לא מערכת

קפיץ ובולם יעודית) ואולי עוד כמה קישוטים קלים וסמל מחייב. נחמד, אבל לא יותר מזה.

אני מעמין שאם סיאט או לצורך העניין יוציא גירסה יותר קרבית מזו שתקרא "פרפורמנס או משהו דומה, הרכב יהיה הרבה יותר רציני וגם

מן הסת, יוציא זמנים חזקם ומהירים ברינג, על מנת לתת גיבוי.

 

ABT כבר מזמן כבר לא שומעים מהכיוון שלהם, אולי בגרמניה.

פורסם
ABT ניסו בעבר לשפר את האאוטלנדר אבל הבינו מהר מאוד שאי אפשר לשפר שלמות.

 

אני לא חושב שיש כאן מישהו אמיץ מספיק לעלות על אאוטלנדר משופרת. בזמנו ניסיתי להתחרות איתה בקטגוריה הפתוחה ופסלו אותי בטענת "לא כוחות", ושאשפיל שם את כולם ואז נתנו את המקום שלי למישהו עם בימר 328 סטוק. חזרתי הביתה אבל וחפוי ראש.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר


×
×
  • תוכן חדש...