Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבארט 500 קומפטיציונה - מבחן דרך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ר. תודה על הפרספקטיבה האישית וההשוואה המאוד מעניינת ומתאימה לדיון והוויכוח.

תמשיכו להנות מ-pocket rockets.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רק לבעלי ממון (אין מה לעשות).

רוב בעלי הרכב הזה (כיד ראשונה) שיצא לי להכיר רחוקים מלהיות עשירים ויותר בכיוון של חסרי אחריות כלכלית.

 

נקודה מעניינת שאחד המגיבים העלה פה אבל לא זכתה למענה (אולי הוחרשה?) זה נושא האמינות.

ידוע שהיו מספר בעיות גם לרכבים חדשים. היסכימו בעלי מרכבת הכיף לשתף?

היא מבוססת על אחד הרכבים הכי לא אמינים בעולם (סטטיסטית), אז משער שזה לא מדהים.

 

בכל מקרה, הרכב נראה חמוד ולכל מי שאוהב אותו אני מאחל רק הנאה ואמינות, אבל הוא לחלוטין לא רכב שהייתי שוקל לקנות. גם לא בצחוק.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם
רוב בעלי הרכב הזה (כיד ראשונה) שיצא לי להכיר רחוקים מלהיות עשירים ויותר בכיוון של חסרי אחריות כלכלית.

 

 

בסדר, רבים מבעלי הקיה ספורטז' החדשים שאני מכיר רחוקים מלהיות עשירים ויותר בכיוון של חסרי אחריות כלכלית.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אני אשווה ואעלה: רבים מבין רוכשי המכוניות החדשות שאני מכיר רחוקים מלהיות עשירים ויותר בכיוון של חסרי אחריות כלכלית.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

פףףף!!!

לוקח אותך בלי למצמץ. רוב בני האדם שיצא לי להכיר רחוקים מלהיות עשירים ויותר בכיוון של חסרי אחריות כלכלית.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

עקב עומס בעבודה ומחסור חמור בזמן לקח לי זמן להגיע ולכתוב את הדעה שלי.

 

כאמור, גם אני השתתפתי במבחן שעשינו לרכב הזה וגם אני יצאתי ברגשות מעורבים.

העורך פגש אותי בשעת ערב מאוחרת ליד הבית. אמנם מראה אבארט 595 לא חדש לי ואפילו לא הנהיגה הראשונה שלי בקומפי אך המראה שלה היה נראה לי מוזר. מצד אחד, רואים בבירור את קווי העיצוב החמודים של פיאט 500. הרכב נראה יחסית גבוה ומעט לא פרופורציונלי. אך מלבד זאת, אבארט דאגו לצייד את הדגם הזה בהמון פרטי עיצוב, חלקם מועילים וחלקם נטו בשביל הפוזה. באופן מפתיע ובמיוחד לאור יחס מימדים עדיף, הקליאו ספורט שלי נראית מאוד אנמית יחסית לרכב המבחן.

פנים הרכב נראה מאוד... פיאט 500 על סטרואידים, סוג של הכל מוכר אך גם שונה. זווית הישיבה גבוהה מידי והמושב, של סאבלט כאמור מרגיש בהתחלה מעולה (עד השלב שאני מתעצבן עליו. זה נוח כמו כיסא בכיתה ביסודי). ההתנעה שוב יוצרת המון רעש (רעש חיובי). הנסיעה המנהלתית בעיר דורשת ממני להמציא קללות חדשות על נוחות, היא פשוט לא קיימת שם.

 

Fast forward לכביש הנהיגה הקרוב אליי. נהיגה הלוך ונהיגה חזור, הלוך וחזור. אני עושה עוד ועוד "הקפות" ונהנה, באמת אני נהנה מאוד. הקצב אינו גבוה, נסעתי לא מעט עם מכוניות טובות וחזקות יותר שם אך יש משהו מהנה בקומפי הזאת. הייתי מגדיר את התכונה העיקרית שמספרת את ההנאה היא התחושתיות. אין צורך לפתח קצב גבוה באמת כדי להנות מהרכב. הבידוד הלקוי, המבנה המוזר של הרכב והצליל הרועש באופן מוגזם מספקים חוויה מהנה מאוד במהירות נמוכה יחסית.

 

בדרך הביתה אני והעורך דנים על הרכב (בין הקללות על הכאבים בגב). אני חושב שאני מבין קצת את הרכב.

אבארט 595 קומפטציונה מגיעה מהמפעל במפרט שחלק מבעלי הספורטיביות פונים אליו בשוק האפטרמארקט. לא מדובר ב"נסיכת הכפאר" אבל שלל אביזרי העיצוב מבית הערס האיטלקי יוצרים מראה ותחושה מאוד ספורטיביים. מנגד, הרכב פשוט בלתי נסבל כרכב יומיומי. נהגתי את מסלול הבית-עבודה שלי, אותו אני מבצע כל יום עם רכב שנוחות אינה התכונה המובילה שלו ופשוט גיליתי רף חדש של חוסר נוחות. אם נוסיף למשוואה את העלות הגבוהה נקבל רכב סופ"שים מעניין אך כזה שדורש המון הקרבה ביומיום.

 

לסיכום, אבארט לקחו רכב שלא אמור היה להיות ספורטיבי והפכו אותו לכזה. האם הרכב מוצלח או לא? יש כאן 8 עמודי דיון בפורום והיד עוד נטויה אך ללא ספק 595 קומפי גוררת הרבה תשומת לב.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

×
×
  • תוכן חדש...