Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבארט 500 קומפטיציונה - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1961 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מבחינתי את ה"דבר" הזה שיש באבארט' אפשר לסכם בשורה.

באבארט' כשנוסעים 80 מרגישים כמו 180. בכמעט כל אוטו מודרני אחר, ספורטיבי או לא, נוסעים 180 ומרגישים כמו 80.

 

אני לא כ"כ בטוח שתיאור כזה מחמיא לאבארט... :roll:

 

זה רק תלוי מאיזה כיוון מסתכלים על זה.

 

אם אני מבין נכון, האברט הזו מייצרת יחס "דרמה\קמ"ש" מאוד גבוה. קח את זה, תוסיף מצד אחד יכולת צבירת קמ'שים לא רעה, ומצד שני מגבלת קמ"שים (חוק, היגיון, יצר השרדות וכיו"ב מרעין בישין) וקיבלת רכב שמייצר הרבה דרמה במהירויות שרכבים אחרים עוד לא נזכרו בכלל שיש להם טורבו.

 

אז אולי האברט לא תקבע שום שיא ברינג, אבל בכיכר בדרך לעבודה, איפה שהקופרה / גולף gti / ג'וליה תלתן / ווטאבר בכלל לא ירגישו שהיה סיבוב, האברט תחגוג. מכיוון שרובינו לא מכוונים לשיאים ברינג אלא דוקא לצד השני, זה לאו דוקא גרוע.

 

כן, זה כיף של ילדים מפגרים, אבל זה כיף, וזה גם מאוד זמין (לא מבחינת מחיר, מבחינת מה צריך לעשות כדי להגיע לשם). המחיר המופרך ביחד עם השימושיות הלא קיימת הופכים את החבילה הזו למאוד מאוד קשה להצדקה, כי בכל זאת יש עוד דברים בחיים חוץ מלהיות ילד מפגר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מה שהוא אמר :)

עוד נקודת מבט, מה יותר כיף?

העברת הילוך חלקה ובלתי מורגשת של רובוטי דו מצמדי מתקדם או בעיטה בגב מלווה בפיצוצים מהאגזוז בחד מצמדי הפרימיטיבי של ה500?

אם בחרתם בראשונה כנראה שתמצאו את עצמכם בGTI או קופרה. אם בשני אז נפגש בטיולים של עומר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק נכבד מהרעיון באבארט זה הסאונד\רעש מהאגזוז, צנרת שתפיק סאונד מדהים סוגרת את הפינה הזו וכנראה תשמע טוב בהרבה מכל אבארט סטוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתוב מעולה, כרגיל.

אני מברך על כל רכב יוצא דופן, אנחנו מתקרבים בבהילות שכל הרכבים על הכביש הם וריאציות של ספורטאז' או מזדה 3.

 

לכל מדינה יש את הספורטז' או המאזדה 3 שלהם והן לא פחות אפרוריות.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברורה לי הסיבה לעוקצנות שהולכת ומתגברת בכל תשובה שלך כאן בשרשור ולכן אתעלם ממנה.

יש בידיך את כל הנתונים להבין איך בוחרים מכונית על סמך סיבות שאינן מדידות.

נסה לענות לעצמך מדוע בחרת ב156 2.5 ידנית על פני כל אחת ממתחרותיה הגרמניות שטובות ממנה כמעט בכל פרמטר מדיד.

אותו סט של שיקולים מוביל לבחירת אבארט' על פני מתחרות אחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

ה-500 היא בסה"כ עוד מוצר שאוהבים או שונאים.

לאלה מצטרף סטטוס נוסף של "אוהבים לשנוא". זה בין הרכבים היחידים שממש מוציא מאנשים הערות מטופשות במיוחד, לרוב מבלי שנהגו בו מטר.

החשדן שבי אומר שהכל מכוון ולכן גאוני. אין מצב להישאר אדיש מולה, לטובה או לרעה. היא תגרור שיח גם מאנשים שרכבים מעניינים אותם כמו שלג באלסקה.

גם לי היתה אבארט, משומשת, כך שאפשר לחסוך את ה-"אז בעצם שילמת 5000 מיליון על חופשה בבראשית".

לא נהגתי על ציונה אבל העיקרון זהה - להוציא את האידיוט שבך.

יש מי שמתאימה לו הקיצוניות ויש מי שלא וזה אחלה לגיטימי.

יש מי שצריך את הביצועים יותר "אכילים", יותר ברורים,

ויש מי שרוצה ללכת מכות עם האוטו.

האבארט שלי מימשה בדיוק את הצורך הזה, אבל כמו שהדליקה אותי כמו בקבוק תבערה, ככה גם שככה האש יחסית מהר.

זה לא שהפסקתי לאהוב אותה, זה פשוט היה מעייף.

והכי מצחיק? גם ממרום ביצועי הבימר, ממש בא לי עוד אחת.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמי - הכל בטוב.

אתה בהחלט רשאי להתעלם מתגובתי (אך לא עשית זאת מהקודמת...).

לא רכשתי אלפא רק בגלל הערצה בלתי מוגבלת ועיוורת כמעט (כפי שאתם מציגים את זה ולא רק בשרשור הנ"ל) למותג, יבואן (שמתמחר במחירים הזויים וכולכם עוד שמחים ועולצים ושהשרות שלו הוא אולי מצויין אבל רק לבעלי מותג מסויים שטורחים עוד להדגיש את זה עוד ועוד ועוד) או מוסך מסויים...

מזכיר לי מין פולחן אישיות.

אני כן מודע לחסרונות של הרכבים שברשותי, אך מכאן ועד הערצה עיוורת - המרחק גדול מאוד לפחות לגביי.

שיערב לכם.

מותר. לא עשיתם שום דבר רע.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור איפה ראית הערצה עיוורת, ובכל אופן, לא זכור לי שמישהו חיפש מהקהל המכובד כאן אישור לרכוש אבארת.

 

זה לא שרשור ייעוץ, הרי, לא?

 

חבר פרסם אתמול במקום אחר דברים דומים למה שנאמר לעיל על האבארתים - כיף, צחוקים וכד׳. מאד נהנה מהרכב, וגם מהamg 63 או מה שזה לא יהיה שיש לו בנוסף.

 

אני בהחלט חושב שכרכב יחיד ה595 זו פשרה יקרה שצריך לרצות לעשות, זה בהחלט כן.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואגב 3, לא הבנתי את הכוונה בהקבלה ל-911, הלא היא מרכבת האלים.

 

ההקבלה בכך שלקחו משהו (חיפושית) וניסו לעשות ממנו משהו שאיך לומר, לא בדיוק זורם על החוזקות שלו. התוצאה הייתה מכונית קשה מאוד לשליטה שהצטיינה בעיקר בלהרוג את הנהגים שלה. אחרי 400 שנה ו-43 דורות של שינויים ופיין טיוניניג, הם הצליחו להביא אותה למקום טוב, אבל בהתחלה קשה להגיד שהיא הייתה טובה.

 

ואגב לגבי החלק לקראת הסוף של "אין עוד אוטו כזה ששונה בתחלית והדגם הסדרתי שלו".

ממש לא מסכים קח את הסיויק דור 9 ואת הטייפ ר FK2.

 

הסיוויק טייפ R מאוד רחוקה מהסיוויק הרגילה, אבל עדיין לא כמו האבארט.

 

מעניין לשמוע ממי שיש נסיון (עם שתיהן) איך הייתם משווים את הסקורפיונה ל S1.

 

את ה-500 (או 595 כמו שכ-1 אנשים קוראים לה) אין באמת מה להשוות ל-S1. ההשוואה הנכונה תהיה לפונטו. שתיהן מבוססות על פלטפורמה של סופר מיני עם תנוחת ישיבה ומרכז כובד נמוכים יותר, מתכון שהרבה יותר מתאים למכונית ספורטיבית. לצערי, מכיוון שלא נהגתי בפונטו, לא אוכל להשוות.

 

אז אולי האברט לא תקבע שום שיא ברינג, אבל בכיכר בדרך לעבודה, איפה שהקופרה / גולף gti / ג'וליה תלתן / ווטאבר בכלל לא ירגישו שהיה סיבוב, האברט תחגוג. מכיוון שרובינו לא מכוונים לשיאים ברינג אלא דוקא לצד השני, זה לאו דוקא גרוע.

 

לא מדויק בכלל. בכיכר גם האבארט לא תרגיש שהיה סיבוב, והרעיון פה הוא לא "כיף במהירויות נמוכות" כי היא לא באמת מפסקת כיף בפן של הנהיגה עצמה. כאמור במבחן, מבחינת נהיגה גרידא, בטכנית - היא לא יותר מ"בסדר". הכיף מגיע מכל המסביב - הרעש, הרעידות, החיבור לאספלט. היא לא "תזרוק" או תתקשר איתך יותר מדי (או בכלל) בכיכר רגילה, היא כן תמרח לך חיוך על הפרצוף כשאתה מתרסק על פסי האטה ב-7 קמ"ש ובזמן שאתה עוצר לילדים לפני מעבר חציה. בניגוד למה שאמר ספיידרמן על ה-80-180 קמ"ש, היא לא מהנה ב-80 כאילו אתה ב-180 אלא היא מהנה גם בסרק כאילו אתה על 2000 קמ"ש. וב-2000 קמ"ש היא מהנה באותה מידה.

 

פבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי, מכיוון שלא נהגתי בפונטו, לא אוכל להשוות.

 

אתה תמיד מוזמן.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין לשמוע ממי שיש נסיון (עם שתיהן) איך הייתם משווים את הסקורפיונה ל S1.

 

ה-S1 עושה את מה שאאודי עושים הכי טוב בערך, לנסוע מהר מאוד (מאוד), בקלות יחסית. הוא גם יותר "אוטו" מהאבארט. זה לא שזה לא אוטו כייפי, להיפך, פשוט חיה שונה.

 

למה הייתי שמח להגיע בחניה בבוקר? לאבארט.

נהגתי בשלל גרסאות ה-500 לא מעט במרוצת השנים, ותמיד היה לי חיוך דבילי מרוח על הפנים, וזה תכלס מה שכולנו מחפשים בסופו של דבר.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכלס אם היו שואלים אותי במשפט אחד מה היא אבארט' 500 הייתי אומר - המקבילה לקנביס רפואי - רק במוטוריקה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1961 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...