Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד חושפת את הפוקוס החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הוא לא נגנז, פשוט לא ישימו אותו בגירסאות פשוטות, והאמת שגם אין סיבה לבנות רכב עם התנהגות כביש טובה ומנוע חלש.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

א) מנוע 1.0T עם 125 כ"ס ותיבה פלנטרית על רכב של טון וחצי זה חלש.

ב) קהל היעד של אותה גירסה לא יעריך את ההבדל. לכן אין סיבה לשים מתלה אחורי מורכב ויקר. אם פורד הצליחו לבנות סוגי מתלה שונים בתור יחידה נפרדת שאפשר לשים בהתאם לדרישות הלקוח, כל הכבוד למהנדסים שלהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא יודע כמה הפוקוס תשקול אבל לאוקטביה ששוקלת 1200 ק"ג עם מנוע ליטר ו115 כ"ס אין בעיה של כח אז אני לא רואה למה לפוקוס תהיה(בהנחה שהמשקל יהיה פחות או יותר זהה).אלו מנועי טורבו עם זמינות כוח ומומנט מצוינים וברוב הזמן ירגישו הרבה יותר חזקים ונמרצים ממנועים אטמוספריים גדולים יותר.

פורסם
א) מנוע 1.0T עם 125 כ"ס ותיבה פלנטרית על רכב של טון וחצי זה חלש.

 

טון וחצי? המשקל הופחת בסביב 88 ק"ג כשמשווים גרסאות מקבילות. ככה שהמשקל הוא סביב טון ורבע. 125 כ"ס על טון ורבע זה 100 כ"ס לטון, שזה לא רע.

פורסם (נערך)

בדיוק היום נסעתי באוקטביה דור קודם עם מנוע 1.6 דיזל, החלש שבחבורה. איזה כיף של רכב, לוקח סיבובים מעולה בלי טיפת איבוד מהירות, נטוע ברצפה, לא חסר לו כלום, נוח. איפה הדגם הזה ואיפה האוקטביות החדשות? איפה זה ואיפה הראפיד/טולדו עם מנוע זהה? שום השוואה.

 

אגב, באירופה רוב הפוקוסים נמכרו כידניות ששוקלות פחות והגיר לא מסרס כמו הפלנטרי שהאכילו אותנו דלק רכב...

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

ביקורות מעולות מקיר לקיר בינתיים.

ניהוג, איכות, איבזור, בטיחות...

בהחלט בא לי לנסות אותה.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לא יודע כמה הפוקוס תשקול אבל לאוקטביה ששוקלת 1200 ק"ג עם מנוע ליטר ו115 כ"ס אין בעיה של כח אז אני לא רואה למה לפוקוס תהיה(בהנחה שהמשקל יהיה פחות או יותר זהה).אלו מנועי טורבו עם זמינות כוח ומומנט מצוינים וברוב הזמן ירגישו הרבה יותר חזקים ונמרצים ממנועים אטמוספריים גדולים יותר.

זה כנראה לא מעניין את קהל היעד של הרכב בגרסאות האלה.

אנשים רוצים רכב שיאיץ בצורה סבירה ושיתן להם ביטחון כשהם יוצאים לעקיפה. לתקוף פניות לא הכי רלוונטי עבורם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רצוי להפריד בינך ובין "אנשים".

אתה יכול להגיד " אני מעדיף רכב שיאיץ טוב ויתן בטחון בעקיפה", לנסות להשליך את דעותיך על הכלל זה מעט ילדותי ומנותק מהמציאות.

 

ואם כבר עסקנו בנושא, ע"פ הליין הנוכחי של פורד בארץ - נדמה כי הם מכוונים למנועים חזקים.

פורסם

לפי איך שפורד מתנהלת, לפי איך ששאר השחקנים מתנהגים בזמן האחרון עם הרכבים שהם לא cuv אני מאמין שהם לא בלחץ, לא צופים להצלחה מיוחדת.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

רק להזכיר לכולם שגם בדור הקודם מוצע מנוע 1 ליטר טורבו עם 125 כ"ס.

אבל הייבואן העדיף לוותר עליו ולייבא את ה-1.5 טורבו כדגם הבסיסי של הפוקוס.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...