Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Polo 2018 -השקה (עריכה 11.6: הושקה בישראל)


Idan233
שימו לב! השרשור הזה בן 2033 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

A1..רכב פצפון על סף קלסטרופובי,במחיר "שווה" לכל נפש (סביב 130K בלי כלום)

 

מישהו נכנס ל17 ברי המזל של ה GTI? מתי הם יקבלו אם כביכול זה נמכר כל כך מהר?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היום הוצגה אודי A1 - אחותה של הפולו, ולפי הפרסומים יש בה אופציה להתראת סטיה מנתיב.

 

אני מניח שגם לפולו ולאיביזה יתווסף אביזר בטיחות זה.

 

ניתן לקוות.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז היום הגיע תורי לבקר בסוכנות כדי לשמוע מס׳ פרטים שהייתי חייב להשלים כדי לגבש את הדעה הנכונה לקראת רכישה של הרכב.

 

בסכונות בר״ג/בני-ברק עומד רכב בצבע אדום עם המפרט ״הבסיסי״ כפי שהוא מוצע בישראל. עלות אגרת הרישוי מוסיפה כ-2,400 ש״ח למחיר הסופי.

 

כשנכנסתי לסוכנות לשאול על הרכב ישר עלה החיוך על כלל עובדי המקום עם ההסבר שכל הרכבים שהיו נמכרו. בסוכנות לא מתכחשים לכך שהגיעו לישראל רק כ-15 רכבים ואפילו על הרכב שעומד באולם התצוגה יש קדימות למכירה. מכיוון שאני לא מעוניין בקונפיגורציה ״הבסיסית״ שנמכרת נמסר לי שגם אם תבוטל הזמנה הדבר לא יהיה רלוונטי עבורי. הגיוני. הסברתי שהדבר מקובל ואשמח לדעת מתי הפולו תחזור לשיווק בישראל על מנת שאוכל לפתוח הזמנה עם התוספות שבהן אני מעוניין. המידע שנמסר הוא ״בשנה הבאה״, קרי 2019, וייתכן אף לפני. הסיבה? באולם מסרבים למסור אותה ולא ממש נכנסים לנושא הגירים והחלפת המנועים (כפי שפורסם כאן). מרגיש כמו סוג של הכחשה לנושא.

 

מה שכן נמסר זה שייתכן שהגרסא שתסופק בעוד כחצי שנה דווקא כן תגיע עם בקרת סטייה מנתיב ולכן לא יהיה צורך במערכת המובילאיי שמותקנת בישראל. כשניסיתי להבין על מה מדובר שכן המערכת לא קיימת כיום בשום רכב של הקונצרן (למיטב הבנתי), טענו שזהו חלק משדרוג שעובדים עליו כעת בחברה וייתכן שיהיה זמין כבר בעוד מספר חודשים. מה אני אגיד לכם, הלוואי.

 

הרכב מרגיש איכותי בסה״כ אם כי זול מעט מהאחות הגדולה. דיפוני הדלתות קשים וכנ״ל גם לרוב הדיפון התחתון. המושבים נוחים ואוחזים, מערכת המולטימדיה מגיבה די מהר והרכב מרגיש כ-GTI לכל דבר ועניין. קצת שחור לי מדי אבל אוכל לחיות עם זה. בהתאם לתוספת 10 הס״מ באורך המכונית מרגיש שהמרווח בספסל האחורי מכובד מאוד. בתא הכפפות ניתן למצוא כניסת כרטיס SD וכונן דיסקים. כן, זה עדיין קיים. הדבר היחידי שמעיב על העניין הוא העדר מערכת ה-Active Info Display כסטנדרט, לוח השעונים הרגיל פשוט זול ומכוער.

 

התוספות המובנות (שאינן מגיעות בגרסת ה-GTI הבסיסית באירופה אך נוספו לדגם שיימכר כאן) הינן

גג פנורמי חשמלי, פנסי לד אחוריים וקדמיים, מערכת מולטימדיה 8 אינצ׳, כניסת USB כפולה, חיישנים קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס (בכל דגמי הפולו), מערכת App Connect ובקרת אקלים מפוצלת.



 

התוספות האופציונאליות עליהן התעקשתי כחלק מתנאי הרכישה הן:

 

  • מערכת Active Info Display שתתומחר ב-5,000 ש״ח כולל מע״מ


     

  • חישוקי ה-18 שעליהם אין תמחור מדויק אך נציג המכירות העריך אותם בסכום הקרוב ל-5,000 ש״ח

 

בנוסף, הצהרתי שאהיה מעוניין לשמוע מה העלויות לתוספות של מערכת ה-Keyless (הנעה ללא מפתח) וה-Park Assistance.

 

מה שכן נמסר, והפתיע אותי מעט, הוא שניתן לוותר על תוספות מובנת כמו מערכת בקרת השיוט האדפטיבית (ACC) ולחסוך כ-3,000 ש״ח. לא היה רלוונטי עבורי ומרגיש שניתן לוותר על דברים נוספים לפי בקשת הלקוח.

 

מכיוון שהתכנון המקורי היה לרכוש את הרכב לקראת ספטמבר השארתי את הטלפון בסוכנות על מנת שאלו שיצרו עימי קשר ויעדכנו אותי בחידוש המכירה. לטענתם, להזמנה מותאמת יש צורך ב-3-5 חודשי המתנה אז נראה שאחזור ״להציק״ להם כבר באוקטובר הקרוב.

עריכה אחרונה על ידי כוח-סוס

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף

 

מה שכן נמסר זה שייתכן שהגרסא שתסופק בעוד כחצי שנה דווקא כן תגיע עם בקרת סטייה מנתיב ולכן לא יהיה צורך במערכת המובילאיי שמותקנת בישראל. כשניסיתי להבין על מה מדובר שכן המערכת לא קיימת כיום בשום רכב של הקונצרן (למיטב הבנתי)

 

הבנת לא נכון. בתור אחד מתאגידי הרכב המובילים בעולם פולקסווגן לא ישארו מאחור, במיוחד לא בבטיחות.

צ'מפיון החליטו לייבא את הגולף, לאון ועוד מכוניות ללא התרעה על סטייה מנתיב למרות שזו קיימת בחול.

במקרה של האיביזה/ארונה ופולו נכון לעכשיו, פולקסווגן בעצמם לא מייצרים כרגע כאלו עם התרעה על סטייה מנתיב.

בארץ סקודה קארוק, אוקטביה ,קודיאק , סופרב ספורטליין ודגמי אאודי מA3 והלאה , (כאשר קיים מצומצם של A3 שלא הותקנה בו מערכת ליין אסיסט). פולקסווגן פרטיות ומסחריות, וסיאט כרגע לא מקבלות את המערכת הזו ולכן מחויבות במובילאיי ומקביליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המידע :)

כמה דגשים שראיתי :

 

בסכונות בר״ג/בני-ברק עומד רכב בצבע אדום עם המפרט ״הבסיסי״ כפי שהוא מוצע בישראל. עלות אגרת הרישוי מוסיפה כ-2,400 ש״ח למחיר הסופי.

ברצינות ? 2400 ?? זינקו ב300ש"ח מהקודמת (6C) ? על מה ולמה? בגלל המנוע ?

 

בתא הכפפות ניתן למצוא כניסת כרטיס SD וכונן דיסקים. כן, זה עדיין קיים. הדבר היחידי שמעיב על העניין הוא העדר מערכת ה-Active Info Display כסטנדרט, לוח השעונים הרגיל פשוט זול ומכוער

 

אתה מדבר על הלוח שעונים הצבעוני ? לדעתי זה נחמד בתור גימיק,אבל לא MUST (במילים אחרות לא הייתי רוכש,וזה לא קיים\אפשרי - הייתי קונה בכל זאת)

 

התוספות המובנות (שאינן מגיעות בגרסת ה-GTI הבסיסית באירופה אך נוספו לדגם שיימכר כאן) הינן

גג פנורמי חשמלי, פנסי לד אחוריים וקדמיים, - ידוע לך אם הפנסי לד קדמיים,זה בגוון צהוב כמו ההלוגן הקודמים,רק שעכשיו לד? או שזה בגוון לבן\כחלחל כמו קסנון ?





 

נ.ב KEYLESS יכל להיות מגניב,אך 5000 זה הרבה יותר מדי לטעמי

נ.נ.ב - יצא לך לשאול על המתלים אדפטיבים,מה מי מו ? זה שוב פעם כפתור עלוב כמו בקודמת? או מערכת עם בורר לשם שינוי ?

 

תודה!

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנת לא נכון.

 

אז כנראה שכך הדבר. בכל אופן, משתמע מן הנציגים שעובדים על הנושא ואין לי מושג כיצד זה ישולב אם ישולב בעתיד. לא רואה סיבה מבחינתם לזרוק סתם את הדברים לאוויר.

 

 

לגבי ezuf, עונה לך על הבקשות/שאלות כאן:

 

גם מבחינת אגרת הרישוי מוזרה שכן לא ראיתי פרסום על עלייתה. זה מה שמוצג במפרט הפומבי.

 

אני מניח שלא נחשפת ללוח השעונים האנלוגי שנראה מחריד. מרגיש כאילו הקונצרן העולמי עושה הכל כדי שתוותר עליו - הוא כל כך 2012, לא מרגיש ספורטיבי בעליל ומדכא. צירפתי את התמונה היחידה שהצלחתי להשיג ברשת של הדבר הזה. ה-Info Active זה ליגה אחרת מכ״כ הרבה בחינות. מסכים שזה מעט מצוצע, בהתאם לכל שילוב של מערכת ויזואלית בכלי רכב נכון לימינו, אך זה עדיף פי כמה לרכב בשנת 2018-9.

 

לצערי לא הדלקתי את פנסי הלד אך מדובר על התוספת שמוצעת בגרמניה בעלות של כ-1,000 יורו. מקווה מאוד מדובר בלד בהיר ולא צהוב בהתאם לתקינת חרטה כלשהו בישראל.

 

לגבי ה-Keyless - לא ידוע מחיר. המחירים שציינתי הינם לגבי התצוגת לוח שעונים וחישוקי ה-18. ברור שלא אוסיף את מערכת ה-Keyless במחיר הזה.

 

לגבי המתלים - לא יצא לי לשאול אך לטעמי מדובר במערכת דומה כמו בפולו הקודמת. אני מסתמך על המידע באתר של פולקסווגן גרמניה שם ניתן להוסיף את ״הפתור הספורט״ לפולו שזה מנמיך את הרכב ב-15mm.

maxresdefault.jpg

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המערכת תשולב כמו שהיא משולבת בדגמים האחרים שלהם.

תפקיד נציגי המכירות הוא להכיר את המוצר שאותו הם מוכרים כרגע, ופחות לדעת על מה יגיע בעתיד, שזה כבר תפקיד של מי שקובע את המפרט שיגיע מול היצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים.

 

ועדיין, לא ממידע שיש לי, נראה שצ׳מפיון לא ששה להתקין את מערכות המובילאיי עד החובה שהחלה בתחילת השנה וזאת למרות ההנחה שיכלה לקבל על חשבון הלקוח. ככל הנראה, ההבנה של הרכבת מערכת האפטר מרקט בארץ בנוסף לרוב הבקרות הקיימות, גרמו לה לוותר על מערכת שרוב הציבור שאכפת לו למהרכב שלו ושמבין דבר או שניים היה מוותר עליה.

 

מאמין שזה הכיוון שלהם גם היום ולכן ינסו לשלב את מערכת הסטייה (ואולי כם אחרות) כסטנדרט בעתיד, לפי החובות המינימליות שמציבה המדינה וזאת כדי להיפטר מהחובה בהתקנת המובילאיי.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביום שלישי שעבר עשיתי נסיעת מבחן על הפולו GTI

בסיום הנסיעה שאלו אותי אם אני רוצה אחת, ועד כמה אני רציני

אמרתי שאני רציני אבל עד כמה שידוע לי אין רכבים במלאי

ביררו....אמרו שאין.....אמרתי תהיו בקשר....

אחרי שעה התקשרו....יש אחת....

הזמנתי !

תוך 15 יום היא שלי

 

ביטוח: 1150 חובה 3950 מקיף בתנאי שהגליון שלכם נקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביטוח: 1150 חובה 3950 מקיף בתנאי שהגליון שלכם נקי

 

אשמח לשמוע פרטים לגבי הביטוח שנשמע לא יקר בכלל - גיל? תנאים מסוימים?

 

הזמנת עם תוספות כלשהן ?

 

ממה שהבנתי הרכבים הללו כבר בארץ כך שלא ניתן להוסיף להם אף תוספת יבואן רשמית.

ייתקן אותנו המזמינ/ה אם אני טועה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לשמוע פרטים לגבי הביטוח שנשמע לא יקר בכלל - גיל? תנאים מסוימים?

 

 

 

ממה שהבנתי הרכבים הללו כבר בארץ כך שלא ניתן להוסיף להם אף תוספת יבואן רשמית.

ייתקן אותנו המזמינ/ה אם אני טועה.

 

 

ביטוח לכל נהג מעל גיל 40 עם 15 שנות רשיון

 

לא הוספתי כלום, האופציה היחידה הייתה חלונות כהים ב 5000 שקל, ויתרתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2033 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...