Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

כקונספט זה נחמד - מטבעות לתשלום חנייה וכו'. בפועל המטבעות מתעופפים לכל הרוחות.

DSC_0048.JPG

 

ואם כבר העלנו את התמונה - פאנלים בגימור שחור פסנתר. נראה טוב לשלוש שניות אחרי הניקוי.

עריכה אחרונה על ידי audiR8

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

follow me home

האורות הראשיים נשארים לדלוק חצי דקה אחרי שיצאת מהאוטו.

 

אבל אתה נשאר ליד האוטו את הזמן הזה כי אתה רוצה להיות בטוח שהם נכבו, כמו כן בכל מקום שאתה חונה ביום אתה מקבל צעקה ׳ שכחת את האורות!׳.

פורסם
מגביל מהירות יש לא רק בקקטוס, אלא במכונית רבות שיש בהן קרוז קונטרול

 

דוקא יש מקומות שאני משתמש בו, כדי לא לעבור בטעות את המהירות המותרת - למשל במקומות שתנאי הכביש מאפשרים נסיעה על 120 קמ''ש בבטיחות ובנוחות, אבל משום מה (בעיקר זכר לזה שבעבר הכביש היה לא טוב) המהירות מוגבלת ל70. המשטרה אוהבת במיוחד את המקומות הללו.

כ

 

דוגמא:

 

כביש 38 למשל. בעבר היה אחד הגרועים בארץ. עבר שדרוג משמעותי - דו נתיבי, מואר, סלול היטב, מחלפים במקום רמזורים, בקיצור - תענוג.

 

המהירות? 70.

 

משטרה מממלזת קבוע מעל הגשר האקולוגי שבאמצע הכביש חיד מסילת ציון. כמה וכמה איבדו שם את הרשיונות שלהם.

 

ברור שזה לא רק בקקטוס. ציינתי שיהיה קונטקסט.

 

הרי שאם מראש זכרת שבקטע כביש מסויים אתה תדרש למשנה זהירות, אני די בטוח שתזכור לשמור על מהירות גם ללא המערכת.

 

נניח שאתה נוסע בכביש צפוף ולא באמת יכול להפעיל בקרת שיוט מצד אחד, ומצד שני כל הזמן קצת מאיץ או מאט כדי לעקוף ולעבור בין נתיבים. למה לך כל שניה להסתכל בדיוק על כמה אתה נוסע? שים מגביל מהירות על קצת מתחת לסף האכיפה, כשתגיע לשם הוא כבר יעצור אותך בעצמו. לדעתי אחד האביזרים השימושיים.

 

דווקא בכביש צפוף, מה הסיכוי שאני אעבור את המהירות הקונסת?

מה גם שבעומסים אני לא מרבה לזגזג בין נתיבים.

 

בגדול, אני מצליח לחשוב על סיטואציות מסויימות בהן מישהו יעשה בזה שימוש.

בכביש הערבה לדוגמה, אבל דווקא שם, אם כבר, אני אעשה שימוש בבקרת שיוט ולא במגביל מהירות.

 

אני לא רואה את עצמי עושה בזה שימוש ולכן עבורי זה אביזר מיותר.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם
ברור שזה לא רק בקקטוס. ציינתי שיהיה קונטקסט.

 

הרי שאם מראש זכרת שבקטע כביש מסויים אתה תדרש למשנה זהירות, אני די בטוח שתזכור לשמור על מהירות גם ללא המערכת.

 

 

 

דווקא בכביש צפוף, מה הסיכוי שאני אעבור את המהירות הקונסת?

מה גם שבעומסים אני לא מרבה לזגזג בין נתיבים.

 

בגדול, אני מצליח לחשוב על סיטואציות מסויימות בהן מישהו יעשה בזה שימוש.

בכביש הערבה לדוגמה, אבל דווקא שם, אם כבר, אני אעשה שימוש בבקרת שיוט ולא במגביל מהירות.

 

אני לא רואה את עצמי עושה בזה שימוש ולכן עבורי זה אביזר מיותר.

 

האמת אני משתמש בזה המון בצבא בברלינגו,מאוד נוח במיוחד כי אסור לך לעבור את המהירות המותרת אפילו לא לרגע,ולא אשתמש בקרוז קונטרול כי רוב הכבישים של רמת הגולן לא מאפשרים את זה במיוחד,יש המון משחק עם המהירות.

מאוד חסר לי מגביל כזה גם בדימקסים שלנו,יוצא שאני מתעסק המון במהירות שלי בנהיגה על הדימקסים.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

אתה יודעים מה מצחיק?

 

כל רכב מסחרי שעובר תקינה בישראל, חייב מאפרה ומדבקות "נא לא לזרוק בדלי סיגריות וגפרורים החוצה".

 

ברכב שמגיע בלי מאפרוה, מדביקים מאפרה בשקל וחצי באיזה מקום.

 

זה כל כך משונה ומיותר, אבל התקנה עדיין קיימת.

 

 

פורסם

אתה מעלה נשכחות...

בתור ילד, אף פעם לא הבנתי למה צריך דלי באוטו

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
אתה יודעים מה מצחיק?

 

כל רכב מסחרי שעובר תקינה בישראל, חייב מאפרה ומדבקות "נא לא לזרוק בדלי סיגריות וגפרורים החוצה".

 

ברכב שמגיע בלי מאפרוה, מדביקים מאפרה בשקל וחצי באיזה מקום.

 

זה כל כך משונה ומיותר, אבל התקנה עדיין קיימת.

 

לא, כי "מדבקת המשקולות" המנדטורית היא תקנה הרבה יותר הגיונית :roll:

 

אז חוץ ממדבקת המשקולות, החלק שמיותר ברכב שלי הוא לחצן Winter / Power שליד תיבת ההילוכים. חוץ מלהדליק נורה עם כיתוב באנגלית בלוח המחוונים זה פשוט עושה כלום ושום דבר. לא תוספת כוח, לא מושך את ההילוכים, לא מזנק בהילוך שני. פשוט כלום.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש מכוניות שזה אמור להגביל את הגיר להילוך אחד פחות ממה שקיים בו

 

יש מכוניות [בקסארה למשל] שזה אכן מושך סל"ד לנסיעה ספורטיבית יותר

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
ברור שזה לא רק בקקטוס. ציינתי שיהיה קונטקסט.

 

הרי שאם מראש זכרת שבקטע כביש מסויים אתה תדרש למשנה זהירות, אני די בטוח שתזכור לשמור על מהירות גם ללא המערכת.

 

 

 

דווקא בכביש צפוף, מה הסיכוי שאני אעבור את המהירות הקונסת?

מה גם שבעומסים אני לא מרבה לזגזג בין נתיבים.

 

בגדול, אני מצליח לחשוב על סיטואציות מסויימות בהן מישהו יעשה בזה שימוש.

בכביש הערבה לדוגמה, אבל דווקא שם, אם כבר, אני אעשה שימוש בבקרת שיוט ולא במגביל מהירות.

 

אני לא רואה את עצמי עושה בזה שימוש ולכן עבורי זה אביזר מיותר.

 

 

אני נזכר פעם אחת בתחילת הנסיעה, ולא צריך להיזכר בזה כל 30 שניות במהלכה, כשהרגל באופן אוטו' מעלה מהירות בהתאם לתנאי הדרך

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

avargel אני יודע מה המשמעויות של הלחצנים האלה, בבוריס לא קורה כלום.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
יודע בדיוק מה הוא עושה. גם במצב הכי גבוה שלו זה לא מספיק רחוק, ולא משנה מה תפוסת האוטו. כבר כמה מכוניות ככה.

 

 

זה כבר מוכיח שאתה ממש לא מבין מה זה עושה.

 

 

במצב הגבוה ביותר - זה המצב הסטנדרטי של אור המעבר. ברור שזה לא אמור להיות גבוה מדי, כי אז זה יסנוור נהגים אחרים.

 

ברגע שעמוס מאחור - הזווית של הפרונט של עולה - ולכן גם אור המעבר ["נמוך"] מסנוור נהגים אחרים, לכן יש להשתמש בגלגלת כדי להנמיך אותו.

 

כשכבר לא עמוס - המצב הזה נמוך מדי [לא רואים כלום], ואז יש להחזיר את המצב לקדמותו.

 

 

אף אחד מהמצבים לא נועד להחליך את אורות הדרך "אור גבוה".

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

מגביל מהירות זה שיקוץ שנכנס לרכבים בגלל שEURONCAP נותן על זה ניקוד.

 

בכלל, מאז שהם נתנו ניקוד על זמזם התראה לאי חגירת חגורה, ירדה מאוד קרנו של המוסד הזה בעיני.

 

לתת ניקוד על ESP זה מצוין, אבל לא על שני הדברים הנזכרים למעלה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
avargel אני יודע מה המשמעויות של הלחצנים האלה, בבוריס לא קורה כלום.

 

לא חשדתי בך כמובן

 

סתם הבהרתי מה המטרה [לא לך]

 

זה שזה לא עובד, זה עוד נושא

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 


×
×
  • תוכן חדש...