Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבארט 500 קומפטיציונה - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1960 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

בוודאי, אחרת לא הייתי כותב את זה.

מה בדיוק הרגיש לך חלבי?

אני אומנם עם הדור הקודם, בעל הטורבו הקטן יותר, אך כמו ש-lansforce כתב, פאן טהור, לכן מוזרה לי ההגדרה "חלבי".

בדור החדש, הטוריזמו בעלת 160 כ"ס, מצויידת באותו טורבו בדיוק כמו בגרסת הקומפיטציונה, מגיעה עם בולמי קוני וקפיצי אייבך וברקסים מחוררים וכל האיבזור האפשרי רק שיש לה להבדיל מהקומפי, מושב נוח משמעותי שאין שום בעיה לחיות איתו ביום יום והוא לא שובר את העצמות ואתה נשאר עם 52,000₪ עודף מקומפיטיציונה.. למעשה מדובר בדגם הנמכר ביותר וכנראה לא בגלל היותו "חלבי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אבל אני פשוט חושב שהענקת משמעות ניואנסינית כל כך כבדה לדברים כל כך מינוריים - אז אי אפשר לכוונון את הכסא כשהדלת סגורה, ביג פאקינג וואט יש לך סאבלט מדהים, כמה פעמים אתה צריך לכוון אותו?!

 

אנחנו בבית שני נהגים על המיני וגם ביום מסלול האחרון התחלפנו בין מקצים. בעקבות הפרשי הגובה בניינו נדרשו כיוונים של מושב וההגה כל פעם מחדש, אז לנו חשוב מאוד שברכב הספורטיבי יהיה כיוון להגה ולמושב ושיהיה נוח ומהיר ככל האפשר.

 

דבר אחד שהספקתי ללמוד על רכבים איטלקיים זה ככל שהמושבים נראים טוב יותר יש סיכוי שה"ביצועים" שלהם יהיו פחות טובים.

לראייה התרשמותו של RK:

הסאבלטים שמחזיקים אותך בפניות (ככה-ככה, כי הבליטה של גב המושב די דוחפת אותי מחוץ לתמיכות הצד) ממש לא נוחים גם הם.

וגם המושבים בג'ולייטה תלתן לונץ' אדישן, מבחינת המראה - כל כך יפים שהייתי שמה אותם אצלי בסלון, אבל ברכב הם אכזבו גם מבחינת התמיכה וגם מבחינת הנוחות. המושבים הסטנדרטיים של ג'ולייטה עדיפים בהרבה.

בכללי, ברכב, מעדיפה שהמושבים יראו כמו של "כתר" אבל יעשו את עובדתם בך שיהיו נוחים לנסיעה ארוכה לאילת ותומכים כמו שצריך כשעוברים במצפה רמון.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו בבית שני נהגים על המיני וגם ביום מסלול האחרון התחלפנו בין מקצים. בעקבות הפרשי הגובה בניינו נדרשו כיוונים של מושב וההגה כל פעם מחדש, אז לנו חשוב מאוד שברכב הספורטיבי יהיה כיוון להגה ולמושב ושיהיה נוח ומהיר ככל האפשר.

נו באמת. אז שהדלת תהיה קצת פתוחה זה יקשה על כיוון המושב ויאט את כיוונו? :|

משתמע שאני מגן בחירוף נפש על האבארט, אבל למעשה אני מגן בחירוף נפש מטיעונים מופרכים שנאמרים רק כדי "להתלונן". זה לגמרי רכב שלא מתאים לכל אחד ולא כל אחד יתחבר אליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שהרכב לא מתאים לכל אחד, אני לא חושבת שקיים רכב אחד בעולם שיכול להתאים לכל אחד, כולנו שונים עם סט שיקולים שונה.

אני לא חושבת שזה הגיוני להגן "בחירוף נפש" על המותג שבחרת. במיוחד כשמדובר באבארט, הגיוני שהוא לא יתאים לכל אחד ומנגד, אני לא חושבת שזה נכון לזלזל בשיקולים של צרכנים אחרים כשיש דברים שלא מתאימים להם.

 

גם הרכב שלי יושב על משבצת דומה, רכב מיני, קטן, קשיח בטירוף, לא פרקטי בעליל עם הגה כבד מידי לתנועה היום יומית וזה לפני שאנחנו מדברים על עלויות הרכישה והאחזקה. מבחינתי אני מכונה "לסבול" את החסרונות שלו בשביל ליהנות מהיתרונות שמדברים אלי.

כמו שאני פסלתי את האבארט כי מבחינתי לא סביר שרכב שמתיימר להיות ספורטיבי יגיע ללא הגה טלסקופי, עם כיווני מושב חסרים או עם גיר רובוטי חד מצמד בעל 5 הילוכים (אני נוהגת על אוטומט), ככה אני לגמרי אבין את מי שיפסול עבורו את הרכב שלי כי המושבים שלו לא סקסיים סמפיק, כי הוא לא מספיק מאובזר או איכותי יחסית לסגמנט שבו הוא מתיימר להתחרות או כי הוא חסר סאונד יחסית לרכב ספורטיבי או מכל סיבה אחרת שציינתי בפסקה הקודמת, זה בסדר, זה לגיטימי, לא אצא להגן על הרכב או המותג בחירוף נפש. כי אם נחזור להתחלה, אין רכב אחד בעולם שמתאים לכולם, זה בסדר וזה לגיטימי.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שהרכב לא מתאים לכל אחד, אני לא חושבת שקיים רכב אחד בעולם שיכול להתאים לכל אחד, כולנו שונים עם סט שיקולים שונה.

אני לא חושבת שזה הגיוני להגן "בחירוף נפש" על המותג שבחרת. במיוחד כשמדובר באבארט, הגיוני שהוא לא יתאים לכל אחד ומנגד, אני לא חושבת שזה נכון לזלזל בשיקולים של צרכנים אחרים כשיש דברים שלא מתאימים להם.

 

גם הרכב שלי יושב על משבצת דומה, רכב מיני, קטן, קשיח בטירוף, לא פרקטי בעליל עם הגה כבד מידי לתנועה היום יומית וזה לפני שאנחנו מדברים על עלויות הרכישה והאחזקה. מבחינתי אני מכונה "לסבול" את החסרונות שלו בשביל ליהנות מהיתרונות שמדברים אלי.

כמו שאני פסלתי את האבארט כי מבחינתי לא סביר שרכב שמתיימר להיות ספורטיבי יגיע ללא הגה טלסקופי, עם כיווני מושב חסרים או עם גיר רובוטי חד מצמד בעל 5 הילוכים (אני נוהגת על אוטומט), ככה אני לגמרי אבין את מי שיפסול עבורו את הרכב שלי כי המושבים שלו לא סקסיים סמפיק, כי הוא לא מספיק מאובזר או איכותי יחסית לסגמנט שבו הוא מתיימר להתחרות או כי הוא חסר סאונד יחסית לרכב ספורטיבי או מכל סיבה אחרת שציינתי בפסקה הקודמת, זה בסדר, זה לגיטימי, לא אצא להגן על הרכב או המותג בחירוף נפש. כי אם נחזור להתחלה, אין רכב אחד בעולם שמתאים לכולם, זה בסדר וזה לגיטימי.

כתבת הרבה, אמרת מעט.

בקיצור, קנית רכב ספורטיבי או ספה לבית? את טוענת שאת מוכנה "לסבול" את החסרונות בשביל היתרונות שמדברים אלייך אבל את מתלוננת על זה שכדי לכוון את המושב הדלת צריכה להיות קצת פתוחה.. ברצינות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, היא מתלוננת (ובצדק) על זה שכדי לכוון את המושב צריך לעצור, ולפתוח את הדלת. כלומר אם מיהרת לצאת מהבית ובאמצע כביש החוף גילית שמישהו התעסק עם המושב, אתה צריך לעצור בצד ולכוון אותו מחדש. זה לא בדיוק שולי.

 

וגם היא מתלוננת על זה שההגה לא טלסקופי ושהגיר לא טוב מספיק (לא יודע, לא נהגתי על הרובוטי, אבל אני יכול להרשות לעצמי לנחש ניחוש מושכל שהוא פחות נעים מגיר פלנטרי). אבל אתה בוחר להתעלם מזה ומנסה בכוח לגרום לתלונות שלה להישמע קטנוניות. לא לעניין.

 

מה בדיוק הרגיש לך חלבי?

אני אומנם עם הדור הקודם, בעל הטורבו הקטן יותר, אך כמו ש-lansforce כתב, פאן טהור, לכן מוזרה לי ההגדרה "חלבי".

בדור החדש, הטוריזמו בעלת 160 כ"ס, מצויידת באותו טורבו בדיוק כמו בגרסת הקומפיטציונה, מגיעה עם בולמי קוני וקפיצי אייבך וברקסים מחוררים וכל האיבזור האפשרי רק שיש לה להבדיל מהקומפי, מושב נוח משמעותי שאין שום בעיה לחיות איתו ביום יום והוא לא שובר את העצמות ואתה נשאר עם 52,000₪ עודף מקומפיטיציונה.. למעשה מדובר בדגם הנמכר ביותר וכנראה לא בגלל היותו "חלבי".

 

קודם כל, בוא נדייק את העובדות. אין דור קודם ודור חדש, יש דור אחד (אותו אחד מאז 2007) שעבר חידוש מינורי. וכן, טורבו חדש ומתלים וברקסים זה עדיין מינורי. לא מינורי (או במילים אחרות דור חדש) זה שלדה חדשה.

 

למה חלבי? כמה סיבות:

 

1.אתה שוב דובק בססמאות כמו 'פאן טהור' שהן סובייקטיביות ולא עובדתיות, לא נכונות לכל האנשים (ואני לגמרי זורם עם מי שזה כן נכון לגביו), ואי אפשר להבין מהן שום דבר (חוץ מזה שאנשים מסוימים חושבים ככה, בעוד אנשים אחרים חושבים אחרת, ולשתי הדעות יש מקום). וזה אם אני מתעלם מהעובדה שבשום מקום הוא לא כתב "פאן טהור" אלא כתב "כיף", ומהעובדה שאתה מתעלם מכל שאר הדברים האחרים שהוא כתב כמו "תנוחת ישיבה שתכריע אותו".

 

2. כמו שלאנוספורס אמר - הוא לא נהג בקומפטיציונה, ועל הסאן מרינו המדוברת הוא כותב שהוא נהג 10 שניות. לכן עם כל הכבוד, אי אפשר להסיק שום דבר מנסיעה של כמה שניות, ואפילו כמה דקות, וגם לא לבסס על דעתו שחסרה את הפרספקטיבה הדרושה, טיעון רלוונטי. שים מישהו שמעולם לא נהג על שום דבר מעבר לקורולה על מאזדה 3 והוא יגיד לך שזה רכב ספורט קיצוני מאין כמותו. שים כל אדם שחווה רכב ספורטיבי מאחורי אותו הגה והוא יגיד לך שזה אחלה אוטו, אבל קצת חלבי. ונחזור לזה שוב מאוחר יותר. או לחלופין, שים את לאנוספורס על אבארט למשך יומיים ובוא נראה מה הוא אומר אחרי זה. יכול להיות שדעתו תשתמר, יכול להיות שלא. אבל בטח שאי אפשר לבסס דעה מוצקה שתחזיק מעמד תקופה ארוכה על בסיס חוויה קצרה ואינטנסיבית של שניות בודדות - תשאל כל גבר נשוי.

 

3. אם אתה הולך על קניית רכב שאינה מובלת על ידי ההיגיון אלא הרגש, נראה לי שכבר תלך על הגרסה שלוקחת את זה לקצה. הרי גם ככה אתה לא מחפש היגיון. זה כמו להיכנס לסוכנות של מכוניות דראג (האלה עם השפיץ המשוגע מקדימה והגלגלים הענקיים), ולבקש לקנות את זאת עם המושב הנוסף כי אתה צריך לקחת את הילד לבית הספר לפעמים. זה אבסורד. אם אתה כבר הולך על רכב קיצוני ומשוגע, לך על רכב קיצוני ומשוגע, אל תעצור באמצע. זה קצת כמו להיכנס למקדולנלדס ולקנות ארוחת איך-שלא-קוראים-להמבורגר-הכי-גדול, להגדיל את הצ'יפס, לקחת את הפאי שוקולד הזה, גלידה, ודיאט קולה. כאילו, בוא, על מי אתה עובד?

 

4. ברכב המבחן אולי יש את אותו טורבו, בולמים מאותו יצרן (אבל סט-אפ שונה) אבל הותקנה בו חבילת 'רינג (שלפי היבואן "פחות או יותר כל רכב מוזמן איתה") שמוסיפה דיפ', בלמים שונים, אגזוז אחר ומושבים, ומשנה את החוויה והופכת אותה בדיוק ממשהו ש"אין שום בעיה לחיות איתו ביום יום" (או במילים אחרות - קצת חלבי) למשהו אחר, קיצוני יותר שעושה, לי לפחות, יותר שכל בתור קניה אמוציונלית משוללת היגיון.

 

5. וזה מביא אותנו חזרה לקורולה. שהיא פחות או יותר המכונית הכי נמכרת בהיסטוריה של היקום (או מקום 2-3, זה לא רלוונטי לדוגמא) - הרי ברור לכולם שזה קורה בגלל שהיא חלבית ולא למרות זה. חלבי בהגדרתו הוא פחות קיצוני ולכן מתאים לקהל רחב יותר ולכן נמכר יותר. אז עצם זה שהטוריסמו היא הגרסה הנמכרת ביותר היא הוכחה מספרית לזה שהיא חלבית יותר.

 

ובנימה אישית, אני חייב להגיד שאחרי שסיימתי לכתוב את התגובה הזו פתאום קלטתי מאיפה מגיע הרבה מהאנטגוניזם דווקא כלפי בעלי אבארטים (בניגוד לאוטו, שהדבר הכי רע שאמרו עליו הוא שהוא לא מתאים לכל אחד ושהוא יקר מאוד, ואולי מדי). את המבחן סיכמה אצלי בראש - וגם במבחן - המחשבה "אוטו מגניב. הוא לא מתאים לכולם אבל זה ממש נחמד שהוא קיים". עכשיו, אני "מתגונן" מול התכתשות מיותרת ובאמת מגוחכת שכל תכליתה היא לדחוף את דעתך המאוד קיצונית לתוך הגרון של מישהו שבגדול מסכים איתך (שזו מכונית מגניבה שלא מתאימה לכל אחד) ובאותה נשימה לנסות איכשהו, בין השורות, לקרוא לי אידיוט ולקעקע את המקצועיות שלי כי הכתבה היא לא שורה של סופרלטיבים. עם יד על הלב, זאת שיחה שמאוד לא נעים לנהל. ואלמלא הייתי מאמין בניהול שיח אמיתי ובגובה העיניים, לא הייתי ממשיך אותה.

 

פבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נהנה לראות אבראט' על הכביש גם אם אני חושב שהמחיר הזוי (והוא הזוי).

כנ"ל לגבי הMX-5 שפתאום ליד האבראט' הזו נראית כמו עסקה טובה.

כנ"ל לגבי BRZ, ובעצם כל רכב שהוא לא ליסינגי אוטומטי טיפוסי שזז על הכביש (אפילו פיאט פנדה פשוטה זה משהו שנחמד לראות על הכביש).

 

תודה על המבחן. אני גם חושב שאם הייתי בוחר לקנות אבראט' זה היה דווקא את הגרסאות הזולות ומשוק היד 2. פחות כוח אומנם אבל לפי התגובות גם פחות מבויתות ויותר אנלוגיות בתחושה.

 

לגבי המחיר, יבואן פיאט אומנם מבצע פה טבח אבל הוא לפחות נותן אופציית בחירה של "בכמה בא לך שאני אשחט אותך".

במקרים אחרים מביאים לנו גירסא אחת מאוד מאוד יקרה ותתפוצצו, למרות שבחו"ל ישנן גירסאות זולות וסופר מעניינות, וחבל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, בוא נדייק את העובדות. אין דור קודם ודור חדש, יש דור אחד (אותו אחד מאז 2007) שעבר חידוש מינורי. וכן, טורבו חדש ומתלים וברקסים זה עדיין מינורי. לא מינורי (או במילים אחרות דור חדש) זה שלדה חדשה.

אז בוא נדייק בעובדות:

https://www.themotorreport.com.au/car-review/fiat-gives-updated-2016-abarth-595-more-power-and-a-new-look-85016.html

הדור הקודם נקרא Series 3, המחודש, Series 4.

 

4. ברכב המבחן אולי יש את אותו טורבו, בולמים מאותו יצרן (אבל סט-אפ שונה) אבל הותקנה בו חבילת 'רינג (שלפי היבואן "פחות או יותר כל רכב מוזמן איתה") שמוסיפה דיפ', בלמים שונים, אגזוז אחר ומושבים, ומשנה את החוויה והופכת אותה בדיוק ממשהו ש"אין שום בעיה לחיות איתו ביום יום" (או במילים אחרות - קצת חלבי) למשהו אחר, קיצוני יותר שעושה, לי לפחות, יותר שכל בתור קניה אמוציונלית משוללת היגיון.

מצטער, איבדת אותי פה. אם "אין בעיה לחיות איתו ביום יום" עושה את זה חלבי, אז אני צריך להגיד למכר שלי עם 458 שנוסע בה יום יום ואין לו בעיה עם זה, שהרכב שלו חלבי.

 

אז אני מבין שלא באמת נהגת בדגם ה"חלבי" ורק הסקת את זה כי "יש פחות איבזור קיצוני"?

 

3. אם אתה הולך על קניית רכב שאינה מובלת על ידי ההיגיון אלא הרגש, נראה לי שכבר תלך על הגרסה שלוקחת את זה לקצה. הרי גם ככה אתה לא מחפש היגיון. זה כמו להיכנס לסוכנות של מכוניות דראג (האלה עם השפיץ המשוגע מקדימה והגלגלים הענקיים), ולבקש לקנות את זאת עם המושב הנוסף כי אתה צריך לקחת את הילד לבית הספר לפעמים. זה אבסורד. אם אתה כבר הולך על רכב קיצוני ומשוגע, לך על רכב קיצוני ומשוגע, אל תעצור באמצע. זה קצת כמו להיכנס למקדולנלדס ולקנות ארוחת איך-שלא-קוראים-להמבורגר-הכי-גדול, להגדיל את הצ'יפס, לקחת את הפאי שוקולד הזה, גלידה, ודיאט קולה. כאילו, בוא, על מי אתה עובד?

אז בוא כולנו נקנה 911, כי הרי אנחנו מובלים רק על ידי הרגש ואין שיקולים אחרים.

 

ובנימה אישית, אני חייב להגיד שאחרי שסיימתי לכתוב את התגובה הזו פתאום קלטתי מאיפה מגיע הרבה מהאנטגוניזם דווקא כלפי בעלי אבארטים (בניגוד לאוטו, שהדבר הכי רע שאמרו עליו הוא שהוא לא מתאים לכל אחד ושהוא יקר מאוד, ואולי מדי). את המבחן סיכמה אצלי בראש - וגם במבחן - המחשבה "אוטו מגניב. הוא לא מתאים לכולם אבל זה ממש נחמד שהוא קיים". עכשיו, אני "מתגונן" מול התכתשות מיותרת ובאמת מגוחכת שכל תכליתה היא לדחוף את דעתך המאוד קיצונית לתוך הגרון של מישהו שבגדול מסכים איתך (שזו מכונית מגניבה שלא מתאימה לכל אחד) ובאותה נשימה לנסות איכשהו, בין השורות, לקרוא לי אידיוט ולקעקע את המקצועיות שלי כי הכתבה היא לא שורה של סופרלטיבים. עם יד על הלב, זאת שיחה שמאוד לא נעים לנהל. ואלמלא הייתי מאמין בניהול שיח אמיתי ובגובה העיניים, לא הייתי ממשיך אותה.

איפה בדיוק ניסיתי לקרוא לך אידיוט ו-"לקעקע" את המקצועיות שלך?! :|

מלחמת הציטוטים הזאת עייפה אותי כבר. העברתי מה שרציתי להגיד.

עריכה אחרונה על ידי Psdd
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אפילו בקישור שהבאת, כתוב Updated. בדרך כלל, כשמושק דור חדש, הוא נקרא All new. ומבחינת שם, ברור הרי שזה עניין שיווקי.

 

2. ה-458 הזו יותר חלבית מנניח 458 ספצ'לה, או 488 פיסטה, כן. האם היא חלבית בפני עצמה? לא, בדיוק כמו שה-595 ה"רגילה" לא חלבית בפני עצמה אלא ביחס לקומפי. וזו הייתה הנקודה שלי (ומה שכתבתי) - שאם כבר הולכים על משהו קיצוני, אז יותר נכון לדעתי כבר ללכת על הגרסה הקיצונית ביותר שאפשר. ולמרות שאם אתה מתייחס לדיפ', בלמים וסט-אפ מתלים כ"אבזור" קשה לי מאוד להתייחס לאמירה הזו ברצינות, אני עדיין ממש לא מעריך כשקוראים לי שקרן. אמרתי שנהגתי, קבל את זה..

 

3. לא, בוא לא נקנה כולנו 911, בוא שכל אחד יקנה מה שמתאים לו והכי עושה לו את זה (אני למשל, עשיתי בדיוק את זה, וקניתי גרסה חלבית יחסית של הרכב שלי). ושוב, אם אני הולך על רכישה אמוציונלית, בין אם זה רכב או תחפושת לפורים, אני אלך על המוצר שיתן את הפתרון האמוציונלי הכי טוב.

 

4. כשאתה כותב שמישהו מגיע "טעון" ובגלל זה מפספס את הרכב לחלוטין, זה לקרוא לו לא מקצועי ולתת לדעות הקדומות שלו להוביל את המסקנה הסופית שלו. מישהו חכם פעם אמר לי שהוא יכול לדבר עם אדם פנים מול פנים ולקרוא לו אידיוט בלי להגיד שום דבר. אתה לא צריך להגיד את זה מפורשות כדי שזה ישתמע. מספיק שאתה מנסה להגחיך טענות לגיטימיות.

 

ואתה לא חייב לצטט. ואני אשמח אם תגיד מה זה בדיוק מה שניסית להעביר. כי אני עדיין מבולבל. במיוחד לאור העובדה שאתה רגע אחד אומר שברור שזו רכישה אמוציונלית, ואז יוצא נגד זה שאני אומר שזו רכישה אמוציונלית. ואז אתה אומר שברור שהרכב הזה לא מתאים לכל אחד, ואז אתה יוצא נגד טענות לגיטימיות לדעתם של אנשים שטוענים שהרכב לא מתאים לכל אחד.

 

שוב, אני חוזר ואומר - אני לא חושב שהמכונית הזו רעה, או שאין לה מקום. עובדה שהיא נמכרת. אני אומר שמבחינה אמפירית יש מכוניות טובות יותר (מהירות יותר, אוחזות יותר, מהנות יותר לנהיגה ספורטיבית) באותה סביבת מחירים ושאילו אני הייתי מחפש מכונית בסביבת המחירים הזו כנראה שהאבארט לא הייתה הבחירה שלי, ויחד עם זאת יכול להבין לחלוטין את מי שכן מחליט לעשות את זה. כי כל אחד מוכן להתפשר על דברים אחרים ואני ממש שמח שלכל אחד יש את האופציה להחליט על מה הוא מתפשר.

 

פבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגענו למקום בו השרשור מתחיל לדשדש.השורה התחתונה היא שתי האמיתות שפבל סיכם בהודעתו האחרונה מעלי:הראשונה, האברט היא מכונית מגניבה שפונה לרגש. מה זה מגניבה? על כך אין תשובה חד משמעית שכן כאמור העניין סובייקטיבי למדי אם כי פה ושם תמיד יהיו איזה צנון או שניים שמבחינתם כל מה שפחות מ-M2 לא נחשב.השנייה, היא יקרה להחריד, תמיד הייתה יקרה להחריד וזה מה שיש.בינינו, אם היא הייתה עולה 99,990 ש"ח, מה זה באמת היה מעניין אם יש לה כסאות של קומפיטציונה, תחת של טוריסמו, הגה של סאן מרינו או רביולי של ארנצ'יני....

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבת הרבה, אמרת מעט.

בקיצור, קנית רכב ספורטיבי או ספה לבית? את טוענת שאת מוכנה "לסבול" את החסרונות בשביל היתרונות שמדברים אלייך אבל את מתלוננת על זה שכדי לכוון את המושב הדלת צריכה להיות קצת פתוחה.. ברצינות?

 

או, רכב ספורטיבי. בוא נדרג רכבים ספורטיביים? איך אתה מדרג ספורטיביות בין - קומפי, ברז, מיאטה, סיוויק טייפ-R (בכוונה בחרתי את הפחות נוחה מההאצ'ז). רק תעשה את זה מעניין, תנמק.

 

אז בוא נדייק בעובדות:

https://www.themotorreport.com.au/car-review/fiat-gives-updated-2016-abarth-595-more-power-and-a-new-look-85016.html

הדור הקודם נקרא Series 3, המחודש, Series 4.

 

The new 595 Series 4 updates bring a restyled front bumper with deeper intakes, a new exterior colour-palette, and newly designed 17-inch alloy wheels. New front and rear light assemblies from the regular 500 range have also been adopted.

On the inside, the 595 range scores a new flat-bottomed steering wheel, and the 5.0-inch Uconnect touchscreen infotainment system out of the regular 500, with an available 7.0-inch high-definition version also available with pre-loaded telemetry apps included.As well as the track info (and the ability to share race results with friends on social media) the larger infotainment system will be able to handle Apple CarPlay and Android Auto connectivity. A seven-speaker, 480 watt Beats Audio upgrade will also be offered.

 

זה בעיניך שינוי מהותי?

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל פעם אותו ויכוח עקר ונסיון לתרגם תחושות למילים.

זה לא הולך ולא ילך.

אחד ירגיש ככה והשני אחרת.

בשורה התחתונה מי שמתעניין צריך לנהוג ברכב. אם לא מתאים, סבבה. אם מתאים יבדוק נא את עומק כיסו ויחליט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל פעם אותו ויכוח עקר ונסיון לתרגם תחושות למילים.

זה לא הולך ולא ילך.

אחד ירגיש ככה והשני אחרת.

בשורה התחתונה מי שמתעניין צריך לנהוג ברכב. אם לא מתאים, סבבה. אם מתאים יבדוק נא את עומק כיסו ויחליט.

סיכמת יפה.

 

RK, סיימתי את הויכוח פה. אין לי כוונה לדרג ולנמק, הגבתי עכשיו רק כדי לכבד אותך ולא לגרום לך לחשוב שאני מתעלם.

 

עומרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלומר - ברגע שאזלו הנימוקים, סיימנו הדיון?

אף אחד לא אמר שאזלו. אני מיציתי את ההתנגחות פה, לכן מבחינתי הדיון הסתיים. אתם מוזמנים להמשיך :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1960 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...