Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבארט 500 קומפטיציונה - מבחן דרך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לטעמי המחיר בארץ בהחלט מוגזם.

בחו"ל האברט מתומחרת כמו דודתה האיטלקיה, אלפא רומיאו מיטו. המיטו בארץ נמכרת באזור ה130-170 כתלותי בדגם.

גרסת הכניסה בחו"ל של האברט זולה משמעותית מפיג'ו 208 גיטיאיי, בעוד שהקומפציונה רק מעט יקרה יותר ממנה. :roll:

 

כעת הכל מובן, זה לא שהיצרן השתגע אלא היבואן המקומי, זה אומר שהרכב באמת לא שווה את הפרמיה שלו כלל.

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם המחיר כזה גבוה, זאת אומרת שאנחנו הצרכנים שיכורים.

וממשיכים לרוץ לקנות? כנראה שכן.

היבואן איננו אשם, הוא מצליח בגדול, אנחנו אלה שרצים לקנות...

בוכים בוכים ולא עושים שינוי בתפיסה הכללית , אלה ממשיכים

לרוץ ולקנות במקום להבין שאנחנו אלה שיכולים לעשות שינוי.

פורסם

אני מודה שלא זוכר שראיתי מישהו שקנה אבארת מהיבואן תוך כדי בכי.

 

מה שכן, בעבר בהחלט ראיתי בעלי אבארת נבוכים מהשירות שקיבלו במוסך המרכזי, אבל מאז הוחלף שם כמעט כל הסגל, בין השאר בגלל תלונות הלקוחות שלא הייתה הלימה בין מחיר הפרמיום ורמת השירות.

 

גילוי נאות, אני בעלים של אבארת יד 1 ובעל יחסים טובים כיום עם היבואן.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

תודה רבה על המבחן, נהניתי מאד לקרוא.

לצערי לא יצא לי לנהוג על רכב שכזה אבל המחיר, אוי המחיר.

כפי שאמרו קודמיי, במחיר כזה כבר עדיף לאון קופרה שתשאיר עודף נאה ביד לשיפורים רבים והופ באותו סכום קיבלתם רכב הרבה יותר ספורטיבי, הרבה יותר מתנהג, הרבה יותר שימושי, הרבה יותר חזק ופשוט הרבה יותר אוטו.

אז אם אין הצדקה כלכלית ואין הצדקה פרקטית - מדובר על רגש נטו, ועם רגש אי אפשר להתווכח.

יש כאלה שאוהבים בפלות בטעם לימון, יש כאלה שאוהבים פאנטה, יש כאלה שנמשכים לאסיאתיות ויש כאלה שאוהבים אבארט 500.

למה? ככה.

פורסם

מבחן כתוב מאוד יפה, מאוד מעניין לשמוע, מה ההתרשמות של רומן. נהגתי על הרכב הזה בחו"ל כמה ימים, אפשר השכור אותו ב"אוויס" באיטליה.

דיון על המחיר לא מובן לי. יש מחיר, יש קונים, יבואן לא לחוץ למכור בהנחות גדולות? הכל בסדר. אנשים מוכנים לשלם? מצוין. אני גם לא הייתי קונה את הדבר הזה. אבל פעם אחד הייתי ביום מסלול של מועדון אבארט ואני לא אשכח את הרגשה של הפנינג, חגיגה וכיף כאשר אתה רואה שיירה של חרקים צבעונים ורועשים האלה ואת החיוכים של בעליהם וכולם מסביב.

פורסם
מעניין לשמוע ממי שיש נסיון (עם שתיהן) איך הייתם משווים את הסקורפיונה ל S1.

אני נהגתי בשתיהן.

אני לא יכול לספר על פעלולי הוצאת זנב מתקדמים ופרובוקציות, כי אני לא נוהג ככה.

אס1 יותר מהירה גם על הנייר וגם מעשית. אני פחות התחברתי אליה, כי היא מכריחה לייצר מהירות וקצב מאוד גבוהים כדי להנות מהנהיגה, ואני פחות מחפש את זה.

 

אגב, הזכירו כאן קיה פיקנטו נראה לי. אז לא נהגתי באחת והיום יהיה לי אישית קשה לחזור ולנסוע ברכב שלא מאיץ בכלל, אבל אני מוכרח להודות שכשיצא לי לנהוג באיי10 והרגשתי שאני מתקרב למגבלות שלה בנקודות מסוימות היה לזה קצת חן.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

ה S1 לא הרגישה מהירה כמו הנתונים.

אני לא מדבר במושגים כגון "הגה מתקשר" וכד' כי לא מספיק מבין מה זה אומר, אני כן יכול להגיד שהיה להגה משקל בלתי נסבל מבחינתי.

הוא הרגיש, מבחינת משקל, פחות טוב מלוג'יטק G29 שהיה לי. בפרמטר הזה העדפתי את האבארט.

ה S1 הרגישה די איכותית מבפנים, פשוט לא ברת השוואה לאבארט שהאיכות מבפנים שלה גרועה מאוד.

גיר כיפי עם מהלך קלאטצ' קצר מאוד, כמה רמות מעל האבארט.

 

בכללי הכל ב S1 הרגיש הרבה יותר איכותי.

 

כשאני יושב ברכב אני קודם כל בודק שהוא ישרת אותי נאמנה בשימוש היומיומי שלי - לעבודה וחזרה. כלומר שיהיה לי נוח, ושההגה והגיר יהיו לי נוחים לתפעול.

פורסם

באמת אחלה מבחן, אבל ההתייחסות למחיר צריכה להיות יחסית, כמו שחלק מהכותבים פה כתבו.

זה לא שהמחיר אבסולוטית גבוה, אלא שהוא משמעותית גבוה באופן יחסי מהמתחרות ביחס לחול. ומי שצריך את היחס המיוחד - זה בסדר שישלם עליו.

לכשעצמי, אם בכלל, אולי הקבריו שבאופן מפתיע יש לה מקום מאחור. שם אפשר לקבל איזשהו ערך (נניח). בעבר גם לא היה ניתן לשבת ברכבים האלה - היום זה השתפר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

כתיבה מאד זורמת וכיף לקרוא. פתאום לעומת אבארט 500 טרביוטו פרארי שנמכרה בארץ ב 400 אלף זאת עם עם 248 נשמעת מציאה של ממש. אבל נחזור למציאות , מי שאומר שהרכב מיותר זה מישהו שהוא לא מספיק עשיר , נקודה. וכך גם בעיניי , היא מיותרת לגמרי כי אני לא מספיק עשיר. אם הייתי כזה בהחלט הייתי מנסה אותה.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
מבחינתי את ה"דבר" הזה שיש באבארט' אפשר לסכם בשורה.

באבארט' כשנוסעים 80 מרגישים כמו 180. בכמעט כל אוטו מודרני אחר, ספורטיבי או לא, נוסעים 180 ומרגישים כמו 80.

 

אני לא כ"כ בטוח שתיאור כזה מחמיא לאבארט... :roll:

 

אגב - שכחתי לציין שהסקירה כשלעצמה - יפה מאוד (חוץ מהמחיר, אבל זה כבר ממש לא קשור למי שכתב אותה).

alfa 156 2.5.

פורסם

מבחן נהדר ותודה!

 

האמת היא שאני מאוהב לחלוטין בפיאט 500 והרכב הזה הוא פשוט קונפליקט על 4 גלגלים.

 

מצד אחד זה ממש מרגיש מביך לדעת שאני הולך להכנס לאחת ואז כשרואים אותה - אי אפשר שלא להתמוגג על חבילת העיצוב המשוגעת של הרכב הזה ושנכנסים פנימה זה רק הולך ומתגבר - פשוט עיצוב מרהיב, EYE CANDY בכל מובן.

 

ואז כשאני יוצא מהרכב הזה אני לרגע מביט לתוך ה... חנות! ובודק שהחבילה עדיין שם :-D:-P

 

ויצא לי לנהוג עליה פעמיים כרכב שכור - אבל כאן אני מדבר על ה500 1.2 אטמוספרית - גם ידנית וגם רובוטית - ב500 הרגילה הגיר הרובוטי הוא פשוט - זוועה.

 

ואז באו אבארט' - ועשו לאיטלקיה הלוהטת הזו את מה שבאמת הופך אותה ללוהטת - שמו לה גם מנוע בנפח שהוא יותר ממספיק וגם גדשו אותו.

 

אז עשיתי נסיעת מבחן קצרה באבארט' הרגילה - ה135 כוחות סוס

 

לא התרגשתי, כן כיף אבל לא ממש הרגשתי בה שום דבר ספורטיבי או משהו שמצמיד אותי לכסא - פשוט 500 זריזה - מאוד אבל סה"כ זריזה.

 

זה גם היה דגם יחסית בסיסי לאבארט' אני חושב שהמושבים אפילו היו מבד בחיי.

 

ואז יצא לי לעשות נסיעת מבחן קצרה על דגם "סאן מרינו" ? אם אני זוכר נכון - שבמקור מגיעה 160 כוח אבל העלו אותה ל180 כוחות סוס וגיר רובוטי.

 

 

אני לוחץ על הגז בעדינות - והדבר הזה פשוט קפץ מהמקום - ווהוו מה קרה כאן? :shock:

 

תנוחת ישיבה באמת זוועה אבל כל כך קל לסלוח לה - צבע בשני גוונים שונים, מושבי עור מהממים, עיצוב רטרו ביחד עם לוח מחוונים שדווקא מגיע ישר מהעתיד - מטמטם - אבל לא נוח.

 

אבל אחרי בערך 10 שניות שום דבר מהדברים האלה לא היה לי בראש - למען האמת הדבר היחיד שהיה לי בראש זה חיוך מיפא-גר של ילד בן 4 ואז אחרי כיכר אחת פשוט השתחרר ממני צחוק מטורף שלא יכלתי בכלל להסביר אותו ב1 בלילה בראש העין עם גג פתוח - וואט דה פאק - אני מאוהב!

 

למה וויתרתי על לקנות אחת בסופו של דבר?

 

כי המוח חזר להקשיב להגיון - ילדים קטנים אני לא רוצה שם, תנוחת הישיבה הזו לאחר זמן מה פשוט תכריע אותי כנראה אם הרכב הזה גם יהיה הדיילי שלי.

 

למה בסופו של דבר אני ממש לא אתפלא אם בהמשך תהיה לי אחת כזאת?

 

כי קאדילק CTS עם פי שתיים כוחות סוס כמעט, כי אינפיניטי G37 עם נתונים די זהים - פשוט לא הצליחו להשתוות לכמויות הFUN שהעקרבית הזאת הצליחה לספק לי בפחות מ10 שניות! למען האמת אחת מהן היתה פשוט משעממת ואם אתם שואלים איזו אז רק אומר שלקאדילק לפחות יש אופי בכל רגע נתון מה שמתעורר אצל השניה רק אחרי שכבר קיבלתם דוח וביטלתם את כל הבקרות.

 

זה לוקח בדיוק נסיעה אחת להבין שזה לא רכב ספורט - זה רכב כיפי!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כתוב מעולה, כרגיל.

אני מברך על כל רכב יוצא דופן, אנחנו מתקרבים בבהילות שכל הרכבים על הכביש הם וריאציות של ספורטאז' או מזדה 3.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום


×
×
  • תוכן חדש...