Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין נציג של לובינסקי בפורום שיכול לעזור?

 

בדיוק פנו אלי כדי לעזור בנושא, חשוב מאוד שיש נכונות לכך,

נראה איך זה מתקדם, אעדכן.

פורסם
קודם כל זה לא אותו הגיר. במנוע 1.0 של 108 זה מנוע וגיר של טויוטה.

דבר שני, גיר חד מצמדי הוא גיר רגיל לכל דבר. לי יש כזה ב-C3 פיקאסו ואין שום רעש מתכתי.

 

אלעד

גם דו מצמדי הוא גיר רגיל מבחינה זו, אני מכיר רעש דומה גם באוקטביה עם DSG גם ב 208 עם רובוטי חד מצמדי. יש גם כאלו עם DSG שלא מבינים על מה אני מדבר, כי מדובר בצליל שאינו נוכח תמיד, בכל מקרה אינו חזק במיוחד וצריך אוזן רגישה בשביל להיות מוטרד ממנו, אפילו להבחין בו, אבל אני לא מתעקש.

פורסם

חשוב לציין שהרעש לא קשור בשום צורה לגיר,

אפילו אם אני משנה למצב נהיגה ידני ולא אוטמוטי ונמצא על הילוך 2 זה נשמע וזה נשמע לרוב פעמיים, בעת עליה על פס ההאטה ובירידה, וזה רק מקדימה.

 

ממש איך שעולים על פס האטה במהירות של 25 קמ"ש שומעים מן "טק" קטן ואחרי ירידת הגלגלים הקדמיים מפס ההאטה שוב "טק" נוסף, לי זה נורא מפריע, במיוחד כאשר היה לי רכב לפני זה בן עשר עם 180K E ק"מ ולא היה אפילו ציוץ בעליה וירידה על אותם פסי האטה בדיוק.

 

תודה לכולם, אני אעדכן בהמשך, בינתיים שמח שהחבר'ה מלובינסקי פנו אלי והראו שיש נכונות לטפל בנושא.

פורסם

כשרכשנו את הרכב שלנו לפני שנה בערך, היה לנו תקתוק מקדימה שהופיע בעיקר במהמורות, באופן דומה למה שאתה מתאר.

אחרי החלפות של משולשים וחשד בבולמים הגמורים, הרעש התברר כמיסב בולם קדמי שסיים את חייו.

ייתכן אולי, וגם אצלך זה קשור למיסבים של הבולמים (אלא אם הוחלפו כמובן עם הבולמים עצמם).

פורסם

לקרסו יש את המוסך בהרצליה, לסמל"ת יש את המוסך של פיאט ברעננה. שניהם קטנים מאוד אבל מקצועיים ומנוסים ומסוגלים בהרבה מקרים לפתור בעיות שמוסכים מורשים אחרים לא מצליחים.

אני לא מכיר את המוסכים של לובינסקי אבל אין לו ברשת איזה מוסך קטן ומקצועי כזה?

פורסם

לפי דעתי או מיסב בולם או כרית בולם... יותר הגיוני כרית (מנסיון שלי, אומנם עם רכב ישן אבל אותו סימפטום)

--------------------

מינימום גודל מקסימום הנאה

ראלי 16v

פורסם
בדיוק פנו אלי כדי לעזור בנושא, חשוב מאוד שיש נכונות לכך,

נראה איך זה מתקדם, אעדכן.

 

זה טוב לך אבל מקומם. מה אם מידהו שלא חבר כאן?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

עדכון:

 

בינתיים אני חושב שמגיעה מילה טובה על ההתנהלות החדשה שקיבלתי מלובינסקי,

הנושא שקשור לתקלה עצמה, לצערי עדיין קיים ולא נפתר, אך יש נכונות והשירות מצויין,

פגם יצור זה לגטימי, ותקלות קורות ללא ספק, אך מה שחשוב כרגע זה יש חברה שלוקחת אחריות ומטפלת בנושא במקצועיות והכי טוב שאשפר כולל שירות למופת, ורכב חלופי להמשך התניידות שגרתית,

תודה רבה, עד כה אני מאוד מרוצה.

 

אעדכן בהמשך כמובן לגבי התקלה ומה זה היה, במידה ומישהו אחר נתקל בזה, שידע מה הכיוון.

פורסם

עדכון, טרם בדקתי את הרכב שלי, אני אעדכן אחרי שאבדוק.

 

אך חשוב לי לכתוב לגבי כמה נקודות קריטיות, שמי שיחשוב לקבל רכב חלופי מהמוסכים של לובינסקי עדיף שיחשוב שוב.

 

ברגע שיצאתי משם עם הרכב החלופי נדלקה נורה שלחץ הצמיגים אינו תקין, נסעתי לתחנת דלק, ואכן אחד הצמיגים היה עם לחץ אוויר של 10 PSI, באותו רגע התקשרתי למוסך והודעתי להם על כך, ציינתי גם שאני מתקן את זה ומביא להם קבלה.

 

היום התקשרו אלי שפתרו את הבעיה ושאבוא לקחת את הרכב, הרכב אצלהם מיום ראשון, ולטובתם אני אגיד שדאגו כל יום להתקשר ולידע אותי מה המצב הנוכחי.

 

היום לא יכולתי לנסוע בגלל בתעסקות בעבודה, לכן שלחתי מישהו מהמשפחה להחזיר את הרכב, אך לצערי הרב האכזבה בסופו של דבר תבוא אפילו אם התקווה גדולה, טענו שיש סריטה בכנף השמאלי שלא היתה כאשר יצאתי, יכול להיות שהם צודקים ויכול להיות שלא, אני לא זוכר האמת, הנה השריטה בתמונה שצירפתי למטה, שעלתה לא פחות מ700 שקלים כולל מע"מ, (כמובן בלי הזיכוי על הפנצ'ר שתיקתי על חשבוני, ואחרי וויכוח הם טוענים שיזכו אותי בטיפול הבא, שאני בספק שזה יקרה), ובלי לשלם הם לא יכולים לשחרר לי את הרכב כמובן, הפכתי להיות בן ערובה של לובינסקי, גם ניסיתי להוזיל עלויות ולתקן את זה בחוץ על במוסך אחר זול יותר שאני מכיר , אך נתקלתי בסירוב שלא ניתן בשום פנים ואופן לתקן את זה בחוץ, אלא רק במוסך הפחחות שלהם, הנה התמונה לשיפוטכם:

 

IMG-20170822-WA0000.jpg

 

מה שכן על זה שהרכב הושבת מספר פעמים והשכרתי רכבים על חשבוני אף אחד לא יחזיר לי גרוש.

 

את התשובה של וההחלטה שלי לגבי לובניסקי כבר כתובים על הקיר.

פורסם

יצאתי בנזק 700 שקל והרעש המדובר עדיין קיים, נראה לי קורה פחות פעמים מקודם, אך עדיין קיים.

 

שאלה, איזה מוסכים נחשבים מורשים משרד הרישוי שאוכל לטפל בהם בלי לפגוע באחריות שהם לא המוסכים של היבואן "לובינסקי"?

ואיך אפשר לזהות את זה?

פורסם

אנסה לעזור לך.

אם אתה באזור המרכז, תאם איתי בה"פ ותעשה סיבוב במכונית שלי, שזהה לשלך.

שומעים רעשי מיתלים, אבל לא ברמה חריגה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

תודה, אך אני מאזור חיפה חוף הכרמל.

 

כנראה שעכשיו הרעש דומה למה שיש לך, עדיין שומעים רעש מתלים, אך לא חריג, האמת שכרגע זה לא מפריע כל כך כמו מקודם, אך עדיין קיים.

 

עצוב שלקח להם 20000 ק"מ לטפל בנושא הזה שבסופו של דבר עלה ב700 שקלים בצורה עקיפה.

 

אגב, החליפו לא מעט חלקים, החלק שכנראה פתר את הבעיה זה תושבת הגיר.

 

אשמח גם לדעת לגבי מוסך מורשה שהוא לא קשור ליבואן, האם אני יכול לטפל במוסך כזה בלי לפגוע באחריות?

עריכה אחרונה על ידי boobleit
פורסם

הרכב הזה הוא הרכב החלופי שקיבלתי ביום ראשון ומסרתי היום,

כן יש שרטות של השריטות,

ביום ראשון כאשר אני עברתי עם הבוחן סביב הרכב החלופי מצאתי עוד כמה שריטות, סימן לו כמה ואמר שזה לא בעיה זה רק כדי לצייין שיש שריטות לא מסתכלים על שריטות קטנות,

אך היום כנראה מצאו סיבה למסיבה, למה לא להוציא ממני את סכום חלקי על העבודה שלהם בצורה עקיפה , שהעובדה מן הסתם במסגרת אחריות,

אני לא זוכר מקרה אחד שהיה יכול לגרום לשריטה, אך אי אפשר באמת לדעת אם מישהו עשה את זה בכוונה או אפילו אצלהם בחניה, "ממש לך תדע", אך בסופו של דבר הבוחן התעקש שמדובר בשריטה שהיה מתעד בוודאות.

 

גם ברכב שלי יש שריטה בדלת השמאלית האחורית, ואפילו טריה עם פס שחור טרי שאפשר להוריד חלק מהצבע אפילו ביד, אך זה כמובן לא נחשב כי הוא קרוב מאוד כ10 סנטימר משריטה אחרת שתעדו שם, והם טוענים שמדובר באותה שריטה שסימנו, "לך תוכיח", נו זה בדיוק פרצופה של החברה הזו לצערי, איך שהיתה לי קצת תקווה מהם בסוף הכל התפוצץ לי בפרצוף והאכזה לא איחרה להגיע.

×
×
  • תוכן חדש...