Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד חושפת את הפוקוס החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקי, בדקתי את ההודעה לעיתונות יותר, הם מאשרים שם שזה 3 צילינדרים

"A low-friction three-cylinder architecture that delivers naturally high torque at low rpm"

נכתב תחת פרטים על מנוע ה1.5 בלבד, לא ה1.0

 

צודק, תודה על החיפוש.

אם כבר העמידו אותי על טעותי, חיפשתי מידע נוסף:

https://www.topgear.com/car-news/first-look/ten-things-you-need-know-about-new-ford-focus

 

Petrols matter, given the recent distaste for diesel. The stalwart 1.0-litre Ecoboost is likely to take most sales. It’s the heavily revised version from the Fiesta, and comes in 85, 100 and 125bhp, with just 108g/km CO2 even in the strict new WLTP test. The bigger petrol engine, a 1.5-litre, is now also a triple, almost the same as the new Fiesta ST jobbie. It has 150 or 182bhp. For economy in light use, the three-cylinder engines can close down one of their cylinders, keeping the valves shut to eliminate the losses of pumping air.

The 1.5 diesel is all-new and should clear emissions standards to 2025, they claim. Power is up to 120bhp, and then there’s a revised 2.0 diesel making 150bhp.

The old twin-clutch auto was unpopular in America, so all the auto versions now get a conventional eight-speeder.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ליבואנים אחרים יהיה קשה מאוד לשנות חוות דעת, והתדמית השלילית שנוצרה.

 

קח לדוגמה את הפוקוס הנוכחית.

רכב אחר מקודמו. עם חזית אחרת, מנוע טורבו, גיר פלנטרי מצויין, בקיצור רכב שונה בתכלית מהקודם. עם ביצועים מצויינים, ותג מחיר ב-"0 ק"ם ליסינג", שירד עד 100K.

וגם במחיר הזה, הלקוחות לא עמדו בטור.

ב"דלק" הבינו מהר מאוד, שצריך להמשיך להשקיע במוצר שממשיך לייצר להם כסף.

מאזדה.

 

זה לא קשור לדלק רכב, היצרן בכוונה לא מביא לארץ, זו הוראה שלו.

זה הולך להשתנות בקרוב.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם (נערך)

גם ב-BMW בדגמי הכניסה יש מנוע תלת צילינדרי בנפח הזה.

יש מחקר שמראה שנפח הצילינדר היעיל ביותר הוא 500cc במנועי בנזין.

 

מאמר לא אקדמי בנושא:

https://www.caranddriver.com/news/why-0-5-liter-cylinders-will-soon-dominate-automotive-engine-design

עריכה אחרונה על ידי shaharper

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
אני לא חושב שתחת יבואן אחר פורד הייתה יכולה לפרוח משמעותית. היו לפורד שנים מאוד טובות בארץ ביחס לרכב אירופאי, גם בתקופה שהאסייתיות היו בראש טבלת המכירות בפער משמעותי מהתוצרת האירופאית, פורד הייתה קרוב מאוד לשם. גם למשל כשאחותה מבית, המאזדה 3 הייתה נמכרת בכמויות מטורפות ודלק היו יכולים להתבסס רק עליה, הפוקוס נמכרה לא רע בכלל.

 

בשנה הראשונה של הדור השלישי (עם הגיר הרובוטי) הפוקוס אפילו הייתה המשפחתית הכי נמכרת בארץ והגיעה עם רמות אבזור מגוונים מאוד, אבל כשהתגלו הבעיות בגיר ובגימור היא נפלה מהר ולא הצליחה להתאושש. ההבדל בין פורד ל-VAG שסבלה מאותן בעיות הוא המוניטין האיכותי "פרימיום" שקונצרן וואג קיבל בארץ, שפורד העממית לא זכתה לו ולכן לה הרבה יותר קשה להתאושש.

 

הפוקוס 3 הכתימה את השם של פורד בארץ וייקח לאנשים זמן לשכוח את זה. אם פורד הייתה משווקת כיצרן לא עממי היה לה יותר קל למחוק את הרושם שנוצר לה. למה שאנשים ייקחו סיכון על רכב שאין לו ערך מוסף? הנאה מנהיגה (הערך מוסף של פורד ברוב קשת הדגמים) מעניינת אחוז אפסי מהאנשים.

תוסיף לזה גם את העובדה שעיקר המכירות של הרכבים החדשים בארץ הוא לחברות הליסינג ודלק כבר לא חזקים שם כמו פעם וקיבלת מותג שהפסיד משני הצדדים, גם בליסינג וגם בפרטי. בעיקר בזכות עצמו ופחות בזכות מי שמביא אותו.

 

פוקוס היתה הכי נמכרת בתקופה שמאזדה 3 דעכה בגלל שער היין וכל העניין של ההחלפת דגם (ב-2013 עצרו את ייבוא הקורולה וה-3 עד לדורות החדשים).

באותה תקופה גם המונדיאו נמכרה יותר מה-6.

ואז הגיעה ה-6 עם הסקייאקטיב ופתאום גם הפסיקו את השיווק האגרסיבי למונדיאו, את הקוגה הביאו בגרסאות זולות יותר רק כי אין גרסאות זולות ל-CX5, האקוספורט בכלל לא חשבו על שיווק.

די מזכיר את UMI ואופל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מקווה שהיא באמת צמחה בגודל, בעיצוב הכללי היא עדיין מזכירה קצת את העיצוב של המאזדה 3(צורה כללית, בעיקר בהאצ'בק).

הגיע הזמן שיעשו שינוי מהותי בעיצוב הקונסולה הקדמית, אבל עדיין , המסך על הדשבורד מקלקל.

שתגיע עם אבזור נורמלי ובלי מובילאיי.

בנושא הפורד אקוספורט, לא הפסדנו הרבה, מדובר בקרוסאובר קטן ,יקר ושלא זכה להרבה ביקורות שליליות ביניהן צפיפות ופנים באיכות ירודה.

פורסם

מתי אמורה להגיע אלינו? יש דעה למישהו בערך כמה היא תתומחר? מקווה שדלק ינסו להחדיר אותה לשוק עם מחיר אטרקטיבי. נראית אופציה מעניינת מאוד. מובילאיי בכל מקרה יהיה לדעתי. יש רכב שיוצא בלי היום?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

כל רכב שנמכר עם התראה על סטייה מנתיב והתראת התנגשות פטור מהתקנת מובילאיי. במקרה של דלק הם שמים בכל מאזדה אם צריך או לא, ובפורד, לפחות על פי האתר של דלק, הקוגה והאקספלורר ברמות הגימור הגבוהות מגיעות בלי.

תגיע כנראה בשנה הבאה, לא חושב שהמחיר יהיה חריג ,איפשהוא באמצע קטגוריית המשפחתיות.

אגב, בתגובה להשקת הפוקוס, דלק הצהירו על ייבוא הפיאסטה , שתגיע באזור הרבעון השלישי של השנה.

פורסם
פוקוס היתה הכי נמכרת בתקופה שמאזדה 3 דעכה בגלל שער היין וכל העניין של ההחלפת דגם (ב-2013 עצרו את ייבוא הקורולה וה-3 עד לדורות החדשים).

באותה תקופה גם המונדיאו נמכרה יותר מה-6.

ואז הגיעה ה-6 עם הסקייאקטיב ופתאום גם הפסיקו את השיווק האגרסיבי למונדיאו, את הקוגה הביאו בגרסאות זולות יותר רק כי אין גרסאות זולות ל-CX5, האקוספורט בכלל לא חשבו על שיווק.

די מזכיר את UMI ואופל.

 

תמיד הפוקוס נמכרה יפה מאוד בארץ, גם בדור הראשון והשני. ב-2012 עם ההגעה של הדור השלישי הפוקוס הייתה המשפחתית הכי נמכרת בישראל והיא הוצעה עם הרבה גרסאות ורמות אבזור. לצידה נמכרו משפחתיות עם פוטנציאל להצלחה לא פחות טוב משלה כמו יונדאי I35 וקיה פורטה. הקורולה וה-3 עדיין נמכרו באותה תקופה, אבל הן לא היו כל כך רלוונטיות ביחס למתחרות. שנה לאחר מכן (2013) ה-I35 עקפה את הפוקוס שהמכירות שלה התרסקו לחלוטין בגלל בעיות אמינות. באותה שנה לא הייתה בארץ משפחתית למאזדה, ככה שאי אפשר להגיד שבגלל מאזדה המכירות של פורד נפגעו. הן נפגעו בעיקר בזכות עצמה.

 

המונדאו מכרה יותר מה-6 בגלל שה-6 לקראת סוף הדגם הקודם נמכרה משמעותית פחות בליסינג לעומת המונדאו שגם הייתה לקראת החלפה. הפרטיים עדיין העדיפו את ה-6 ולכן דלק לא מכרו אותה בהנחות לליסינג כמו שעשו עם המונדאו. כשה-6 דור שלישי הגיעה, המונדאו כבר מכרה פה את השאריות שלה והיבוא של הדגם החדש לא קרה, מסיבה לא ברורה.

 

הקוגה נמכרת בגרסאות זולות ועדיין לא רואים ממנה הרבה. לא מאמין שגרסאות יקרות היו הופכות אותה לרלוונטית יותר.

 

דלק מוטורס יודע מה השוק בארץ ומה עם ישראל אוהב. אפשר להתלונן על הסירוס של היצע הדגמים שלו שעות, כמו שאין גרסאות ידניות למאזדה, לא משווק דגמים ספורטיביים וכו'. אותנו כחובבי רכב זה מבאס ומעצבן, אבל הוא ארגון עסקי וחושב על הכיס. אני לא חושב שפורד היו מוכרים פה כמויות כאלה במשך השנים אם יבואן אחר היה מביא אותם, גם אם היה מביא היצע דגמים רחב יותר.

פורד נפלה בזכות עצמה עם הפוקוס הרובוטית הבעייתית ובזכות היצע דגמים נוכחי שלא הכי מתאים למה שהישראלי הממוצע אוהב. זה מצליח בוואג יותר בגלל שלה יש מוניטין של רכב פחות עממי מפורד עם קהל ברור ולא מעט פאנבויז.

פורסם

כשוולבו V40 ופיאט טיפו עושים אהבה, זה מה שיוצא

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
נראית טוב בכל הגרסאות לטעמי, כפתור תפעול הגיר קצת מוזר
אם כבר, אז לא ברור למה היצרנים נשארים עם הידית הרגילה של גיר אוטומטי.

 

הרי את בורר הPRND אתה יכול לעשות באיזו צורה שבא לך ולתקוע איפה שבא לך, כל עוד יהיה נגיש לנהג.

 

אפשר לעשות אותו בצורת כפתורים של טייפ משנות ה80 ולתקוע על התקרה אם ממש רוצים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
תמיד הפוקוס נמכרה יפה מאוד בארץ, גם בדור הראשון והשני. ב-2012 עם ההגעה של הדור השלישי הפוקוס הייתה המשפחתית הכי נמכרת בישראל והיא הוצעה עם הרבה גרסאות ורמות אבזור. לצידה נמכרו משפחתיות עם פוטנציאל להצלחה לא פחות טוב משלה כמו יונדאי I35 וקיה פורטה. הקורולה וה-3 עדיין נמכרו באותה תקופה, אבל הן לא היו כל כך רלוונטיות ביחס למתחרות. שנה לאחר מכן (2013) ה-I35 עקפה את הפוקוס שהמכירות שלה התרסקו לחלוטין בגלל בעיות אמינות. באותה שנה לא הייתה בארץ משפחתית למאזדה, ככה שאי אפשר להגיד שבגלל מאזדה המכירות של פורד נפגעו. הן נפגעו בעיקר בזכות עצמה.

 

המונדאו מכרה יותר מה-6 בגלל שה-6 לקראת סוף הדגם הקודם נמכרה משמעותית פחות בליסינג לעומת המונדאו שגם הייתה לקראת החלפה. הפרטיים עדיין העדיפו את ה-6 ולכן דלק לא מכרו אותה בהנחות לליסינג כמו שעשו עם המונדאו. כשה-6 דור שלישי הגיעה, המונדאו כבר מכרה פה את השאריות שלה והיבוא של הדגם החדש לא קרה, מסיבה לא ברורה.

 

הקוגה נמכרת בגרסאות זולות ועדיין לא רואים ממנה הרבה. לא מאמין שגרסאות יקרות היו הופכות אותה לרלוונטית יותר.

 

דלק מוטורס יודע מה השוק בארץ ומה עם ישראל אוהב. אפשר להתלונן על הסירוס של היצע הדגמים שלו שעות, כמו שאין גרסאות ידניות למאזדה, לא משווק דגמים ספורטיביים וכו'. אותנו כחובבי רכב זה מבאס ומעצבן, אבל הוא ארגון עסקי וחושב על הכיס. אני לא חושב שפורד היו מוכרים פה כמויות כאלה במשך השנים אם יבואן אחר היה מביא אותם, גם אם היה מביא היצע דגמים רחב יותר.

פורד נפלה בזכות עצמה עם הפוקוס הרובוטית הבעייתית ובזכות היצע דגמים נוכחי שלא הכי מתאים למה שהישראלי הממוצע אוהב. זה מצליח בוואג יותר בגלל שלה יש מוניטין של רכב פחות עממי מפורד עם קהל ברור ולא מעט פאנבויז.

 

יש דגמים, פשוט הייבואן מעדיף לא "להתאמץ".

קמארו מוכרת לא רע בייבוא סדיר - איפה המוסטאנג שבנתיים מעלה כמה וכמה יחידות בייבוא אישי? אבל למה שימכרו רכב ספורט פרימיום של פורד שיש להם BMW?

איפה הפיאסטה? איפה האקו-ספורט שיתחרה בקטגוריה של הקרוסאוברים הקטנים? איפה ה-C מקס שתמלא את החלל שנהיה עם הפסקת הייצור של מאזדה 5? איפה הגלאקסי וה-S מקס? איפה פיוז'ן היברידית במקום מונדיאו אירופאית? כי מנהלים היברידי אפשר למכור בכמויות לא רעות - ע"ע כלמוביל שהחליטו ללכת על הסונטה היבריד במקום ה-i40.

 

מספיק דגמים שיכולים לעצור את הירידה במסירות ל פורד שנעשית כל שנה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...