Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון חדש ולוהט נולד להורה ABT


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
8 שניות מ-60 קמ"ש.

 

סתם בשביל הידע הדי מעניין ולסבר את האוזניים על כוח ויכולות של מכוניות...

 

בוגאטי ווירון ב-6.5 שניות 0-200 קמ"ש / 13.5 שניות 0-300.

 

קופרה ליאון - 0-100 קמ"ש ב-6 שניות.

 

אאוטלנדר מגיע מ0 ל100 קמ"ש ב11.5 שניות. היות וגם 8 שניות נראו לי כמו שניה וחצי (באמת הרגשתי ככה) אז ההפרש של כמה שניות הוא זניח.

 

היתרון הגדול באמת הוא בעקיפות, עם רכב מהיר אתה יכול לצאת לעקיפה שאני לא הייתי לוקח אותה. כאחד שנוסע על כביש דו סיטרי לעיתים מאוד רחוקות, אני בכלל לא מרגיש שזה חסר לי.

 

ובוא נחזור למה שכתבתי בתחילת האשכול - כשיש לך הרבה כח, ואתה נוסע בכבישי ארצנו, זה בעיקר מתסכל. ואם אני עם האאוטלנדר שלי סובל מתיסכול, אז בכלל. אבל אחרי הכל, אני לא מתבייש להודות שאם היה לי כסף מיותר, ללא ספק הייתי בוחר באאודי q7 ספורטיבית (אם כבר מתוסכל, אז באאודי). מה שכתבתי כאן זה רק הוצאת קיטור על חוסר היכולת להנות כמו שצריך במדינת ישראל.

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
אאוטלנדר מגיע מ0 ל100 קמ"ש ב11.5 שניות. היות וגם 8 שניות נראו לי כמו שניה וחצי (באמת הרגשתי ככה) אז ההפרש של כמה שניות הוא זניח.

 

היתרון הגדול באמת הוא בעקיפות, עם רכב מהיר אתה יכול לצאת לעקיפה שאני לא הייתי לוקח אותה. כאחד שנוסע על כביש דו סיטרי לעיתים מאוד רחוקות, אני בכלל לא מרגיש שזה חסר לי.

 

ובוא נחזור למה שכתבתי בתחילת האשכול - כשיש לך הרבה כח, ואתה נוסע בכבישי ארצנו, זה בעיקר מתסכל. ואם אני עם האאוטלנדר שלי סובל מתיסכול, אז בכלל. אבל אחרי הכל, אני לא מתבייש להודות שאם היה לי כסף מיותר, ללא ספק הייתי בוחר באאודי q7 ספורטיבית (אם כבר מתוסכל, אז באאודי). מה שכתבתי כאן זה רק הוצאת קיטור על חוסר היכולת להנות כמו שצריך במדינת ישראל.

 

ומה שאנחנו מנסים להגיד זה שאתה לא צודק... אני *ככה* קרוב להזמין אותך לנסיעה בכביש מעניין (או אפילו סתם כמה פניות בתוך סביבה סמי-עירונית) עם אוטו קצת ספורטיבי שתראה שאפשר גם אפשר ליהנות ממכונית כזאת אפילו בארץ.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

ואני באיזשהו מקום מקווה שלא תהיה לו מכונית ספורט כי אם 8 שניות מרגישות לו כמו שניה וחצי הוא כנראה לא יספיק להגיב לפני שהוא יחבק את העץ.

 

ובאותה הנימה איך 6 שניות מאפס למאה מרגישות ברכב X יכולה להיות חוויה אחרת לגמרי על רכב אחר שעושה את אותו הנתון אבל זו כבר תיבת פנדורה נוספת שאולי כדאי להשאיר סגורה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אני יכול לקחת סיבוב במהירות של 120 קמ"ש וזה סבבה לגמרי, דוקא הרכב מרגיש יציב יותר מהרכבים שהיו לי לפניו.

 

סוג ה"סיבובים" שאתה לוקח ב-120 קילומטרים לשעה, הם כאלו שגם כרכרה עם גלגלי עץ תהיה יציבה בהם.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם (נערך)

חברים, שמישהו יקח את אאוטלנדר לסיבוב עם רכב שמושך...לא חייב טיל בליסטי. בגסות הייתי אומר כל דבר עם 30 קג"מ, טונה וחצי וטורבו...וכל מה שבעניכם סביר. גם הבהמה המגודלת של לאנספורס יכולה להיות אחלה רכב הדגמה...

אאוטלנדר, אין לי מילים שיודעות לתאר לך מה זה לשבת בתוך רקטה, יש כאן לא מעט אנשים שיודעים למשוך בעט. אתן להם את הבמה. אצלי זה דווקא בשטח, מאבריק X3 Stage 4, עם סדר גודל של 200 וקצת כ"ס שיורד מ4 שניות למאה, עם מומנט מטורף וכוח בלתי נגמר בכל מצב, כשהרוח נוזפת לך בפנים בשטח ב 130 קמ"ש, ואתה ספון בקוקפיט של 650 קילו. אם לא תשב בכלי ותרגיש, לעולם לא תדע.

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
חברים, שמישהו יקח את אאוטלנדר לסיבוב עם רכב שמושך...לא חייב טיל בליסטי. בגסות הייתי אומר כל דבר עם 30 קג"מ, טונה וחצי וטורבו...וכל מה שבעניכם סביר. גם הבהמה המגודלת של לאנספורס יכולה להיות אחלה רכב הדגמה...

אאוטלנדר, אין לי מילים שיודעות לתאר לך מה זה לשבת בתוך רקטה, יש כאן לא מעט אנשים שיודעים למשוך בעט. אתן להם את הבמה. אצלי זה דווקא בשטח, מאבריק X3 Stage 4, עם סדר גודל של 200 וקצת כ"ס שיורד מ4 שניות למאה, עם מומנט מטורף וכוח בלתי נגמר בכל מצב, כשהרוח נוזפת לך בפנים בשטח ב 130 קמ"ש, ואתה ספון בקוקפיט של 650 קילו. אם לא תשב בכלי ותרגיש, לעולם לא תדע.

שלום

אני מוכן להרים את הכפפה רק שיביא אישור מקרדיולוג :)

מוזמן לצפון .

פורסם

הוא יכול פשוט להכנס לסוכנות כמו אוטו-דיל ולעשות בדיוק את מה שאני עשיתי

 

ביקשתי סיבוב קטן על אבארת' 500 וביקשתי סיבוב קטן על גרנד צ'רוקי (2011) - באמת שלא הייתי צריך יותר מסיבוב קטן בתוך החניון שלהם ומיאוץ קטן על הכביש שם בשביל לדעת שה500 135 כוחות סוס שהייתי עליה היתה חביבה ולא יותר ומהצ'רוקי ירדתי פשוט מאוהב.

 

וזה בחינם אפרופו.

 

בשניהם גם רק להתניע את הרכב - גרם לי להבין שזו חוויה אחרת לגמרי

 

האגזוז הסופר טונאלי של האבארת' לעומת המנוע הסופר בשרני של הגרנד צ'רוקי

תוסיפו לזה את האיטאל-דיזיין של ה500 ותוסיפו לזה את התוספות של האבארת'

תוסיפו לזה את הסלון הבאמת לאקשרי סטייל של הגרנד צ'רוקי

 

ואפילו בלי לזוז מהמקום - הרכבים האלה לא משעממים כבר מהרגע הראשון ואז כשמזיזים אותם גם מתחילה החגיגה האמיתית שמיד מראה לכל אחד מה ההבדל בין רכב "מיינסטרים" לרכב שמושך לנישה ברורה לכאן או לכאן.

 

ולאמר בכנות שאם באותו היום היה לי את התקציב זמין - הייתי יוצא משם עם אחת מהן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אשרי האיש שנוהג באאוטלנדר ומרגיש כאילו זה פרארי טסטרוסה כל יום מחדש. הלוואי וכל פעם שהייתי אוכל שניצל של מאמא עוף מהמיקרוגל הייתי מרגיש טעם של אנטריקוט טרי שירד עכשיו מהרשת עם טיפלה שום כתוש מעל.

Ignorance is bliss.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
הוא יכול פשוט להכנס לסוכנות כמו אוטו-דיל ולעשות בדיוק את מה שאני עשיתי

 

ביקשתי סיבוב קטן על אבארת' 500 וביקשתי סיבוב קטן על גרנד צ'רוקי (2011) - באמת שלא הייתי צריך יותר מסיבוב קטן בתוך החניון שלהם ומיאוץ קטן על הכביש שם בשביל לדעת שה500 135 כוחות סוס שהייתי עליה היתה חביבה ולא יותר ומהצ'רוקי ירדתי פשוט מאוהב.

 

וזה בחינם אפרופו.

 

בשניהם גם רק להתניע את הרכב - גרם לי להבין שזו חוויה אחרת לגמרי

 

האגזוז הסופר טונאלי של האבארת' לעומת המנוע הסופר בשרני של הגרנד צ'רוקי

תוסיפו לזה את האיטאל-דיזיין של ה500 ותוסיפו לזה את התוספות של האבארת'

תוסיפו לזה את הסלון הבאמת לאקשרי סטייל של הגרנד צ'רוקי

 

ואפילו בלי לזוז מהמקום - הרכבים האלה לא משעממים כבר מהרגע הראשון ואז כשמזיזים אותם גם מתחילה החגיגה האמיתית שמיד מראה לכל אחד מה ההבדל בין רכב "מיינסטרים" לרכב שמושך לנישה ברורה לכאן או לכאן.

 

ולאמר בכנות שאם באותו היום היה לי את התקציב זמין - הייתי יוצא משם עם אחת מהן.

טוב שיש חלומות כי אחרת היינו שיגרתיים ומשעממים.

מאחל לכולם להנות ולחייך מכל מה שהם אוהבים

 

וכעת בחג הניסים מאחל לכם אושר והגשמה של הכל

ומי ששכח את הפתק של הכספומט - תן לכמה אנשים חלומות :)

 

caspomat.jpg

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
שלום

אני מוכן להרים את הכפפה רק שיביא אישור מקרדיולוג :)

מוזמן לצפון .

 

שיישב קצת בטייפ-R, סיבוב קצר ממעלות לסאסא דרך כביש הצפון, ושיחזור לספר לנו את החוויות. בגיל 17-18 זה כביש שעשיתי לפחות פעם בחודש עם סיוויק ידנית 1992 ! סוף העולם !

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

הנה דוגמא להשוואה בין שני רכבים שנושאים את אותו הסמל ואת אותו השם ונראים מאוד דומים - באחד מהם יש אפילו רכיבים שעדיין קיימים ברכב שלי שהוא שנת 2008 - בשיא הרצינות! (טוב נו - אני מדבר על מתג ה"פסנתר" ועל מתגי השליטה של הרדיו מאחורי ההגה)

 

אבל מדובר בשני רכבים שונים לגמרי שעושים את אותם הדברים - אחרת לגמרי.

 

וזה אותו היצרן ואותו הרכב - חולה על דאג דה מורו!

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

באמת שלא הבנתי את הקשר של ההודעה האחרונה לפוסט הזה או לתגובות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...