Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבין מה אתה רוצה ומה המטרה של התגובה שלך?

יופי שלא משעמם לך.

 

רק מאחל לך שלא תטעם מהשירות הזה אי פעם, אולי אז תבין.

פורסם
כנראה שאתה לא זוכר את התגובה הראשונה שלי בנושא הזה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?636438-%D7%99%D7%99%D7%90%D7%95%D7%A9-%D7%9E%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9B%D7%99-%D7%9C%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%A1%D7%A7%D7%99&p=5484498&viewfull=1#post5484498

 

פשוט מפליא שכאשר קיבלת את הרכב החליפי היללת את היבואן ואת רצונו לתת שירות טוב. דיברת על כך שלגיטימי שיש תקלות זה קורה טוב שיש חברה שלוקחת אחריות ומטפלת במקצועיות.

לאחר מכן שהחזרת רכב שרוט (לא יודע אם היה לפני או אחרי - לא הצלחת להוכיח ואני לא שופט) וחייבו אותך התהפכת. גם ניסית להחזיר להם באותו המטבע (שוב לא הצלחת להוכיח את צדקתך).

יכול להיות שאתה צודק ואני לא שופט אותך אבל זה נראה שפתחת את השרשור כדי לקבל שירות מיוחד ופתרון, שחשבת שהכל מסתדר הורדת את הלהבות כי לא היה לך נעים ואחרי הקטע עם ה-700 שקל החלטת שהשירות שוב כל כך גרוע ולא מקצועי שאתה מעדיף לטפל בחלקים איכותיים במוסך אחר כדי שלא תעביר בצורה כלשהי כסף לכיסו של היבואן.

 

לא מאמין שתרצה ללכת לתקן את האוטו במקום אחר ושיעלה לך כסף. אם המוסך לא עלה על הבעיה ב-20,000 קמ אולי גם מוסך פרטי לא ייתן לך תשובה ב-5 דקות. אתה חושב שלא תאבד ימי עבודה במוסך פרטי? שמוסך פרטי ייתן לך רכב חליפי? שבמוסך פרטי תצא עם חשבון אפסי?

 

גילוי נאות - גם אני לא מטפל בלובינסקי ברכבים שלי. לא בגלל המקצועיות אלא בגלל שהרכבים שלי לא "שווים" כניסה למוסך שלהם. הרכב הכי זול שאני אחראי לתקינותו עלה לי 2000 שקלים והכי יקר שווה 30,000. כאשר טיפלתי ברכבים קודמים שלי במוסכי הרשת, נתקלתי במוסכים טובים יותר ופחות. תפקידך לבחור בניהם.

 

אלעד

 

לא מסכים.

 

תפקיד הרשת לדאוג שכל מוסכיה יהיו ברמה גבוהה ומי שלא עומד בסטנדרט לנפנף אותו.

 

הבעיה היא שהתחשה שהכל בלובינסקי מתרחש בסוג של ״מאפיה״ שכולם מכירים את כולם ואם אתה מכיר מישהו אתה מלך ואם לא - אז אוי ואבוי

פורסם

בעקבות נסיון של מעל 25 שנים עם 8 דגמים שונים של פיגו יש לי שתי מסקנות:

 

1-הרכבים מצויינים,הרבה הרבה יותר אמינים מהתדמית שלהם.

 

2- המוסכים המורשים של לובנסקי זה סיוט,מבחינת הרמה המקצועית,רמת השירות,גיבוי היבואן במקרים של תביעה שבמסגרת האחריות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מוסך יבואן לובינסקי היחיד שיצא לי לטפל בוא הוא מוסך סטארט בקרית גת.

השרות היה מצויין (גם במסגרת האחריות וגם אחריה), והם בהחלט השאירו רושם שהם מקצועיים והם יודעים מה ואיך לעשות.

 

לא יצא לי לבקר (למזלי?) המוסכים נוספים של היבואן.

פורסם
בעקבות נסיון של מעל 25 שנים עם 8 דגמים שונים של פיגו יש לי שתי מסקנות:

 

1-הרכבים מצויינים,הרבה הרבה יותר אמינים מהתדמית שלהם.

 

2- המוסכים המורשים של לובנסקי זה סיוט,מבחינת הרמה המקצועית,רמת השירות,גיבוי היבואן במקרים של תביעה שבמסגרת האחריות.

 

אבל היבואן הזה הוא היחיד בארץ שמארגן ימי GTI! שאפו!

פורסם

החבר'ה במוסך עצמו היו שירותיים ללא ספק, בזה אין וויכוח,

וגם חברי הפורום שנמצאים כאן בפורום שירותיים ותמיד מנסים לעזור, ועל זה אני מודה להם מאוד.

 

אמנם הרעש כרגע קורה פחות, אך עדיין קיים, בעיקר על פסי האטה גבוהים במיוחד, שעם זה אני מוכן לחיות וכנראה שלא הולך להתעסק עם זה יותר.

 

לקח שלמדתי על בשרי, תמיד אם לוקחים רכב חלופי או השכרה לעבור על כל נקודה ברכב ולצלם, כנ"ל לרכב הפרטי שמשאירים במוסך, אחרת כולם יאמינו לפיסת נייר אפילו אם אתה בטוח ב99% שאין לך קשר לנזק כלשהו.

פורסם
לא מסכים.

 

תפקיד הרשת לדאוג שכל מוסכיה יהיו ברמה גבוהה ומי שלא עומד בסטנדרט לנפנף אותו.

 

הבעיה היא שהתחשה שהכל בלובינסקי מתרחש בסוג של ״מאפיה״ שכולם מכירים את כולם ואם אתה מכיר מישהו אתה מלך ואם לא - אז אוי ואבוי

 

תפקיד הרשת לדאוג לסטנדרט - מסכים איתך. לכל מוסך יש את הדירוג שלו שנקבע לאחר יציאת לקוח מהמוסך, אז מתקשרים לעשות סקר שביעות רצון. מניסיון לשתי הכיוונים, כאשר מתלוננים מוסך מקבל הורדה דירוג (יכול לגרור סנקציות) וכאשר משבחים הדירוג עולה. אין דרך אחרת לדאוג לסטנדרט שירות. כמו שלא כל האצבעות זהות כך גם מוסכי הרשת.

 

לגבי מישהו שמכיר מישהו - זה נכון בכל מקום שקשור לנתינת שירות. לבוא לומר שהכל מתרחש כך זו הכללה שלא במקום. גם אני מכיר שם אנשים בכל מיני דרגים אבל מעולם לא ביקשתי הטבה או עסרה לעצמי (אני מסתדר בדרכים אחרות).

 

תסכים איתי שאף מוסך לא ירצה שלקוח יצא לא מרוצה ויתלונן עליו בכל מקום אפשרי. לפעמים יש תקלות שלא מצליחים לתקן בפעם הראשונה וגם לא חמישית. יש גם כאלה שנכנסים 30 פעמים ב-3 שנים למוסך. לאבא שלי היה רכב עם תקלה חוזרת מעצבנת ברדיו, צמיגים שהתקלפו להם הסוליות ודהיית פנסים וכל זה לאחר שנה על הכביש. הרכב נכנס למוסך רשת שקשור למשפחה ודווקא שם הדברים לא הסתדרו כפי שרצינו. מכתב תלונה ליבואן בנוגע לתשובות שהוא סיפק למוסך (ללא טענה לגבי טיב השירות במוסך)

הובילה להורדת דירוג רצינית של המוסך. לאחר מכן העבירו אותנו לטיפול של מוסך מרכזי שם פתאום התשובות השתנו לאותם השאלות.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...