Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד חושפת את הפוקוס החדשה


robertf
שימו לב! השרשור הזה בן 2163 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גרסאות סדאן, האצ׳בק, סטיישן (כולל גרסת אקטיב).

מנועי אקובוסט 1.0 ו1.5 מחודשים, ו1.5 ו2.0 אקובלו דיזל.

פרטים נוספים.

 

IMG_3407.JPGIMG_3405.JPGIMG_3406.JPGIMG_3410.JPG

IMG_3409.JPG

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ההאצ'בק והסטיישן נראות לא רע לדעתי. קו המותניים הבולט הזה מעניק להן רושם שרירי ורחב.

הסדאן כמו בדור הראשון והשלישי פשוט נראית לא טוב.

היצע יחידות ההנעה מאוד מעניין, במיוחד ה-1.5 החזק עם תיבת 8 הילוכים.

מעניין אם הקהל הישראלי יצליח לסלוח לפוקוס על הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל שתגיע לארץ, לפי ההתנהלות של דלק מוטורס כלפי פורד לא נראה שהם מנסים לשווק... כמו הפיאסטה החדשה שלא מגיעה ועוד דגמים רבים.

Alfa Romeo 164 3.0 super v6 1995

Alfa Romeo spider 2.0 twinspark 1997

Alfa Romeo giulietta milano 2014

Volkswagen polo gti 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דלק הגיעו למצב שהדגם הכי נמכר שלהם זה קוגה.

וגם הוא לא בדיוק רב-מכר.

אבל אני בטוח שתחת ייבואן אחר פורד היתה יכולה לפרוח.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דלק הגיעו למצב שהדגם הכי נמכר שלהם זה קוגה.

וגם הוא לא בדיוק רב-מכר.

אבל אני בטוח שתחת ייבואן אחר פורד היתה יכולה לפרוח.

 

אני לא חושב שתחת יבואן אחר פורד הייתה יכולה לפרוח משמעותית. היו לפורד שנים מאוד טובות בארץ ביחס לרכב אירופאי, גם בתקופה שהאסייתיות היו בראש טבלת המכירות בפער משמעותי מהתוצרת האירופאית, פורד הייתה קרוב מאוד לשם. גם למשל כשאחותה מבית, המאזדה 3 הייתה נמכרת בכמויות מטורפות ודלק היו יכולים להתבסס רק עליה, הפוקוס נמכרה לא רע בכלל.

 

בשנה הראשונה של הדור השלישי (עם הגיר הרובוטי) הפוקוס אפילו הייתה המשפחתית הכי נמכרת בארץ והגיעה עם רמות אבזור מגוונים מאוד, אבל כשהתגלו הבעיות בגיר ובגימור היא נפלה מהר ולא הצליחה להתאושש. ההבדל בין פורד ל-VAG שסבלה מאותן בעיות הוא המוניטין האיכותי "פרימיום" שקונצרן וואג קיבל בארץ, שפורד העממית לא זכתה לו ולכן לה הרבה יותר קשה להתאושש.

 

הפוקוס 3 הכתימה את השם של פורד בארץ וייקח לאנשים זמן לשכוח את זה. אם פורד הייתה משווקת כיצרן לא עממי היה לה יותר קל למחוק את הרושם שנוצר לה. למה שאנשים ייקחו סיכון על רכב שאין לו ערך מוסף? הנאה מנהיגה (הערך מוסף של פורד ברוב קשת הדגמים) מעניינת אחוז אפסי מהאנשים.

תוסיף לזה גם את העובדה שעיקר המכירות של הרכבים החדשים בארץ הוא לחברות הליסינג ודלק כבר לא חזקים שם כמו פעם וקיבלת מותג שהפסיד משני הצדדים, גם בליסינג וגם בפרטי. בעיקר בזכות עצמו ופחות בזכות מי שמביא אותו.

עריכה אחרונה על ידי cars-@-lover
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההאצ'בק והסטיישן נראות לא רע לדעתי. קו המותניים הבולט הזה מעניק להן רושם שרירי ורחב.

הסדאן כמו בדור הראשון והשלישי פשוט נראית לא טוב.

היצע יחידות ההנעה מאוד מעניין, במיוחד ה-1.5 החזק עם תיבת 8 הילוכים.

מעניין אם הקהל הישראלי יצליח לסלוח לפוקוס על הגיר הרובוטי.

 

הקהל הישראלי ברובו לא יודע מה ההבדל בין אוטומט לרובוט.

הם יקנו כל דבר בהנחה שזה במחיר נורמלי.

 

והעיצוב החיצוני מזעזע. תורידו את הסמל ולא ברור אם זה יונדאי או קיא.

V5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דלק הגיעו למצב שהדגם הכי נמכר שלהם זה קוגה.

וגם הוא לא בדיוק רב-מכר.

אבל אני בטוח שתחת ייבואן אחר פורד היתה יכולה לפרוח.

ליבואנים אחרים יהיה קשה מאוד לשנות חוות דעת, והתדמית השלילית שנוצרה.

 

קח לדוגמה את הפוקוס הנוכחית.

רכב אחר מקודמו. עם חזית אחרת, מנוע טורבו, גיר פלנטרי מצויין, בקיצור רכב שונה בתכלית מהקודם. עם ביצועים מצויינים, ותג מחיר ב-"0 ק"ם ליסינג", שירד עד 100K.

וגם במחיר הזה, הלקוחות לא עמדו בטור.

ב"דלק" הבינו מהר מאוד, שצריך להמשיך להשקיע במוצר שממשיך לייצר להם כסף.

מאזדה.

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מדובר ברכב מרשים, נראה ששיפרו את מה שהיה טעון שיפור (נראות פנימית מודרנית, בסיס גלגלים ואיבזור בטיחות).

ה-5 דלתות והסטיישן נראות טוב לטעמי, הסדאן הרבה פחות.

המנוע 1.5 הוא ארבע צילינדרי ככל הידוע לי, 3 צילינדר זה המנוע הקטן שמעולם לא הגיע אלינו גם בגירסאות הקודמות שלו ואני בספק שהפעם הוא יעשה עליה לאור ההיסטוריה.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי, בדקתי את ההודעה לעיתונות יותר, הם מאשרים שם שזה 3 צילינדרים

"A low-friction three-cylinder architecture that delivers naturally high torque at low rpm"

נכתב תחת פרטים על מנוע ה1.5 בלבד, לא ה1.0

עריכה אחרונה על ידי Hagaix
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2163 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...