Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת סקודה קארוק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לטעמי התמחור של גרסאות הבסיס הזוי לחלוטין. אני לא רואה סיבה לשלם 140 אלף על הקארוק, שבאולם הסמוך קיימת לאון עם אותו מנוע וגיר ואותה שלדה, עבור 100. נכון שהסקודה מעט מאובזר יותר (מצד שני בסיאט יש סאנרוף) אבל 40 אלף מרגישים כמו תוספת אדירה על אופנה חלולה.

 

בדקתי את עצמי מול גרמניה. שם לאון 1.0 סטייל DSG עולה 23 אלף אירו וקארוק 1.0 אמישן DSG עולה 26 אלף אירו. תוספת של 10-15 אחוז נשמעת לי הרבה יותר שפויה מתוספת של 40% שנדרשת בארץ. דברים דומים (אם כי פחות קיצוניים) ראינו עם התמחור של הארונה מול האיביזה.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

115 הוא מחיר רשמי (שהתייקר משמעותית מ-107 או 110 שהיה המחיר הקודם).

בכל מקרה גם המחיר הקודם לא בדיוק היה סופי וכעת מתקיים "מבצע" לפיו היא מוצעת ב-100:

https://www.auto.co.il/article/130245-local-news

 

כמובן אם הנחות בשיעור דומה יוענקו לגבי הקארוק (ולא כליסינג אפס קילומטר בלי אפשרות לאחריות שנה שלישית) הרי שהתמחור שפוי יותר.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

וגולף עולה כמעט אותו הדבר, התמחור דווקא מוצלח והרכב טוב, רק אם היו מביאים את הסיאט אטקה עם אמצעי בטיחות נורמאליים...

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם (נערך)

לאון אוטמטית נמכרת בימים אלו במבצע חיסול" במחיר של 100 אלף ש"ח.

 

מחיר אטרקטיבי, אבל היא הרבה פחות מרווחת, תא המטען יותר קטן משמעותית והיא חסרת מערכות בטיחות.

 

הבעיה הראשית של הקארוק מבחינתי היא באמת הגיר, דבר ראשון אופי הפעולה שלו ודבר שני חוסר האמינות הצפויה.

 

בעיה שניה היא מנוע ה- 1 ליטר, אם באיביזה הוא לא הרשים אותי בכלל במצב רגיל בלשון המעטה (ספורט לא ניסיתי יותר מדי) אז בקארוק עולה סימן שאלה גדול.

 

למערכת- צלמו בבקשה את הכסא האחורי וכיסוי תא המטען, האם מדובר במושב מפוצל ל- 40-20-40 וכיסוי גלילה נגלל שעולה ביחד עם החלון או מושב מפוצל ל- 60-40 וכיסוי גלילה קשיח (בחו"ל מוצעות שתי האפשרויות הנ"ל והאפשרות הראשונה כמובן עדיפה).

 

סיאט אטקה ברמת גימור סטייל פלוס עם מנוע 1.4 מתומחרת ב- 149 אלף ש"ח, היא מוצעת עם כל מערכות הבטיחות מלבד בקרת סטייה מנתיב (יש בה בקרת שיוט אדפטיבית שבעבר לא הייתה, זיהוי שטחים מתים ותנועה חוצאה מאחור, בלימה אוטונומית) והיא מוצעת אף בהנחות בימים אלו.

 

כלומר ההפרש בינה לסקודה 1.5 ברמת סטייל האמצעית הוא כ- 11 אלף ש"ח רשמיים ופחות מכך בימים אלו במסגרת המבצע.

 

השאלה מה יש בסקודה והאם ההפרש מוצדק או לא?

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם (נערך)
וגולף עולה כמעט אותו הדבר, התמחור דווקא מוצלח והרכב טוב, רק אם היו מביאים את הסיאט אטקה עם אמצעי בטיחות נורמאליים...

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

הגולף היא 1.4 עם ארבעה צילינדרים. צריך להשוות אותה לקארוק 1.5. חוץ מזה שגולף תמיד תעלה יותר ביחס למותגי הלואו קוסט של VAG- סיאט וסקודה.

עריכה אחרונה על ידי שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
נסיעה טובה, אותי מעניין הדגם דיזל 4*4 המפואר, אשמח לקבל פרטים על חוויית הנסיעה, והתרשמות כללית מהרכב, אבזור ועוד, כרגע נוהג על סופרב וממתין לקארוק כבר זמן רב.

 

לפי שם המשפחה שלך אתה נולדת לסיאט לאון :-)

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
הגולף היא 1.4 עם ארבעה צילינדרים. צריך להשוות אותה לקארוק 1.5.
אז תשווה לסקודה אוקטבה או פולקסווגן ונטו או איך שלא קוראים לזה עכשיו, עדיין, היא מתומחרת כמו המתחרות החזקות של הסגמנט, מפה יקבלו עוד הנחה, אם זה היה הכסף שלי, הייתי מעדיף את האחות הספרדייה

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

למי שלא שם לב, באתר הרשמי כבר יש את המפרט והמחירים:

https://www.skoda.co.il/models/karoq/

 

הייתי שמח לדעת איך נוחות הנסיעה העירונית - כבישים משובשים\באמפרים, זו הבעיה העיקרית שיש לי עם הלאון והסיבה שאני חושש מהאטקה.

Fiat Uno 1994 - Mazda 3 2005 - Volkswagen Jetta 2011 - Seat Leon 2013 - Subaru XV 2018

פורסם
מה ההבדל בינו לבין הסיאט, אם לאור הכישלון היחסי של האטקה, מה הם למדו?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

מה הכוונה בכישלון יחסי של האטקה?

מאיפה הנתונים שלך? על מה אתה מדבר?

פורסם

אני לא רואה אטקה כ"כ. הוא מתומחר מצויין ולא רואים אותו

מה הכוונה בכישלון יחסי של האטקה?

מאיפה הנתונים שלך? על מה אתה מדבר?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

ממה שאני יודע ההפך הוא הנכון,

אין מלאים - כל מי שרצה להזמין אמרו לו שהכל מכור שלושה ארבעה חודשים מראש

כשאני חיפשתי אפילו ביד 2 הם נחטפו באותו היום שפורסמו.


×
×
  • תוכן חדש...