Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבארט 500 קומפטיציונה - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחד הדברים היפים בפורום הוא הדיון ההדדי. מה שאתה עושה, זה לזרוק מנטרות ריקות מתוכן ולהכריז fold ברגע שהדיון נעשה רציני. זכותך, כמובן, אבל בדיוק כמו בפוקר, המהלך אומר לא מעט.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רכב מגניב ללא ספק. כל התמיהה לגבי האנשים שקונים אותו לא ברורה לי. יש הרבה רכבים עם גוון ספורטיבי בלי להיות הסכין הכי מושחזת לשקל. ברור שאפשר לקנות מיאטה שתירק לאבארט' בעין בכל פרמטר ספורטיבי פחות או יותר. אז מה? אפשר להגיד אותו דבר גם על כל ג'יפון ספורטיבי כדוגמת audi sq3. בדיוק כמו האבארט' לדעתי לא ברור בדיוק מה היתרון שלו על פני המתחרים משני הכיוונים. בשורה התחתונה, את הפאן פקטור שהאבארט' יודעת לתת מעט מאוד רכבים ספורטיביים עם דיפרנציאליים מתוחכמים יודעים. אבארט' היא האנטיתזה של ה308Gti לדעתי. בדיוק ההבדל בין מה שלא נכון אבל אתה רוצה למה שנכון אבל אתה לא רוצה. קטונתי להסביר בדיוק למה אבל זה בדיוק המצב.

 

Sent from my INE-LX2 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה מעניינת שאחד המגיבים העלה פה אבל לא זכתה למענה (אולי הוחרשה?) זה נושא האמינות.

ידוע שהיו מספר בעיות גם לרכבים חדשים. היסכימו בעלי מרכבת הכיף לשתף?

 

מה אתה מתכוון ב-"הוחרשה"?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד הדברים הכי "מצחיקים" בעיני הוא שישנה מוסכמה בין רוב בני המין ה"חזק" נקרא לזה ככה - שאין שום היגיון אצל בנות המין ה"יפה" - נקרא לזה ככה - רק לצורך העניין אהיה קצת שוביניסט וסליחה זו לא המטרה האמיתית.

 

אבל למה לכל הרוחות אנחנו מחפשים היגיון כלשהוא בהחלטה לקנות רכב חדש ועוד בייחוד כשמדובר על רכב לא פרקטי שגם לא נועד להיות כזה?

 

למה מחיר חייב להיות מוצדק? מה לגבי המושג - ערך?

 

BRZ, מיאטה, אבארט' 500 או אבארט' 124 או פונטו אבארט' הם כולם ככולם - רכבים סופר כיפיים ולווא דווקא רכבי ספורט.

 

מה אעשה עם רכב ספורט ביום יום? או בכלל? האמת כנראה כלום.

 

מה אעשה עם רכב כיפי ביום יום - אהנה לנהוג בו. יש לזה ערך ולעזעזל המחיר.

 

עכשיו תסלחו לי אני הולך לנסות למצוא הגיון אצל אשתי כי אני בטוח שמשהו חייב להצדיק את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ברגע שאתה לומד להתנתק מהצורך באישור מהמשפחה/חברים/שכנים זה הופך הגיוני לחלוטין. אהבת? יש מספיק כסף ומקום? אם אתה לא קונה, אתה בעצם פועל נגד ההיגיון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לשאלה,

מה הוחרש ולמה?

למעט בעיית דשבורד מתנפח שנחשפנו אליה בכל ה500 לא מכיר שום בעיה סדרתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שה-500 או בכלל אבארט הם דברים שאנשים מאוד אוהבים לשנוא, תוך כדי שהם מציגים את הרכב שהם קנו, כהצדקה לתמורה טובה יותר לכסף (אני שם בצד את אלה שגם אם האוטו היה עולה 100 אלף, הם עדיין היו קונים משהו אחר, עם תירוץ אחר). אבל מה, אם הרכב גדול יותר ובמחיר דומה, זה אומר שהוא תמורה יותר טובה לכסף? אם היחס בין המחיר של המיאטה למאזדה 6 פה היה זהה לזה שבחו"ל, כולנו היינו נוסעים במיאטות?

אתם מנסים ליצוק היגיון לרכישה שהיא מראש לא הגיונית.

 

זה כמו הכיסאות לאופניים של ברוקס. אנשים באים ואומרים לי איך אתה רוכב על זה? זה כבד יותר מכיסא סטנדרטי, זה בכלל לא רך (תוך כדי שהם נוקשים עליו, ומראים כמה הספוג בשלהם כן), וזה עולה כמו כיסא קרבון של חברה אחרת. אבל בפועל, אנשים קונים את זה, ולא סתם קונים, כבר 150 שנה קונים. אז או שהם דפוקים, או שהחברה עלתה פה על איזה מתכון פסיכי למכור אוויר במחיר מופרז.

 

ה-500 זה מוצר ששם לאנשים חיוך על הפנים, ולכן הם קונים אותו. לאחרים לאון קופרה שם חיוך על הפנים, ולכן הם קונים אותו.

זה לא שלקוחות של אבארט יודעים יותר טוב, כי זה לא שהאוטו הוא עילוי לעומת כל הצעה ספורטיבית אחרת שנמכרת, הוא פשוט עוד אחת מאותן ההצעות (מיוחדת בדרכה שלה). וזה גם לא שהאוטו הוא מוצר שסתם יקר, כי יש תמורה ביצועית לאגרה.

ב-208 אין חסרונות בכלל? בלאון קופרה אין חסרונות בכלל? בג'ימני שלי יש יותר חסרונות מיתרונות ותראו איך הוא נמכר.

 

גם אני אגב בדעה של שהגרסה הבסיסית, עם חבילת אסהאסה (שכבר לא מוצעת היום, אני יודע) היא הקניה הנכונה מבין כל הליינאפ של ה-500. הפונטו שהייתה לי, יחד עם חבילת השדרוגים, עלתה כמעט כמו גולף GTI, ובכל זאת שמחתי מאוד (מאוד!) להיות הבעלים של האוטו במשך הזמן שהיה אצלי.

לגמרי מובן למה אנשים קונים את גרסאות הטריביוטו למשל, ברגע שמבינים מי הם אותם הלקוחות (רמז, לאון קופרה או 208GTI שקולים מבחינתם לסקטים). כמו שמובן למה אנשים קונים שעון ב-80K דולר כשיש אחלה דברים ב-1000 דולר. אנשים שכבר היה להם את זה ואת זה ואת זה, ועכשיו הם רוצים (ויכולים להרשות לעצמם) את זה.

 

קצת מזכיר את הוויכוחים האינסופיים בין אפל לאנדרואיד. איזה עוד רכב מייצר שרשורים כמו ה-500? רק על זה מגיע לפיאט שאפו, לא?

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

^^

הקישור לא עובד לי בטאפטוק, אני מקווה שזה לדיון על האלפא ג'וליה ולא לאאוטלנדר...

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין חלק מהאנשים שרוצים את התכשיט הכי יקר בחנות (תכשיטן אני בנוסף), מותר להם, זה לגיטימי.

אין פה ממש היגיון ולמה לנסות לחפש אחד. לא צריך, רכב יפה, מעוצב, מהנה, שווה הרבה כסך

לאלה שיש להם. כמו הארלי דיווידסון, זה סוג של לייף סטייל אחר, תכשיט ועל תכשיט מיוחד אנשים משלמים

הרי על פרקטיקה אם הרלי, אין ממש.

אני אישית, לא מוכן לשלם כי אינני רוצה לשרת את המערכת ולהמשיך לתדלק אותה ולא אתן יד

לחזירות. אבל זה אני (תכשיטן).

אני מאמין, שרכב שנמכר בחול צריך להיות (באחוזים לפחות), דומה במחיר למתחרים שלו ולא

20 אחוז יותר יקר מהם בארץ לעומת העולם כולו. אותי זה מקומם ואני לא אקנה. אני לא אתן

את כספי לאותה חזירות, סורי זו דעתי על אבארט.

זה לא אומר שלא אקנה רכב מיד 2,אבל חדש לא אקנה מהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו הפעם הראשונה שאני מגיב כאן, אבל מודה ומתוודה ששנים אני עוקב באדיקות אחרי הדיונים / מבחנים בפורום, ואני מוצא את רובם מעניינים ותורמים תודה לצוות.

 

הסיבה שהחלטתי לחרוג ממנהגי ולהגיב לדיון המתפתח בנושא האברטnot the sound of silent או לא, היא לתת פרספקטיבה אישית שלי על אבארט מול S1

 

בארבע וחצי השנים האחרונות עברתי מבעלות על אבארט לאאודי S1, על שניהם גמעתי במשותף יותר מ-90 אלף קילומטר 40 / 50 בהתאמה. האאודי עדיין בבעלותי ואין לי שום כוונה להיפרד ממנה בזמן הקרוב.

 

אבארט הידנית נקנתה חדשה עם קיט שיפור esse esse מקורי בשנת 2015 כך שבמובנים מסוימים היא הייתה לא פחות קיצונית ובלתי מתפשרת מ 595 שמופיעה במבחן (קרטינג אמרנו), מצורפת תמונה מיום מסלול בכוכב יאיר.

לאחר כשנתיים מופלאות של טיולים עם הקבוצה, הדרכות נהיגה, ארוחות במסעדות, סופ"ש במלון, מסיבות, והמון תשומת לב ויחס אישי בחסות היבואן, שלהבנתי נובע ממקום של שימור וטיפוח הלקוחות, הוחלפה esse esse ל S1 משומשת עם קילומטרז' מגוחך שנרכשה בעסקת טריידאין מול צ'מפיון.

ההחלפה בוצעה מתוך רצון לגוון ולשנות ומתוך חשיבה כלכלית של שמירת ערך וכיוצא באלה, שבדיעבד ברור שנידונה לכישלון, כי כלכלי והגיוני זה לקחת אוקטביה ליסו-מט מהעבודה.

 

נתחיל מאמינות ותחזוקה. פרט לטיפולים שוטפים, החלפת צמיגים, ברקסים, שתיהן תפקדו נפלא ללא שום בעיות מיוחדות. באבארט הוחלף חיישן ההגה במסגרת האחריות לאחר שכשל, שירותי המוסך המרכזי של שני היבואנים היו מצוינים, כאשר אאודי הפתיעו לטובה במחירים הוגנים לטיפולים, ובאבארט מעניקים טיפול 10000 ראשון חינם מבלי שביקשתי.

 

כל ניסיון להשוות בין שני הרכבים מגלה שמדובר בשתי גישות שונות - הטמפרמנט האיטלקי מול ההנדסה הגרמנית. פסטה רגאנו מול נקניקיית וייסוורסט. כל אחד טעים בדרך שלו.

 

ה-S1 היא בכמעט בהכל יותר... יותר מהירה, יותר מדויקת, יותר אוחזת, יותר נוחה ביום יום עם הילדים, יותר תנוחת ישיבה, ויותר מדויקת בהחלפת ההילוכים ויותר, ויותר, ויותר, במזגן בתא מטען, בגימור ובפאר.

 

גם בתקיפת כיכרות שהועלה פה בדיון האאודי לקחה את מה שהאבארט יודעת לעשות מצוין ונותנת יותר. סטריליות? ריחוק? אני אומר קור רוח של הנדסה גרמנית מאוזנת.

מוזמנים להצטרף אליי פעם ולהרגיש איך האאודי מתיישרת ויוצאת בשאגה מהכיכר הקרובה למקום מגוריי שנקראת על שם יושב ראש הכנסת.

 

אז אחרי שמזככים את כל היותר הזה, כאשר אני יושב עם עצמי וסוכם את היותר של האאודי מול הפחות של הפיאט - להפתעתי בסיכום המספרים לא מתיישרים כי הגיונית האאודי הייתה צריכה לנצח בנוקאאוט, אבל במציאות זה ממש לא. באבארט כל נסיעה היא דרמה, כל הנעה היא חגיגה, כל פצפוץ אגזוז בהורדת הילוך היא חיוך, גם כל טיול עם המועדון זה תענוג. זה לא הגיוני, נכון, זה לא מסתדר מול דפי הנתונים, אבל אנחנו פה לא בשביל ההיגיון.

 

לסיכום, ואולי זה מתמצת את מה שניסיתי להעביר, אני יודע בלב שבשלב כזה או אחר בעתיד הרחוק אני אפנה למשרדו של עומר ושוב ארכוש אבארט בפעם השנייה במחיר לא הגיוני... זה ברור לי, ונכון זה לא רציונלי, וזה בדיוק היופי בכל העניין.

 

עוד S1 ממש ממש לא.. למרות שהיא יותר, למרות שאני ממש אוהב אותה, ולמרות שאני גדל איתה כנהג. אולי בגלל שהאבארט תמיד תהיה יותר מיוחדת עבורי.

והלוואי שהגרסה הבאה של S1 , אם אאודי תחליט בסופו של דבר לייצר אותה תהיה יציאה ידנית מטורפת נניח RS1 כדי שאני אוכל לאכול את העקרב.

 

עוד נקודה למחשבה, קשורה או לא, יצא לי להצטרף / להשתתף ולהיות סתם צופה מהצד במפגשים של מותגים קבוצות נהיגה כאלה ואחרות, המקום בו תמיד היה לי הכי נוח ונחמד זה במפגשי האבארט, כנראה שכל האנשים שהכי אוהבים מאוד לשנוא, הם האנשים הכי נחמדים ונטולי אגו. ועל זה תעיד גם אשתי.

 

קצת נתונים עליי: בן 50, נשוי + 3 ילדים. אישה (שיודעת לנהוג טוב ומהר, וחולקת איתי את האהבה לגיר הידני). מגדיר את עצמי כנהג ממוצע, שמידי פעם מצליח לחבר סיבוב לעיקול בצורה זורמת ומהירה, ובדרך כלל נוהג ונוהג בשיקול דעת.

תודה ר.

20181113_212954.jpeg20181113_212811.jpeg

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוך הבא לפורום, אהבתי מאוד את מה שכתבת!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...