Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שהגיע הזמן להעלות את הנושא הזה לפורום, כי אני מתחיל להתיאש מהנושא ולא יודע איך להתקדם, אולי מישהו כאן יעלה רעיון שיעזור לי לגבש החלטה שתתחיל להזיז מישהו שם.

 

העניין, מאז שקניתי את הרכב שלי אני נתקל בנושא מרגיז שהמוסכים של פיג'ו פשוט לא מסוגלים לפתור, עוד ב3000 ק"מ ועד עכשיו כ25000 אני משבית את הרכב ל2 עד 3 ימים כל תקופה קצרה, על חשבוני ללא קבלת שום פיצוי כמובן או עזרה בשכירות רכב אחר או קבלת רכב חלופי.

 

החלפתי כבר 2 מוסכים מורשים ללא הצלחה, חייב לציין שיש להם נכונות לתקן והם מבינים ורואים את הבעיה, אך בכל פעם שמתקנים אני מוציא את האוטו ואותו נושא מרגיז חוזר חלילה, אני כבר מיואש לא יודע איך להתקדם מכאן, כמובן שכרגע הבעיה עדיין קיימת וביקשו ממני להכניס את הרכב שוב למוסך, אך אני כבר לא יכול לאבד עוד כסף על שכירות רכבים ואיבוד ימי חופש בגלל התקלה הזו.

 

לסקרנים, מדובר בנושא שקשור לבולמי זעזועים הקדמיים, בעליה על פסי האטה יש נקישה קלה שדומה לרעש מסטבלייזר בלוי, נקישה מעצבנת שקיימת רק ברכבים ישנים מאוד שלא אמורה להיות ברכב חדש.

 

מה עלי לעשות? , אני כבר אובד עצות.

פורסם

פיג'ו 301,

 

פעם בדקו,

פעם החליפו מראה לי תפוחים או משהו כזה,

בפעם האחרונה החליפו 2 בולמי זעזועים,

כרגע רק אלוהים יודע מה יהיה וכמה זמן הרכב יושבת.

 

כבר דיברתי עם השירות לקוחות של לובינסקי קיבלתי סירוב מוחלט לרכב חלופי.

 

אני כבר לא יודע מה לעשות, וממש לא בא לי להיכנס לסאגא משפטית.

פורסם

יש לך תעוד מלא? הרכב באחריות? לדעתך כבר מיצית את הרצון לשתף פעולה פעם אחר פעם?

 

אם כן, הכן מכתב שיכלול את ההיסטוריה ו2 דרישות: אבחון ותיקון מלא של הבעיה ורכב חלופי .

 

תן להם לענות. אם לא ענו/ממשיכים להתבצר בחצאי פתרונות, לא יהיה לך מנוס מלפעול משפטית, החל ממכתב התראה לפני נקיטת הליכים ועד לניהול תיק.

 

שוב, מצא את ההליכים ודרדר אמצעים תוך איזון בין דרישות הגיוניות ואורח רוח ומנגד אסרטיביות.

 

צר לי כעל החוויה.

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
הרכב בבעולתך מהחברה או ליסינג?

 

בבעלותי, נקנה בעסקת 0 ק"מ.

 

יש לך תעוד מלא? הרכב באחריות? לדעתך כבר מיצית את הרצון לשתף פעולה פעם אחר פעם?

 

אם כן, הכן מכתב שיכלול את ההיסטוריה ו2 דרישות: אבחון ותיקון מלא של הבעיה ורכב חלופי .

 

תן להם לענות. אם לא ענו/ממשיכים להתבצר בחצאי פתרונות, לא יהיה לך מנוס מלפעול משפטית, החל ממכתב התראה לפני נקיטת הליכים ועד לניהול תיק.

 

שוב, מצא את ההליכים ודרדר אמצעים תוך איזון בין דרישות הגיוניות ואורח רוח ומנגד אסרטיביות.

 

צר לי כעל החוויה.

בן

 

התיעוד אצלהם בחברה, והרכב בן שנה, כן יש אחריות לעוד שנתיים.

פורסם

^^^

בלי קשר לתעוד שלהם (וזה הזמן ללכת ולקבל אותו במלואו) הכן לעצמך תרשומת מדויקת ככל הניתן.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

חשבת על ללכת לאבחן את הבעיה במוסך שהוא לא ברשת לובינסקי?

 

אגב, בדקו גומיות של אנטירול? אולי לא יושבות טוב

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

בגירים רובוטיים ישנה נקישה בגוון צליל מתכתי במעבר על באמפרים ( דו מצמדי, חד מצמדי לא משנה ), לא יודע אם לשם כיוונת, מניח שלא כיוון שקשה להניח שמכונאים לא יכירו את האיפיון הזה, אבל ניסיתי. מצד שני אם זהו מקור הרעש, אז באמת לחבר'ה שם פשוט אין מושג בתחום עיסוקם..

פורסם

לא יודע אם זה קשור לגיר, ב108 אין זה בכלל.

 

ושאלתי אחרים שיש להם את אותו רכב, אמרו שאין להם מושג על מה אני מדבר.

פורסם

קודם כל זה לא אותו הגיר. במנוע 1.0 של 108 זה מנוע וגיר של טויוטה.

דבר שני, גיר חד מצמדי הוא גיר רגיל לכל דבר. לי יש כזה ב-C3 פיקאסו ואין שום רעש מתכתי.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אם אתה אומר שהבעיות הם מ3K ועד 26K ק"מ (קרוב לרכישת הרכב ועד היום) יש כאן מקום לתביעת פיצויים ועוגמת נפש.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

^^^

2 הרכיבים העלו הינם נילווים ולא העיקר.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...