Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גש שיטפלו בזה ,אין מה לעשות שקונים רכבי ואג צריכים לקחת בחשבון את נושא האמינות, אחי מטיפשותו קנה לאון חדשה לפני חודש, זה רק עניין של זמן..

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

PEUGEOT 206XS

פורסם
גש שיטפלו בזה ,אין מה לעשות שקונים רכבי ואג צריכים לקחת בחשבון את נושא האמינות, אחי מטיפשותו קנה לאון חדשה לפני חודש, זה רק עניין של זמן..

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

אם וואג אז ידני, כאב ראש אחד פחות:wink:

וצ'מפיון אוהבים את זה כנראה... ההסבר כפי הנראה שהגיר לא מותאם למדינות חמות כמו שלנו לכן יש לו מלא בעיות(למרות שהבעיות דומות גם בחול)

 

בכל אופן חבר עם לאון סטייל בציר 2017 עם מד אוץ של 6500 ק"מ כבר נכנס למוסך לאיבחון בעיות גיר :S

פורסם

צ'מפיון אלופים בלהאשים את מזג האוויר הישראלי בכל הצרות.

כאילו רכבים חדשים לא נבדקים בתנאי חום/קור קיצוני.

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?628620-%D7%A8%D7%A2%D7%A9-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%A8-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%AA-%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%91%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%91%D7%99%D7%96%D7%94

 

היה לי בדיוק אותו מקרה - לקחתי את הרכב למוסך והחליפו לי קלאצ'ים + שייבות (מה שהיה רשום בקבלה) - זה 100% קלאץ תקול.

פורסם
צ'מפיון אלופים בלהאשים את מזג האוויר הישראלי בכל הצרות.

כאילו רכבים חדשים לא נבדקים בתנאי חום/קור קיצוני.

עשיתי לפני איזה שבוע/שבועיים בדיקה קטנה מסביב לעולם והאמת היא שבמדינות עם מזג אויר דומה, הם העיפו את התיבות האלה מהשוק. אתה בודק בסין או בברזיל וברכבים עם מנועים חלשים יחסית יש תיבות אוטומטיות אחרות עם 6 הילוכים. הDSG 7 מופיעה שם רק החל מגירסת ה150 כ"ס של מנוע ה1.4 ואני די יכול לחתום על זה שהתיבה שנמצאת שם היא מסוג DQ380 עם מצמדים רטובים שפותחה במיוחד עבור השוק הסיני ומיוצרת שם (אחרי סקנדל רציני והתערבות ממשלתית).

הרכבים שנמכרים בארץ מיוצרים באירופה ומשולבת בהם תיבת DQ200 שפשוט לא מתאימה לתנאי מזג האויר ואופי הנהיגה כאן. בגירסאות המנועים החזקות יותר (1.8 וצפונה) מגיעות תיבות "סבירות" יחסית (כי הDQ200 לא בנויה לעמוד במומנט שלהם) אבל כל מי שקונה רכבים של VAG עם מנועים חלשים ותיבת DSG מכניס את עצמו לצרה מובהקת.

×
×
  • תוכן חדש...