Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבארט 500 קומפטיציונה - מבחן דרך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחד המבחנים הטובים שקראתי פה לאחרונה.

לדעתי זה היתרון הגדול של קראספורום בבחינת רכבים. אני חושב שבאף מקום אחר לא תקראו חוץ ממבחן יבש על הרכב (שכול המגזינים והאתרים יודעים לעשות, אולי אפילו טוב יותר, אולי לא) - על המסביב - כמו הקהילה של הרכב, שבמקרה הזה מהווה מרכיב חשוב מאוד. מספיק לראות את השרשור הקודם כדי להבין.

פורסם

אני חושב שהמבחן (המוצלח, כל הכבוד!) הזה די מסכם את השרשור הארוך שהיה על הרכב הזה בהשקה.

מבחינה רציונלית, אין באמת סיבה לקנות הרכב הזה.

מבחינה אמוציונלית, יש, בעיקר לחובבי המותג.

לגיטימי.

לדעתי, אחת המכוניות האחרונות שהייתי רוכש בתקציב הזה.

מודה ומתוודה שלא נהגתי ומהיכרות עם עצמי אני לא חושב שנהיגה תשנה את דעתי. יחד עם זאת, אם הייתי תר אחר רכב בתקציב הזה לגמרי הייתי מנסה, כי הו דה פאק נואוז.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

למה? למה הוא כל כך יקר, כל כך לא מצדיק את זה, סה"כ רכב די קטנטן, לא מעט יטעו בינו לבין השכנה שקנתה את הרכב בוורוד ב70K ללא האגזוז שמעיר את השכונה.

איך טורבו, מייקאפ, מושבים וסמלים יפים של 595 שווים את המחיר הנדרש??

פורסם
למה? למה הוא כל כך יקר, כל כך לא מצדיק את זה, סה"כ רכב די קטנטן, לא מעט יטעו בינו לבין השכנה שקנתה את הרכב בוורוד ב70K ללא האגזוז שמעיר את השכונה.

איך טורבו, מייקאפ, מושבים וסמלים יפים של 595 שווים את המחיר הנדרש??

 

אמנם את ההתרשמות המפורטת שלי אכתוב יותר מאוחר, אבל מספר נקודות ברשותך, בהתייחס לפוסט הזה.

 

אם הוא לא היה כ"כ יקר, היית שוקל לרכוש?

 

מה בעיניך מצדיק מחיר?

 

זה שהשכנים יטעו בינו לבין 500 רגילה אמור להזיז למי בדיוק?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אמנם את ההתרשמות המפורטת שלי אכתוב יותר מאוחר, אבל מספר נקודות ברשותך, בהתייחס לפוסט הזה.

 

אם הוא לא היה כ"כ יקר, היית שוקל לרכוש?

 

מה בעיניך מצדיק מחיר?

 

זה שהשכנים יטעו בינו לבין 500 רגילה אמור להזיז למי בדיוק?

 

אם המחיר לא היה כזה הזייה הייתי ללא ספק שוקל לרכוש אחת.

אני מאוד אוהב מכוניות מיני כמו עוד אנשים רבים שילדיהם כבר נוהגים בעצמם וממזמן מחוץ לבית.

אם אפשר היה לשלב את הכיף של הגודל הקטן עם עוצמה והנאת נהיגה הייתי רוכש אחת בכיף.

אבל במחיר הזייה שמשתווה למחיר של MX-5 ממש לא.

פיאט 500 עם כיסאות מעור וטורבו זה לא מה שיגרום לי להוציא כזה סכום הזוי ותלוש מהמציאות בשביל "קהילה" ומתנות בשנקל.

פורסם

אני רק רוצה לכתוב בפעם העשירית בפורום, שקהילה ומתנות זה בונוס. אנשים נהנים לנהוג ברכב הזה (או אבארט בכלל) כי הם נהנים מזה. כמו עם כל רכב אחר. אני אישית מתחבר לפשטות, לזה שהרכב לא סטרילי ולא מנותק מהסביבה וכן, גם לסאונד המאוד כייפי שיש ל-500, גם בגרסאות היותר פשוטות. ביצועים פחות מעניינים אותי, למרות שהקומפי מרגישה ומתנהגת הרבה יותר מהרכב שיש לי. וזה שדרך הקבוצה פגשתי אנשים שהתחברתי אליהם ויצאתי איתם לטיולים וכו' - זה באמת בונוס אדיר וחד פעמי כנראה. אבל זה מה שזה.

 

כן, הוא יקר. הוא נמכר באקזמפלרים בודדים יחסית, די כמו רכבי ספורט אחרים במחירים כאלו.

ולכן מי שקונה אותו (לא בשונה מהמיאטה או הברז) זה פשוט מי שיכול ומי שהתחביב מספיק חשוב לו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

הרכב יקר מאוד מול מה ששאר יצרני הרכב מציעים באותה רמת מחיר בסגמנט הזה.

כאן היצרן/יבואן מוכר חוץ מרכב גם 'קהילה' ומתנות בשקל, האם זה שווה את הפרמיה? לדעתי לא

לא מבין את ההגיון לקנות כזה רכב ולא לאון קופרה למשל.

פורסם

הילה מופרזת מדיי ומחיר מופרז (הרבה יותר מדיי) לרכב.

יש יבואנים שזה התחביב שלהם כנראה.

הקהילה והבונוס יקרים מדיי.

רק לבעלי ממון (אין מה לעשות).

alfa 156 2.5.

פורסם

באמת באמת כתוב מעולה, ומעביר את הרכב הזה על יתרונותיו וחסרונותיו.

 

אני באופן אישי ממש מתחבר לכל עניין הרגש הזה. הפוקוס אקובוסט היא כנראה בדיוק ההיפך מהאברט הזו: היא נראית כמו פוקוס רגילה, היא נשמעת כמו מכונת תפירה ועד שלא בודקים כמה מהר היא מאיצה היא גם נוסעת כמו פוקוס רגילה. אז למרות שהיא באמת די חזקה, ויש לה היגוי מצויין וגיר קליקי והכל, אתה פשוט מרגיש שאתה נוסע במשפחתית חזקה ודי זהו. שזה סבבה לגמרי אם אתה בסך הכל רוצה מדי פעם להנות באיזה מחלף מזדמן, אבל ממש לא שם אם חיפשת רכב ספורטיבי.

 

מצד שני, האברט הזו מחייבת כל כך הרבה פשרות, שגם אם אתה נורא נהנה ממנה אתה חייב להיות גם אמיד יחסית וגם נטול משפחה. ובמצב כזה, אפשר פשוט לקנות אופנוע 600 ספורטיבי, שאמנם דורש אפילו עוד יותר פשרות, אבל לא רואה את האברט הזו ממטר בענייני הנאה.

 

אבל אם זה עובד, ואנשים קונים, מי אני שאתנגד... בסוף סמלת עוד ימכרו יותר אברט מפיאט.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לא נהגתי על הקומפטיציונה, כן נהגתי על סקורפיונה ידנית.

לא באתי עם ציפיות גדולות. בכל זאת התאכזבתי.

 

אחת רובוטית לאדריכלית מפונפנת בת 60 מצפון ת"א? מבין.

מכונית לנהגים היא לא. לא באמת.

 

ואגב, היא גם לא מכונית ספורט. היא מכונית ספורטיבית, מכונית ספורטיבית לא טובה.

 

ואגב 2, צליל = יניקה. להטוטי פליטה = רעש.

 

ואגב 3, לא הבנתי את הכוונה בהקבלה ל-911, הלא היא מרכבת האלים.

פורסם (נערך)

אחלה סקירה, נהניתי לקרוא.

אם כי אני נהגתי על אחת ואני חושב שזה רכב פשוט מזעזע.

מה שכן הוא מרגיש הרבה יותר קרוב לקרטינג מאשר לרכב ^^

 

ואגב לגבי החלק לקראת הסוף של "אין עוד אוטו כזה ששונה בתחלית והדגם הסדרתי שלו".

ממש לא מסכים קח את הסיויק דור 9 ואת הטייפ ר FK2.

עריכה אחרונה על ידי Jeka.E

2017 Type R

פורסם

לטעמי המחיר בארץ בהחלט מוגזם.

בחו"ל האברט מתומחרת כמו דודתה האיטלקיה, אלפא רומיאו מיטו. המיטו בארץ נמכרת באזור ה130-170 כתלותי בדגם.

גרסת הכניסה בחו"ל של האברט זולה משמעותית מפיג'ו 208 גיטיאיי, בעוד שהקומפציונה רק מעט יקרה יותר ממנה. :roll:

פורסם

מעניין לשמוע ממי שיש נסיון (עם שתיהן) איך הייתם משווים את הסקורפיונה ל S1.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...