Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת סקודה קארוק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא עניין של התלבטות אלא של תמחור. אותה פלטפורמה ובסיס גלגלים, אותו מנוע וגיר. שני מותגים מקבילים במיצוב והפרש של 40% בין הדגמים.

 

מילא וזה היה תמחור של היצרן, אבל ההפרש הינו 15% בחו"ל. ברור איפה צ'מפיון עושים רווח מטורף על חשבון שפוטי האופנה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

קצת על ה1.5 ברמת גימור אקסלוסיב.

מבחינת יחידת הינע, ה1.5 מאוד לינארי יחסית למנוע טורבו , גמיש ומספק ביצועים נאים אם כי לא מרגיש חזק במיוחד.

את השפעת מערכת ביטול 2 צילינדרים לשיוט לא הרגשנו מאחר ולא נסענו בצורה חסכונית במיוחד. גם כאן תיבת ההילוכים מרגישה חלקה.

סיבוב עירוני קצר הכולל עלייה על במפרים לא גרם לה להתבלבל או לחבוט.

סיבוב קצר ב"שטח" הבהיר פחות או יותר שזו לא ממש הסביבה שלו, על שביל עפר מרוצף אבנים הרכב מקפצץ אם כי לא חובט, ובקרת השיוט האדפטיבית עובדת מצוין גם בתנאים האלה.

אגב למי ששאל אם היא יותר מהירה מקיה ספורטאז' אז הנה

P80508-155803.jpg

וברצינות, נעבור לשאר ההבדלים.

באקסלוסיב המושבים מרופדים באלקנטרה , נעימים יותר ומושב הנהג מקבל כוונון חשמלי מלא, כולל תמיכה לרגליים שלא קיימת בדגם הסטייל , וזכרונות למושב.

מערכת 8 הרמקולים הבסיסית מוחלפת במערכת של קנטון והיא מציעה איכות שמע מצויינת, במחיר של איבוד תא האחסון המרכזי על הדשבורד.

גרסה זו זוכה גם לחיישני חניה מקוריים ומערכת חניה אוטומטית שלא יצא לנו לנסות, סגירה חשמלית לתא המטען , גג פנורמי שנפתח בחציו, ושלושה מושבים אחוריים נפרדים שיכולים להתקפל כל אחד לחוד.

כאשר האמצעי יכול לשמש כמשענת יד, אבל נותר צוהר פתוח לתוך תא המטען.

אחרי יום נהיגה של 8 שעות עם הפסקות , רובו בכבישי הדרום עם קטע קצת בשטח ועוד מעבר קצר בערים , הרכב לטעמי מציעה נוחות טובה מאוד והוא לא מעייף בנסיעות ארוכות. בסה"כ יצאתי בהרגשה שהקארוק הוא רכב דיי מוצלח, נוח ופרקטי ומערכות הבטיחות שלו עובדות בצורה הרמונית עם הנהג.

עוד כמה תמונות מהיום:

P80508-095311.jpgP80508-080243.jpgP80508-150750.jpgP80508-150912.jpgP80508-112719.jpgP80508-112652.jpgP80508-112746.jpgP80508-095426.jpg

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
קצת על ה1.5 ברמת גימור אקסלוסיב.

מבחינת יחידת הינע, ה1.5 מאוד לינארי יחסית למנוע טורבו , גמיש ומספק ביצועים נאים אם כי לא מרגיש חזק במיוחד.

את השפעת מערכת ביטול 2 צילינדרים לשיוט לא הרגשנו מאחר ולא נסענו בצורה חסכונית במיוחד. גם כאן תיבת ההילוכים מרגישה חלקה.

סיבוב עירוני קצר הכולל עלייה על במפרים לא גרם לה להתבלבל או לחבוט.

סיבוב קצר ב"שטח" הבהיר פחות או יותר שזו לא ממש הסביבה שלו, על שביל עפר מרוצף אבנים הרכב מקפצץ אם כי לא חובט, ובקרת השיוט האדפטיבית עובדת מצוין גם בתנאים האלה.

אגב למי ששאל אם היא יותר מהירה מקיה ספורטאז' אז הנה

[ATTACH=CONFIG]504233[/ATTACH]

וברצינות, נעבור לשאר ההבדלים.

באקסלוסיב המושבים מרופדים באלקנטרה , נעימים יותר ומושב הנהג מקבל כוונון חשמלי מלא, כולל תמיכה לרגליים שלא קיימת בדגם הסטייל , וזכרונות למושב.

מערכת 8 הרמקולים הבסיסית מוחלפת במערכת של קנטון והיא מציעה איכות שמע מצויינת, במחיר של איבוד תא האחסון המרכזי על הדשבורד.

גרסה זו זוכה גם לחיישני חניה מקוריים ומערכת חניה אוטומטית שלא יצא לנו לנסות, סגירה חשמלית לתא המטען , גג פנורמי שנפתח בחציו, ושלושה מושבים אחוריים נפרדים שיכולים להתקפל כל אחד לחוד.

כאשר האמצעי יכול לשמש כמשענת יד, אבל נותר צוהר פתוח לתוך תא המטען.

אחרי יום נהיגה של 8 שעות עם הפסקות , רובו בכבישי הדרום עם קטע קצת בשטח ועוד מעבר קצר בערים , הרכב לטעמי מציעה נוחות טובה מאוד והוא לא מעייף בנסיעות ארוכות. בסה"כ יצאתי בהרגשה שהקארוק הוא רכב דיי מוצלח, נוח ופרקטי ומערכות הבטיחות שלו עובדות בצורה הרמונית עם הנהג.

עוד כמה תמונות מהיום:

[ATTACH=CONFIG]504235[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]504236[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]504237[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]504238[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]504239[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]504240[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]504241[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]504234[/ATTACH]

 

תודה רבה!!

מה קורה עם קוקפייט?

למה לא מגיע ברמת איבזור הכי גבוהה במנוע tsi או עם אופציה להוספה.

תא מטען חשמלי מלא?

פתיחה וסגירה עם השלט או שזה חיישן כמו באטקה?

מה לגבי הנחות על צבע מישהו הצליח לקבל בחינם?

פורסם

נכון לעכשיו הקודיאק נמכר בכמויות מאוד יפות.

 

נראה שהקארוק בדרך להיות בצמרת רכבי הפנאי, למרות שהאטקה השכן לא מוכר במספרים גבוהים במיוחד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לקודיאק היו רק שני מתחרים עם 7 מקומות, ורק לאחרונה הצטרף מתחרה נוסף (מיצרן עם תדמית בעייתית).

הקארוק מתחרה בפלח השוק הכי צפוף והכי חם בארץ, עם המון מתחרים טובים, כשגם רכבים מהקטגוריה הנמוכה יותר גדלים ונוגסים מפלח השוק הזה (ארונה למשל). אין להשליך ממכירות הקודיאק על הקארוק. נצטרך לחכות ולראות.

 

יואב, האם מערכת השמירה על הנתיב באקסלוסיב יודעת לשמור על מרכז הנתיב או שרק לתקן בקצה?

כמה גג השמש פוגע במרווח הראש? ב-3008 למשל זה ממש הרס לי את תנוחת הישיבה המועדפת

פורסם
תודה רבה!!

מה קורה עם קוקפייט?

למה לא מגיע ברמת איבזור הכי גבוהה במנוע tsi או עם אופציה להוספה.

תא מטען חשמלי מלא?

פתיחה וסגירה עם השלט או שזה חיישן כמו באטקה?

מה לגבי הנחות על צבע מישהו הצליח לקבל בחינם?

אין תוספת מחיר על צבעים כל הצבעים מטאליים בהגדרה (כולל לבן) רק על צבע אדום יש תופסת מחיר עד כמה שהבנתי.

לגבי קוקפיט (לוח שעונים דיגיטלי) נאמר לי שניתן יהיה להזמין רק בסוף השנה בתוספת של 3000ש"ח.

מישהו יכול לאשר זאת? ואיך עובד ניווט בו אני מבין שזה יהיה דומה למה שאודי היום משווקים האם הניווט עובד בארץ בלוח שעונים הדיגיטלי או שזה מסורס עבור הארץ?

פורסם

הקארוק מתחרה בפלח השוק הכי צפוף והכי חם בארץ, עם המון מתחרים טובים, כשגם רכבים מהקטגוריה הנמוכה יותר גדלים ונוגסים מפלח השוק הזה (ארונה למשל). אין להשליך ממכירות הקודיאק על הקארוק. נצטרך לחכות ולראות.

מחשבותי בדיוק.

אגב, היא באמת משעממת עד פיהוק למראה, או שהתמונות לא ממש עושות עימה חסד?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
אין תוספת מחיר על צבעים כל הצבעים מטאליים בהגדרה (כולל לבן) רק על צבע אדום יש תופסת מחיר עד כמה שהבנתי.

לגבי קוקפיט (לוח שעונים דיגיטלי) נאמר לי שניתן יהיה להזמין רק בסוף השנה בתוספת של 3000ש"ח.

מישהו יכול לאשר זאת? ואיך עובד ניווט בו אני מבין שזה יהיה דומה למה שאודי היום משווקים האם הניווט עובד בארץ בלוח שעונים הדיגיטלי או שזה מסורס עבור הארץ?

 

באאודי הניווט עובד, בVW לא.

Aprilia Shiver 750

פורסם

השוותי בין הסיאט לסקודה, הסיאט עולה 138,900 היא מגיעה עם בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אקטיבית, אבל עם מסך 5 אינצ שלא תומך באנדרואיד אוטו, הסקודה מגיע ב11 שקל יותר עם מסך 6.5 תומך אנדרואיד אוטו ובקרת סטייה מנתיב, להוסיף לדגם האמצעי בסיאט עולה עוד 6000 שקל... למה מביאים היום רכבים עם מסך כמו לפני עשר שנים. חבל(מתיחס לדגמים של 150 כ"ס,)

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...