Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיון: הסעת ילדים (חברים מהגן)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי ויכוח עם אבא אחר בגן ואני חושב שזה יכול להיות נושא מעניין: לשנינו יש רכבי 7 מושבים, לשנינו יש 2 כיסאות בטיחות עבור הצאצאים הפרטיים שלנו, אבל בעוד שהוא לוקח חברים של הילדים שלו, אני לא לוקח כיון שבעיני זה לא בטיחותי. הוא קנה בוסטרים (מושב פלאסטיק פשוט) לטרמפיסטים, ילדים בני 5, ומסיע אותם בכל המקומות הפנויים, בעוד אני טוען שאני לא אסיע ילדים אחרים בתנאים פחות בטיחותיים מאלו שאני מסיע את הילדים שלי, ואני לא אושיב את החברים במושבי הבטיחות ואת אלו שלי על הבוסטרים הלא בטיחותיים - כך שאני פשוט נמנע מלהסיע.

 

אני לא מחפש שישכנעו אותי שאני טועה וש"למרחקים קצרים זה מספיק טוב" - שמעתי את זה מספיק ואני לא מסכים עם זה - אבל מעניין אותי להעלות את זה כנושא לדיון, ולשמוע איך אחרים נוהגים.

פורסם

אני חושב שאתה מגזים. אם הילד בגיל חוקי לשבת בבוסטר, אז אין בעיה, בטח במהירויות עירוניות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני זורם עם גישה מתפשרת. די לי בכך שהצטייד בבוסטרים לנסיעות מזדמנות. גם בהנחה שהילדים בגודל בו בוסטר זה לא בדיוק 100%.

למה? כי הטענה שבבטיחות אין פשרות היא לא אמיתית.

בדיוק כמו שכששוכרים רכב בחול עם מושב תינוק אז מתפשרים על איכותו.

 

טיילתי בלא מעט מדינות בהן היה ברור לי שבכל רגע בכביש אני מסתכן יותר מאשר בארץ. אז זו סיבה לא לנסוע אליהן?

 

עושים מה שאפשר.

 

מי שלא מוכן לעשות פשרות גם ככה צריך לעבור למדינה בטוחה יותר

פורסם (נערך)

זה לא עניין של הילדים שלך לעומת של אחרים, אלא של סיכון קבוע לעומת מזדמן.

ההורה הזה מן הסתם גם מאפשר לילדיו לנסוע עם בוסטר אצל הורים אחרים. במשפחות רבות סבא והסבתא מחזיקים בוסטרים להסעות מזדמנות. זה לא שהם אוהבים פחות את הילדים שלהם, אלא טרחה ועלות לעומת גודל הסיכון. בדיוק כמו שאתה לא מורח את הילדים בקרם הגנה כשהם יוצאים לחמש דקות לשמש.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

אצלינו, אגב, גם לסבתות שמסיעות את הילדים יש כיסאות באוטו ולא מסתפקים בבוסטרים, למרות שהם בגיל. כולנו עושים פשרות בחיים, אבל בעיני (ואני לגמרי בסדר עם זה שפאלו חושב שאני מגזים) להגיד שזה בסדר לחפף בבטיחות כי זה "סיכון מזדמן" זו טעות, בעיקר כשידוע שהרבה תאונות קורות דווקא ליד הבית.

 

כל אחד והסיכונים שהוא מוכן או לא מוכן לקחת.

פורסם

למרות שהילדה שלי כבר בגיל של בוסטר, היא עדיין ספונה בכסא גדול ומסיבי.

 

מצד שני, לטרמפיסטים מזדמנים סטייל החברות שלה שאשתי מקפיצה למרחק של 800 מטר כטובה להורים, בהחלט אנו מסתפקים בבוסטרים.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אני מסכימה עם הגישה שלך, אבל זה אמור להיות כאב ראש של ההורים של אותם הטרמפיסטים.

אם להם אין בעיה שהילד שלהם יסע בתנאים כאלה, אותך זה לא צריך להדאיג יותר מהם.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אני אניח את זה כאן:

 

עיקר היתרון של כסא תינוק על בוסטר לילד בן 5 הוא במקרה שהילד נרדם או במצבים אחרים בהם קשה לגרום לו לשבת זקוף.

יש גם יתרונות נוספים, אבל כמו שאמרו - כולנו מתפשרים על בטיחות. עובדה, לא לכולנו יש את ה- xc60, או את הברייטקס מהסוג הכי חדש.

גם אצלי הבטיחות היא בטופ של מערכת השיקולים ומשפיעה מאוד על החלטות רכישה, אבל הסיכון בנסיעה מזדמנת של 5 דקות בבוסטר, במכונית בטיחותית, הוא לא נורא לדעתי.

פורסם

בוסטר רק מגביה את הילד כדי שחגורת הבטיחות של הרכב תעבור פחות או יותר מעל הכתף שלו.

 

כסא עוטף את הילד, כסא איכותי הוא גם בעל הגנה צידית, ויש 5 נקודות עיגון - מה שמחלק את העומס במקרה תאונה חלילה לשטח יותר נרחב.

 

כמובן גם העיגון לגוף הרכב שונה לחלוטין.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אני מבין שאם הייתם רואים את המיניבוס מיצובישי עתיק שאוסף את הילדים של השכנים שלי לגן, הייתם מקבלים חררה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בוסטר רק מגביה את הילד כדי שחגורת הבטיחות של הרכב תעבור פחות או יותר מעל הכתף שלו.

 

כסא עוטף את הילד, כסא איכותי הוא גם בעל הגנה צידית, ויש 5 נקודות עיגון - מה שמחלק את העומס במקרה תאונה חלילה לשטח יותר נרחב.

 

כמובן גם העיגון לגוף הרכב שונה לחלוטין.

 

ענית לי תשובה טכנית, אבל זה עדיין נראה לי כמו הצורך הבלתי נשלט של הורים היום לגונן על הילדים שלהם יתר על המידה.

פורסם

במדינה שבה תאונות דרכים זו מגפה, אני לא חושב שכסא בטיחותי ביחס לבוסטר שיודע להגן רק מדו"ח של שוטר, זה "צורך בלתי נשלט של הורים לגונן על ילדיהם"

 

זו אחריות מינמלית.

 

גוף של ילד לא בשל לספוג אנרגיות כמו מבוגרים

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
זה עדיין נראה לי כמו הצורך הבלתי נשלט של הורים היום לגונן על הילדים שלהם יתר על המידה.

 

אני חושב שיש הבדל בין לגונן, לגונן "יתר על המידה" (במרכאות כיון שיתר על המידה של אחד הוא לא יתר על המידה של האחר), ולדאוג לבטיחות. בעיני להשאיר ילדים בכיסא עם עם הגנה צידית וחגורת 5 נקודות עד כמה שניתן זה לדאוג לבטיחות שלהם.

×
×
  • תוכן חדש...