Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Polo 2018 -השקה (עריכה 11.6: הושקה בישראל)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מושג כמה רכבים הביאו, אבל אם באמת כולם נמכרו אז כנראה ש:

1. התמחור היה טוב.

2. כפי שצ׳מפיון הראו בעבר - אין להם לחתוך במחיר חזק בשביל למכןר במידה והם רוצים.

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פורסם

לדחות עוד ? מזכיר לך ממתי ההשקה נדחתה ?

לפני כשבוע אמרו לי בסוכנות הראשית כי הצפי הוא סוף פברואר-תחילת מרץ.

גם ככה הרכבים האלו השתזפו להם בבונדר, אני מניח שחלק מהדחייה היה קשור לכשל בחגורות הבטיחות שכנראה תוקן

בבונדר. בכל אופן לדעתי ההשקה הנוכחית היא הרע במיעוטו.

פורסם

אם אכן מכרו את כל הרכבים תוך יום כנראה שהדבר מצביע על מלאי מאד מצומצם ועל ההשקה המוזרה שבוצעה.

בכל מקרה, אלא ככל וניתנו הנחות השקה משמעותיות, התמחור מוגזם לגמרי.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

הזייה כל הנושא הזה עם הפולו וזה סופר מבאס עבור מי שמתעניין בדגם כמוני.

עזבו את זה שהאתר של פולקסוואגן ישראל מבולגן, לא מזמין ובעל עשרות נתונים שגויים ולא נכונים.

אין שיווק עד ינואר?! למה הכרזתם אתמול על הדגם? ואוו, פשוט עצוב כל מה שקורה פה ומשודר לצרכן הסביר.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

מה עצוב?

זה שהאתר מבולגן? רכב חדש. לוקח זמן לעדכן.

למה השיקו אתמול? כי לא יכלו לפני.

למה אין עוד רכבים עד ינואר? כי הכל נמכר.

 

למרות שביננו. מי שרציני. סיכוי טוב שחלק מההזמנות יבוטלו ויתפנו רכבים

פורסם

כן, עצוב מאוד. אתר חדש או לא, מחלקת המדיה צריכה לעבוד כמו שצריך ולא בצורה שכונתית כמו שקרה שם בימים האחרונים. וכן, אני מכיר מספיק יבואניות וחברות בשאר העולם (וגם בארץ) ושלא מתנהלים ברמה נמוכה שכזאת, במיוחד כשמדובר על מותג בסדר גודל הזה.

לגבי ההשקה - עדיף היה שהיו מחכים עוד חצי שנה אם לא יכולים לספק רכבים. יכלו או יכלו, מספיק עם הבלוף הזה.

אהבתי את ״הקנייה״ של מושג ״הנמכר״. מה אגיד ומה אומר, עשרות ואולי מאות דגמים נרכשו אתמול ואכן לא יכלו או יוכלו לספק רכבים מדגם שהוכרז לפני מספר חודשים במשך חצי שנה כאילו היו מותג על איטלקי.

 

אסיים בזה שאני מאוד רציני אך סביר שאמתין לאותה ״מתיחת פנים״ (פנימית ולא חיצונית, לא מצליח לנקד פה) בהתאם לאותן חדשות שעולות מאירופה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אני לא יודע כמה פולואים הם הביאו.

אני לא יודע מה הסיבה שהם לא יכולים לספק עוד כרגע.

אני בטוח שכל מי שמוכר מוצר שהביקוש שלו גדול - יישמח לקבל כמה שיותר מהמוצר הזה.

 

אני כן חושב שהתמחור שלהם טוב. כי הם הצליחו למכור. ומהר.

אם היו מוסיפים עוד 10 אלף למחיר כל דגם אני מניח שם כל המלאי היה נמכר. אבל לאט יותר.

שיהיה פה פולואים בשפע - אני מניח שהמחיר יירד.

 

כל הדברים על מחלקת המדיה והאתר - אני חושב שהם סתם. אז האתר לא מעודכן. ביג דיל. אני מבין שלך זה מפריע. מצידם הכל נמכר. למה לעדכן אתר על מוצר שלא קיים?

 

אגב, כנראה בגלל שהמלאי היה מצומצם - הם גם לא פירסמו בשום מקום למיטב ידיעתי או עשו השקה מרשימה. ידיעה לעיתונות וזהו.

 

עוד כמה חודשים נדע כמה רכבים באמת הגיעו. 20, 200 או 2000.

פורסם

יש מצב שזה הכל ספין של אנשי המכירות ליצור מצג שווא שהמלאי כמעט נגמר ושכדאי למהר להזמין.....

מישהו קיבל את אותו המידע ? מישהו הגיע לאולמות התצוגה וניסה לקבל הצעת מחיר ?

פורסם

ביום שני דיברתי עם מנהל אחד האולמות תצוגה של פולסווגן. הוא טען כי הביאו בדיוק 15 רכבי gti ושנשארו בקושי חמישה, ושאם אני בעניין אז שאפתח הזמנה מיידית על סך 2000 ש"ח, אחרת אאלץ להמתין עד דצמבר-ינואר.

מדובר ביום לפני ההשקה הרשמית.

פורסם

אחרי צפייה

נראה שה-GTI החדשה די גימיקית מבפנים. המון פלסטיקה קשה, פלסטיק "מבריק" שחור שנשרט תוך יום ולמרות שאנחנו כבר ב-2018 מערכת מסך מגע עם דיליי של 2 שניות בין לחיצה.

 

בכל אופן, לא מופתע מהעובדה שההשקה התעכבה כל כך וההספקה נמוכה. אכן ביזיון.

2016 BMW M235i.

פורסם

איך זה ש:



ה-GTI החדשה די גימיקית מבפנים. המון פלסטיקה קשה, פלסטיק "מבריק" שחור שנשרט תוך יום ולמרות שאנחנו כבר ב-2018 מערכת מסך מגע עם דיליי של 2 שניות בין לחיצה.

 

גורם לכך שזה לא מפתיע שההשקה התעכבה והאספקה נמוכה?

 

אם אתה חושב שזה אוטו פח שהם התביישו להביא ולכן ההשקה המאוחרת אז למה האספקה נמוכה?

לא רוצים שיעלו הרבה כאלו לכביש?

 

ומה הביזיון פה?

מי התבזה בדיוק? היצרן? היבואן? הלקוחות?

פורסם
אחרי צפייה

כל כך חשוך שם בסרטון שצולם בלילה, שנראה שהכל שחור, לא רק הפלסטיקה.

וגם ניתן להסיק שבידוד הרעשים על הפנים, איזה רעש שומעים לאורך כל הסרטון.


×
×
  • תוכן חדש...