Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת סקודה קארוק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

#התחלנו!

לפני כמה רגעים יצאנו לכיוון יקב ברקן שליד חולדה, משם נמשיך כל הדרך לאילת ונעדכן אתכם בזמן אמת על הקארוק.

 

בינתיים נספר לכם שלחלק הראשון של המסע קיבלנו את גרסת סטייל עם מנוע 1.0 ליטר עם תיבת DSG, כרגע יואב נוהג והוא יספר לכם מה הוא חושב על יחידת ההנעה כשנתחלף. לי יש הזדמנות עכשיו לשחק עם מערכת המולטימדיה וללחוץ על כפתורים, אז אני יכול לספר שיש כן מסך מרכזי שנראה בגודל 8 אינץ', אנדרואיד אוטו, קרוז אדפטיבי, שמירת נתיב, תאורת לד מלאה (למי ששאל :)) בקרת אקלים מפוצלת וכו'. את המפרט המלא נצרף ברגע שנקבל אותו.

 

בינתיים אתם מוזמנים לשאול עוד כל מיני שאלות וננסה לענות עליהן כמיטב יכולתנו.

 

IMG_20180508_091658.jpg

IMG_20180508_091706.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עכשיו הבנתי למה מעל 90 רכבים חיכו בנמל כל כך הרבה זמן - לשיירת העיתונאים...

הרכב נראה טוב בצבע האפור (לא יודע להגדיר איזה גוון זה בדיוק), הרבה יותר יפה לטעמי מהלבן שפורסם קודם.

נסיעה טובה!

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

נסיעה טובה, אותי מעניין הדגם דיזל 4*4 המפואר, אשמח לקבל פרטים על חוויית הנסיעה, והתרשמות כללית מהרכב, אבזור ועוד, כרגע נוהג על סופרב וממתין לקארוק כבר זמן רב.

פורסם

הגענו לחולדה ואלה המחירים של הסקודה קארוק החדש:

 

1.0 ליטר 115 כ"ס ידני אמבישן: 130,000 ש"ח

1.0 ליטר 115 כ"ס אוט' אמבישן: 140,000 ש"ח

1.0 ליטר 115 כ"ס אוט' סטייל: 150,000 ש"ח

 

1.5 ליטר 150 כ"ס אוט' אמבישן: 150,000 ש"ח

1.5 ליטר 150 כ"ס אוט' סטייל: 160,000 ש"ח

1.5 ליטר 150 כ"ס אוט' אקסקלוסיב: 185,000 ש"ח

 

2.0 ליטר דיזל 150 כ"ס אוט' 4x4 סטייל: 185,000 ש"ח

2.0 ליטר דיזל 150 כ"ס אוט' 4x4 אקסקלוסיב: 210,000 ש"ח

 

למפרט המלא של סקודה קארוק לחצו כאן.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

אין רעשי רוח מהמוטות על הגג? אם כן, הם ניתנים לפירוק?

סטייל זו גרסת הביניים? לד מלא כבר שם זה שידרוג יפה, במיוחד כשבגולף זו תוספת שעולה 12 אלף...

ושמירה על נתיב - שומר באמצע או רק מתקן כשמגיעים לקצה? ואני מבין שאין מובילאיי?

Fiat Uno 1994 - Mazda 3 2005 - Volkswagen Jetta 2011 - Seat Leon 2013 - Subaru XV 2018

פורסם

מה טווחי המהירויות בהן עובדות בקרת השיוט האדפטיבית והשמירה על הנתיב?

עובדות בפקקים? עובדות במהירויות שיוט?

 

איך מערכת בקרת השיוט האדפטיבית מתמודדת עם "הפרעות" - רכב נדחף וכו'

פורסם (נערך)

חווית נהיגה ראשונית.

המושבים החדשים נוחים יותר ממה שנמצא בואג (במיוחד בהשוואה לסיאט)וכוללים אפשרות לכוונון תמיכה בגב התחתון.

בידוד הרעשים טוב וגם ב120 קמש רעשי הרוח והצמיגים לא מעיקים.

בנסיעה בין עירונית הרכב משייט בנוחות עם חסרון קל בדמות תנודות קטנות של המרכב.

מבחינת מערכות בטיחות, אנחנו כרגע נוסעים בסטייל , בקרת הסטייה מנתיב מתקנת בצורה עדינה בקצה אך אין התראה קולית, רק האייקון בלוח המחוונים משתנה מירוק לכתום.

עובדת מאזור 20 30 קמש.

בקרת השיוט האדפטיבית עובדת מצוין בפקקים וגם במהירויות בין בינעירוניות.

בלימה אוטונומית עובדת גם במהירויות בינעירוניות.

תיבת ההילוכים המשודכת אליו היא DSG7 יבשה DQ200 עם שבעה הילוכים , שעד כה הגיבה בצורה חלקה אם בתנועה פקוקה ואם תחת מאמץ. מנוע הליטר מספק ביצועים טובים להתנהלות יומיומית אבל קצת חסר מחץ תחת מאמץ.

חיישני אורות וגשם קיימים , ובסטייל אכן המראה מתכהה אוטומטית.

מבחינת הזמן הרב שלקח להם לשווק אותו היבואן אכן רצה לצבור מלאי לפני הההשקה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

כן, זה בטוח, אבל איך התחושה על הכביש

אפילו מבלי לראות את הנתונים היא בוודאות עושה 0-100 הרבה יותר מהר.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

לא יודע, מבחינתי מהירות מודדים בעזרת סטופר בין 0-100 או 70-120.

יכול להיות רכב רועש מאוד עם בידוד גרוע שעושה רעש של מטוס ממריא כשהוא מאיץ, אבל בפועל עגלה למרות שהנוסע בפנים מרגיש שהרכב במהירות גבוהה בגלל כל המהומה.

פורסם

מבחינת כושר גרירה ,

ליטר ידני - נגרר עם בלמים 1200

בלי בלמים 660.

ליטר אוטומט -נגרר עם בלמים 1200 בלי בלמים 680.

1.5 אוטומט , נגרר עם בלמים 1500-1200 בלי בלמים 690.

2.0 דיזל אוטומט , נגרר עם בלמים 2000 ובלי בלמים 750.


×
×
  • תוכן חדש...